Új hálózati kódot kapott a Battlefileld 4

A DICE serényen dolgozik a Battlefield 4 című multis FPS javításán, a mostani patch segítségével immár egy teljesen új hálózati kódot implementáltak a játékba, ami akár 60 százalékkal csökkentheti a lagot. Ez a gyorsulás a "high frequency bubble" nevű újításnak köszönhető, ami csak egyike az új javításban található fejlesztéseknek. Segítségével a kliens sokkal többször frissít adatokat a szerverről, melynek köszönhetően a program hamarabb tájékozódik a többi csatlakozott játékos tevékenységeiről, miáltal csökken a lag.

A DICE egy videón prezentálja számunkra, hogy az új fejlesztésű hálózati kódnak köszönhetően milyen változásokat érzékelünk majd a gépeinken. Akár 60 százalékkal kevesebb lagot fogunk tapasztalni, így jócskán megnő a játék élvezeti értéke is, hiszen többé sokkal kevesebb lesz a lag miatt elhibázott lövések és hasonló kellemetlenség a Battlefield 4-ben.

A patch egyelőre csak a játék PC-s, PS3-as és XBOX360-as verzióján élesedett, a PS4 és XBOX One kiadások a hét vége felé kapják meg a javítást.

Azóta történt

Előzmények