Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Épp ez a lényeg, feleslegesen sok erősoffás ment el a semmire, erős processzor kellett hogy meghajtson egy jó GPU-t, amire nincs akkora szülkség ha az erőforrások jobban kivannak használva.
Ezen felül a DX-nek elég sok korlátja van (pl a draw callok max száma) ami sok játékban hátráltató tényező lehet. Lásd a star swarm demo/bench, ahol többezer egység szaladgál a képernyőn, ezt mantle alatt többször gyorsabb mint dx alatt. -
=WiNTeR=
senior tag
Viszont a konzolos játékokat konkrétan arra a vékony API-ra írják meg az alapoktól, míg PC-n ez nem megoldható ilyen tisztán gondolom én, de ez csak tipp, semmi biztos. Majd valaki hozzáértő megmagyarázza remélem, mert én is kíváncsi vagyok a válaszra.
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
Prof
addikt
Nem a te hozzaszolasodra reagaltam, igy nem csoda ha nem erted. Amugy egy uj API implementalasnal hataridore, szerinted volt ido 200 fele konfigra optimalizalni?
Elso mondtad a Known issues-bol:
"Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them."Az osszes tobbi AMD VGA tulaj meg jatszik ahelyett, hogy benchmarkolna es eszebe nem jut ilyen korai elismerten sok hibat tartalmazo drivert letolteni/installalni.
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
A valasz egyszeru.
Gyanithatoan megvolt a fonok/uzletfel altal kialkudott utolso hatarido manager-i szinten. Valoszinuen a manager nem volt tisztaba a valos helyzettel, igeretet kapot tegy masik managertol, hogy lesz mit felmutatni hataridore.
Ha nem hozzak ki akkor jopar ember elvesztette volna a munkajat. Tipikusan hozzanemerto kozepvezetoi hiba, aki nem lat bele a fejlesztok munkajaba. A fejlesztok abban erdekeltek minel tovabb dolgozzanak ugyanazon es homalyban tartsak a vezetot, valoban min. dolgoznak, annal tovabb van munkajuk minel tovabb tart.
Ebben sokszor a vetezo is ludas, mert nem meri fel milyen kepzessel/eroforrasmenedzsmentel tudna gyorsitani a folyamatot. -
Sok mindent jelenthet, de itt most épp ezt.
Tömören: ennyi képkockát tud kinyögni a géped játék közben. Abból pedig egy bizonyos szintig (ami pl. a megjelenítőd frissítési frekvenciája és/vagy mondjuk úgy impulzus módban ~ 60-100, SAH módban ~ 140-200 egyéntől függően) minél több, annál jobb a felhasználói élmény, illetve általánosságban minél több, annál gyorsabbnak tekinthető a hardware (ami mondjuk azért mégsem ennyire egy dimenziós dolog, de ha gyakorlatban és közérthetően is jól kezelhetően és egyszerűen akarunk mondani valamit róla, akkor mégis egész jó mérőszám a relatív összehasonlításokhoz, vagyis hogy melyik hardware a gyorsabb...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen