Az EA-hez kerülnek a LucasArts jogok

Miután néhány héttel ezelőtt derült égből villámcsapásként hatott a hír, miszerint a Disney felszámolta a LucasArtsot, a játékvilág egy emberként hördült fel, és fejezte ki a nemtetszését a döntés ellen. A Disney akkor azt ígérte, hogy maga a Star Wars univerzumba tartozó játékokat nem érinti a döntés, csupán átállnak a licenszeléses módszerre. Azaz egy külsős cég veszi át a fejlesztéseket, és a játékok készítését. Frissen jött a bejelentés, miszerint a szerencsés nem más lett, mint az Electronic Arts.

Sokan találgatták, hogy lehet az Activision, vagy a Ubisoft lesz a befutó, de végül az EA lett, amely ellen a szkeptikusabbak máris fenik a nemtetszésük éles fogát, jegyzem meg, nem alaptalanul. Az EA-re mostanában jellemzően a káosz, és a negatív hírek röpködnek. Nemrégiben John Riccitiello jelentette be távozását, és egy-két héttel jelentették be, hogy felszámolják a Quicklime Gamest, és a PopCap stúdiót (előbbi az NFS Worldért felelős Vancouveri stúdió, az annó a BlackBoxból kiváló csapat lett), és emellett a mostanában kijött játékok sem olyanok, mint amire számítottak.

A játékok fejlesztését az EA 3 stúdióra bízta rá: A Visceral, a DICE és a BioWare (utóbbinak már van tapasztalata az SW játékok terén)

Az még nem lett bejelentve, hogy az éppen függőben lévő projektek sorsa mi lesz (1313, First Assault), de reméljük hogy nem kerülnek a Lomtárba, mert mind a két cím ígéretesnek tűnnek/tűntek.

Azóta történt

Előzmények