Új hozzászólás Aktív témák
-
Rent
senior tag
Hali!
A véleményetekre lennék kiváncsi. Múlt hét csütörtök este vettem át a neten megrendelt laptopomat (270k-s Dellről van szó) a Francia úti üzletben. Hazaérvén telepítés után hamarosan kiderült hogy a vga hibás a gépben.
Dellel egyeztetve, követve az utasításokat pénteken továbbra sem hárult el a problémám. A gép egyértelműen vga hibás a Delles is megmondta. Még aznap délután (vásárlástól még 24 óra sem telt el) visszavittem a Dévai utcában lévő szervízbe, ahol átvették cserére.
A gond az, hogy nem adtak csereterméket, mondván nincs jelenleg raktáron. Érdekes módon még tegnap is rendelhető volt belőle a webshopon. A gondom az az, hogy ssd-vel együtt közel 300-at hagytam ott múlthét csütörtökön, és másnap leadva, még mindig nincs laptopom 1 hét elteltével, csak áll benne a pénzem. Beszéltem Dellel azóta, azt mondták azonnal kellett volna cserélniük, de legkésőbb 1 napra rá amíg berendelik az újat, merthogy ez az értelme a 3 napon belüli gariztatásnak, és nem az, hogy megvárják a külső szakértői véleményt, időt húzva.
Beszéltem CHS-sel mert azt mondták Dellnél, hogy ők a disztribútor iponnál, és ők is ezt mondták, hogy 3 napon belül azonnal kellett volna hogy cseréljék. Egyébként a service tag alapján, sem a dell, sem a chs nem látta, hogy bármilyen garanciáztatás elindult volna.
Ma letelt a 3 munkanap attól számítva, hogy leadtam múlt héten az 1 napos gépet, és levél még mindig nem jött, hogy megérkezett az új.
Szerintetek ez normális eljárás?
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Hali!
Érdeklődnék, hogy pár hónapja vásároltam egy 7950-es kártyát még 106k-ért Iponban, egy komplett gépnyi alkatrésszel egyetemben. Ma láttam egy hírt az iponon [link] Nem lehetne valahogy igényelni nekem is kulcsokat? Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Köszönöm nyugger az építő jellegű posztodat.
-
Rent
senior tag
válasz
kisoroszlány #4568 üzenetére
Ha neten adtál le rendelést rá (mind1 hogy vetted át (személyesen, vagy kihozták házhoz)), akkor 8 munkanapon belül visszahiveted.
-
Rent
senior tag
A memóriát nem is állítgatod, max bepattintod a helyére, és a biost állítod kedvedre, de ha ez 2-3 óra, akkor jobban jártál volna, egy gyárilag összeszerelt és előtelepített konfiggal. Windowst, meg miért írtad ki 4x? Még OEM verzióhoz is jár lemez. Ez nem ipon hibája, ők összedugdosták az alkatrészeket, ami kb ~ 2 perc. Nem várhatod, el, hogy leteszteljék, és finomhangolják a biost kedvedre. Gondolom az nincs benne az összeszerelésben.
-
Rent
senior tag
Repa tudnál segíteni?
Rendeltem egy egyesületnek egy-két terméket az előbb, és holnap mennék be Pestre, pont a 13. kerület környékén járnék autóval, ezért a Dévai utcai üzletet jelöltem be, és megjegyzés rovatba beírtam, hogy készpénzzel szeretnék fizetni. Szerinted esélyes, hogy holnap átvegyem délután? (Francia úti simán menne gondolom, csak ez jóval közelebb lenne nekem)Köszi a válaszodat előre is!
-
Rent
senior tag
Közben már jött egy levél és átvehetem
-
Rent
senior tag
Nem akarlak elkeseríteni, de hasonlóan jártam én is egy közel 300k-s laptoppal 2 hónapja. Vga hibás volt 1 naposan! vittem vissza, még 1 egész nap sem telt el. Majd helyszínen nem lehetett bevizsgálni
Pedig azonnal kékhalál volt ha hozzányúlt a gép a vga-hoz, már driverben is, ahol az nv logó jelenik meg. De "nem ezt külső szakértő fogja megállapítani". Szóval eltelt vagy 2 hét mire kiderült hogy alaplaphibás, és mivel 3 napon belüli hibajegy volt, ezért eldönthetem hogy kérek e cserét, vagy inkább pénzt. Pénzt is azért kaptam meg azonnal mert 3 napon belüli volt a hiba, ha 8 napon belül lettem volna, akkor kb 30 nap mire visszautalják, de ennek ellenére vagy 2 hétbe telt az egész (kifizettem délután estére kijött a hiba telepítés után, másnap délben leadtam + 2hét). Tehát sajnos nincs az, hogy beviszed 3 napon belül és ott helyben azt mondják, hogy igen hibás, pénzt kp-ban vagy cserét most?
Mert külső szakértőre hivatkozva elküldhetnek bármilyen alkatrészt az ő beszállítójuknak.
Ne legyen, de én így jártam és nem kellett pedig szakértőnek lenni, hogy ránézésre megállapítsa az ember, hogy sem bios update, sem driver cserék nem orvosolják, tehát vga/lap hibás a készülék. Csak én ezt egy este lezongoráztam ők meg 2 hétig.Mondjuk monitorodnál más lesz a szitu, mert meg lehet számolni hány pixelhiba van rajta, és beleesik -e a cserébe. Vga-dat viszont sanszosnak tartom, hogy továbbküldik, és majd ülnek rajta, 2 ünnep között kb. az alatt a 2 nap alatt senki nem fog vele foglalkozni. Ne így legyen persze, csak gondoltam leírom én hogy jártam, és semmi 2 ünnep nem volt közben.
Persze az elmúlt 2-3 évben nem két forintot hagytam ott, csak idén a notival lett volna ~ 1M Ft (persze nem mindent saját célra
), és soha semmi gondom nem volt velük, persze nem volt ezelőtt gondom egyik alkatrésszel sem, tehát gariztatással előtte nem volt tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
válasz
Nyugdíjas #4644 üzenetére
Arra nem gondolsz, hogy én is ember vagyok és pénzből élek, és normális elvárásnak tartom ha kifizetek egy 300k-s notit, ami már hazaérve sem működik, akkor jogosan várnám el, hogy a 300k-mat visszakapjam minél előbb (nem két hét múlva, mert én sem két hétre rá fizettem ki, és kipróbálni sem volt lehetőségem, mellesleg utána olyan helyen vettem meg, ahol kb. fényesre nyalták a fenekemet, előttem bontották ki a gyári csomagot, és letesztelték amit kértem, és azt mondták náluk ez igen normális, nem azt várnám el, hogy ki lehessen próbálni egy webshopnál/ipon, de azt igen hogy rendezzék azonnal az egyértelmű hibánál 1 napon belül a gondomat)? Kb. azonnal minimum egy elnézést kéréssel, vagy esetleg kapjak helyette egy újat? Te elolvastad amit írtam? 1 napos cuccról volt szó, és 2 hét kellett mire megoldódott. Szerinted ez normális? Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem. Egyébként meg ne én köszönjem már meg hogy vehetek egy hibás notit ennyiért. Azért ezt te sem gondolod komolyan. Egyébként meg miért szívná meg a gyártó helyett? Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba. És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam. Ezek után kérdésedre válaszolva, de azt gondoltam, hogy emberek dolgoznak ott is és esznek, valamint a vevőért illetve, azok pénzért dolgoznak, mert abból lesz bevétel, nekik meg fizetés. Persze ezek után is vásároltam náluk, de pl. simán előfordulhatott volna, hogy egy ilyen kellemetlenség miatt, legközelebb nem ott költöm el a pénzemet. Azért ne én legyek már szemét, hogy leírtam a sztorimat.
Ja és eddig ezt le sem írtam, csak a srácnak írtam le, hogy ne érje meglepetésként ami engem úgy ért.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Maga a laptop vétel is szolgáltatás, mert onnantól hogy otthagysz x pénzt nem csak a termékért fizetsz, hanem egy szolgáltatásért. Termék meghibásodása esetén a garanciális ügyintézését is nekik kell biztosítani, ez benne van a haszonkulcsban amivel ők dolgoznak, de pont nem érdekel mibe.
Nem viheted vissza közvetlenül a dellhez, hogy vérspiti módjára kérj róla hivatalos papírt, hogy ne röhögjön körbe első körben a szervizes az iponnál. Náluk vetted és rajtuk keresztül történik a gariztatás. Egyébként meg az, hogy meg akartam könnyíteni a munkáját a pultnál ülő gyereknek (ami első körben azért volt, mert azt gondoltam, hogy gyorsabban fog menni a dolog) az gondolom nem szemétség, hogy elmondtam miket próbáltam végig, hogy beszéltem dell supportal is, hátha én vagyok az analfabéta, de nem, mert felvilágosítottak, hogy ez már ismert ennél a modellnél és pontosan mi a hiba.
Lepakolhattam volna és mondhattam volna hozzá nem értő módon, hogy nem működik, mert kék képernyővel lefagy. Oldják meg most azonnal, mert tegnap vettem, kérem vissza a pénzt vagy kérek másikat. De nem végigvártam az első 3 munkanapot, majd arra hivatkoztak, hogy nem a leadástól számított 3 munkanap számít, hanem a vételtől számított 3 munkanap, onnantól, hogy leadom a törvény csak úgy szól, hogy a lehető leghamarabb rendezzék. Innentől kezdve, pontosan nincs meghatározva hogy hány nap, csak ezt elfelejtették előre közölni, mielőtt kifizettem, annyit mondtak kifizetés után és átvétel előtt, hogy 3 munkanapon belül Dévai utca, 8 nap az elállás, utána hivatalos szerviz.
De biztos én vagyok a paré, mert mindent a kezükbe adtam, pontosan elmondva, hogy miket próbáltam végig, mit mondott a dell support, lefotóztam a pillanat törtrészéig megjelenő kékhalált amit meg is mutattam, hogy a szervizes fel tudja írni a hibalapra az ő beszállítójuknak, hogy még azzal se kelljen bajlódnia. És én vagyok azért is a paré, mert most 2 hónap elteltével lemertem írni, hogy mi történt egy másik kollégának aki most vásárolt gépet karácsonyra ajándékba és fel merem világosítani, hogy elképzelhető, hogy hasonlóan fog járni, mint én!
Biztos az én hozzáállásommal van baj!
Ahogy az előttem hozzászóló is írta a srácot a gyakorlat érdekli, én leírtam az én esetemet, és ebbe hiába próbálsz belekötni, nem fog menni. Egyébként reagálva a papíros megjegyzésedre, felvetettem a pultnál ülő gyereknek, hogy most felhívom a delleseket újra és odaadom a telefont, azt mondta nem kell, mert nem számít mit mondanak. Innentől kezdve van tippem a papírjukat mire használta volna.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Nekem is úgy rémlett ahogy írtad. Nekem ugy remlik, hogy 3 napon belul meghibasodott termeknel nem ulhetnek heteket rajta, hanem max. 3 munkanap alatt be kell vizsgaljak (viszgaltassak), es ha rossz akkor csere, vagy ha nincs ugyanolyan termek akkor penzt vissza kell adni.
Felvilágosítottak, hogy nem így van. Hanem a lehető legrövidebb időn belül. 3 nap arra van, hogyha 3 napon belül visszaviszed és hibásnak fogják találni (sajnos előre nem rögzített időn belül, mert törvény nem fogalmaz pontosan), akkor kérhetsz pénzvisszafizetést vagy cserét (nem kötelezhetnek javításos megoldásra), ellenben 3 nap után visszavitt terméknél ha hibás akkor javítják és nem cserélik. Viszont 8 napig ettől függetlenül élhetsz elállással, de az kb 30 nap mire visszakapod utalás útján. -
Rent
senior tag
Hali!
Vettem ma náluk egy 970 gigabyte kártyát, amiben nem találtam kupont vagy bármi hasonlót, az ajándék játékot hol és hogyan lehet aktiválni, vagy igényelni? Köszi!
-
Rent
senior tag
Már válaszolt egy Iponos kolléga, hogy holnap megvizsgálják a raktárosok és amennyiben tényleg kimaradt, akkor elküldik elektronikusan. Remélem a raktáros kolléga megtalálja.
04ahgy: felvilágosítottak közben a 970 topikban, hogy egy olyan kupont adnak hozzá, amit az NV oldalán kell aktiválni és kiválasztani a játékot.
Tényleg nagyon sok mindent rendeltem tőlük az elmúlt pár évben és nagyon bízom benne, hogy szimpla hibáról van szó. Sajnos lehetett olvasni elég sokat a fórumon arról a topikokban, hogy itt-ott felbukkannak kétes eredetű kuponok. Eddig nem csalódtam az Iponban, a bizalmam még megvan feléjük.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Nem akarok fenyegetőzni, de akkor ez a sztori megy FB oldaluktól kezdve Indexes ismerősön át mindenhova és bemegyek személyesen is, mert emlékszem ki adta ki.
Biztos vagyok benne, hogy nem ez a helyzet és elfelejtették belerakni. Nekem is stresszes volt a napom a melóban és fáradtan beesve eszembe nem jutott rákérdezni, gondolom ők is fáradtak lehettek már. -
Rent
senior tag
Hatalmas köszönet az Iponnak!
Még az este válaszoltak, hogy a raktáros kollégák megvizsgálják, hogy kimaradt -e a kupon a 970 -es kártya dobozából.
Ma délelőtt már jött is a válasz, hogy elnézést kérnek és kipostázzák holnapra, vagy bemehetek érte személyesen is.
Már el is mentem az üzletbe és személyesen is elnézést kértek, illetve tájékoztattak arról, hogy sajnos ritkán, de előfordul az ilyen, mert nekik kell külön belerakniuk a dobozokba.
Köszönöm még 1x, ritka manapság az ilyen korrekt hozzáállás. -
Rent
senior tag
Akkor én az 5%-ban vagyok, konfig az adataimnál.
3TB WD red-et kapott nálam a steam, origin, uplay, battle.net, és még van kerek 1TB hely a "játékos" vinyómon a jövőben vásárlandó játékoknak.
Jelenleg feleslegesnek érzem a 60-as ssd-t bővítenem, mert az az 1, esetleg 2 játék amit ssd alól szeretnék éppen futtatni, az könnyen átmozgatható. A teljes steam, origin, uplay, bnet akkomhoz meg úgy sincs megfelelő ssd jelenleg. Laptopomban, amit ritkán használok 120-as van, de eszembe sem jut kicserélni őket, mert az a +60GB nem hoz lázba. -
Rent
senior tag
Ha nem egyezik a véleményem a Tieddel, úgy érzed be kell szólnod? Olvasd át még egyszer az utolsó előtti posztodat, aztán az enyémet. Aztán gondold át még egyszer honnan jött ez a "write only" beszólás. Egyébként meg pont nem érdekel, hogy mire mit szoktál írni, elég volt itt visszapörgetni a hozzászólásokat. Gondoltam jelzem, hogy a Te álláspontod nem biztos, hogy megállja a helyét, ugyanis a kollégának kifejtetted, hogy a hasonló specifikációval rendelkező tulajok 95%-a nem 60-as ssd-t rak ilyen gépbe az biztos, mert Te ezt tudod, mert csak a saját álláspontod az elfogadható számodra.
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Jobban átnézve a konfigodat az adatlapodon, eszembe jutott, hogy kollégámnak is hasonló gépe van, mint Neked, csak i7 2600k-val, de szintén 8 giga ram, 770 2GB és eszébe sem jut lecserélni a 60-as OCZ-jét. Akkor már 3-an vagyunk az 5%-ban.
-
Rent
senior tag
Én teljesen megértelek és igazat adok Neked, meg annak is aki megelégszik a 60-assal. Engem totál hülyének néz pár kolléga, hogy minek 9TB hdd a gépbe, minden nézőpont kérdése. Én elfogadom mindenkinek az érveit és azt, hogy legfőképp mindenki a saját igényeihez alakítja a gépét
Jelenleg 100 körül kapni 1TB SSD-t, azért nem cserélek rá, mert azon sem férnének el a játékaim, majd ha lesz 3TB körüli, akkor cserélem a 60-ast és a 3TB WD Redből szintén filmes vinyó lesz. Csak gondoltam beírom, hogy nem 04ahgy az egyetlen aki még 60-ast nyúz.
[ Szerkesztve ]