Üzleti hírek a Blizzardtól

Nem panaszkodhatnak a vásárlási kedvre a Blizzard otthonában. A Diablo harmadik részének első küldetéslemeze, a Reaper of Souls továbbra is vezeti a PC-s eladási listákat Európában és Észak-Amerikában, a dobozos és a digitális eladásokat összeadva pedig az expanzióval együtt több, mint 20 millió darabot értékesítettek a játékból. Érdekesség, hogy ebben benne vannak a konzolokra megjelent Diablo 3 alapváltozatának számai is, de hogy Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra mennyit adtak el összesen a PC-s gyökerekkel rendelkező kultikus hack'n'slash-ből, azt még most, az Ultimate Evil Edition megjelenése előtt sem reklámozza a vállalat.

Üzleti hírek a Blizzardtól

A World of Warcraft sem panaszkodhat: az internetes szerepjáték továbbra is az első a fizetős nyugati szerepjátékok között felhasználóbázisát tekintve, közel hétmillió aktív előfizetőjük van, ami annak tükrében, hogy a játékhoz az utolsó, nagyobb plusz tartalmat biztosító küldetéslemez 2012 szeptemberében debütált, igen korrektnek mondható. Az előfizetők száma persze csökkent (a játék fénykorában több, mint tízmillió aktív taggal rendelkezett), de gyarapodást várnak a Warlords of Draenor küldetéslemez debütálása kapcsán.

Azóta történt

Előzmények