Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
Hány kiegészítő óta ígérgetik, hogy na most már nem kell annyit várni a következőre? Ezzel szemben idén lesz először, hogy a legutolsó patch és az új kiegészítő között eltelik egy kedves év.
Sokkal értelmesebb lépés lenne minden kicsi patchet pár héttel, egy hónappal eltolni - közte az új kiegészítőt tervezni (multitasking rulez) és akkor nem telne el egy év a semmivel, amit persze, hogy megunnak a játékosok.D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Csapoati
nagyúr
Szerintem egyre kevesebb ember dolgozik a WoW-on, ezért jönnek egyre lassuló tempóban az új kiegek. A 7 millió már majdnem csak a fele a csúcsnak (12 millió volt WotLK idején, ha jól emlékszem), de még mindig döbbenetesen nagy szám ez. Én is visszatértem a héten, bár nem a panda-bandázás miatt, csak szeretném még egyszer utoljára végigtolni a hordás és allis questeket is 1-1 karakterrel, mielőtt végleg lehúzom a rolót a játékban. Hihetetlen, hogy lassan 10 éves a WoW és még mindig le tud nyűgözni a hangulata kb. 300 napnyi tiszta játékidő után is.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
wjbhbdux
veterán
Merjenek egyszer EU vagy USA játékos mennyiséget közölni, ennyi halott szerverrel amit már lassan egy éve próbálnak összevonogatni csigatempóban nem lennék meglepve ha rég 1-1 millió alatt lenne, és lehet hogy annak is a java része farm bot. Ez pedig már a Steamen neccesen lenne egy top10-es játék, és akkor ehhez képest hol van a többi blizz game..
[ Szerkesztve ]
/s
-
Csapoati
nagyúr
Hát nem tudom. Én egy low szerveren kezdtem új karaktert és igaz, hogy össze volt vonva 2-3 másikkal, de csomószor kellett várnom mobokra, vagy 6-7 10-es szint körüli emberek keringett körülöttem folyamatosan.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
wjbhbdux
veterán
Szintezésnél rég megy a crossrealm, de az igazi összevonással szerintem késtek jó 2 évet, engem baromira elszomoított hogy belépek és egy stack cloth nincs az AH-ban (erre a kiegészítővel érkezik további megoldásnak az Alliance+Horde közös AH szerver csoportonként), és hogy reggel belépve egyedül vagyok Orgrimmarban. Valahogy ekkor "halt meg" a wow a szememben, amikor hagyták a játékukat pusztulni évekig. Baromi jó hogy van száz millió előfizető, ha én kevesebb emberrel játszhatok együtt 4 földrészen mint egy 6v6 Call of Duty pályán..
Vannak önmagukban is nagyon egészséges szép szerverek, csak hát nehéz/drága otthagyni a régit ahol 5+ évig játszottál, b.net profilhoz és nem karakterhez kötött barátlista meg túl későn és túl körülményesen jött, hogy megtalálja az ember a cata előtti kapcsolatait. Így számomra annyi maradt a wowból, hogy kiegészítő elején egy hónap, utolsó content patch után egy hónap, aztán viszlát 1.5 év múlva mire újra képesek valamit legyártani.[ Szerkesztve ]
/s
-
őstag
-
Wasp_HUN
tag
Úgy tűnik a konzolos Dio3 azért nem fogyott eddig olyan eget rengető ütemben, mint sok helyen rebesgették. Összesítve 20 millió eladott példány, amiben benne van az RoS is. Ezek szerint a kieg se fogyott túl jól. 2013 májusában azt mondták 14,5 millióan játszottka a Dio3-al, aztán ez a szám a konzolos megjelenést követően februárra 15 millióra nőtt. Aztán jött az RoS és most összesítve állnak 20 millión.
Szóval nagyon úgy tűnik, hogy elég alacsony azon emberek száma, akik az alap játék után a kiegészítőre is rácsaptak volna és még kevesebben vették meg a konzol verziót. Talán a PS4/One változattal ez változni fog.
[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, azt az infót csak a nagyobb részvényesek látják szerintem. Szerintem is töredéke a 7 milliónak a ténylegesen havi díjat fizetők száma. Szerintem még mindig érdemes megvenni a soron következő kieget és játszani vele, de csak 1-2 hónap erejéig és aztán frozen acc, a következő content patch-ig...másképp hihetetlenül unalmas. Eddig minden kieggel játszottam, de folyamatosan csökkenő előfizetési idővel. A Cata és MoP esetén ez már 20% körüli időre csökkent le, sőt a MoP esetén talán már kevesebb is volt mint 20%. Elsősorban a content hiány, másodsorban az ingame ismerősök erősen csökkenő száma miatt, de az is bosszant, hogy már régen szeretnék én - és sok guildtársam is - váltani PvP realmról PvE-re de nincs ingyenes transfer.
A Diablo esetén szerintem sokan megvették a D3-at a régi szép emlékek miatt, de ahogy régen is, most is töredéke a vásárlóknak a keménymag, akiket nem zavar az agyatlan grindelés. Mondhatni a D2 óta már nagyon sokat fejlődött a PC-s játékok piaca, megjelentek az MMO-k, amik mellett a D3 már csak egy B kategóriás rövid játék. Se open world, se nagy felfedezhető zónák, se zsúfolt élő világ, se rengeteg érdekes quest. A D3-al talán 1-2 hónapot ha játszottam, a kiegnél meg már eszembe se jutott hogy megvegyem. Ma már magasabban van a léc, legalábbis számomra és a D3 nem vitte át.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ldave
félisten
Nekem a D3 megvan PC-re és PS3-ra is, de a kiegészítőt már csak PS3-ra veszem meg, a PC-s társaság már összevissza van csak online, ha meg úgyis egyedül játszom nagyrészt, akkor meg inkább konzolon tolom, ott nekem egyszerűbb, nagyon bejött a kontrolleres irányítás.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Persze, szemét a Blizzard, hogy azt a PC-t, ami évtizedeken keresztül enni adott neki, megszégyeníti, cserbenhagyja és megalázza azzal, hogy bő féléves késéssel kiadja azt a játékot, amire a master race több mint 12 évet várt. Nem is értem hogy gondolták.
@leslieke: én angoloktól rendelem, mert az alapjáték is onnan van, aztán fene tudja, így inkább ez is onnan lesz, szóval sajna majd csak pár nap csúszással tudom elkezdeni a RoS-t, de majd jó lenne azért néha együtt tolni az Adventure módot.
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
-
Tigerclaw
nagyúr
Csak pont így félreérthetők a számok teljesen, hiszen ebből azt gondolná az ember, hogy 6.8 millió havidíjas előfizetője van a játéknak, miközben pl. egy részük nem havidíjat fizet, hanem csak azokért az órákért, amikor játszik. Ez van pl. Ázsiában, ahol sokan webkávézókban játszanak. Elvileg az is ugyanúgy 1 előfizetőnek számít ebben a kimutatásban, aki a teljes negyedévet fullra kifizette, az is aki havidíjas, de akinek a három hónapból mondjuk csak 1 napot volt aktív az előfizetése, mert utána lejárt és nem fizette tovább és az is, aki Kínában beloggolt, játszott egy órát és csak azért az egy óráért fizetett fél Yuant. Ha nem is árulják el a konkrét számokat, legalább átszámolhatnák teljes havidíjra az egészet. Tehát összes bevétel ami az előfizetésekből és a PpH díjakból realizálódott a 3 hónap alatt, elosztva a 3 hónappal és az aktuális US vagy EU havidíjjal és lehetőleg földrészekre lebontva. Mondjuk a folyamatosan késő kiegek és content patchok hiánya (mire megjelenik a következő kieg, több mint 1 éve semmi új tartalom nincs a játékban) azt mutatja, hogy nem igazán dúskálnak a fejlesztési pénzekben, pedig nem csak az előfizetésekből és a játékeladásból van bevételük, hanem a sok fizetős mountból, petből, stb. Magukat és a nagyobb részvényeseket nem tudják becsapni, de a játékosokat azért megpróbálják.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
ripla
őstag
pontosabban: a játék fénykorában nagyjából 14 és fél millió körül mozgott az előfizetők száma.
[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Milyen " érdekes ", hogy a Cata és a MoP idejében indult meg a hanyatlás, tuti sokaknak bejött a sok egyszerűsítés.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
nonsen5e
addikt
válasz laceszgamer #21 üzenetére
Cata és mop "egyszerűsítés" semmi sem lesz ahhoz képest amit eddig a wod patch notesokból olvasok...
De ne legyen igazam...D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
wjbhbdux
veterán
válasz laceszgamer #21 üzenetére
A WoW játékosbázisát nem lehet olyan egyszerűen értelmezni, hogy amikor csökken a játékosok száma, akkor a régi törzsgyökeres fanok hagyják ott. Míg az előfizetők száma valahol 12 millió körül tetőzött, a játékkal már összesen több mint 100 millióan játszottak 1.5 évvel ezelőttig. Az emberek jönnek-mennek, inkább arról van szó, hogy már MINDENKI kipróbálta, és már nem jön annyi új ember mint régen 1-2 hónapra benézni, mert egyszerűen nincs több akit érdekelne. Előbb-utóbb nyitniuk kell konzolra, hogy meglóduljon a szekér, a használható skillek egy részének törlése/összevonása az idei kiegészítőben is erre vette az irányt.
/s
-
nonsen5e
addikt
Bár nem tartom valószínűnek, simán el tudnék képzelni egy konzolos wowot.
Irányítás annyira nem is lenne vészes, meg lehetne itt is oldani úgy, hogy képességek:
L2, R2 + föl, le, jobbra, balra, négyzet, háromszög, kör, iksz. Ez eddig 16, és plusz egy gombbal, akár L1 vagy R1, esetleg tudomisén L3/R3-al lehet 2 vagy 3 ilyen "menü" között váltani. Próbáltam ilyen mmorpg-t konzolon, meglepően jó és kellemes vele a játék.
A képességek számánál sokkal inkább problémásnak tartom a csilliónyi custom macrót.Na meg az optimalizáció. Nem tudom konzol fronton (most ide a PS3/X360-at értem) mit művelt a Blizzard a Diabloval, ott meg tud-e halni a gép ha 4-en játszanak 200 ellenség ellen és az egész képernyő tele van effektekkel, de gép fronton egy i7-es gtx780-as gépet is simán megevett a kezeim közt.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Tigerclaw #17 üzenetére
"azt mutatja, hogy nem igazán dúskálnak a fejlesztési pénzekben, pedig nem csak az előfizetésekből és a játékeladásból van bevételük, hanem a sok fizetős mountból, petből, stb. Magukat és a nagyobb részvényeseket nem tudják becsapni, de a játékosokat azért megpróbálják."
Jelentésben az is szerepel, hogy a WoW évről évre egyre több profitot termel.Gertrius:
WoD-os skill átrendezések nem egyszerűsítések. Az nem egyszerűsítés, hogy eddig volt két CD, amit mindenki fixen egy macróra rátett, és most ezt összevonták egy skillé. Vagy volt két képesség, egyik specnek "Nagyon megütlek", másikon "Erősen megütlek" volt a neve, de amúgy ugyanazt csinálták, és most ebből lett 1 skill. Stb... nagyrészt a skill törlések és összevonások hátterében ilyen áll. Maga a rota (szőrszálhasogatóknak: spell priority list) sehol se lett egyszerűbb, sőt, helyenként még bonyolítottak is rajta. Nem attól lesz komplexebb egy játék, hogy 50 skill van a 30 helyett.
Ami tényleg skill törlés, az a CC-k csökkentése. De emögött se a butítás áll, összességében ezzel is komplexebb lesz a PvP (PvE-t meg nem érinti).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó