-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16351 üzenetére
Kár, hogy nem lehet módosítani a már leírtakat...nos, az újfajta kitörés levisz az átjárós beomlott úthoz, ami a földalatti átjáróba dob. Az ottani hullánál 2 igen király fegyver van (mondjuk azt a Gauss-t nem vágom ami figyeli az időt -minek, vagy mire jó az?-)
Majd közli, hogy pár percem van megváltoztatni a dolgokat. Ám egy ajtó az utamat állja...ez miféle feladat miről van szó?
Mondjuk amúgy se sikerült megcsinálni szal most a sulinál keresem a hullát és Fang újabb rejtekhelyét de nyilván egy olyan rácsos ajtó mögött van ahova már a CoP-ban sem lehetett bejutni...az egyik helyi teleport visz oda? Más utat befelé nem találok.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #16352 üzenetére
Nekem ez az újfajta átjárós utas hullás Gaussos cucc kimaradt... ezt hogy csikartad ki a játékból????
Én egy utcai telefont vettem fel a vegyesboltnál, mert csörgött, kitörés, majd a könyvtárba jelöli ki a menedéket kéttucat zombival egyetemben.
Fang iskolai rejtekhelyére valahogy a teleport visz el (nem emlekszem, melyik), de ha a rejtekhelytől egy szinttel lejjebb mész, és odamész az épület kirobbantott/leomlott részéhez, lesz a "lyuk" baloldalán felfelé egy betongerenda, át kell ugrani rá és már ott is vagy.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16353 üzenetére
Tényleg érdekes ez a mod pff. Ja igen valóban volt egy telefoncsörgés valahol, lestem is hogy WTF egy kihalt városban mi ez, reggel fél3-kor Ha akarod küldök mentést innen. A Laris féle "sidor" mentést követem. A hullánál aki egy stalker egy "baszó" - TheVR Pisti szavaival élve - gépágyú van (ilyen van Limanszkban a Monolith vezérnek is), meg ez a Gauss ami valami időt is figyel, nem vágom mi ez. Ha ott bemész a beomlott alagútba, követed az utat és a nagy csarnokba jutnál alapból, de ott egy zárt ajtó van, szal nem tudom mit akar megváltoztatni, de valszeg ennek még nincs itt az ideje.
Azért a mod szívat rendesen, amikor a brutál kitörés van gyorsan a föld alá, de jönnek utánad a pókok, kutyák is lefelé a létrán és hát kampec.Az összes helyi teleportot kipróbáltam egyik se visz oda... (Ja az X8-ba se tudok lemenni, nincs belépőkártyám...)az egyik egy nagy épület tetejére visz, ahol egy másik teleport van, kapufa. A kikötő felé van még 2. Abból az egyik egy liftaknába visz, ott fogalmam sincs mi az, valami jégkristály szerű van, a térképen kék pont jelöli, de onnan nincs kiút, kapufa. A másik már nem tudom hova, de nem a célhoz, kapufa.
Megpróbálom ezt a betongerendás dolgot...
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Laris2 #16355 üzenetére
Ja, de hát egy batár nagy valami volt, meg se jelent a felvevő gomb ááááá... Közben én már azt se tudom hol vagyok. Meglett a Jupiteren Fang utolsó írása+a PDA Strelokék radari bunkeréhez, meg egy kártya. Aztán érdekes ez, mert itt ha bemegyek az épületbe egy Repedés nevű helyre visz a teleport, onnan meg az Ásatásra. Jól néz ki az átépített helyszín, de lehet ott valamit csinálni? Van itt egy mentésem, meg most egy másik akkor ezek szerint irány Pripyat, felvenni azt a bontást, ha fel lehet. A polgerizé az a faág szörny? (Vagy hogy mondjam ) Szal Ásatás átvizsgálása, vagy egyből Pripyat?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #16355 üzenetére
Jókor szólt Szaharov is, hogy tíz kell belőle, eladtam eddig vagy hetet már... Érdekes, nekem már megvan mind a hét bontásom, szerintem nem vesztettél el egyet sem korábban, ott csücsül az összes a tatyóban.
Jön az elfelejtett erdő meg a labirintus, de elébb megnézem, mi van azzal a Tzs által említett ajtóval Pripjátyban.
A végigjátszásban Fang hulláját az iskolából a srác elvonszolja ehhez az iskola alatt megnyílt teleporthoz és beledobja: hopp!!! eltűnik a hulla és kiír valamit. Az mondjuk feltűnt, hogy korábban hiába vettem fel a mellette lévő rejtekhelyről a cuccot, a jelzés ott maradt a hullán.
Ennek utánajárok.Iszonyú tömény ez a mod, ha jó úton haladsz a sztoriban, állandóan újabb feladatok jönnek, és csak lesel, hogy ez most mi?
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #16354 üzenetére
A beomlott alagútnál az ajtó állja az utad, a rossz oldalán vagy, de van megoldás: a másik oldalról, a Jupiter üzem alatt kezdődő aluljáróból lehet eljutni Pripjatyig (ahogy az COP alapjátékban), az ajtók maguktól nyílnak egy kis várakozás után, ki lehet kapcsolni a gázt, sok a pszeudokutya, de van egy nagyon jó Monolitos exo is (amilyet a CNPP-ben találtam).
Fang iskolai hulláját elvonszoltam az elfelejtett erdőn át a labirintusig. Feltámasztás rulez!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16358 üzenetére
Köszi, hogy megnézted! Én kész vagyok Tehát...az Ásatásról legalább 2 kijárat van. Az egyik egy oldalfalból nyílik az elhagyott kórházra onnan visszajöttem. A másik hehe némi szívással de elértem mindenen átmászva, ugrálva az Ásatás felső szintjére...és érdekes a Sokszögő O-Tudat pálya várt. Labirintus, feljutottam, nincs egy Kívánságteljesítő El is dobtam a kanalat Viszont, oldalra egy helikopter, Rádiós női Stalker egy 6 ex-katonával. Akiket első körben meg is mentek de a következő kitörésnél kampec. Mit kell csinálni itt?
Egyeltalán hol a f...ba vagyok? Amúgy ez már a harmadik hely ahol heverészik Fang.A hullavonszolásról muti már videót please!
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
Más. Találtam egy 2018-as Narodnaya Solyanka verziót, ami startból másnak, sokkal kidolgozottabbnak és szebbnek tűnik az általunk ismert NS Cumulative Pack 2-nél. Az angol fordítása tökéletes, kézi fordítás és sok extra is van a beállításokban, ami nem volt meg a másik verzióban. A játékmenet is más... Valaki ismerti ezt netán? Kíváncsi lennék mennyire stabil, mert más NS verziók elég ingatag talajon álltak. Ha ez stabil lenne, akkor azt hiszem ez lesz a végleges NS, amit évek óta ígérgetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16361 üzenetére
Az OP-2.1-re gondolsz, én játszogattam vele, pár pályát bejártam, szebb a grafikája, a barlang is sokkal átláthatóbb, nem olyan összemosódott, mint az eredeti.
Speki: Azt a mentést amelyikben Zarkát megmentetted elküldhetnéd, mert nálam már egy kisebb káosz alakult ki a mentésekkel, ráadásul két napja nem tudom átcsalogatni a szolgálatosokat vadvidéken a tüzes alagúton. -
speki1982
tag
Itt már kifelé jöttem az alagútból, a mutánsok megölve. Innen lehet átmenni a generátorokhoz asszem.
A labirintusban (elfeledett erdő alatt) normális az a sok sztalker hulla a kódolt ajtónál? vagy elkéstem volna megint valamivel? Szerintem el, ha odaviszem a három hullát és elhelyezem bennük a relikviákat, feltámadnának szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16364 üzenetére
Én elég hamar eljutottam a labirintusba, és ott voltak a hullák. Nekem úgy sikerült kinyittatnom az ajtót, (mivel az ajtó mögött egy vérszívó van, és nem mer miatta odamenni a stalker) feljebb mentem egy szintel, és követett a vérszívó. Így oda mert menni, és kinyitni.
Köszi a mentést., szerintem a mocsári dokival mindenképp kell beszélned, és Szaharovnak is lesz ebben valami dolga. -
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16358 üzenetére
Amúgy lementem az általad mondott úton egy ajtó ott is zárva van és a kiírás az elektronikus zár meghibásodott vagy valami ilyesmi.
Szerintem én most megnézem a te mentésedet és abbahagyom ezt egyenlőre. Igyekszem követni az útmutatásaitokat, de fogalmam sincs merre tovább. Látom a te mentésedben viszont Fang cucca Jupiteren még nincs felvéve, ez véletlen?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16366 üzenetére
Az "erdész" házával szemben lévő barlang bejáratánál kilövöd a pókokat, leugrasz bent a teleportba, az elvisz a labirintusba. Beszélsz egy stalkerrel, ő megkér hogy vezesd el a társait a kódolt ajtókhoz. Én is oda igyekszem, de nem emlékszem, honnan kel az elfeledett erdőbe menni.
-
Laris2
aktív tag
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #16368 üzenetére
Fang cuccát abban a mentésben még nem vettem fel a Jupiteren. Az aluljároban az ajtók vagy nyílnak, vagy várni kell egy kicsit rájuk; periódikusan nyílnak, majd bezárulnak megint.
Ha kellene olyan mentés, amiben az összes pálya összes (vagy legalábbis jó sok) átjáró megjelent, tudok küldeni bárkinek.
-
speki1982
tag
válasz Laris2 #16371 üzenetére
Onnan. Csak az a baj, a sztalkercsoport a labirintus másik, átellenes oldalán van, igy át kell menni az egész zegzugon és meg kell találni őket előbb. Legalább odafelé kinyírod a mutánsokat, visszafelé velük nyugodt utad lesz.
Tuti, hogy a sok hullánál lévő ajtó lesz a kulcs Fang, Luka és Strelok feltámasztásához, az ajtó mögött fog zajlani a folyamat. Én már odacipeltem Fang testét Pripjátyból. Amúgy a Bárból, a Tündérvölgyből és a szeméttelepről is van átjáró az elfeledett erdőbe.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
-
speki1982
tag
A labirintusban ki van nyitva az összes ajtó, a sztalkerek ott vannak, van egy átjáró a Zatonra és egy a Susogások völgyébe (ami átjárót megtaláltam). Hogyan tovább? A mocsárba még mindig nem enged be a játék.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16381 üzenetére
Amit linkeltél végigjátszást. a 11-es fejezetben mutatja az átjárót a mocsarakba. Zatonon a benzinkút melletti szakadékban a tartály melletti teleport elvisz valamelyik Kordonba, ott átmész a síneken az ATP felé, majd egyből balra, átugrasz a kerítésen, és egy völgyes rész felé lesz a mocsarakba vezető teleport. De addig, rengeteg feladat lesz, többek között fangék életre keltése a labirintusban. Ha lehet hinni ezeknek a videóknak. Én most kevesebbet érek rá játszani, és ki is estem a játék ritmusából, de azért figyelem hogy haladtok Tzs-vel. Hétvégétől majd belehúzok.
[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
Az a baj, hogy ma pont ráértem volna egész nap játszani, de az elakadás miatt neki se álltam inkább . A saját próbálkozásaim, mentéseim szerintem kuka, bár ha valaki ránézne, hogy érdemes-e küzdenem vele azt megköszönném. A 'sidor' és a 'Zarka és Olga ok' mentés mentén is próbáltam haladni, de tanácstalan vagyok. Tudom gáz, hogy szájba kell rágni mindent, de ennél a modnál azt érzem, hogy tényleg fogni kell a játékos kezét alkalmanként sokszor. Fang feltámasztása -már ha egyeltalán az jön most- hogy van? Küldj egy videót róla speki please. Ez a labirintus is melyik, hol? Nem az O-Tudat sokszögű labirintusa az? Ezeket a bontásokat is kb azt az egyet találtam Kelet-Pripyat-ban eddig. Még egyszer nekifutok, aztán a következő már csak a teljes magyarítás elkészülése után lesz előröl.
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
No, ha már a játék nem megy, azért találtam némi infót erről az egész katyvaszról, ami segíthet megérteni mi folyik itt
[INFÓK + VÉGIGJÁTSZÁS] + a mocsaras kérdés itt meg van válaszolva képekkel: [link].
Szerintem ezt kéne lefordítani magyarra első körben, ezzel a segédlettel újra kezdeném az egészet...amúgy most vettem észre, hogy a 2. pályáról már eleve mikor megtalálom a romokat bukom a küldetést, hogy töltsem be a scannerbe valami adatokat. A dombtetőre mutat a marker ahol semmi nincs, az első kapufa...
sajnos a kép linkek nem működnek és a mod eredeti verziójának weboldala sem, de ez lehet elegendő infó szerintem a játékhoz.Új 7.64-es javítás és egyéb fontos infók: [link] +1 [link] + játékinfó a 7.64-es verzióról [link] ami egy új helyszínen Zaton-on kezdődik [link]. Ehhez némi leírás és letöltési link: [link] (akinek sikerült elindítani szóljon). Végigjátszás: [link]
Innen tudtam meg hogy amivel játszunk annak van egy májusi és egy októberben kiadott verziója is. Mi melyikkel nyomjuk?
Még egy leírás és letöltési [link] + [DL-link][ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz ' Tzs , #16384 üzenetére
Van itt egy patch is:
R.E.B.O.R.N. Doppelganger 7.63 - script patch to version 7.65
eliminates potential random crashes in "Management tunnels", and in several other locations
removes the mechanics are not handed quests in search of upgrades (if not yet taken), so as not hung in tasks
2016/12/30
[link]Bővebb infó + videó egyes küldetésekről: [link]
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
speki1982
tag
válasz ' Tzs , #16383 üzenetére
Jó kis kutatómunkát végeztél... A két említett mentés szerintem jó, nem nagyon maradt el vele semmi. A zarkásnál asszem (de a később általam linkelt Vörös erdős mentés, ahol megvan az átjárók többsége) a következő lépés Szaharov lesz a Jupiteren, neki kell leadni az x8-ban szerzett doksikat.
Ad egy javítókészletet is a BTR-hez, ami a Radar elején áll, meg kell javítani és el kell kísérni a tudóst a perzselő alatti laborba (innen indult lényegében a játék). Ha megvan Fang rejtekhelye a Jupiteren (amit kérdeztél is), megkapod a radari bunkerének helyét is, oda be kell menni, ha már úgyis a laboratóriumban jársz. Egy laptop és egy PDa-van ezen a rejtekhelyen, egy megnyíló teleport pedig szintén visszavisz a laborba, ahol a játékmenetet kezdted, csak az a baj, kijönni innen én már nem tudtam sehogy sem.Az Elfeledett erdő a Bártól "jobbra" van, az eddigi modokban is szerepet kapott, van átjáró a Bárból is ide.
[kép]
A kurzornál lehet bemenni a barlangba, az visz el a labirintusba, ami szintén jó pár modban szerepelt már. Itt kódolt ajtók vannak: az első kinyitásához egy sztalkercsoport kell, ők valahol a labirintusban vannak, meg kell őket keresni, ők vezetnek el és nyitják ki az első ajtót, ez fontos lesz Ghost, Fang és Luke feltámasztásában. Tartsd őket életben az ajtóig: ha kinyitják, akkor még két másik ajtó lesz, amik azért lesznek fontosak szerintem, hogy a három hullát, amit majd ide kell hozni, ne ráncigáld végig az egész labirintuson, hanem a kikódolt ajtókon keresztül egyszerűen tudod mozgatni őket. a kódok banálisak, nagyon könnyen ki lehet találni őket.
A középső "szinten", a sokhullás ajtónál van a feltámasztó szoba, ide kell bepakolni a három jómadarat és egyenként betenni a hátizsákjaikba a feltámasztó műtárgyakat. Ha ez megvan, ajtó becsuk és elkezdődik a folyamat: [link]A hullákat egyenként kell elcipelni: Luke-ot Agropromból, Ghostot Yantarból Fangot pedig Pripjátyból. A pályaátlépőknél elveszi a hullát tőled és átpakolja a következő pálya elejére. Jó kis elfoglaltság lesz , nem unatkozol egy darabig. Én most itt tartok, a labirintusban vannak a hullák, már csak be kell tenni a keltetőbe őket.
A Tündéreknél a Sötétvölgy és a Szeméttelep között) lehet küldiket csinálni, és persze ott vannak még az alternatív valóságban létező pályák is: én ezekre nem nagyon merészkedtem, mert kicsit macerás le kell rakni a felszerelést, mert elveszi) de Laris szerint ez elkerülhetetlen lesz egy idő múlva.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16362 üzenetére
Ez nem úgy tűnik, mintha OP verzió lenne, sehol sem említi. A hivatalos neve "Narodnaya Solyanka 2016" és 2018-as ez az angol verzió. Az OP, vagyis a Cumulative Pack verzió az a bővített mod volt, amiben az a sok mászkálás be volt téve, és elég alap a grafikája, de ez azt hiszem a rendes NS feljavított változata, ami eddig csak oroszul jelent meg, és ez a tag fordította le kézzel angolra. Más a menüje meg minden benne. Az előző verziókat ismerem, hárommal is játszottam + Stalkersoup, de ez más. A grafika csúcsra van emelve, a játékmenet sokkal barátságosabb, tartalmaz spawn menüt és egy 154 oldalas angol végigjátszást is. Elég jól elhaladtam benne és nincs probléma eddig. Abból is gondolom, hogy nem az OP, mert abban az elején már kapsz jelet Fenrirről a kordoni hídnál, ami aztán egész a Skadovskig vezet és jönnek az akrobata részek. Ebben nincs benne az a rész. Az üzenetek látványosan működnek, a feladatok és a főszereplők is részletesen megjelennek a térképen, úgy ahogy kell leírással meg minden. Itt voltak problémák korábban. Látszik, hogy most rendesen odaálltak a készítői. Kiváncsi leszek tovább...
-
Sensut
őstag
válasz speki1982 #16388 üzenetére
A Solyanka egy nagyon jó mod, csak sajnos elég instabil volt korábban, és éppen ezért most drukkolok, hogy ez hátha egy jó verzió lenne végre. Viszont hogy ezt megtudjam, ahhoz el kell érnem legalább Pripjatyig, mert ott kezdődtek a bajok. Annyira agyon volt nyomva a mod, hogy folyton crashelt és a visszatöltések sem működtek egy idő után. Ez a verzió, eddig legalábbis, könnyen és akadásmentesen fut és nagyon remélem, hogy ha ennyit szépítgették meg minden, akkor előbb stabilizálták is, mert azért az fontosabb, hogy stabil legyen, mint szép Viszont a fegyverek benne... én még ennyire fasza fegyvereket egyetlen modban sem láttam. A modellek a szokásosak, de a hangjuk, a működésük és a úgy általában minden ami jellemzi őket valósággal kellemes. A Abakan annyira megtetszett, hogy eldöntöttem nem is cserélem le másra
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16387 üzenetére
Nekem ez van, ez is 2018-as. Viszont itt a híd mellett nem PDA-van Fenrir keresésével hanem egy katonai doksi. A grafika itt is jó. A középső képet azért tettem be, mert nem gondoltam volna, hogy ott van a barlang, ahol a Tajny Putban is.Aztán hogy a Szkadovszkos akrobatikus feladatok is benne vannak-e azt nem tudom.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz speki1982 #16386 üzenetére
Ja ráment pár óra, de nem bánom, lelkesedés van Köszi a részletes segítséget!
Este melózok, szal majd később tudom folytatni az általad leírtakat. Javaslom a fentieket nézzük meg együtt, hátha ki tudunk hámozni valamit a linkekből.
Ez a feltámasztás az agyf*sszal lesz egyenlő előre látom...ha lesz mentésed az élesztés előtti pillanatról lehet elkérem majd...S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16390 üzenetére
Amit mutatsz az a Cumulative Pack 2, viszont az aztán crashel mint az isten, miután beértél Pripjatyba. Nem is tudtam egyből befejezni azt a részt, csak ha kihagytam egy csomó mást vele párhuzamosan. Most már biztos vagyok benne, hogy ez nem az a mod, itt a feladatok is máshol oldódnak meg. Pld. itt le tudsz menni a csatornákba a Szeméttelepen és ott vannak a cuccok elrejtve, a csatorna fedelét pedig Shift+S-el fel tudod venni. Ilyesmi egyáltalán nem volt a OP verzióban, de a cuccok is máshol vannak, mint abban. Az OP-ban benne vannak az akrobatikus feladatok mivel éppen attól OP csomag. Az alap NS-hez még két kiegészítést tettek hozzá, ami már a COP-os pályákon (is) játszódik, ezek ebben nincsenek benne szerintem. Az OP-ban mikor befejeztem a sok mászkálást, névre szólóan kaptam egy gratulációt (ezt gondolom a Windows profilból vette át) üzenetben arra, hogy sikeresen befejeztem a második kiegészítést és azt mondta, hogy következik egy harmadik kiegészítés is. Arról azóta se hallottam, ezért gondoltam, hogy ez lehet az, de most már majdnem fix hogy köze sincs ennek az OP csomagokhoz. Ennek a neve hivatalosan csak ennyi: Narodnaya Solyanka 2016. Nekem idáig nagyon bejött - a szövegek könnyen érthetőek, a feladatok könnyen követhetőek, a szereplők rendben vannak és nem hülyék... elválik lassan mi akar lenni belőle.
Fenrir története nem ezzel a halott katonával indul, hanem egy mesterlövész kinyír valakit a hídnál és adja, hogy keresd meg őt. Később derül ki, hogy ő Fenrir és a Skadovskon van, de az egy teljesen különálló történet lesz, ami itt nincs meg, egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Sensut #16392 üzenetére
Lehet, hogy érdemesebb lenne erre átnyergelni a Rebornból, vagy legalábbis pihentetni azt egy kicsit. Ha megnézek egy vègigjátszást, csak nézek, ezt már megint hogy... idegesít, mert nem tudom, mit hagyok ki és mikor: ezzel foglalkozom, nem pedig a játékot élvezem.
Plusz ott volt az is, amit Laris említett: nekem és neked is hibásan indult az új játék, ezért nem találtuk meg pl. azt a pda-t a szellőzőnél.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #16392 üzenetére
Igen ez az OP2.1 csak a grafikát tuningolta, le is törlöm. Nem igazán akarok neki ugrani a Fenrires feladatoknak, nagyon rá kell arra hangolódni, viszont van pár feladat, ami nekem kimaradt, de érdekel. Elvileg ez egyből játszható, vagy kell hozzá még valami patch?
Speki: Az hogy az én mentésemmel folytattad a játékot, attól még a telepítésed hibás. Végül is végig lehet játszani, anélkül hogy nem spavnolódnak be a tárgyak, PDA-k mert a játék teljesítettnek tekinti a feladatot, csak mivel nem jelenik meg nem is tudod elolvasni, és még kevésbé érted az amúgy is eléggé érthetetlen történetet. De ne add fel. A lényeg, meg kell szerezni azt a hat doksit az O tudatnak három a kordonon van, és Strelok is segít a haverjaival. Zavaró a sok mellék küldi, amiből azért némelyikre szükség van. Az orosz topikban azt olvastam, hogy nincs végigjátszási sorrend, de valahogy mégis be kell tartani valami fontossági sorrendet, mert a főkarakterek is eléggé halandók. -
speki1982
tag
válasz Laris2 #16394 üzenetére
Éppen most gondolkodtam azon, hogy feladom. A feltámasztás után a Lost Alphából ismert tudományos területen kellene találkozni a Mocsári dokival és beszélni vele (fontos párbeszéd, mert a második részre is hatással van). Persze, hogy nincs sehol, így hiába megyek át Zatonon keresztül a Kordonra, nem enged át továbbra sem a Mocsárba.
Kicsit elfáradtam agyban: elég sok időt beleöltem és hiába küldtél mentést, megint elakadtam. ez ráadásul fontos momentum lett volna, de visszakövetni sincs már kedvem a végégjátszásban, mit szartam el. Megnéztem a Tzs által küldött orosz segítséget: a topicban öt oldalon (!) keresztül van képekkel kifejtve, mi és hol van, hátizsákok pda-, feladatok stb. Iszonyú mennyiségű információ és mivel nem vagyok orosz, nem tudom értelmezni sem a képeket.
Még megnézem, ha át tudok menni az alternatív Kordonra és ott megcsinálom a küldetéseket, mit szól hozzá. De akkor megint tenni kell egy kört a pályákon... ááááá. Sok kezd lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16395 üzenetére
Találtam pár sort, ami segíthet a játék jobb megértésében.
" Zóna új kalandjainak első keresése, a hiányzó monolit különítmény iratgyűjteménye.
Hogyan lehet összegyűjteni? Emlékeztetünk arra, hogy a Clear Sky játékban kóborolva a legváratlanabb és legmegfelelőbb helyeken láttuk az elhalt monolitok holttesteit.
Magában a Clear Sky játékban nem találunk erre magyarázatot. De megtaláljuk Doppelgennerben. Ebben van az idők és a cselekmények összekapcsolása. Er a ChN fejlesztők hanyagságából logikusan megmagyarázott történetet készített. És most, emlékezve arra, hol láttuk a monolit katonáinak holttestét, hat dokumentumot gyűjtünk össze. Ráadásul közülük kettő a mocsarakban található, és csak akkor szerezhetjük be őket, ha megváltoztatjuk a valóságot a Holt kordonon, és maga a változás változik, ami miatt a fent leírt alternatív valóságban találjuk magunkat, ahol a DRP csapatai uralkodnak.
Ott megtaláljuk a Zóna (végül is ő is legenda) tudatának újjáélesztéséhez szükségeset, a Mocsárorvost. És a Psi-Fist projekt két hiányzó dokumentuma.
Bárhol is gyűjtöttünk hat dokumentumot a hátizsákunkba, mindig üzenet jelenik meg arról, hogy a feladat teljesült, és a dokumentumokat vissza kell adni az O-tudatosság alkalmazottjának.
És itt láthatjuk összefonódni egy másik történettel - azoknak a szereplőknek a feltámadásával, akiknek életben kell lenniük ahhoz, hogy részt vehessenek a Zóna tudatának feltámadásának rituáléjában.
Az egyik alkotóelem - Strelok Fang barát és szövetséges feltámadása vezet minket a végrehajtás során a Strelok csoport valódi rejtekhelyéhez tartozó hozzáférési kártyák birtokába, amely egyáltalán nincs az Agroprom kazamatáiban (hamis rejtekhely ), de a szinte állandó védett pszi-sugárzástól a lötyögő stalkerek Radar ...
Az itt bemutatott áttekintések története olyan biztos módszert tárt fel ezen a küldetésen, hogy le kell jutnia a Radar Bunkerbe, mind a 6 dokumentummal, a Strelka csoport ugyanezen rejtekhelyéről a teleporton keresztül a harmadik szintig. Az O-lelkiismeretes ember türelmesen vár minket, és gond nélkül átadjuk neki a dokumentumokat, egyidejűleg sok érdekes információt tanulva a vele folytatott beszélgetésből. Például a kísérletekről, a kiugró értékekről és arról, hogy mi vezet a megjelenésükhöz.
A karakter feltámadásának sora nagyon egyszerű. Luka művészvadász találkozik elsőként. Az infoscanner tájékoztat minket a feltámasztás szükségességéről. A Fangról (amelyet alternatív valóságban öltünk meg) és Ghostról, aki Yantar alatt halt meg, a Strelok meséli.
A feltámadás után ezek a szereplők eltűnnek, amíg meg nem találkoznak a Reborn második részében.
A mocsári orvos a mocsáron folytatott artikulálatlan beszélgetés után szintén eltűnik (várjuk a harmadik nap végét és elhagyjuk a mocsarat), és a második "rejtett" feladat teljesítetlen marad számunkra - a térképen megjelölni az összes átmenetek az új zónában.
Természetesen ezt a feladatot pontosan annak a FEYK-nek kell átadni, aki kiadta. Vagyis a Lesha (erdész)Területen. Magát Fake egyáltalán nem érdekli, hogy kalandjaink során több párosával találkozunk.
Valamilyen oknál fogva eszembe jutott egy "raj" gondolata, amely ugyanabból a karakterből áll, csak más-más valóságból, amelyről Golovacsev olyan lenyűgözően írt tudományos-fantasztikus regényeinek sorozatában.
Mielőtt megtudnánk az átmeneteket, Fake nem hajlandó beszélni.
Az átmenet tapasztalatai alapján világossá válik, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a "Térkép őrzőit", és alternatív időhurok között nyissa ki a lábával a legtávolabbi szakaszokat.
Miután sikerült, Fake emlékeztet bennünket, hogy kívánatos lenne találkozni a STALKER'a leglegendásabb szereplőjével, természetesen ez a Strelok
Semmit sem sejtve visszatérünk a bárba, és ... itt ér minket a legnagyobb megrázkódtatás ... IGAZ Strelok vár ránk, és ő egyenesen azt mondja, hogy a Strelok, akinek képéhez a Pripjat-hívás hozzászokott. , NEM AZ!
Itt hivatalosan befejeződik a "Doubles" játék első része.
És találkozhat egy igazi Strelokkal is, és nem beszélhet vele, hanem elmehet keresni a szabad játékot, meghódíthatja például a DRP zónáját, vagy teljesítheti a zsoldos küldetéseit.
Folytathatja Szaharov feladatait, hogy még mindig visszanyerje emlékezetünket. Míg Szaharov sora azon mozog, hogy ez a különc miért követelt tőlünk hárommilliót, az irányítók agya, akik meggondolatlanul eladták az egész játékot valamilyen ismeretlen személynek, és a Horror legritkább szeme ...
A játéknak is sok szereplője van, a találkozás, akivel az ikrek második részében számítunk. Ezek Olga és Valerien, és a Farkas és az Erdész, és a Hamis és a Kalap, és Zarka és Askold, és a Macska és a Szakáll ...
A Strelkóval váratlan meglepetés fényében ezek a jövőbeli találkozók olyan cselekmény-fordulatokat kínálnak számunkra, amelyek teljesen elképzelhetetlenek voltak egy ilyen döntő előtt." -
speki1982
tag
válasz Laris2 #16396 üzenetére
Köszi! Akkor a Holt kordon van hiányzó megoldás, éppen ott vagyok, meglátjuk, hogy meglesz-e a doki a Mocsárban. A négy monolitos doksi már megvan (három a rendes Kordonon, egy pedig a Vérszopók falujában a Katonai Raktárakban, már csak a két mocsaras hiányzik
[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
Engem még az érdekel, hogy a 7 bontás helyei hol vannak pontosan?
Azt a segítő topicot érdemes lenne lefordítani nem?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #16397 üzenetére
Nekem megvolt az a horror legritkább szeme, meg az a gaus fegyver is amit emlegetnek a leírásokban, hogy fontos az utolsó csatákban. A gauss nulla rubelt ér, és az a tulajdonsága, hogy rendkívül rövid a feltöltési ideje. Megvannak egy félretett régebbi elmentésemben.
Tzs: bontások helyei. 1., Agronom a földalatt, a rácsos ajtó mögött. 2., Strelok búvóhelyéről elteleportálva az aluljáróban van megtalálod egyből a feső szinten. 3., Az erdőben a bányában, a lift felől lehet eljutni oda. 4., Az erdész adja. 5., Az x18-ban a lépcső alatt. 6., Pripyaatban, a teleport visz el hozzá, egy kristályos anyagnak látszik A hetediket Speki tudja, az erőműben valahol.Érdekes hogy az erőműt gyakran állomásnak nevezik. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #16394 üzenetére
Én sem rajongok a Fenrires adalékokért, mert nem sok köze van a Stalkerhez, inkább csak a pályák hibáit kihasználva csinálnak benne Lara Croftot a szegény sztalkerből, és épp ezért szeretném, ha ez a sima NS beválna végre és játszható lenne. Itt a fordításban is lehetne gondolkodni akkor, hogy a többi nagy mod mellett ez is elérhető legyen magyarul. A telepítés egyszerű, kell egy sima, ha lehet frissen telepített angol SOC 1.0006, arra megy rá a fő csomag, ami az "NS_beta" nevet viseli mivel a fordítás még nem teljes, majd az "NS_patch" és utána az "NS_micro_patch_january". Itt egymás alatt megtalálhatók a csomagok. A játékot teljes dinamikus megvilágítással ajánlott indítani, de a Mocsárban lehet, hogy vissza kell venni statikusra, ha gond akad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen