Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l4ci

    senior tag

    válasz DigitXT #7353 üzenetére

    Persze, hogy kapacitív, nem kell nyomni, csak rátenni az ujjam, na de akkor is, döntés közben még hüvelykujjal fogjam is? Nem tudom, nekem Indy és Daytona teligázzal is könnyű, alig kell fékezni, max akkor, ha hirtelen érek utol valakit és nem akarok beleszállni, vagy kanyarban kicsúszni.

    Amúgy az az érdekes, hogy Indyn 340-el beveszi a kanyart fékezés nélkül, máskor meg 320-nál is megcsúszik, pedig ugyanazon az íven megyek, ezt nem értem, hogy miért van, ott biztos nem kormányzok túl, nem rántom hirtelen balra, szépen az íven megyek, mégis kitör a segge. Szóval azt mondod, hogy manuál gáznál ilyenkor egy gázelvétel esetén vissza lehet még hozni? Lehet, majd megpróbálom, úgy is hátra van még az új széria, meg egy csomó Ricsi a korábbi szériákból.

    Amúgy tényleg stabil 300 felett is kanyarokban így full tuninggal, de az alap autó nekem még 310-nél is csúszott az Indy oválon. Nehéz lesz megszokni a manuál gáz-féket, de egyszer biztos kipróbálom, milyen így vezetni.

Új hozzászólás Aktív témák