Nyilatkozott a Bioware, átalakul teljesen az Anthem

Lassan egy éves lesz a súlyos problémákkal indult játék, amelyet a fejlesztők a terveik szerint nem hagynak magukra, sőt megpróbálják átdolgozni.

Bizonyára emlékeztek rá, hogy tavaly év végén egy szóbeszéd ütötte fel a fejét az Anthem című játékról, miszerint a Bioware azt tervezi, hogy teljesen átdolgozza azt és egyfajta 2.0-s kiadásként megpróbálkozik annak felélesztésével és feltupírozásával. Úgy tűnik, hogy a Kotaku által előhözött téma végül valósággá válik, a fejlesztők (Pontosabban Casey D. Hudson) ugyanis egy friss blog bejegyzésben beszéltek egy kicsit a jövőbeli terveikről, amelyek között ott lesz a játékuk átdolgozása.

"Egy évvel ezelőtt épp az Anthem megjelenésére készültünk - a játékra, amely egy nagy ugrás volt a stúdió számára. Üdítő és félelmetes élmény volt kiállni a világ elé valami újjal és hálásak vagyunk mindenkinek, akik velünk tartottak ebben a kalandban. Izgalommal és örömmel töltött el minket látni azt, ahogy a játékosok egyedivé varázsolták a Javelineket és nézni őket, hogy válnak egyre inkább mesterévé a játék repülés- és harcmechanikájának. Nagyon büszke vagyok arra, amit a csapatunk beletett a játékba, ugyanakkor sok dolog van még, amit szeretnénk (Ti és mi is), hogy megvalósuljon.

Az elmúlt évben a csapatunk nagyon keményen dolgozott azon, hogy a játékot mind stabilitás és teljesítmény terén feljavítsa - úgy általánosságban a minőség növelésén amellett, hogy három új szezont és tartalmi bővítéseket eszközöljön benne. Ugyanakkor meghallgattuk a visszajelzéseteket azzal kapcsolatban is, hogy az Anthemnek még kielégítőbb loot élményre, hosszabb távú fejlődésre és még nagyratörőbb végjátékra lenne szüksége. Nyilvánvalóvá vált számunkra, hogy még nagyok sok alapvetőnek számító dolgot kell létrehoznunk benne, hogy elérjük a játékban rejlő teljes potenciált és élményt, amely sokkal alaposabb és komolyabb változtatásokat igényel, mint egy frissítés vagy kiegészítő. Az elkövetkezendő hónapokban egy hosszabb távú átalakításra és élményközpontúságra fókuszál majd a csapat, amely a központi játékmenet ismétlődését tiszta célokkal, motiváló kihívásokkal és értelmes díjazásra épülő fejlődési rendszerrel cseréli majd le. Ennek az ellenőrzése különálló tesztelői csapat feladata lesz, akik elsősorban a játékmenet változtatásaira fiigyelnek majd.

Addig is folytatjuk a játék jelenlegi veziójának a fejlesztését, de a teljes szezonok helyett a csapat már egyértelműen a korábban említett jövőbeli Anthemen szorgoskodik. Továbbra is lesznek események, frissítések és újragondoljuk a korábbi szezonális és Cataclysm tartalmakat is - kezdve a hónap végén esedékes születésnapi eventekkel.

Új világok megalkotása továbbra is a stúdió elsődleges célja, azonban ez nem könnyű feladat. Néha jól csináljuk, néha elrontunk dolgokat. Ami a pályán tart minket, az olyan játékosok támogatása, mint ti. A visszajelzéseitek mutatnak utat nekünk abban, hogy tudunk fejlődni, a szenvedélyetek pedig arra inspirál bennüket, hogyan kitartóan alkossunk újdonságokat. Továbbra is örömmel dolgozunk ezen a ti közreműködésetekkel és visszajelzésetekkel, hogy a lehető legjobbat hozzuk ki az Anthem jövőjéből.

Azóta történt

  • Anthem 2.0 - Lesznek kalózok is

    Ahogy arról már korábban szó volt, teljesen átalakul a játék, de egyelőre nem tudni, hogy mikor várható az új kiadás megjelenése.

  • Elkaszálták az Anthem 2.0-t

    Az erőforrásokat inkább a Dragon Age-re és a Mass Effectre, valamint a Star Wars: The Old Republic támogatására fordítják.

Előzmények