Rob Pardo, a Blizzard alelnöke és egyik vezető designere a PC Gamernek nyilatkozott nemrég; az interjú a GamesRadaron jelent meg. Pardo szerint nem feltétlenül az előfizetéses modell a legalkalmasabb a játékkalózkodás visszaszorítására, hanem az eredeti termékkulcsot igénylő kompetitív multiplayer lehetőség - ő ebben látja a Starcraft és a Diablo II sikerének kulcsát (a WoW-ról nem is beszélve). Szerinte a single player játékok ilyen szempontból hátrányban vannak, mert ha a warez terjesztés ellen szeretnének tenni valamit, akkor szinte csak a különböző DRM-lehetőségek maradnak - amiket, tudjuk jól, a legtöbb játékos szívéből gyűlöl körülményességük miatt.
Korántsem mellesleg beszélt arról, hogy a Starcaft II mindhárom epizódjába 25-30 küldetést terveznek, ő maga jelenleg a játék történetén és a Battle.netes designon dolgozik - afféle Gyűrűk Ura-szerű trilógiának képzelik el a háromfelé bontott játékot. Támaszkodnak majd a fanok által készített modokra is, sőt, a jelenlegi fejlesztést is befolyásolják a korábbi játékokhoz készített kiegészítések, illetve a hasonló témában mostanában kiadott játékok is. A "WoW-verő MMO" kérdésre válaszolva elárulta, hogy anno azt gondolta, a Star Wars: Galaxies sikeresebb lesz a WoW-nál, de most talán a BioWare-féle The Old Republic a legesélyesebb erre - természetesen azért reméli, hogy az igazi új nagyágyú majd a Blizzard saját, hivatalosan még be nem jelentett új MMORPG-je, a Hydra-project lesz.