-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz _seth_ #73650 üzenetére
Én azt hittem hogy az egész lesz fényezve, bár így is nagy meló, meg sok költségben van az egész.
Gondolom a végén amikor le lesz fényezve ezek az elemek, többi meg hozzá lesz polírozva? Vagy mi az elképzelés?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
válasz _seth_ #73648 üzenetére
Bár tudom hülye kérdés, de közel 800-1M helyett nem lett volna jobb egy másik autó?
Other things:
Ma kicsit kiszivtam a nem rég frissen cserélt olajból(?), fekete.. konkrétan nem hiszem el, hogy azzal cserélték amit odaadtam vagy mást raktak bele. Ugye azóta van ez a fura hang, amit nem rég megosztottam.
Csak összeesküvés elmeletet gyártok vagy nincs alapja?A j nek a távirányítójával vigyázni kell mert 70-80m ről is simán működik.. tovább már nem láttam a kocsit. Brutális.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
MODERÁTOR
Opel Astra G esetében hány km után előírás az első fékbetétek cseréje?
20 éve a Prohardveren
-
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #73654 üzenetére
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #73651 üzenetére
Annyira nem merülök bele, nagy polírozás sem lesz, csak azért, hogy idegesítsen minden egyes rányitás, teljesen felesleges. Max végigszaladok rajta polírgéppel, de még ahhoz sincs sok kedvem
amargo: nem Nem azért van B vectrám mert nincs pénz jobbra, éppen újat is vehetnék akár más márkát is, de egyrészt nem fognak meg a reklámok, hogy vegyek újat, nagyobbat, gyorsabbat, okosabbat mert az nekem milyen jó lesz... másrészt az új autók első pár évi értékvesztését ismerve nem tartom jó "befektetésnek" sem, továbbá azért, hogy pesten kint álljon majd valahol a szabad ég alatt várva azt a napot amikor nem metrózok szintén hülyeség egy drága autót hagyni rozsdásodni Ami pedig ezeknél is fontosabb: nekem ez a b veki forma még mindig nagyon tetszik, opelből max az új astra hasonlóan szép lenne (szerintem). Ahogy megy, amennyit fogyaszt, amekkora és amilyen felszereltsége van, nekem bőven megfelel még évekig. (Előbb veszek a pesti agglomerációban egy családi házat, befektetek, beindítok egy vállalkozást stb, mint, hogy autóra költsek). Valamint ebben még nincs turbó, kettőstömegű, porlasztócsúcs, stb... ezek külön-külön többe kerülhetnek mint nekem egy komplett motorgenerál. Továbbá jelenleg van egy felújított motor, komplett új futómű, megvan a téli-nyári gyári alufelnis kerékszett évekig jó gumikkal. Ahogy elnéztem a jelenlegi kínálatot, kb 2,5M körül lenne olyan amibe lenne értelme átülnöm, de mire ez kész lesz, azokra sem cserélném el, ez nem zsákbamacska autó
Nekem az olaj pl ugyanúgy néz ki mint a flakonban, átlátszó kicsit sárgásbarnás Persze mivel a motor minden eleme ki lett tisztítva
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#81556480
törölt tag
válasz amargo #73655 üzenetére
Ez teljesen jó, kell hogy legyen egy kis színe, mert akkor működik jól az olaj.
Seth: én is "kettesítettem" az előzőmet, és ha minden igaz akkor egyezik a színkódunk az akkori vectrám és a tiéd . Ez a szín nagyon hálás. Az enyém polír nélkül is passzolt. Teljesen jó volt, nem volt fényesebb vagy eltérő árnyalatú a festett elem.
A formát már egyszer aláírtam, hogy jól beszélsz, viszont a tiéd alapból is jól felszerelt autó, ezekkel a módosításokkal meg teljesen fullos veki lett. Én már csak egy dologba kötnék bele ( ami nálam a váltáskor B1-b2 leginkább érezhetőbb volt) az a hang szigetelés. A B2 vectrák más belső anyaghasználata miatt sokkal csendesebbek. Bár te már belül is sokmindent cseréltél, nemtudom mi lehet még ami szigetel.
És az árban is igazat adok neked, nekem ez a mostani 850-be került, de minden forintját megérte.
majdnem 320d-t vettem ebből az árból, de hálisten megláttam ezt , és most nem egy lefingott filatáskám van
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #73657 üzenetére
Hangszigetelés valóban más, sok belső elemre van ragasztva valamilyen plusz szivacs, szövet anyag, hogy szigeteljen, ami nincs rajta pl B1-en. Hátsó kisablak műanyag keretei, de pl a B oszlop alja is eltér. Más a hátsó kerékjáratok kárpitja is, azon is van egy vastag ruhaanyag hangszigetelésnek. A szőnyegek kb ugyanúgy néztek ki, talán kicsivel vastagabb a B2-es lábterenél lévő
Ami majd még hátra lesz az a xenon, nem azért teszem be mert annyira kell, ugyanis nem jobbak mint a halogének, de már csak az fog hiányozni a full extrához
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
amargo
addikt
válasz _seth_ #73656 üzenetére
Na várjál, sehol nem írtam, hogy jobbat és azt se, hogy ujjat, pont a napokban érveltem én is ellene, hogy felesleges az új. Tehát, ha kérhetem ilyet ne láss bele és ne is adj az én szavaimhoz, mert nem ezt írtam.
Azért mert b Vektrád van, attól még érhet sokat, sőt mindenkinek annyit ér az autója, amennyit megdolgozott érte.
ugyanakkor nekem ezt meg már a másik véglet, mert ekkora generálhoz kell egy fajta elhivatottság, kicsit olyan mintha szadanak azt írnám, hogy a V6 helyett jó lesz a sor 4, 2.0 T -is, amit persze nem akarok."Előbb veszek a pesti agglomerációban egy családi házat, befektetek, beindítok egy vállalkozást stb, mint, hogy autóra költsek" No várjál, akkor most ezt a 800e nem költötted rá, hanem volt már amúgy is alkatrésznek?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #73661 üzenetére
Teknős?
Amúgy szexi lett a kordéMás: Tegnap majdnem elütött egy Ampera. Miért nincs ezeken csengő? Lopakodik mint egy cica hangtalanul full elektromos üzemmódban
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
_seth_
veterán
válasz amargo #73660 üzenetére
Csak azért írtam az újat, hogy akár az is beleférne, de nem látom értelmét
Az autó inkább annyit ér amennyit adnak érte, viszont nekem nincs tervben az eladása, így az értéke sem annyira lényeges, ellenben használatban van, most lágyan ringatózik, szépen megy, szép belül is és hamarosan kívül is az lesz, ezt észreveszem a napi használatban is
Annak sem láttam értelmét amibe több ismerősöm is belefutott mostanában: lecserélte az autóját egy 5-10 évvel fiatalabbra ami 3-4x annyiba került mint a korábbi, jellemzően 1,5-2M körül, majd ráköltöttek az autóra 500-700e között, hogy minden rendben legyen, ugyanakkor még messze nem felextrázott autók. Ezekre a költségekre rájön az átírás is, a ráfordított idő amit a keresgéléssel tölt, én ebbe sem akartam belefutni + füstölő, olajat és vizet eresztő motorral nem is ért sokat az autóm, ilyenkor hiába az extra, hogyha van beépített "ködgép" (azaz füstöl). Így eladni is csak ár alatt lehetett volna. Ugyanakkor a kasznis munkát már szinte fedezik az alkatrész eladások, komplett jó állapotú plüss belső, teljes irmscher sportfutómű, első lökhárító fényszórómosóval, 2 éves ködlámpával, tolatóradarral, hátsó lökös ledes rendszámvilágítással és tolatóradarral, csomagtérajtó irmscher pótféklámpás szárnnyal, hátsó lámpapár, stb. Ha nem is teljesen, de a nagyrészét a festésnek és kasznis munkának visszahozza, jah, még egy komplett hengerfej is van ami nem sérült, nem csattognak a hidrotőkék sem ellenben a szelepszárszimering cserés benne egyértelműen, és még el is felejtettem az elektromos fűthető tükröket A legjobb az lenne, hogyha egy Z146 színkódú B vectrásnak megtetszenének az alkatrészek, mert ezekkel tudna javítani az autója külső megjelenésén aránylag olcsón és sokatIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
beg
veterán
válasz Luck Dragon #73665 üzenetére
Jó, mondjuk én voltam a gyökér, hogy az úton sétáltam. De mentségemre kb. 10 autó/nap azon a szakaszon a forgalom.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #73661 üzenetére
Kérlek mondd, hogy fényezettek a műanyagok és nem a kemikáliától ilyen koromfeketék.
Baba a bódé, de a helyedben azt a nádpálca gyári antennát lecserélném valami rövidebbre.beg: Engem debrecenben egyszer egy tesla ütött el majdnem pont ebből kifolyólag. Mutatok a fülemre a sofőrnek, hogy ez így érdekes, erre ő nevetve széttárta a karját.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz szabonagyur #73669 üzenetére
Szabvány antennacsatlakozók vannak, amik igazából menetes szárak. A g astráé úgy emlékszem 5,5 mm-es.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #73667 üzenetére
Mondhatom, csak nem lenne igaz.
Ez bizony a műanyagápoló műve. Lécek itthon pihennek, kilincsek meg azt hiszem múlt héten jöttek haza fényezőtől. Júni 7-8 ugranak majd fel.
Gondolkodtam én is egy BMW féle cápauszony antennán vagy valami máson, de horror áron mennek.
Mi lehet amúgy az elternatíva?AMD Power - Hát nem. Majd fogok, klímát rendbehozzuk hó elején és a fólia is hatásos, azt már érzékeltem.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #73671 üzenetére
Linket kérek a cuccról és előbb megpróbálkozom azzal mielőtt nekiállnak fújkálni.
Alternatíva lehet aliexpress, ebay vagy egy mezei autósbolt. Extrém rövidet nem tartanak boltokban de kintről tudsz rendelni.szabonagyur: Aliexpress, ebay, autósbolt ahogy Petyyyyy-nek is írtam. Nekem volt 5 cm-es ali-ról és azzal sem volt gyengébb a vétel. Kifakult így bementem az autósboltomba és vettem egy gyárinál rövidebbet. Éppen olyat mint a képen is:
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #73673 üzenetére
Vinyl and rubber care, de Autoglym egyébként célzottan Bumper Care-t ajánlja.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ufonauta
aktív tag
válasz trassher #73667 üzenetére
Ez a fülelés érdekes dolog. Nekem a G Astrám is és most a J is tud majdnem hangtalanul suhanni. Olyannyira, hogy sűrün járok a sukorói szabad strandra az evezős pálya mellett, ahol rengeteg a biciklis és sokszor nem hallják, hogy jövök hátulról. És bár ott jól elvagyunk biciklisek és autósok egymással (nem öljük egymást, mint az egyszerű közúton), néha mégis mérgelődöm, amikor hárman csalinkáznak egymás mellett és mindegyikük fülében ott a füles, hogy még véletlenül se hallja, ha jövök. Persze tükör egyiknek sincs a gépén, hogy esetleg már messziről lássa, hogy jövök. Nem is tudom, hogy miért nem kötelező a bringákra a tükör? :eek:
-
WP14
őstag
válasz szabonagyur #73672 üzenetére
Nekem ilyen van, tökéletes és számomra mutatósabb is, mint a műanyag.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
trassher
addikt
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #73678 üzenetére
Nekem bele van törve a foglalatba az antenna. Igy vettem. Probléma megoldva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
Valakinek esetleg egy halálosabb iramos G kabrió?
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #73682 üzenetére
Oldschool is my school....
Múlt héten voltunk kint ilyen "népautózáson" a Hockenheimringen, ott össze se mertem számolni a köbcentit bakker...
Mondjuk rendesen vezetni a soförjeik kis százaléka tudott, de ez egy ilyen autónál mellékes, tudom.(#73661) Petyyyyy:
csinos lett, ennyire még nem vitt rá a jóindulat, hogy nekiessek az autónak, le a kalappal. -
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #73683 üzenetére
Erröl az aMMO rol meg nem hallottam van linked hozza?
Mondjuk szerintem ez az autoglym is egy komoly kategoria, ha nincs hozza megfelelö felszereles, jobb eredmenyt mar nehez szerintem elerni.
Nyaron egy polirt ujra tervbe veszek, hogy rakatok ra, lehet valami keramias vedöreteggel....meg at elsö lampakkal kellene kezdeni valamit, mert elegge mattulnak
(#73685) Szada85 ez sokszor igy van, hogy a vastag penztarca mögött nincs vezetesi tudas, mert ahhoz mar nincs kedve, tehetsege, hogy vezetni is megtanuljon....ellenben a mernökök is rohadt jok, igy ha tövignyomja a gazpedalt, a mernökök megmentik az eletet
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #73687 üzenetére
Én pl Youtube-on szaladtam rá, érdemes megnézni Larry pajtást munka közben. Íme a weboldal.
Szada85 - Grazie, igyekszik az ember. Most már alig várom hogy hazaérjek és stíröljem.
To all: Bátyám X16XEL G Astrájában csereérett a katalizátor. A kérdése az, hogy milyen minőséget képvisel az utángyártott darab, van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #73689 üzenetére
230 ezerrel én nem vennék már kocsit, de ez szubjektív vélemény tudom. De miért nézel te H Astrát?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #73689 üzenetére
Ezzel a motorral már kellemesen mozgatja a kasztnit.
Szervizkönyv, km lekerdezes, megnézni volt e már cserélve kuplung stb.
Ha nem akkor legyen elteve rá zseton. -
válasz B-L-A-C-K #73690 üzenetére
Black azért nézegetem mert ez is a listán van . Önmagában próbálok állapotra menni, mint Km-re.Persze ez is fontos.
Gergő, így van, ebben a km-ben szokott előjönni a kettős tömi, meg a többi nyavalya. És ha beüt a baj, akkor az nem két krajcár. Ismerősömnek is ilyen motorral van , neki tavaly volt nagy szerviz, kuplung, kettős tömi, stb, és négyszáz akárhány ezerbe állt meg neki.Ő anno újonnan vette, most jár 390-ezer kilométernél. Így pont a kereten belül lennék. plusz a kisebb alap szerviz, meg papír munkák. És akkor a rá szánt 2M körül lennék.
De persze lehet én látom rosszul.Szívesen néznék 1.8-as változatot is, de még mindig ritka madár. 2.0T-es pedig több lenne a mint alkatrészileg ,meg az alap ráfordított költség mint az 1.9/150-CDTI verziónál. Nem is kicsivel. Legalábbis az ilyen változattal rendelkező gazdák állítása szerint.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
1.8 G Cabrio téligumijának mi a mérete?
Ill. cserélnem kéne rajta a hátsó dobot, de nem tudom milyen tegyek fel rá, a sporttól tartok, nem akarok boyracer duruzsolást. Erre tipp esetleg?
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #73692 üzenetére
Csak meglep, mert még J Astrákat nézegettél múltkor. Várj jövő év elejéig, és vehetsz egy jó Insit...
Amúgy erre a H Astrára visszatérve az a baj ritka az olyan kocsi aminek lekövethető az egész szervizmúltja 100%-osan. Ha vannak számlák, vezetett szervizkönyv, illetve gépbe is ott van az más tészta, de ez ritka ugye.
2.0T ebből meg tuti nem vennék én se, eszik vagy 15 litert .
[ Szerkesztve ]
-
válasz B-L-A-C-K #73695 üzenetére
Ebben igazad van, most sem lesz egyszerű ,mint ahogy akkor sem volt mikor együtt kezdtük el az autóink keresését, de van egy érzésem most hosszabb lesz ez az időtartalma, mert most sok olyan autó van (márkától független) ami lehetetlen lekövetni . És most a kínálat is igen hiányos,foghíjas .
Azért is linkeltem ezt, mert itt igaz kereskedésről van szó, de le van írva az alvázszám, rendszám, a szerviz könyv, minden adott a lekövetéshez, na meg Magyarországon "újonnan" üzembe helyezett, ami nekem igen fontos, még a kilométer futástól is. Legyen szuper az állapota, meg azt hiszem egy dizlinél ez a 230-ezer kilométer még nem tragikus. Mert ha jól számolom évente 35-ezret raktak bele, és a legjobb esetben ilyen rövid idő alatt inkább volt pályás, mint belvárosi roham kocsi. Persze ez állapot átvizsgálásnál derül ki igazán.
Még nézem ezen kívül a Focust, és a márkán belül a C vekit "facelift", J Astrát is.Egy biztos hogy az 1.6/116-hoz viszonyítva szeretnék egy kicsit nyomatékosabb motort, ami lehet benzines vagy dizli.
zolikaDB
Én csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zolikaDB
veterán
válasz Petyyyyy #73694 üzenetére
Nem ide válasz, csak amúgy.
Mondtad vmelyik nap, h a H futóműve kifinomultabb, mint a G-é.
Hááát... Azt nem lehet nehéz
Rámegyek egy úthibára, egy vékonyabb kidudorodó aszfaltdarabra, és mintha nem lenne az autónak rugózása, szabályosan "felüt"... Rugó gyári, gátló gyári, a kerék 16-os Irmscher, 2.2-re fújva.
Szóval, komfort mintha nem is lenne... A kasztni, meg belül az utastér zörög, nyekereg...
Úh kacsintgatok is a H-ra. Bár még nem vezettem, nem ültem olyanban. -
motoflug
őstag
Valaki kérdezte korábban őket: http://www.opeltempomat.hu/
Ajánlottak?
-
Calogero
addikt
Kár hogy női autó...[link]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen