The Incredible Adventures of Van Helsing II: Chimera bemutató

A görög mitológiában a Kiméra eredetileg egy oroszlánfejű, kecsketestű és kígyófarkú szörnyeteg volt, ám a Van Helsing II című játékban inkább kutyára hasonlít. És bár kétségtelenül nem egy öleb típus, azért ez a szörnyeteg nem akar majd felfalni bennünket, hanem segítségünkre lesz küldetéseink során. Sok hasznos képességet taníthatunk meg neki, és ha kellőképp megerősödik, kitűnő szövetséges válik belőle.

Állatkánkat átmenetileg lehet majd megidézni csaták közben, ahol bőszen támadja ellenfeleinket. Természetesen, minél jobban sikerül őt felnevelnünk és kiképeznünk, annál hasznosabb társ lesz a küzdelmekben. Viszont ha megidézzük, etetnünk is kell, amihez esszenciákra lesz szükségünk. Harcok során a sérülésektől nő éhsége, így akkor többet is kell ennie. De elküldhetjük őt a Tintakapukon keresztül értékes felszereléseket és esszenciát gyűjteni, eközben ő saját maga táplálkozik is, így mindenki jól jár.

Kedvencünknek saját lakókamrája lesz főhadiszállásunkon, ahol kedvünkre fejleszthetjük képességeit. Etetnünk csak akkor kell, ha megidézzük magunk mellé, egyébként nem fog állandóan követni. Bár valószínűleg az "ülj", "lábhoz", "pitizz" és hasonló parancsokra nem fog reagálni, de ha megidézzük, szörny legyen a talpán, aki szembe mer szállni vele.

A The Incredible Adventures of Van Helsing II című játék megjelenése 2014. első negyedévében várható, csak PC-re.

Azóta történt

Előzmények