Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
Hétvégén kipróbáltam a manuál gáz-féket Indy 10 körösön, és tényleg működött, amit DigitXT írt: többször meg tudtam fogni a kezdődő megcsúszást egy kis gázelvétellel. Volt, hogy megúszott a segge, és gázelvétellel vissza tudtam fordítani, hogy a falban kössek ki, és olyan is volt, hogy éreztem, hogy csúszáshatáron kanyarodok és gázelvétellel megfogtam. Igaz, hogy veszítettem egy helyet, de simán visszahoztam a következő kanyarban. A végén persze meg is nyertem, szóval néha tényleg jobb, mint az automata teligáz. Próbáltam Ricsin is, de ott annyira nem ment, itt még mindig a fékezgetés jön be nekem, túl sokat és túl hirtelen kellene váltani gáz-fék között, tanulni kell, gyakorolni...
-
ntglaci
tag
Azzal tisztában vagyok, hogy a játék hozzád igazítja az ellenfelek AI-jét, ezt számtalanszor megtapasztaltam. De az fel sem merült bennem, hogy ezek szerint a Gauntlet-ben ha megállsz 14/27 fejlesztési szintnél, akkor az ellenfelek is "megállnak" ezen a fejlettségi-nehézségi szinten. Hiszen ahogy teljesíted a versenyeket, úgy növekszik a rangod, és erősebb verdával kell versenyezned. Éppen ezért gondoltam, hogy ahogy haladsz előre a Gauntletben, úgy egyre inkább kellenek a fejlesztések, mivel az egyre erősebb autókhoz igazítja a játék az AI-t! De ezek szerint nem, mert 14/27-tel is végig lehet csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen