Leállították a Titan fejlesztését

Az egyik leghíresebb fejlesztőcsapatot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Blizzard már sok éve szállítja nekünk az olyan minőségi címeket, mint a Diablo, a StarCraft, vagy a WarCraft sorozatok. Ezek mellett a World of WarCraft a világ egyik legnépszerűbb kizárólag interneten játszható játéka, még akkor is, ha az évek alatt folyamatosan csökkent az előfizetők száma.

Bár hivatalosan soha nem jelentették be, de mindenki tudta, hogy a cég egy nagy dobáson dolgozott. Egy olyan programon, amely méltó utódja lehetett volna a nagy sikerű MMO játékuknak. A Titan kódnévre keresztelt alkotás azonban nem a terveknek megfelelően készült, emiatt volt, hogy teljesen az előröl kezdték a munkálatokat.

Hét évnyi fejlesztés után a Blizzard Entertainment társalapítója és vezérigazgatója, Mike Morhaime a Polygonnak adott interjújában bejelentette, hogy véglegesen leállították a Titan fejlesztését. Elmondása szerint a World of WarCraft fejlesztése után magabiztosan álltak neki az új cím fejlesztésének, azonban végül mégsem jöttek úgy össze a dolgok, ahogy eltervezték.

Azóta történt

Előzmények