Hónapokat csúszik a Nintendo NX tömeggyártása?

Még az előző év végén röppentek fel azok a híresztelések, amelyek szerint a Nintendo NX gyártása az idei esztendő közepén megkezdődhet. A DigiTimes friss információi szerint azonban ebből nem lesz semmi, ugyanis a vállalat átalakítja a rendszert, és egyben hozzáadják a virtuális valóság támogatását is.

A fentiekkel kapcsolatban némi extra információt is szereztünk, aminek kapcsán nagyon valószínű, hogy a vállalat módosított az eredeti terveken és a változtatások olyan mértékűek, hogy nehézkessé vált az eredeti ütemtervet tartani. Ilyenkor még járulékos probléma lehet az esetleges új gyártópartnerek felvétele, ami akadályozhatja a nagy mennyiségű elérhetőséget is, mivel egy ekkora projekthez a partnereknek is jó előre fel kell készülniük.

A DigiTimes szerint a Nintendo a tömeggyártás csúsztatása mellett az eredetileg tervezet 20 millió eladást is megvágta, így a cég a következő pénzügyi évre inkább 9,5-10 millió NX konzol eladását várja.

Érdekes pletyka még, hogy Nintendo egyáltalán nem kíván az NX-szel ellenfelet állítani a Sony és a Microsoft asztali konzoljainak. Egy teljesen más kategóriát akarnak lefedni, amilyennel eddig még nem állt elő senki. Állítólag ez egy mobil-asztali hibrid lesz, amit megfelelő adatok nélkül nehéz elképzelni, de az biztos, hogy a japán cég leginkább az ultramobil piacon indított stratégiájával próbálja összehangolni az NX-et. Persze valószínű, hogy a komolyabb játékok portolása elé nem gördítenek majd akadályt, de különösebben nem fogják győzködni a kiadókat arról, hogy az Xbox One és a PlayStation 4 konzolokra fejlesztett és kiadott játékoknak ott a helye az NX-en is. Sokkal komolyabb célnak tűnik inkább az ultramobil platformokra kiadott játékok portolása, és egy átfogó platform biztosítása a mobil piac számára.

Azóta történt