Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
válasz dethroner #2146 üzenetére
hülye tesztprogramokból még van több is, amivel ellenőrizheted és viszonylag könnyen beszerezhetők
pl. unigine demók, 3d markok, stb.
de rosszabb esetben eljuttatod a játékokat, amivel a gond van
-
tlac
nagyúr
válasz dethroner #2177 üzenetére
3dmark 06 lemegy, gpucaps, furmark is
az újabb 3dmarkokat is próbáld ki
a gpucaps, furmark programokkal pedig az a gond, hogy ezek driverből vissza vannak fogva
(mivel ezeket a programokat sokszor tuning ellenőrzésére szoktak használni, így próbálják a gyártók megakadályozni, hogy a hozzá nemértők ki ne nyírják a kártyájukat)Shad0w:
Javtsanak ki az okosak, de ha egy 74k-s cuccot garanciában kicserélnek, de a csere cucc márcsak 20k, attól ha ez megy tönkre még az eredeti vételárat, tehát a 74k-t követelheti azokban a szituációkban amikben joga van, ugye?
egy cserétől a vételár nem változik, tehát az eredeti ár marad
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #3889 üzenetére
Szia !
Elektronikus úton történik a csomag nyomon követése, így külön nem kell papír, amikor kiviszik azért fontos az aláírás, hogy a Sprinter igazolja, hogy sérülésmentesen vetted át.
Feladáskor ez úgy nem számít mert a futár sérült terméket vagy rosszul becsomagoltat át sem vesz.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4087 üzenetére
A futárcég teljesen elektronikus rendszerrel dolgozik, így a csomagok követése is papír nélkül, elektronikus úton történik. Sajnos ezt nem tudjuk megváltoztatni, de egyébként eddig a nagyszámú csomag ellenére magasan a legmegbízhatóbb az eddigiek közül.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4373 üzenetére
Azért itt álljunk meg egy szóra. A cseretermék valóban sokszor elromlott, így nem láttuk értelmét, hogy javításra vagy cserére módosítsuk a pénz visszafizetési kérelmet, amelyre egyébként a jogszabály lehetőséget ad (elsősorban javítás vagy csere követelhető és a jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza ). Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4426 üzenetére
A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána."Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.
Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Shad0w
senior tag
válasz dethroner #4442 üzenetére
Eredetileg is ma rendeltem holnapi átvétellel és az új rendelésre is holnapi átvétel van írva. Az összeg csekély, de a lelki békém a tét ami viszont megfizethetetlen.
Ellenben ha a jövő héten még egyszer ennyit esik az ára akkor eret vágok, mert már fél éve ott volt a polcomon (iPon polc...) és most szántam el magam arra, hogy megvegyem, merthogy megér ennyit a kényelem.
-
bul07
nagyúr
válasz dethroner #4691 üzenetére
Megkérdeztem a vételárat visszatérítették volna
Csakhogy én a Samsung merevlemezt 11.500Ft körül vettem ugye ha megnézük a mostani árakat ez igeny sovány , pár ezresel többért biztos el tudom adni(14.700-ért hirdetem meg majd holnap)
Így kértem a merevlemeztSamsungnak már nincs ilyen 1TB 7200 fordulatú merevlemeze a jogutódja meg a Seagate ezért kaptam ilyett
Garancia kérdése örültem volna ha Samu fenmaradó másfél év garanciáját megkapom, de ennek 1évet adnak ha meveszed is( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4695 üzenetére
Nem volt mert ! Az ugyfelnek felajanlottuk a penzvisszafizetest de inkabb a hdd-t valasztotta mivel O olyan olcson vette meg 3eve hogy egy nagyobb pendriveot vehetett volna abbol az arbol. Ezert inkabb a Hdd-t eladja es meg keresett is rajta az mellet hoy x evig hasznalt egy hdd-t.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
04ahgy
nagyúr
válasz dethroner #4700 üzenetére
Ez már nem ennek a topiknak a témája. Köszönjük az eddigi részvételt, konstruktív megnyilvánulásokat.
Szerk.: off.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Buci21
addikt
válasz dethroner #4832 üzenetére
17 vagyok, és anyámé a gép, ő akart jönni. ettől függetlenül a véleményemet megírhatom, meg is írtam. a stílusért bocsánat, de részben azért érthető szerintem. és a korom és a tudásom között nem feltétlenül van egyenes arányosság, ne ez alapján ítélj. nem mellesleg a cseredarabon is volt egy karc, mondtam is neki, de azért beraktam a gépbe, szal ment, nem a karc okozta a hibát. az ügy szerencsére rendeződött, de nem szeretnék többet ilyennel szórakozni. remélem ide sem kell írnom többet
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz dethroner #4937 üzenetére
Engem aztán nem érdekkel hogy megfigyelnek
Dolgoztam olyan helyen ahol 4kamrea figyelte ki mit csinál velem együt(egy roulett terembe dolgoztam)
Az se zavar ha közterületen vagy bárhol máshol elhelyeznek kamerákat
Falunk is be van kamerázva és csökent is a bűnesetek számaNemrég eszembejutott hogy a szobámat meg az udvart is be kellene kamerázni és valami zárt rendszeren keresztül interneten tudnám figyelni hogy mi folyik othon
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
04ahgy
nagyúr
válasz dethroner #5012 üzenetére
Mert aki elégedett, mikor fog jönni és keresni a topikot, hogy beírhasson? Anno te sem elégedettségedben találtál rá, ha a visszaolvasásom helyes.
Ebben a gazdasági helyzetben meg:
- tarts raktárkészletet, hogy akárki akármit akar, azt azonnalderögtön tudd biztosítani (bármilyen eset is legyen).
- tarts fenn külön telefonost, aki azonnal, de mindent meg tud mondani.
- saját szervizt tarts fenn, akármit behoznak, azt 2-3 nap alatt vizsgáld be, és amint ez kész, azt azonnalderögtön cseréld újra (persze zsírújra, elölről kezdődő garival)! Mert ugye a vásárló (aki nem mellesleg manapság, nagy általánosságban hajlamos ezen egy tény miatt az ISTENT játszani, hiszen ő a vásárló) nem fogadja el, hogy a termékét javítsák, meg az 3-4 hétig eltartson, merhát egyszer már elromlott, akkor neki nem kell javított.
- legyél kedves, udvarias,s*ggny*ló.
- sose hibázz.
- és mindezt persze lehetőleg minél közelebb az ingyen elvégzett munka fogalmához tedd, sőt, alatta.Kiveszett az emberekből a türelem, tolerancia. Ez van. Ez a tendencia sajnos egyre csak romlik. Továbbá ott van Oliverda aláírása. Az még szörnyűbb. Nem tudnak az emberek kifinomult és normális kommunikációt kezdeményezni. Az udvariast direkt hagytam ki.
Aztán egy továbbgondolata a senki sem türelmes, toleráns szálnak: mindenki az xyz boltot bombázza, mikor lesz kész, mikor lesz kész, letelt a 3-5-10-15-xx nap! Sőt, letelt a napnap is, és mostazonnalakkor vételár! Van egy kicsi úszás xyz helyen, elkezdenek az emberek türelmetlenkedni. A türelmetlenkedésekre való válaszok (amik ugye hosszabbak a szimpla igen-nemnél) elveszik az időt az egyéb ügyintézéstől (pl. az telefonozik, e-mailezik, aki amúgy a nagykert basztatná, h cseréljen...), és nem nehéz továbbgondolni a többit, kész is a pozitív visszacsatolás.
És úgy van, 2001 a béke éve volt 2011-hez, de még inkább 2013-hoz képest.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
őstag
válasz dethroner #5041 üzenetére
Még mindig azt vallom, hogyha olyan rossz lenne, akkor nem növekedve, illetve több panasz is érkezne.
4,1 milliárdos forgalomhoz azért rengeteg terméket el kell adni.
Nyilván vannak problémák, de hol nincsenek?
Nálam is volt lassú a garanciájuk, vagy lassabban kaptam választ a levelemre(mondjuk eon 2hét alatt válaszolt, na ott már én is morogtam), de én megértem(ők is emberek, hibáznak, lebetegednek, stb ).
A mostani durva panaszkodás/fikából is kiderült ,hogy 2 hazugság(vagy finomabban nem állja meg teljesen a helyét(#5040) =HG=
ez nem értem miért írtad nekem, de okéAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz dethroner #5221 üzenetére
Egyszerűen nem értem, hogy minek kell azonnal személyeskedned! Teljesen felesleges! Ezzel engem nem bántasz meg és a te nemi szerved sem lesz nagyobb! Hidd el! Inkább érdemben kellett volna hozzászólnod, nem? Hogy ha akkora nagy szakember volnál, adhattál volna tanácsot abban, hogy mi a probléma. De hát ugye nem. Azért szövegeltem alatta totál baromságokat, hogy legalább végignézzék. Mert ha meg sem szólalok, akkor megnézik az első 10 másodpercet és kikapcsolják. Te megnézted, tehát a célomat ezzel elértem. Azért mert szövegértelmezési problémád van, nem kell hetet-havat összehordani rám (nem személyeskedés, hanem tényszerű megállapítás). Ugyanis én nem azt állítottam, hogy a tápegységet tegyük be, hanem a CD-t tegyük be. Akkor nagyon világos lett volna, hogy ebből bizony csere lesz. De még szarakodhatnak pár munkaórát, szállítási költséget, ideget és energiát és nekem több hetes nagy kényelmetlenséget okozva. Hogy miért? Az a jó kérdés! A jogi kisregény ha elolvastad már 15 napos várakozás után született meg. Azért, hogy tisztába legyen téve az ügy. Már akkor is két héttel vártam tovább, mint kellett volna. Ugyanis mivel vásárlás óta szar, így rögtön csere van nem javítás! De belementem a javításba, csak hogy ne fájjon nekik.
A szervizben mégis csak dilettánsok ülnek, ugyanis 17 nap alatt nem sikerült megtalálniuk a hiba okát! Ja, biztos náluk nem produkálta. Ki nem szarja le? Ők a szakemberek, nem én! És mégse. 1-es fiam, leülhetsz (a bevizsgálók). Talán tesztpadon vizsgálták. Ami nem minősíthető rendeltetés szerű használatnak, mivel a gépházba beszerelve, azt ott természetes módon terhelve számít annak. Lehet hogy nem szerelték be, emiatt nem produkálta a dolgot. Kipróbáltam másik 3 tápegységgel a 3 hét alatt és légyfingot sem hallani a gépemből kifele.
Még hogy a videó nem bizonyít semmit? Szerinted a rendőrség mire használja a videó felvételeket? Olvass vissza, leírtam hogy van jogilag a bizonyítás, nem fogom még egyszer leírni. Másrészt nagyon jól látszik, hogy ha oda teszem a rácshoz a kezem, akkor elhalkul, elveszem erősödik. A napnál világosabb, hogy onnan jön a hang. Miért akarnám átverni a saját káromra a boltot? Mert mostanáig csak károm van belőle. És ha kicserélik valamikor akkor is lesz, mivel x hetet nem tudtam használni a gépemet. Sorozatszám rajta van, a papíron is, a tápon is. mást nem tudok cseréltetni, ha akarnék se. Vadi új a táp, nem karcos, nem törött, semmi. Ha jó, akkor minek szórakoznék?
Hallható, látható, hogy a tápegység hibásan működik, a hang abból jön?
Igen.
Akadályozza ez a rendeltetésszerű használatot?
Igen!
Másnak is volt pont ilyen garanciális problémája az FSP Raider termékcsaláddal?
Igen!
Ki kell javítania vagy cserélnie a kereskedőnek vagy nem?
Ki bizony!
Ez megtörtént?
Nem!
Miért nem?
A 3 hét alatt megkísérelték felderíteni a hiba okát és megjavítani a készüléket?
Igen!
Ez sikerült?
Nem!
Ez után már csak a csere marad?
Igen. -
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz dethroner #5251 üzenetére
Kézrátétellel megcsinálták? Ugyan már!
A mobiltelefonnal 320K-s 15 FPS-sel készült felvételeket is elfogadják a rendőrségen. Szerinted a térfigyelő kamerák hitelesítettek? Csak ami a rendőrség tulajdonában van. Az hány % lehet? 1? Történt egy éve, hogy ellopták az értékes kerékpáromat. Mikor a nem hitelesített kamarákkal a házamban felvett videofelvételeket átadtam a rendőrségnek elfogadták azt, azonosították és elfogták a tolvajt, majd a bíróság elítélte a tolvajt. A felvétel volt az egyetlen bizonyíték. Se új lenyomat, se szemtanú nem volt. Mai napig sitten van. Mondom újra. Ismét a jog nem ismerete generálja a problémát.
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz dethroner #5262 üzenetére
Miért csinálnék videót a szomszéd Codegenjéről?
Hogy aztán garanciában kicseréltessem a sajátomat egy pont ugyan olyanra?
Ez tényleg logikus lenne. Sőt! Nekem hatalmas előnyöm származna belőle! Pláne, hogy 2 oda 2 visszautazás, videózás hangfelvevés, majd 4 hét nélkülözés, fórumozás...
Hatalmas előnyre tettem szert tényleg!
http://www.jonnyguru.com/modules/NDReviews/images/FSPRaider750/DSCF7252.JPG
Ha tudnád mennyi az a 18 dBa, ahogy nem tudod, akkor elmondom, hogy az légyfing Egy könyvtárban mért hangnyomás úgy, hogy nem beszél, lapoz senki az is már 40.
http://www.sengpielaudio.com/TableOfSoundPressureLevels.htm
Másik tévedés: nem a működédét befolyásolja, hanem a rendeltetésszerű használatát akadályozza meg.
Hidd el, ha hallanád 5 perc múlva úgy rúgnál bele a gépedbe, hogy a lábad törne el.
A videón azért nem látszik az azonosítója, mert a rendeltetésszerű használata közben azt nem lehet látni. Ugyanis pont az a lényeg, hogy a gépházba beszerelve, annak oldallapjait rátéve produkálja ezt. Ha kinyitom a gépházat, az már nem rendeltetésszerű használat. Így pont akkor vesztené érvényét az egész felvétel. De mint mondottam, az egész felfogatásánál végig hang és zajszegetelő anyag van vastagon és a 4 tartóbakokon is. A mikrofon helyzete is látható a videón. Azt egy másik videón mutatom be, mik a körülmények, hogyan helyezem el. A videón az a kis ezüstcsík jobb oldalon.[ Szerkesztve ]
-
dt451
csendes tag
válasz dethroner #5462 üzenetére
Ez igaz. Az Ipon-nal szerződöm. Ugyanakkor a fogyasztóvédelmi törvény szerint, alapértelmezésben, ők kötelesek lennének számomra jótállási jegyet kiállítani, ami alapján a kereskedőt kihagyva, a jótállásban megjelölt márkaszerviznél is érvényesíthetném a garanciális kifogásom, kérhetem a javítást, illetve a cserét, a gyorsabb ügyintézés érdekében. Esetemben, ha lett volna kitöltött magyar jótállásom, én simán besétálhattam volna a márkaszervizbe, ahol három munkanapon belül kiértesítettek volna arról, hogy javítják, vagy cserélik-e a készülékem. Javítás esetén egy hétre elkészültek volna vele, illetve ha javíthatatlan, azonnal tudtak volna cserekészüléket adni. Személyesen beszéltem a szervizzel, így nem a levegőbe írogatok a dologról, bizton tudom, hogy van náluk cserekészülék raktáron. Ez egyrészt megkímélte volna az Ipon-t a zaklatásaimtól, nekik nem került volna semmibe (gyanítom amúgy többe került így nekik ez a konkrét eset, időben, munkában, és végül a levásárlás miatt, mint amennyit a termék ért, de legalábbis jóval többe annál mint ami hasznuk lett volna rajtam ha nincs garis ügy...), én pedig egy héten belül újra elégedett tablet használó, és továbbra is fenntartások nélkül elégedett ügyfél lettem volna. win-win. Persze értem én, hogy vannak termékek, ahol nincs az országban, vagy elérhető helyen márkaszerviz, vagy szerződött jótállási partner. Ilyenkor csak a kereskedőn át lehet intézni a dolgot. Neki meg amúgy is törvény szerinti kötelessége intézni a garanciát. Úgy hiszem erre nem ártana figyelmeztetni a vásárlókat, és ez esetben nyilván tudomásul veszi az ember, hogy csak rajtuk keresztül ügyezhető a dolog...
Bevallom nem olvastam az Ipon ÁSZF-jét. Valószínűleg ott el van ásva valahol, hogy náluk vásárolva lemondok a törvényben biztosított lehetőségről, hogy az ügy gyorsabb rendezésének érdekében magam is eljárhassak a szerződött szervizpartnereknél, a kereskedő kihagyásával.
-
dt451
csendes tag
válasz dethroner #5467 üzenetére
A lehetőségemnek elvileg meg kéne lennie. Nyilván csak abban az esetben választanám ezt az utat, ha egyszerűen meg tudom oldani. Plusz nem is minden terméktípusnál volna értelme a nyakamba venni a macerát. Egy alaplappal, videokártyával, stb... De vannak olyan termékek, amiknek kiterjedt márkaszerviz hálózata van országos szinten. Pl. Samsung... Én évekig Pécsen éltem, most is gyakran járok oda. Legutóbb egy samu monitor tönkremenetelekor ahelyett, hogy az eladóhoz rohangásztam volna, simán be tudtam vinni a szervizbe, és lezajlott a csere, sőt megdobtak egy kis ajándékkal is, a kellemetlenségért, hogy 6 napig hiányolnom kellett az általuk gyártott monitort. Közvetlen tőlük folyamatosan tudtam tájékozódni a javítás menetéről, és azonnal szóltak mikor elkészült. Ha az eladóhoz viszem, pihen nála egy kicsit, továbbküldi, stb... neki pénz, nekem pedig a leggyorsabb ügyintézés mellett is plusz két-három nap, és csak az üzlet által csepegtetett információkból tudom meg, hogy mi a helyzet a javítással... Ha megtudom.
A mostani esetemnél is, nekem nm került volna pluszköltségembe, energiámba, közvetlen a szervizbe beadni, tekintve, hogy a testvérem fenn tanul Budapesten, és gyakran megfordul azon a környéken. Az Ipon-hoz is ő vitte be, mert útba esett neki. Ráadásul konkrét információkkal rendelkeztem arról, hogy milyen náluk az ügymenet. Tájékoztattak róla, hogy nagy valószínűséggel meg tudták volna javítani, ha pedig mégsem sikerült volna, rendelkezésükre állt a cseretermék készleten. Ha pedig egész véletlen mégsem lett volna éppen, bár biztosítottak róla, hogy volt, és ők cserélik a termékeket, akkor beszerezték volna. Többek közt a fórumokon olvasott támogatással kapcsolatos pozitív tapasztalatok miatt ajánlottam a ConCorde-ot, a közvetlen, nem mellesleg pár ezer forinttal olcsóbban kapható konkurenssel szemben, aminek az importőrével kapcsolatban számos panaszt is olvastam, mind a javítási munkák, költségek, mind a garanciális ügyintézés kapcsán.
Nyilván nem minden termék esetén éri meg személyesen intézni a dolgot. Aláírom, hogy a legkényelmesebb megoldás futárral visszaküldeni, és várni. Ugyanakkor bizonyos ritka esetekben, mindenkinek jobb volna, ha megvan a lehetőség közvetlen a szerviznél, márkaképviseletnél intézni az ilyesmit, mert bár nem jellemző, vannak igenis európai szintű terméktá mogatást biztosító cégek, és ha az ember tudatosan vásárol, tájékozódik, hogy milyen a helyi support, ha elszállna valami.
Ezért vagyok bizonyos terméktípusoknál évek óta márkahű, és fizetek néha többet bizonyos határokon belül.... valamiért, semmint utólag szívjam a fogam a korábbi jobb vétel miatt. Egy tartós fogyasztási cikknél a termék értékébe a terméktámogatás is beleszámít.
[ Szerkesztve ]
-
04ahgy
nagyúr
-
04ahgy
nagyúr
válasz dethroner #5517 üzenetére
Hmmm. Tehát akkor innentől egyik oldal sem hivatkozhat az NFH-ra (sem az eladói, sem a vásárlói)?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14-em0001ne - ÚJ - 14" FullHD IPS notebook - Ryzen 3-7320U, 8GB
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs