Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Olvastam már korábban tőled, hogy az utolsó körben hajlamos megcsúszni,
ahol addig soha. Azt mondtam volna rá látatlanban, hogy csak elfáradsz, és
mégsem ugyanaz az ív, HA nem tapasztaltam volna néha én is hasonlót.
Viszont máskor tényleg ellazázza az ember az utolsó kanyart, s kész a baj.Mindenesetre igen: ilyenkor elveszed a gázt, minimális ellenkormányzás és
már megy is tovább a futam. Alig veszítettél időt. A falat/füvet se jártad meg.
Az a lényeg! Volt, amikor én is lusta voltam végig "nyomni" a tabletet, ezért
miután az élre álltam, már át is kapcsoltam automata gázra. Ez egészen
addig nagyon is kényelmes volt, amíg a fokozódó fáradtságom miatt a 9-10.
kör magasságában el nem néztem az egyik kanyart: a fűről visszajönni...Sajnos befékezéssel ezek a szituk nagyon nehezen kezelhetők. Próbáld ki,
és meglátod a különbséget. Máskülönben gyorsnak lenni lehet így is úgy is!TT-ken is bebizonyosodik, hogy a fékezgetés is lehet ugyanolyan gyors, sőt,
mivel több időd / jobb fogásod jut a kormányzásra, akár még gyorsabb is, de
egy-egy szituban ahol a gázelvétellel gyorsabban/stabilabban át tudtad fűzni
a kocsit számíthat. (Ha "végtelenszer" próbálkozol, nem gond, ha eldobálod,
de ha kevés próbád van, inkább jobb egy kevésbé kicentizve, stabilabban.)Megjegyzem, a legtöbb időt bukni manuális gázzal azon lehet, hogy váltasz
a gáz és a fék között, ami nem hatékony. Nincs idő üresjáratra, kérem...
Be kell készíteni a féket (igen, egyszerre megtapicskolod mindkét oldalt),
és amikor a fékezési ponthoz értél, elengedni a gázt így azonnal féken lesz,
tehát kb. ugyanolyan rövideket lehet fékezni, mint automata gáz mellett is...Ellenben ha előbb elengeded a gázt, és csak utána nyomod meg a féket, az
elkerülhetetlen holtidőben még haladsz picit előre, így sokkal hosszabb lesz
a fékút. Vica versa, ha megvolt a kanyarcsúcspont, a leggyorsabb, ha rögtön
mellényomod a gázt a féknek, mivel ha előbb elengeded a féket, majd picivel
később nyomod a gázt (holtidő), addig sem gyorsulsz. Ezt amúgy Richmond
remekül szemlélteti az egyenesre való kigyorsításkor (tizedeket is jelenthet)!Szerk: mivel ez nem szimulátor, és az inputoknak a fent leírt prioritása(!) van,
nem lehet gond abból, hogy egyszerre nyomod mindkét "pedált"... Nagyon
utáltam amúgy, amikor nem vette be a fékezést, s motorfékkel bumm a falba.
Na ezeket a szitukat el tudom kerülni a fent leírt fék bekészítés módszerével.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Elektromos autók - motorok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest