Trinigy Engine: A jövő motorja DirectX 11-támogatással

A jövő legszebb szerepjátékait a Trinigy Engine fogja majd hajtani. Ez lesz az egyik első architektúra, ami képes kihasználni a DirectX 11 lehetőségeit, miáltal a PC-s játékok eddig még nem látott grafikai színvonalat fognak elérni. A motort eddig több mint 100 készülő project fogja használni, stratégiai játékok, versenyjátékok, RPG-k és MMO-k egyaránt. Pár példa: Dungeon Hero, Settlers 7, Arcania (Gothic IV).

A PC Games Hardware munkatársai megkérdezték Florian Born-t, a Trinigy egyik fejlesztőjét a motor képességeiről. A demonstrációra a Trinigy egy tech-demót készített, melyet a lehetséges vásárlóknak is bemutattak. A technológiai demóban egy megvilágított fantasy városrészletet láthatunk, amilyet főleg szerepjátékokban lehet majd elképzelni. A bemutató videót ti is megnézhetitek:

A Trinigy Engine jelenlegi verziója (v7.6) ugyan még nem támogatja a hardveres tesszellációt, de Florian Born elmondása szerint most ez az egyik legelső céljuk, hogy bekerüljön a DX11 legizgalmasabb újítása is a motorba. Természetesen az összes többi lehetőség, amit a DirectX 11 nyújt, támogat a motor, tehát a Shader Model 5.0, Parallax Mapping, Glow/Bloom/Tone Mapping, Screen Space Ambient Occlusion és egyéb technológiákat is.

A technológiai demóból és egy pár Trinigy Engine által hajtott játékból találhattok pár képet a lenti galériában. A demót egy Radeon HD 5800-as videó kártyán futtatták, DirectX 11-módban, minden jelenleg támogatott DX11-es feature-t bekapcsolva.

Trinigy Engine: A jövő 3D motorja (Képgaléria)

Azóta történt