Battlefield 4: 64 játékos és 60 FPS a cél PS4-en és XBOX One-on

Egy Eurogamer oldalnak adott interjújában Patrick Bach, a Battlefield játékok producere arról beszélt, hogy a DICE számára nagyon fontos elérni a következő generációs konzolokon a PC-k nyújtotta sebességet, ezért XBOX One és PS4 platformon a program 60 képkockát lesz képes másodpercenként megjeleníteni, ellentétben a BF3-mal és a BF4 jelenlegi generációs konzolokra megjelenő kiadásával.

- "Egy nagyon bonyolult játékról beszélhetünk, ami sok mozgalmas jelenetet tartalmaz," - mondta Patrick Bach. - "El kellett döntenünk, hogy igenis, ezt 60 FPS sebességgel akarjuk megcsinálni. Minden egyéb tényező másodlagos. Tudjuk, hogy a játék akkor igazán jó, amikor 64 játékos küzd egymás ellen, látványos pusztítás közepette. Hát nem nagyszerű lenne, ha oly sok év után végre a nappali szobánkban is átélhetnénk ugyanazt az élményt, amit eddig csak PC-n tudtunk? Pont ezt szeretnénk mi most elérni."

A következő generációs konzolokban immár megvan a kellő potenciál ahhoz, hogy képes legyen 64 játékost egyszerre kiszolgálni, ellentétben a jelenlegi darabokra, melyeknél 24 volt a határ. Habár Patrick Bach elmondta azt is, hogy a PC kiadás fogja majd nyújtani a "legteljesebb Battlefield élményt", a DICE szeretné elérni, hogy a következő generációs platformok között ugyanazt az élményt nyújthassa majd a program, mint PC-n.

A Battlefield 4 megjelenése október végén - november elején várható, először PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra, majd azt követően a PS4 és XBOX One kiadások a konzolok megjelenésének függvényében válnak elérhetővé.

Azóta történt

Előzmények