Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7349 üzenetére
Bocsi, de én nem manuáls gáz-fékkel játszom, hanem automata teligázzal, nekem ezért kell "fékezgetni". Elismerem, hogy lehet, hogy gyorsabb a másik, de nekem még nem sikerült megszoknom azt a kontrolt, ráadásul biztos görcsbe állna a jobb kezem, ha állandóan nyomnom kellene a tablet jobb oldalát...
Így is volt már, hogy Ricsin szabályosan fájt a kezem, ahogy döntenem kellett balra a tabot: bal kézzel csak támasztom, de jobbal fogni kell rendesen, hogy jó íven menjek. A 20. nekifutásra már kicsit remegett a kezem, hátha még nyomnom is kellett volna...
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #7346 üzenetére
Olyan jó időpontot választottak erre is... Még felénél járok pontügyileg a Gauntlet-ben (igaz saját hibám, hogy nem kezdtem rögtön el, és elmúlt napokban mással is foglalkoztam, de) most utolsó 2 napot meg kell húznom, hogy meglegyen, és még a szervizek között időt arra szánni, hogy farmoljak fame-t, kösz nem. Amúgy is annyira felhúzott most ez a Gauntlet, hogy az hihetetlen, ekkora fost. Leszenvedem 9 körös richmondot, majd kövi boss futam megint richmond, csak 13 kör... Szerencsére most TC-vel meglett (igen, lassabb, de sajna többször is azon buktam korábban, hogy megcsúszik a segge, és onnantól kuka a futam). Most már csak teljesítem, mert a 2 napos pénz tuning is pörög rajta, este lesz kész. De ha megint jön egy Nascar event, bele se kezdek. Hiába amerikai elsődlegesen a játék, és a célközönség is, unalmas, fos.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
Pont, hogy könnyebb fogni, ha hüvelykujjal támasztod a képernyőt.
Gondolom a te tableted is kapacitív érzékelős, szóval nyomni se kell...Amúgy Indy és Daytona nem igényli a manuális gázt. De Richmond is
átevickélhető automatával, sőt, még gyorsnak is lehet lenni... Viszont!
HA elkottázod, akkor nagyon csekély az esélyed, hogy visszahozd.
Komoly időveszteséggel esetleg. Vagy még úgy sem... Ahol egy sima
gázelvétellel már egyenesben is vagy, ott befékezve még jobban pörög!
Szóval, azt javasolnám, hogy ezeknél használni kéne a manuális gázt:
nem kuka a futam, ha befigyel némi kisebb megcsúszás, a nagyobbat
meg elkerülöd gázelvétellel, akár már a kerék csikordulásakor előre.Ui: viszont az elején a helyezkedéseknél nagyon sokat számíthat még
Indyben is, hogy egy pillanatra elveszed a gázt, és beférsz a belső ívre.
(Ahova amúgy nem férnél be, mert tolja kifelé az orrát a kocsi.) Btw. ha
látod, hogy tolja kifelé az orrát, mit csinálsz? Mondjuk "bekormányzod"
még jobban: oké, csak ennek az lesz a vége, hogy kidobja a seggét.
Mondom én, hogy túlkormányoztok. Túl gyorsan berepülve a kanyarba,
vagy túl nagy gázzal erőlködve kifelé belőle nem kell csodálkozni, hogy
csúszkál a kocsi. Amúgy nem csúszkál: a legstabilabb. Ezekkel végig
lehet tolni egy-egy Indy és Daytona futamot a legkisebb fékezés nélkül.
Más autókról ez nem mondható el. Ki vannak ezek találva! Ja, hát pont
Richmondot nem, mert ott bizony kétszer is fékezni kell egy körön... -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7353 üzenetére
Persze, hogy kapacitív, nem kell nyomni, csak rátenni az ujjam, na de akkor is, döntés közben még hüvelykujjal fogjam is? Nem tudom, nekem Indy és Daytona teligázzal is könnyű, alig kell fékezni, max akkor, ha hirtelen érek utol valakit és nem akarok beleszállni, vagy kanyarban kicsúszni.
Amúgy az az érdekes, hogy Indyn 340-el beveszi a kanyart fékezés nélkül, máskor meg 320-nál is megcsúszik, pedig ugyanazon az íven megyek, ezt nem értem, hogy miért van, ott biztos nem kormányzok túl, nem rántom hirtelen balra, szépen az íven megyek, mégis kitör a segge. Szóval azt mondod, hogy manuál gáznál ilyenkor egy gázelvétel esetén vissza lehet még hozni? Lehet, majd megpróbálom, úgy is hátra van még az új széria, meg egy csomó Ricsi a korábbi szériákból.
Amúgy tényleg stabil 300 felett is kanyarokban így full tuninggal, de az alap autó nekem még 310-nél is csúszott az Indy oválon. Nehéz lesz megszokni a manuál gáz-féket, de egyszer biztos kipróbálom, milyen így vezetni.
-
DigitXT
félisten
Olvastam már korábban tőled, hogy az utolsó körben hajlamos megcsúszni,
ahol addig soha. Azt mondtam volna rá látatlanban, hogy csak elfáradsz, és
mégsem ugyanaz az ív, HA nem tapasztaltam volna néha én is hasonlót.
Viszont máskor tényleg ellazázza az ember az utolsó kanyart, s kész a baj.Mindenesetre igen: ilyenkor elveszed a gázt, minimális ellenkormányzás és
már megy is tovább a futam. Alig veszítettél időt. A falat/füvet se jártad meg.
Az a lényeg! Volt, amikor én is lusta voltam végig "nyomni" a tabletet, ezért
miután az élre álltam, már át is kapcsoltam automata gázra. Ez egészen
addig nagyon is kényelmes volt, amíg a fokozódó fáradtságom miatt a 9-10.
kör magasságában el nem néztem az egyik kanyart: a fűről visszajönni...Sajnos befékezéssel ezek a szituk nagyon nehezen kezelhetők. Próbáld ki,
és meglátod a különbséget. Máskülönben gyorsnak lenni lehet így is úgy is!TT-ken is bebizonyosodik, hogy a fékezgetés is lehet ugyanolyan gyors, sőt,
mivel több időd / jobb fogásod jut a kormányzásra, akár még gyorsabb is, de
egy-egy szituban ahol a gázelvétellel gyorsabban/stabilabban át tudtad fűzni
a kocsit számíthat. (Ha "végtelenszer" próbálkozol, nem gond, ha eldobálod,
de ha kevés próbád van, inkább jobb egy kevésbé kicentizve, stabilabban.)Megjegyzem, a legtöbb időt bukni manuális gázzal azon lehet, hogy váltasz
a gáz és a fék között, ami nem hatékony. Nincs idő üresjáratra, kérem...
Be kell készíteni a féket (igen, egyszerre megtapicskolod mindkét oldalt),
és amikor a fékezési ponthoz értél, elengedni a gázt így azonnal féken lesz,
tehát kb. ugyanolyan rövideket lehet fékezni, mint automata gáz mellett is...Ellenben ha előbb elengeded a gázt, és csak utána nyomod meg a féket, az
elkerülhetetlen holtidőben még haladsz picit előre, így sokkal hosszabb lesz
a fékút. Vica versa, ha megvolt a kanyarcsúcspont, a leggyorsabb, ha rögtön
mellényomod a gázt a féknek, mivel ha előbb elengeded a féket, majd picivel
később nyomod a gázt (holtidő), addig sem gyorsulsz. Ezt amúgy Richmond
remekül szemlélteti az egyenesre való kigyorsításkor (tizedeket is jelenthet)!Szerk: mivel ez nem szimulátor, és az inputoknak a fent leírt prioritása(!) van,
nem lehet gond abból, hogy egyszerre nyomod mindkét "pedált"... Nagyon
utáltam amúgy, amikor nem vette be a fékezést, s motorfékkel bumm a falba.
Na ezeket a szitukat el tudom kerülni a fent leírt fék bekészítés módszerével.[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
5 colos mobilon játszok, manuális gáz-fék nélkül. Próbáltam manuális gázzal, de sokszor a féket nyomtam, mert áttért az ujjam a másik oldalra. Elfáradás: a 10 körös lemans versenyt ki sem bírnám, néha a fékezéstől elzsibbad a kezem! Hát ha még a gázt is nyomni kellene 27 percig!
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #7356 üzenetére
De hát ki beszélt 27 percről? Néhány körös Richmond* futamokkal van bajotok,
hogy állandóan kicsúszik az autó (csak úgy magától), és emiatt rögtön kuka a
futam, ami amúgy pár perc lenne, de sokszor újrakezdve sokszor pár perc...
Ehhez képest írom azt, hogy manuális gázzal pl. megfogható a "kicsúszás" is.
Senki nem mondta, hogy mindig jó lenne: 5,9"-on én sem szórakoztam vele.
De ha a futam megkövetelné (értsd, könnyebb lenne úgy), bizisten kibírnám azt
a 10-15-20x20 másodpercet ami ugye rendre 3:20-5:00-6:40 futamidő, és akkor
elég nagyvonalú voltam a köridőkkel (mivel 18-19-eket futni kell a győzelemhez).*: jó, hát volt itt említve Indy is, de az egy kicsit más stratégiát kíván...
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7357 üzenetére
Igazad van, elismerem, én nem vagyok olyan nagyász. Nyáron megpróbálom újratanulni az irányítást, és akkor talán jobb köröket tudok majd! Nem hiszem, hogy valaha is szidtam volna a majmokat a nehézség miatt. Tudom, a nehézség oka hogy csak segítséggel tudok játszani. De így is nyertem már több 20 körös richmondot. Csak nehezebben mint akik segítség nélkül nyomják!
-
Pompi
MODERÁTOR
Tegnap estére én is összehoztam. 100 futam, 23 Boss challenge, 6 próbálkozás, 36 versenyes volt a leghosszabb menet. 14/27-re fejlesztett autóval, azaz 2 szint tuning mindenen.
A töltelék futamok nagyon lazák voltak, előző Gauntletekben azért ott is voltak kemény futamok, feltételek.
Én nem éreztem, hogy Richmond nehezebb lenne, sőt nekem ott volt a legkönnyebb nyerni, meg Suzukában. Daytona meg Indy megizzasztott többször, mert gyengusz volt a kocsi. Igaz nálam manuális fék és gáz van, tc off, assistok közül meg csak a steering van low-n, erről nem tudtam még leszokniMindig azt akartuk, hogy lehessen R$-ért goldot venni, most itt ezt megoldották, kinek hogy, de jó pár millióért lehetett 50 aranyat nyerni
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
14/27, első két körös fejlesztéssel? Néha olyan érzésem van, mintha ti versenyeznétek, hogy ki tudja kevesebb fejlesztéssel megcsinálni a challengeket! Ha nincs ilyen vetélkedés, akkor viszont nem értem miért nem fejlesztetek tovább a challege alatt! A saját, feloldott eventjéhez sokkal több fejlesztés kell a PR miatt. Ráadásul több mint 200 goldot lehet kaszálni itt, úgyhogy érdemes is megcsinálni! Teljesen illogikus az egész. Kevés fejlesztés, segítségek nélküli játék! Mazohizmus vagy erőfitogtatás?
-
DigitXT
félisten
Én fullra húztam, de "segítségek" nélkül játszom évek óta.
Mi ebben az összefüggés? Mi lenne benne az erőfitogtatás?Szerk: nyilván azért nem tuningolta fel, mert elfogyott az R$.
Ahogy nekem is kellett farmolnom ~2 Le Mans-t emiatt...[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7363 üzenetére
Nehogy azt hidd! A full tuning rengeteg pénzbe kerül, nem csak arany kell hozzá! Én eddig kb 225 milliót kerestem és 223 milliót költöttem el összesen! Mivel a héten elvileg jön frissítés kelleni is fog a maradék pénz.
Szerk: igaz, hogy ez a pénz kb 900 órányi játékkal gyűlt össze, de aranyért nem nagyon farmoltam! Az elején még 2.1-ben a drágább, milliós autókért igen, meg amikor fame duplázó nap volt, akkor akár több hétig is offline, de nem a pénzért, hanem a szintlépésért, mert a frissítés után már nehezebb volt a szintugrás.
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #7361 üzenetére
Erőfitogtatás semmiképpen sem, lévén, hogy többszörösen kitárgyalt dolog, hogy a rendszer kvázi hozzád igazítja az ellenfeleket, nem ugyanazokkal az ellenfelekkel sőt, ezekben a Gauntletekben még csak nem is ugyanazokkal a versenyekkel találkozunk.
Egyszerűen nem volt rá pénzem. Az utóbbi hetekben, sőt, hónapokban szinte csak a challengeket, gauntleteket csinálom meg, néha néha tudok menni egy 10 körös LeManst pénzért meg fame-ért, de ez messze van a "farmolástól.". Szóval ami volt tizen x millió R$ az elfogyott, köszönhetően az előző Nascaros challenge-nek, ahol mind a négy dobozra több milliót kellett költeni.
A segítség nélküli játék meg a gyorsasághoz kell. Ezt is megbeszéltük már, hogy minden segítség elvesz a gyorsaságból, egyedül a kormány rásegítés maradt nálam, hogy ne kelljen akkorákat tekerni a tableten, de ahogy a többi elhagyására és a belső nézetre is rávettem magam, majd erre is ráveszem, hogy kapcsoljam ki, megszokás és gyakorlás kérdése. A manuál gáz és fék meg sokszor nem segít, de tetszik egy sokkörös körbe-körbe Indianapolison vagy Daytonán ott volt már, hogy visszaraktam az automata gázadást mert fáradt a jobb hüvelykujjam
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
Hétvégén kipróbáltam a manuál gáz-féket Indy 10 körösön, és tényleg működött, amit DigitXT írt: többször meg tudtam fogni a kezdődő megcsúszást egy kis gázelvétellel. Volt, hogy megúszott a segge, és gázelvétellel vissza tudtam fordítani, hogy a falban kössek ki, és olyan is volt, hogy éreztem, hogy csúszáshatáron kanyarodok és gázelvétellel megfogtam. Igaz, hogy veszítettem egy helyet, de simán visszahoztam a következő kanyarban. A végén persze meg is nyertem, szóval néha tényleg jobb, mint az automata teligáz. Próbáltam Ricsin is, de ott annyira nem ment, itt még mindig a fékezgetés jön be nekem, túl sokat és túl hirtelen kellene váltani gáz-fék között, tanulni kell, gyakorolni...
-
BikaGT
tag
Én jóformán amióta elkezdtem csak manuális beállításokkal játszom, szinte csak belső kamerával. Még a gran turismo-ban szoktam meg PS-en, azóta mindenhol így megyek. Persze van hova fejlődni még köridők tekintetében, de a többi lehetőség biztos, hogy lassabb, arról nem beszélve, hogy számomra természetellenessé vált, ami tovább lassítana.
-
ntglaci
tag
Azzal tisztában vagyok, hogy a játék hozzád igazítja az ellenfelek AI-jét, ezt számtalanszor megtapasztaltam. De az fel sem merült bennem, hogy ezek szerint a Gauntlet-ben ha megállsz 14/27 fejlesztési szintnél, akkor az ellenfelek is "megállnak" ezen a fejlettségi-nehézségi szinten. Hiszen ahogy teljesíted a versenyeket, úgy növekszik a rangod, és erősebb verdával kell versenyezned. Éppen ezért gondoltam, hogy ahogy haladsz előre a Gauntletben, úgy egyre inkább kellenek a fejlesztések, mivel az egyre erősebb autókhoz igazítja a játék az AI-t! De ezek szerint nem, mert 14/27-tel is végig lehet csinálni.
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7370 üzenetére
Én is így gondoltam, és hittem a játéknak, hogy "kell" a fejlesztés, mert rendre hard és extreme Boss-okat adott. De az egyetlen újrakezdés után csak Medium és Hard lett, és semmivel nem lett nehezebb, mint volt. Mondjuk addigra már fullos volt a verda, amit nem is bánok, mert amúgy is kell a szériában. Biztos meg lehetett volna csinálni kevesebb tuninggal is, de nekem már rendre erős botokat adott, amit egyszerűbb volt így letudni. Nem is igazán a Boss miatt kezdtem újra, hanem az 51. normál futam miatt: maradj pályán, ne csússz meg, ne ütközz Porsche Test Track Short-on, ez már múltkor se ment, nekem annyira szűk az a pálya, hogy inkább nem szenvedtem vele. További 5 verseny kellett volna még az utolsó Boss-hoz ezen kívül, és már csak 14100 pont hiányzott, egy újrakezdés után már két könnyű Boss futammal meg is lett. Szinte csak a 20 körös Ricsivel szívtam, ahhoz kellett egy óra, mire megcsináltam hibátlanul...
-
Pompi
MODERÁTOR
-
l4ci
senior tag
Na megjött a kötelező update. Tegnap este még csak iOS-en volt elérhető, de éjféltől már Androidra is le lehetett tölteni. El is kezdődött az új event, két BMW-t lehet megnyerni, két 1 hetes eseménnyel. Meg kaptunk még egy Venom-ot az Agerák ellen, 3 új szériát plusz betolták az új autót a Hypercar szériába is. Végre nem csak a Nascart lehet tolni, már majdnem befejeztem, erre most pár hétig megint van mit csinálni, nem fogunk unatkozni...
Ja és tegnap végre rászántam magam, hogy visszabutítsam a grafikát low-ra. Ezzel, és a manuál gáz-fékkel annyit gyorsultam, mintha legalábbis benyomtam volna a turbo gombot... Hihetetlen, hogy már 43 autóval sem akad a dobozautó széria, tudok előzni 20 autót egyszerre akadás, laggolás és megcsúszás nélkül, hogy olyan helyekre tudom betenni Ricsin, ahol eddig előzni sem mertem, sokkal dinamikusabb a kigyorsítás. Azt hiszem hozzá kell szoknom, mert sokat hoz egy csomó helyen. Na meg a heti TT-n, csak így lehet megfogni az F1-es autót Porsche Test Track-en, mert különben kicsúszik az automata teligázzal a szűk kanyarokban...
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
nekem hetek óta nincs jutalom a weekly time trial-ek teljesítésére. korábban jött egy popup, most semmi
-
ntglaci
tag
Na úgy látszik ma véget kell vetnem a múlt hétvégi szombat óta tartó szombatnak!
-
ntglaci
tag
Működik még a .plist fájlcserélgetős módszerrel a grafika butítás? Már képtelenség az akadozás miatt nascarozni 40-sok autós versenyen (gyakorlatilag pár fps), muszáj meglépni ezt!
Ahogy visszaolvastam a lényeg: a low fájl tartalmára kicserélni a másik 4 (High, XtraHigh, Mid2, Mid) tartalmát,
persze egy külön mentés után.
Működik ez még? -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7381 üzenetére
Persze, a 4.1.6-os verzióban épp a hétvégén cseréltem ki és egy álom volt utána, úgy begyorsult minden. Fos grafikával persze, meg egy paca minden autó, de legalább lehet haladni...
Aztán jött hétfén éjfélkor a 4.2-es frissítés, felülírt mindent, már észre is vettem az akadozást megint, újra meg kell csinálnom a butítást... -
ntglaci
tag
-
ntglaci
tag
Ennyire béna nem lehetek! A windows-ban nem látom a .depot könyvtárat. Pedig a Mappa beállításai / Nézet-ben be van állítva a rejtett fájlok mutatása, pipa ki az Ismert fájltípusok elrejtése elöl, és az Oprendszer védett fájlalinak elrejtése elöl is ki van szedve a pipa.
Mobilon meg látom szépen! -
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7388 üzenetére
Köszönöm az ötletet a fájlkezelőhöz!
Most úgy érzem magam, mintha pofán ba..tak volna egy vemhes macskával! Grafika low-ra, és a 20 körös richmondi versenyt >300 méter felett, fele mezőny lekörözésével nyertem meg. Azt a verseny, amit eddig csak úgy sikerült nyernem, hogy a hátsó ülésen voltak a valagamba az ellenfelek (értsd: 20-30méterre).
Egészen más élmény így játszani! A játék azt csinálja amit akarok, LOW-LOW-ON beállítással!
Nem érzek nagyon változást a grafika terén, gondolom azért mert az 5 colon így se úgy se látszanak a részletek!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #7390 üzenetére
Nincs mit. Mondtam, hogy ez lesz: lásd még "csocsóbábu". iPadon mondjuk nincs lehetőségem babrálni a grafikát. De ahogy Pompival összevetettük, valójában nincs is értelme, mert szög ugyanaz a Mini 2/4-n, mint az Air 2-n. (A frissítéssel én is éreztem még több röcögést, viszont furcsamód fordítva is igaz: ha nincsenek a képben sokan, egyre többször teker 60 fps-sel. Mérni most nem mértem: érzésre. Szóval néha jobban röcög, néha meg sokkal jobban fut, mint korábban. Érdekes.)
Szerk: nem az 5" a hibás, hanem a droid, közel sem renderel natívban, ezért csutkára húzott grafikával sem valami szép, szóval ahhoz képest valóban nem nagy cucc, hogy eltűnik néhány effekt. Azért a tükör elég feltűnő különbség kell legyen, bár nem tudom, hogy alapból nálad melyik profillal futott. Én is a tükröt kapcsolnám ki legszívesebben az iPadon, ha lehetne, mert eléggé felesleges (nagyon ritkán kell), viszont az erőforrást annak ellenére zabálja, hogy a felbontása alulmulja a droidot is.
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
válasz DigitXT #7391 üzenetére
Belső nézetben megmaradt a tükör, csak éppen nem látni benne semmit, mintha kiszedték volna a tükörlapot a tokjából! (Az Asterion-nal próbáltam, és ott van tükör)
Kipróbáltam a 10 körös lemans rajtját. indulás után (régi beidegződéssel) összetoltam vagy 10-12 autót magam előtt.
Egyébként a fájlkezelő nem engedte a módosítást (az android miatt, amit ti is írtatok!), de pc-n módosítva, majd felülírva már ment a dolog. Érdekes dolog, az 5-ös verziójú PC-s Total Commander látja meghajtónak a mobilomat. A 8.x verziójú Total Commander for windows viszont nem! Hogy miért, abban semmi logikát nem látok!
Mégegyszer: thx mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
Hogyan lehet butítani a telón a grafikát? (android)
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Pompi
MODERÁTOR
-
ntglaci
tag
Érdekes győzelem volt. Totàl leharcolt autóval mentem, de annyi ütközés volt, hogy felèrtem az utolsó helyről. Nem sokon múlott! Butítani akartam a botokat a következő futamra, ezèrt mentem vègig. A vége 1st hely lett.
Az utolsó frissítés óta nàlam rengeteg az ütközès, repkedő autók, néha csak tíz-tizenkèt futam alatt tudok Daytona-ban nyerni! Pedig itt màr segítsègek nèlkül nyomom! -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7395 üzenetére
Én is sok változást tapasztaltam, főleg az extrém, teljesíthetetlen feladatokat az új szériákban. Viszont Daytonában továbbra is simán tudok nyerni, persze nem szabad kicsúszni, vagy kiforgatni valakit magad előtt, mert akkor lelassulsz és nagyon nehéz behozni a lemaradást.
Mivel nem sikerült befejezni az új Nascar szériát (Richard Petty), ezért csak most jutottam el a 17/2-es Hunter versenyig, ami Daytona Speedway-en megy. Padlógázzal, minden kikapcsolva, megcsúszás, fékezés nélkül +200 méterrel csak 3. tudok lenni, az első helyhez több, mint +300 méter kellene... Ez mi ez, ha nem szivatás? Hogyan lehet ekkora pályán plusz 100 métert hozni AI butítás nélkül?További teljesíthetetlen feladatok:
Legend / Breakneck Legends
21/3 Speed Snap, Daytona Road Course: a full tuningos Agera R-rel a dobogó közelébe se tudok érni, az éles kanyarból akárhogy hajtok rá az oválra, csak max 380-ig tudok gyorsulni a mérési pontig, ez meg 398-at vár. Ezt is csak a full tuningos Venommal lehet majd megnyerni, aminek jobb a gyorsulása és a végsebessége, mint az Agerának...
22/1 Speed Record, Daytona Road Course: szintén Agera R-rel, mert a Venom még lockolva van, a legnagyobb sebesség az oválon a falba becsapódás előtt: 410, viszont 433-at kellene menni. Szintén impossible, csak a fullos Venommal lehet majd megnyerni...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7398 üzenetére
Ja, de ha 320-al belecsattanok, akkor 90%, hogy én is kicsúszok és nagyon lelassulok. Ilyen tempó mellett nagyon nehéz úgy lekoccolni a hátsóját, hogy csak ő csússzon ki...
Azóta találtam még egy lehetetlen küldetést, a már említett új szériában, a 18/3 Elimination is nagyon cinkes: Daytona Speedway, rolling start, a fullos Agerával sem tudok nyerni, 400-nál megcsúszik a döntött oválon, bele a falba, szinte lehetetlen 380 felett kanyarodni vele, így viszont még a közelébe sem tudok érni a Venomoknak... Érdekes kihívások ezek, mondjuk nem hiába az utolsó széria a Legendben, mennyire brutál lesz az a Venom, ha az Ageránál is pörgősebb?
ntglaci: én itt az elején még manuál gáz-fékkel megyek, és ha a közelébe érek egy lassabban haladónak, akkor gázelvétellel simán előzhető belső íven, de akár még kívülről is. Ha már első vagyok, akkor lehet automata gázra kapcsolni, max a lekörözöttekre kell figyelni. Az első 1-2 körben persze nagyon óvatosan kell helyezkedni, mert különben tényleg felkennek a falra, de ha szép óvatosan koccolod őket oldalról, akkor elengednek, ha gyorsabb vagy náluk. Itt nagyon fontos a draft, mert nem éred utol a mezőnyt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen