Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz dt451 #5380 üzenetére

    "a tesóm fenn tanul, megkértem, hogy vigye be személyesen, amit múlt pénteken tett meg."

    Esetleg megkérdezted-e már tesódat, hogy neki személyesen mit mondtak? Lehet, hogy nem is tudja senki, hogy nem őt kellett volna élőszóban tájékoztatni bármiről is, hanem Téged, e-mailben... :U

    HGyu

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • StSanya

    őstag

    válasz dt451 #5447 üzenetére

    ConCorde gyártmány a tab?

    "Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

  • fricz19

    őstag

    válasz dt451 #5454 üzenetére

    "jeleztem, hogy nem fogadom el a javítást ha nem a ConCorde szakszervize végezte azt. Csereterméknél pedig ellenőrizni fogom, hogy azon a megfelelő rom található, illetve hogy nincs e rajta bármilyen sérülés, tekintve, hogy halottam már olyanról akinek cserekor egy használt, "refurbished" gépet adtak vissza... Plusz jeleztem, hogy a hét végén lejár a harminc nap, és ha nem lesz előrelépés az ügyben, hétfőn a fogyasztóvédőkhöz fordulok..."

    Gondolom ezek után követeléseid után jobban is örülsz a pénznek :)

    Ettől függetlenül:
    "nem fogadom el a javítást ha nem a ConCorde szakszervize végezte azt. "
    Ilyet lehet kérni jogilag?
    Elutasíthatom a javított készüléket ha nem a márkaszerviz javította?

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • dethroner

    veterán

    válasz dt451 #5461 üzenetére

    A vásárlás pillanatában te a bolttal, jelen esetben az ipon-nal kerülsz szerződéses viszonyba, és a jótállást is ők biztosítják a számodra. Ebből kifolyólag szerintem neked közöd sincs ahhoz hogy ők kivel javíttatják a hibás terméket. A lényeg a hiba kijavítása. Nem tudom hogy a jogszabály hogy rendelkezik erről, de számomra ez tűnik logikusnak.
    Mondjuk a magyar jogszabályok nem mindig a logika mentén születnek :)

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

  • Gyuri27

    félisten

    válasz dt451 #5464 üzenetére

    Vannak bajok.
    A te jogod az, hogy szakszerüen meg legyen javitva a hibás termék. Azt végezheti az ipon, a nagyker, a disztribútor, a hazai képviselet vagy a képviselet szerződött partnere. Neked ehhez semmi közöd. Sőt ha az eu-n belül a központi szerviz végzi a javitást. Ahhoz sincs közöd. Miért is lenne?
    Te az iponnal állsz szerződésben. Pont. Ennyi, nem több.
    Nekik kell törekedni illetve biztosítani a törvényben leírtakat. Ha ez nem teljesül. Joggal verheted az asztalt.
    Az ipon nem importál, nem mutyizik. Mindent nagykerből vesznek. Az más kérdés, hogy ők betartják-e a hivatalos utat vagy sem. De amíg van az ipon ez téged nem kell, hogy érdekeljen. Hiszen ti vagytok jogviszonyban.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • dethroner

    veterán

    válasz dt451 #5465 üzenetére

    tegyük fel hogy kihagyod az ipon-t a körből, és egyből a márkaszervizbe viszed. Személyesen elmész, beadod, eltelik 15 nap, szólnak hogy:
    1: kész van, menj érte. Elérted azt hogy kétszer kell elmásznod a szervízbe, csomó időd elcseszve.
    2:javíthatatlan, és nem tudják ugyanarra cserélni. Menj el a javíthatatlan termékért, majd vedd fel a bolttal a kapcsolatot hogy visszakérd a pénzed. Itt is két felesleges út, plusz a boltot is megkeresni, ez sem hatékony.
    És csak az emberek igen kis része tudja személyesen a szervizbe vinni a cuccát, távolság, időbeosztás stb miatt. És akkor is mindenképp személyesen vitted volna be a szervizbe, ha az mondjuk Szatmárnémeti-ben van? :U Ezért van az ipon-nak a garifutár szolgáltatása, hogy ha megvetted a terméket, ingyen visszaküldhesd.
    Az meg hogy a szerviz azt mondta neked hogy van cseretermékük, az nem jellemző, hiszen a nevében is benne van, ők javítani szoktak, nem pedig termékek adásvételével, cseréjével foglalkozni. Az a bolt, a nagyker stb feladata.
    Ipon aszf-jén nem hiszem hogy van olyan hogy a vásárlással bármilyen jogodról lemondasz, mert ez törvénybe ütközne.

    [ Szerkesztve ]

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

  • Gyuri27

    félisten

    válasz dt451 #5469 üzenetére

    Mi közöd a márkaszervizhez? Semmi. Az egy lehetőség. Egyébként sokszor a márkaszerviz egy mezei halandónak sokkal rosszabb. Az iponos fiúkat meg kb már mindenhol ismerik. Olvass néhány rémtörténetet szervizekről. Kicsit másként fogod látni a világot.
    A gar jegy hiánya, hibás kitöltése az azon szereplő f@szságok. Téged nem kell, hogy érdekeljen. Hiszen a jogaid nem csorbulnak általa (törvényben le van írva).
    Nem tudom mi van az iponban (gondolom semmi extra, répa még mindig jóképű, magas és daliás :B ). Rég vásároltam náluk. Akkor a jótállási jegy megfelelő volt. Amúgy olyan nincs, hogy garancia (jogilag nincs). Azaz a kettő egy és ugyanaz. Másrészről nem kell a gyártó által vagy bárki által adott külön "gari jegy". Te a számlával, blokkal mindent intézhetsz (sőt másolattal is). Akár az iponban, akár a szervizben.
    Szóval vannak bajok. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Amd - Radeon - Ryzen

  • Gyuri27

    félisten

    válasz dt451 #5474 üzenetére

    Nem nem és nem. Ha szerviz meg akarja csinálni egy év után. Akkor megcsinálják számlára is. Hiszen igazoltad a vásárlás tényét és az időpontot. Ha nem akarják megcsinálni akkor arra fognak hivatkozni, hogy egy év garral vetted. Tessék tudomásul venni, hogy neked nem kell 3-4-100 papir. Vagy egyik vagy másik. Vagy számla (blokk) vagy garjegy kell. A törvény is így irja le.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz dt451 #5477 üzenetére

    "Hangsúlyozni kell, hogy a kötelező jótállás kötelezettje a forgalmazó: az, aki a terméket a fogyasztó részére közvetlenül értékesíti."

    Magad írtad le, innentől nincs miről, tovább beszélni.

    HGyu

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz dt451 #5477 üzenetére

    No, hogy tisztába tegyük:
    A Concorde szervize nem biztosítja azt a színvonalat, ami nekünk ahhoz kell, hogy külső szervizes terméknek titulálhassuk a Concorde termékeket, például nincs futárszolgálatuk, vagy sok vidéki átvételi pontjuk a nem BP-i vásárlók részére. Csak azért forgalmazzuk ezeket a termékeket, mert a beszállító vállalta ezek ügyintézését és vállalási határidőt is megadott ezzel kapcsolatban, míg ilyen vállalás a Concorde szerviznek nincs felénk, amellett, hogy mi nem számítunk fogyasztónak ugyebár, ha mi adjuk le oda.
    Ezeket a termékeket tehát az iPonba kell visszajuttatni, mi intézzük a garanciát, GaranciaFutár kérhető rá - ami a külső szervizes termékek esetén 3 munkanap után már nem -, a külső szerviz garancialevelét márcsak a félreértések miatt sem töltjük ki, illetve iPonost is adunk.
    Nem volt még ilyen kérés, és panasz, de ha Te vagy valaki úgy gondolja, hogy jobb neki, ha elbattyog a szervizbe, vagy saját költésén elpostázza a terméket oda, kérdezzen- kérjen, és a külső szervizes garancialevelet természetesen kitöltjük neki. Tudni a kell azonban, hogy ez esetben, amennyiben a külső szerviz cseréli a terméket, az a mi rendszerünkben már nem fog látszódni, tehát a továbbiakban is oda kell visszavinnie azt panasz esetén.
    Még egy dolog: nem szabad összekerverni azokat a termékeket melyeknek van magyarországi szervizhálózatuk és amiknek nincs, a fenti kommentekben sokszor ez történik, illetve az sem egyértelmű és elvárható, hogy a magyarországi forgalomba hozó bármilyen supportot adjon olyan termékre amit nem ők hoztak be az országba. Nem kötelezhető senki arra ilyen termékeknél, hogy csak a magyarországi képviselettől vásároljon, vagy arra hogy az Ő szervizükkel szervizeltessen, lényeg, hogy a szervizelés szakszerű legyen.
    Aki a terméket eladja, biztos hogy garanciakötelezett, így oda vissza lehet vinni a terméket, a többi csak lehetőség.
    Utolsó mondataidra:
    Ha a Gyártó/beszállító a kötelező 1 évnél több JÓTÁLLÁST vállal a termékre, a kereskedőnek is ezt kell adnia, azt pedig a rendeléskor, vásárláskor megtudod. "Megfelelő jótállási jeggyel" csak belföldön érvényesíthető a többlet garancia, a külföldieknek - ha van ilyen lehetőség - leginkább csak az SN érdekes, vagy a vásárlás után megtörtént regisztráció.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák