-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz férfiállat #73400 üzenetére
Én az enyémnél 1 percet várok indulásnál, és 1 percet leállításnál.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz férfiállat #73402 üzenetére
Opel Insignia 2.0CDTI (160Le).
-
AMD Power
titán
válasz férfiállat #73400 üzenetére
Nagyon jól tudod. De a legfontosabb szerintem ha tolva volt neki, vagy autópályázol.... megállsz egy pihenőben ott is még legalább 1-2 percig kell járatni a motort!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
férfiállat
tag
válasz B-L-A-C-K #73403 üzenetére
okééés.
Hülye kérdés: benzinest is ugyanúgy hűteni kell mint a dízeles turbót?
AMD power: épp ezt akartam kérdezni, ha megyek pl lakott területen kívül 110-es tempóval aztán beérek lakott területre és ott 50-55 akkor annyi idő alatt nem hűl vissza?
(ezeket azért kérdezem mert tényleg nem értek hozzá, de szeretnék és interneten nem találtam értelmes cikkeket hozzá)[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz férfiállat #73405 üzenetére
Igen, mivel turbó turbó.
-
amargo
addikt
válasz adalbert1 #73389 üzenetére
Azt kell, hogy mondjam megéri vigyázni az ülésre, mert a G astrámnál ezt hozta fel mindenki, hogy mennyire fáj neki és nem hiszik el a km- addig amíg be nem indítottuk a kocsit.
Ui és gratulálok a gyerek jöveteléhez, de még csak most fog kezdődni(#73405) férfiállat: Én indítás után még lerakom a telefont meg babrálok az kb 30sec - 1min között van, ugyan ez leállításkor is. Ha autópályáról jöttem le, mivel még onnan kb 3-5 perc a ház ott is csak 1 percet szoktam várni. Igazából a legfontosabb, hogy autópályázás után, ha a parkolóba mész, akkor várjál vele legalább 2 percet, szerintem.
Továbbá én úgy állítom is le a kocsit, hogy kinyomom a kuplungot, elvileg ezzel is lehet kímélni. Elindítani, meg csak kuplunggal lehet, ami fura volt elsőnek.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
válasz férfiállat #73405 üzenetére
A turbó az turbó... én mind a kettőt "hűteném". Abban a tartományban nem hinném ,hogy megy a turbó így az ott hűl így menet közben.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz férfiállat #73400 üzenetére
Megoszto tema ez, en is sokat kutakodtam utanna a neten es a leghiteolesebbnek nekem most ez az info tünik:
- Benzinesnel nem kell varni az indulasnal, gyakorlatilag azonnal indulhatsz. Diselnel jo ha picit varsz, de az is inkabb nagy hidegben. Alapjaraton roszabb a motor kenese, olajnyomas magasabb fordulaton optimalis + ugye hideg a motor, olaj ami megint csak rossz a kenesnek es igy jobban kopik minden. Ami viszont sokkal fontosabb, hogy ne terheld a motort, amig üzemmeleg nem lesz. Azaz ne pörgesd mondjuk 3000 föle es ne hasznald 1500 alatt sem. A legjobbnak a 2000 körüli fordulatot mondjak.
- Leallitasnal a hütesnek föleg akkor van jelentösege, ha eröltetve volt a motor. Ha gurulsz haza 50 el varosban, beallsz az udvarba/garazsba/parkolohelyre, nem kell varni. Ahol különösen fontos a hütes, az mondjuk egy autopalyas etap utan, plane ha hajtva volt. Na ott pl nagyon rossz tud lenni, ha nagyfekkel kiallsz egy parkoloba/benzinkutra es azonnal lelövöd a motort. Mondjuk egy nyari nagy melegben, erösebb megterheles utan 10 percet is mondanak.
Itt van pl ket cikk (sorry, valamiert nem müködik a LINK gomb)
(#73407) amargo: Igen, a kinyomott kuplungal valo leallitas a kettöstömegünek segit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz férfiállat #73405 üzenetére
Jah es ez kimaradt. Ami talan a legfontosabb, a jo minösegü olaj, gyakori cserevel parositva. Ez kb szerintem mindennel többet er a motronak
(#73410) vebbful artani biztosan nem art egy kis hütes, ha van ideje az embernek. Hogyan hül jobban amugy a motor, meg a turbo szerinted: Ha üresbe rakva gurulsz alapjaraton ketyeg es hüti a menetszel, vagy sebessegben motorfekkel? Elvileg motorfeknel ha jol gondolom nem megy a turbo, mert nincs üzemanyag fogyasztas, viszont van cserebe ugye surlodas ami höt termel. Ezen csak ugy erdekessegböl gondolkoztam valamikor egy autopalyas megallas elött, egy komoly lejtön mentem es nem tudtam, vajon melyikkel lehet legjobban visszahüteni a rendszert.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #73399 üzenetére
Akkor jött volna igazán össze, ha hátul ülnék, és élvezhetném is az elönyét, mert a fosör elvinne utamra. Így a kormány mögött kevesebbet használom, be kell valljam.
Majd ha lesz lurkó, akkor biztosan nagy hasznát fogom venni, de persze addig se sírok miatta, hogy benne van, félre ne érts.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #73410 üzenetére
Ezt nem tudtam! Akkor meg inkabb ovatosabbnak kell lenni a turbos gepekkel mint gondoltam!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #73411 üzenetére
Nagyon erős a gyanúm, hogy motorféken hűl jobban az egész kóceráj. Olyankor nincs munkaütem egyáltalán, ugyan több a súrlódás, mint alapjáraton, de több levegő is ömlik a motorba a fordulatszám miatt. Mivel nincs munkaütem ezért a levegő frissen is megy ki a motorból a turbó felé. Most a menetszél hűtését nem számolom bele, mert az alapjáraton guruláskor is megvan.
Az enyém ugyan szívó béla, de jól látható az előbbi jelenség minden nap. Pályán folyamatosan 95 fok felett van a víz, lehajtó előtt elveszem a gázt és elkezdek visszapakolgatni. Mire kifordulok a közútra már jóval 95 fok alatt van a víz és onnan kezd el újra melegedni ahogy újra van munkaütem és terhelés.
Motorfék nem egy rossz találmány, túlzás nélkül mondhatom, hogy pályán sosem használom az üzemi féket, kivéve akkor, ha balfékekkel találkozom. Spórolok vele üzemanyagot és féket is és mégis elég jól érezhetően megfogja az autót. Ez annak köszönhető, hogy talán még nem kopott a motor és jó a kompresszió.Ezen felül még van háznál 2 turbódízel is és igyekszünk rájuk vigyázni, megtanultuk őket kezelni.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
lsebestyen
addikt
Itt egy jó cikk a turbóról, érdemes elolvasni. Mitől döglik a turbó?
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Összeállt a motor viszont van egy új probléma: csak teljes gazzal indul a motor, szépen jár és alapjárat is van ezután. X20xev motornál van valakinek ötlete?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Megnézzük! Fel óra és ott vagyok a szerelőnel, opcomra is ránézünk. Ja, a hűtő is lyukas valahol, +23e... tényleg új autó lesz Refurbished ahogy az elektronika világában mondanak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Tuti? Valeo két évig bírta csak. A gyári Opel 23 a nissens 24, belefér az is Futoradiatort nissenst raktam bele szinten két éve, az bírja.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hódmaci
senior tag
válasz Declare #73413 üzenetére
Jól látod.Ezért is vagyok gondban.
Most akkor rá kell,hogy töltsek vagy nem.............hmm
Az oké hogyha rátöltök nem ártok vele na de ha nem piszkálom akkor ez oké?
Meg hát nincs is itthon tartalék olajam,akkor menjek vegyek egy litert nem olcsón miközben 1,5 hónap múlva amúgy is cserés lenne.Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
Szada85
aktív tag
válasz hódmaci #73423 üzenetére
Valóban elég alacsony azért az olajszint, föleg, hogy írtad is, hogy sokszor még a legalsó osztásig Sem ér.
Azért annyira nem lehet drága az 1 literes kiszerelés, abból ha csak 4-5 dl-t ráöntesz már szinte a max-nál lesz ( mert ugye jellemzöen a min és max között 1 Liter szokott lenni, ergo a fél flakonod megmarad késöbbre.
Szerintem inkább ez, mint, hogy esetleg még kevesebb olajjal járjon a Motor, a generál drágább biztosan. -
Petyyyyy
addikt
-
zolikaDB
veterán
válasz férfiállat #73400 üzenetére
Jól ajánlották.
-
_seth_
veterán
Nissens lesz 20ert Vagyis már a polcon van, de nem volt kedvem cipelni autó nélkül, majd holnap hozom el.
Már szépen jár a motor, két egyforma csatlakozó volt fel cserélve és az okozta a problémát
Holnap délelőttre minden a helyére lesz rögzítve és hozhatók is el.
Csak néztem, hogy Mahle gyuruket kapott a motor, mindig tuningolasnal láttam ezt a markát.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Jaja
A két fordulatszám jelado.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diegho
nagyúr
No 2731km ment a Merivába olajcsere óta, 3-4dl fogyott el az 5W40 Mannol-ból eddig (most töltöttem utána és csesztem megnézni hogy mennyi volt a flakonban, elvileg 1,5 liter, most olyan 1,2 lehet benne). Ez lényegesen jobb, mint a Shell 5W30 volt ezelőtt, abból lazán 2 litert benyalt 10k alatt. Mobil 5W30-ból 1,5-1,6 körül kért, a Mannol jobbnak tűnik így elsőre, de majd 10k-nál kiderül.
-
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #73434 üzenetére
Akkor ez szerinted mi?
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
_seth_
veterán
válasz mohabá 007 #73434 üzenetére
Van ilyen, pontosan olyan mint amit WP14 linkelt. A pillangószelep tengelyére csatlakozik és az elmozdulását figyeli, és igazad van, hogy bovden működteti a pillangószelepet, ezt pedig a szelep tengelye mozgatja.
A szelep alatti féloldalas fekete kis cucc az érzékelő, éppen takarja részeben egy fekete cső, de felismerhető, mert megy is rá a csatlakozó a bal oldalról.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Igen, ezért is írtam, hogy a tengely mozgatja, ez is lehetett volna a hiba, de egyszerűbb volt szerencsére mint egy hibás szenzor Azért az első indításnál kidobott egy szép hibakódlistát, sok minden meg volt bontva, törlés után már csak egy maradt, ez a jeladós.
Holnapi nap jó lesz, majd csinálok képeketIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz trassher #73439 üzenetére
A nissens már ott vár a polcon, meglepődtem, hogy egy vidéki unixban ott várt engem a megfelelő alkatrész
WP14: lesz minden lényegesről, pl, hogy hogy fest az irmscher 3 centis ültetéssel és a gyárival
mohabá 007: az a trükk benne, hogy el van dugva a tűzfal felé a szelep hátuljára, így max akkor látni, hogy ha keresi valaki
Művész képek most nem lesznek, csak mobilos, de az is elég dokumentálni Komolyabbak majd csak ha teljesen összeállt az autó, tehát nyár közepén kbIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #73433 üzenetére
Örülök, ha tetszik, nektek készül, csak a visszajelzések végett vágtam bele, mivel többeket érdekelt, milyen egy ilyen V6 a mindennapokban.
-
_seth_
veterán
Sachs lengéscsillapítók KYB rugókkal, Delphy lengőkarokkal 205/55 R16 bridgestone turanza defekttűrő gumik, tehát kicsit keményebbek mint egy sima, a téli a kényelmes: 195/65 r15 ug9-es gumikkal, a téli az gyári B1 alufelni, a nyári pedig szintén gyári, de B2 elegance alufelni.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diegho
nagyúr
Bakker gátlók... 2 hónapja kint a garázsban a Bilstein szett, elfelejtettem berakatni pedig hamarosan műszaki.
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #73442 üzenetére
A családban nővérem a művészlélek, én csak autókkal kontárkodok. A kép természetesen nem saját, itthon ez a lehetetlen kategória.
_seth_: Ha valakinek van hozzájuk megfelelő mértékű kedvezménye akkor kb verhetetlenek a nagy raktárkészlet miatt.
Redmi Note 7
-
_seth_
veterán
válasz diegho #73447 üzenetére
Csak ki ne derüljön, hogy nem belevaló Én még kicsit félek ettől.
WP14: azért még van hátra pár "apróság", a jelenlegi rozsdamennyiséggel max falusi versenyen lenne a legjobb Anno állíthatót én is néztem, most ha állítanék az felfelé lenne, hogy még lágyabban rugózzon, remélem ez lesz az eredménye a futómű cserének, és persze néhány kopogás is megszűnhetne
trassher: Na igen, de nem a debreceniben voltam hanem böszörményben, de úgy tűnik, hogy ott is nagy a raktárkészlet. Kedvezmény nincs, de szerencsére ezen kívül mindent sikerült jó áron megszerezni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gran Turismo
- Samsung LCD és LED TV-k
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen