Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
"a tesóm fenn tanul, megkértem, hogy vigye be személyesen, amit múlt pénteken tett meg."
Esetleg megkérdezted-e már tesódat, hogy neki személyesen mit mondtak? Lehet, hogy nem is tudja senki, hogy nem őt kellett volna élőszóban tájékoztatni bármiről is, hanem Téged, e-mailben...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
őstag
"jeleztem, hogy nem fogadom el a javítást ha nem a ConCorde szakszervize végezte azt. Csereterméknél pedig ellenőrizni fogom, hogy azon a megfelelő rom található, illetve hogy nincs e rajta bármilyen sérülés, tekintve, hogy halottam már olyanról akinek cserekor egy használt, "refurbished" gépet adtak vissza... Plusz jeleztem, hogy a hét végén lejár a harminc nap, és ha nem lesz előrelépés az ügyben, hétfőn a fogyasztóvédőkhöz fordulok..."
Gondolom ezek után követeléseid után jobban is örülsz a pénznek
Ettől függetlenül:
"nem fogadom el a javítást ha nem a ConCorde szakszervize végezte azt. "
Ilyet lehet kérni jogilag?
Elutasíthatom a javított készüléket ha nem a márkaszerviz javította?AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
dethroner
veterán
A vásárlás pillanatában te a bolttal, jelen esetben az ipon-nal kerülsz szerződéses viszonyba, és a jótállást is ők biztosítják a számodra. Ebből kifolyólag szerintem neked közöd sincs ahhoz hogy ők kivel javíttatják a hibás terméket. A lényeg a hiba kijavítása. Nem tudom hogy a jogszabály hogy rendelkezik erről, de számomra ez tűnik logikusnak.
Mondjuk a magyar jogszabályok nem mindig a logika mentén születnekA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyuri27
félisten
Vannak bajok.
A te jogod az, hogy szakszerüen meg legyen javitva a hibás termék. Azt végezheti az ipon, a nagyker, a disztribútor, a hazai képviselet vagy a képviselet szerződött partnere. Neked ehhez semmi közöd. Sőt ha az eu-n belül a központi szerviz végzi a javitást. Ahhoz sincs közöd. Miért is lenne?
Te az iponnal állsz szerződésben. Pont. Ennyi, nem több.
Nekik kell törekedni illetve biztosítani a törvényben leírtakat. Ha ez nem teljesül. Joggal verheted az asztalt.
Az ipon nem importál, nem mutyizik. Mindent nagykerből vesznek. Az más kérdés, hogy ők betartják-e a hivatalos utat vagy sem. De amíg van az ipon ez téged nem kell, hogy érdekeljen. Hiszen ti vagytok jogviszonyban.Amd - Radeon - Ryzen
-
dethroner
veterán
tegyük fel hogy kihagyod az ipon-t a körből, és egyből a márkaszervizbe viszed. Személyesen elmész, beadod, eltelik 15 nap, szólnak hogy:
1: kész van, menj érte. Elérted azt hogy kétszer kell elmásznod a szervízbe, csomó időd elcseszve.
2:javíthatatlan, és nem tudják ugyanarra cserélni. Menj el a javíthatatlan termékért, majd vedd fel a bolttal a kapcsolatot hogy visszakérd a pénzed. Itt is két felesleges út, plusz a boltot is megkeresni, ez sem hatékony.
És csak az emberek igen kis része tudja személyesen a szervizbe vinni a cuccát, távolság, időbeosztás stb miatt. És akkor is mindenképp személyesen vitted volna be a szervizbe, ha az mondjuk Szatmárnémeti-ben van? Ezért van az ipon-nak a garifutár szolgáltatása, hogy ha megvetted a terméket, ingyen visszaküldhesd.
Az meg hogy a szerviz azt mondta neked hogy van cseretermékük, az nem jellemző, hiszen a nevében is benne van, ők javítani szoktak, nem pedig termékek adásvételével, cseréjével foglalkozni. Az a bolt, a nagyker stb feladata.
Ipon aszf-jén nem hiszem hogy van olyan hogy a vásárlással bármilyen jogodról lemondasz, mert ez törvénybe ütközne.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyuri27
félisten
Mi közöd a márkaszervizhez? Semmi. Az egy lehetőség. Egyébként sokszor a márkaszerviz egy mezei halandónak sokkal rosszabb. Az iponos fiúkat meg kb már mindenhol ismerik. Olvass néhány rémtörténetet szervizekről. Kicsit másként fogod látni a világot.
A gar jegy hiánya, hibás kitöltése az azon szereplő f@szságok. Téged nem kell, hogy érdekeljen. Hiszen a jogaid nem csorbulnak általa (törvényben le van írva).
Nem tudom mi van az iponban (gondolom semmi extra, répa még mindig jóképű, magas és daliás ). Rég vásároltam náluk. Akkor a jótállási jegy megfelelő volt. Amúgy olyan nincs, hogy garancia (jogilag nincs). Azaz a kettő egy és ugyanaz. Másrészről nem kell a gyártó által vagy bárki által adott külön "gari jegy". Te a számlával, blokkal mindent intézhetsz (sőt másolattal is). Akár az iponban, akár a szervizben.
Szóval vannak bajok.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Nem nem és nem. Ha szerviz meg akarja csinálni egy év után. Akkor megcsinálják számlára is. Hiszen igazoltad a vásárlás tényét és az időpontot. Ha nem akarják megcsinálni akkor arra fognak hivatkozni, hogy egy év garral vetted. Tessék tudomásul venni, hogy neked nem kell 3-4-100 papir. Vagy egyik vagy másik. Vagy számla (blokk) vagy garjegy kell. A törvény is így irja le.
Amd - Radeon - Ryzen
-
04ahgy
nagyúr
"Hangsúlyozni kell, hogy a kötelező jótállás kötelezettje a forgalmazó: az, aki a terméket a fogyasztó részére közvetlenül értékesíti."
Magad írtad le, innentől nincs miről, tovább beszélni.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
HUN]Repa
aktív tag
No, hogy tisztába tegyük:
A Concorde szervize nem biztosítja azt a színvonalat, ami nekünk ahhoz kell, hogy külső szervizes terméknek titulálhassuk a Concorde termékeket, például nincs futárszolgálatuk, vagy sok vidéki átvételi pontjuk a nem BP-i vásárlók részére. Csak azért forgalmazzuk ezeket a termékeket, mert a beszállító vállalta ezek ügyintézését és vállalási határidőt is megadott ezzel kapcsolatban, míg ilyen vállalás a Concorde szerviznek nincs felénk, amellett, hogy mi nem számítunk fogyasztónak ugyebár, ha mi adjuk le oda.
Ezeket a termékeket tehát az iPonba kell visszajuttatni, mi intézzük a garanciát, GaranciaFutár kérhető rá - ami a külső szervizes termékek esetén 3 munkanap után már nem -, a külső szerviz garancialevelét márcsak a félreértések miatt sem töltjük ki, illetve iPonost is adunk.
Nem volt még ilyen kérés, és panasz, de ha Te vagy valaki úgy gondolja, hogy jobb neki, ha elbattyog a szervizbe, vagy saját költésén elpostázza a terméket oda, kérdezzen- kérjen, és a külső szervizes garancialevelet természetesen kitöltjük neki. Tudni a kell azonban, hogy ez esetben, amennyiben a külső szerviz cseréli a terméket, az a mi rendszerünkben már nem fog látszódni, tehát a továbbiakban is oda kell visszavinnie azt panasz esetén.
Még egy dolog: nem szabad összekerverni azokat a termékeket melyeknek van magyarországi szervizhálózatuk és amiknek nincs, a fenti kommentekben sokszor ez történik, illetve az sem egyértelmű és elvárható, hogy a magyarországi forgalomba hozó bármilyen supportot adjon olyan termékre amit nem ők hoztak be az országba. Nem kötelezhető senki arra ilyen termékeknél, hogy csak a magyarországi képviselettől vásároljon, vagy arra hogy az Ő szervizükkel szervizeltessen, lényeg, hogy a szervizelés szakszerű legyen.
Aki a terméket eladja, biztos hogy garanciakötelezett, így oda vissza lehet vinni a terméket, a többi csak lehetőség.
Utolsó mondataidra:
Ha a Gyártó/beszállító a kötelező 1 évnél több JÓTÁLLÁST vállal a termékre, a kereskedőnek is ezt kell adnia, azt pedig a rendeléskor, vásárláskor megtudod. "Megfelelő jótállási jeggyel" csak belföldön érvényesíthető a többlet garancia, a külföldieknek - ha van ilyen lehetőség - leginkább csak az SN érdekes, vagy a vásárlás után megtörtént regisztráció.God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen