-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #73200 üzenetére
Az viszont nem átszexualizálás?
Értem a mögöttes gondolatot, tényleg katasztrófa ma a vásárlói oldal hozzáállása is, és ezzel a mutatvánnyal mindjárt egy kekeckedéssel kevesebb, viszont korrekt dolog elötte lefújni, ergo elfedni az esetleges gondokat, majd eladni az autót "jó"-ként?
Fordított esetben szerintem mi is kellöképpen anyáznánk, és erösen átverve éreznénk magunkat. Mert innen már csak egy paraszthajszál a púrhab+gitt kombó is végülis, és máris nepperlandban vagyunk..
Szerintem.Vaaagy úgy érted, hogy eladás elött csiszolni le a rozsdát, és utána lekezelni, ergo így lesz rozsdamentes az alváz? Mert így már más a leányzó fekvése.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Azt hiszem, kijelenthetjük, hogy ilyen se nagyon fog szembejönni velünk Zamárdi-Felsön...se:
Összesen 8 db épült belöle ( ez meg is magyarázza, miért nem nagyon találni eladót ), 3.2V6 Kompresszor, 302 Le, a 001 Factory kiadás 350-et tudott véletlenül, gondolom Jürgen eltekerte a nyomást uuupsz, 370 Nm, 285 Km/h végsebesség.
Biztos velem van a baj, de én látok benne valami perverzen mókásat egy C Vectrából átintegetve a 250-nél tiltó csodákba, majd eltünni a horizonton.És, hogy a racionalitásba is belenyaljunk, a 30 Ezer € körüli széria 3.2 listaárát 18 Ezer €-val tolta meg, ki-ki döntse el, szerinte ez melyik kategória.
-
Declare
őstag
válasz
Szada85 #73201 üzenetére
De, átszexualizalas
. Nem mondtam, hogy csinalja barki is, en sem tervezem, csak tenyeket irtam le, amiket olvastam/hallottam.
Ugyanakkor a vevök is tudnak idegesitök lenni, baromsagokkal....ezt gondolom nem kell mondanom pont neked
.
Lenyeg, hogy egy komoly alvazvedelem, az komoly penz, nem ilyen par tizezres...allitolag. Nekem a szerelöm ezt megerösitette, illetve en nem is akarom 25 eves koraig hasznalni, igy ez egyelöre nincs napirenden.
Plussz egy info, csak ugy altalanossagban...autostopicban irtak, hogy az, hogy 6-800km enkent regeneral a DPF az teljesen rendben van, nem kell cserelni, aggodni. Plussz ki lehet olvasni mennyire van telitve (marmint totalisan telitödve, azaz mennyi ideje van kb még hátra a DPF nek). Ezt majd megcsinaltatom
. Mindenesetre azt irtak, ha 2-300 km enekent regeneral, ott kell elkezdeni aggodni.....
Szoval a sz@rfosdizelemre tovabbra sem kell szazezreket raköltenem
Komolyan csak ajanlani tudom ezt az 1,7 motort, annak akinek passzol az igenyeihez ez a kocsi.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #73204 üzenetére
Komolyan csak ajanlani tudom ezt az 1,7 motort, annak akinek passzol az igenyeihez ez a kocsi.
Ezt így köszönjük is - azon kevesek (igény szerinti nagyképűség hozzám társítható) nevében, akik képesek egyáltalán reálisan definiálni mire is van igénye. Legyen az igény racionális vagy emocionális.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
amargo
addikt
1st part of the notes:
Ma elvittem lámpáshoz kocsit, lökhárító leszedesekor kiderült, hogy ezt mar javítottak/hegesztettek szarul és a hegesztés nem bírta, így pár karom letört, ezért nem lehetett a szélét visszapattantani.. ellenben a beázás gondja lehet meglett, majd kiderül.
Viszont most muanyagosnal az első lokos, amire 25e mondott. Reális, bár igazából már úgy is ott van.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #73205 üzenetére
nem egyszerü mondjuk ez az igeny meghatarozas, az biztos....de azert ki lehet azt sakkozni
Mindenesetre a disel, 1,5millio körüli kategoriaban egy jo vetel lehet....persze nem lesz olyan raj, mint egy 10 eves A6 Audi, nemetorszagbol behozott, garantalt 82k km futasu, orvos hazaspartol, csak napsütesben hasznalt, rendkivül megkimelt gepezet ugyan csak 1,5 millioert....de hat az igenyteleneknek is kell valamivel jarniuk
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
kmarci25 #73185 üzenetére
Én veled és BLACK kollégával értek egyet. De persze mindenki más. Mindenkinek más a fontos és más az "érték". Én inkább racionálisan állok hozzá mindenhez. És nem érzelmi alapon. És persze szíve joga mindenkinek arra költeni a pénzét amire szeretné.
De mikor x idő után eladja a gépet akkor sok ember sír (Nem a Petyyyyyi gondolok) ,hogy juj ennyit költöttem az autóra meg annyit... senkit nem érdekel és nem is fogja a vevő ezt "értékelni" semmilyen formában.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
kmarci25
veterán
válasz
AMD Power #73208 üzenetére
Igen, ez így van. Nekem az autó az egy közlekedési eszköz, ami persze jó, ha minél szebb, jobb, újabb, komfortosabb, de nem tudok pl. ragaszkodni hozzá. De megértem azt is, aki így van vele, illetve inkább elfogadom, hogy van ilyen is.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Declare
őstag
válasz
AMD Power #73208 üzenetére
Az auto nem befektetesi eszköz. Az az egyik legnagyobb buko az atlag ember eleteben. Itt a kerdes, kinek mi az igenye, mire aldoz. Minel kenyelmesebben, biztonsagosan akarsz autozni, annal nagyobb buko. Egyeni merlegeles innentöl minden mas.
Lehet elni vizen, meg feherkenyeren is, meg lehet gleccservizböl fözött Sencha teat szürcsölni, lazachabos kaviarpastetommal....meg a kettö között is
(#73209) kmarci25 nekem is
de ha közlekedem, akkor kerdes, hogy azt milyen minösegben teszem. En ha megyek haza Magyarorszagra, egyhzamban ülök az autoban 12 orat mondjuk, amiböl 11,5 orat autopalyan. Az hogy ezt mondjuk tempomattal teszed meg, vagy nelküle, egyszer probald ki es utanna az autod ertekenek a 200% at is odaadnad egy tempomatert
. Amig egyetemre maszkaltam a kocsival, addig en sem ertettem, mire jo a tempomat, meg ilyen baromsagot, hogy savtarto automatika
mas felhasznalas, mas igenyek
-
adalbert1
veterán
Ezek így együtt mennyibe kerültek?
Kaptam a Schiller Opeltől árajánlatot vezérlés cserére, munka + anyag olyan 80k környékén van - viszont ebben a vízpumpa nincs benne (csak a vezérműszíj + görgők) - korábbi autós tapasztalataim alapján azt is illene vezérléssel együtt cserélni, nem?
Illetve ha már vezérlést cseréltetek, akkor gondoltam, hogy egybekötöm egy olajcserével, szerintetek mit lenne még érdemes ebben a körben cserélni? A hosszbordásszíj H Astránál mennyire tartós? Érdemes lenne a vezérléssel együtt azt is lecseréltetni? Illetve még a gyertyákra gondoltam, és ha már a vízpumpa is cserélve lenne, akkor a hűtővízre, esetleg fékfolyadékra.Alvázvédelem témához: elméletileg már a H Astrától (vagy talán már a G-től is
) galvanizált a karosszéria nem? Így azért annyira könnyen nem kezd el rohadni, mint mondjuk egy F Astra, gondolom ha törve nem volt, kihúzza egy 1x éves koráig bőven, nem?
-
válasz
adalbert1 #73212 üzenetére
"Alvázvédelem témához: elméletileg már a H Astrától (vagy talán már a G-től is ) galvanizált a karosszéria nem? Így azért annyira könnyen nem kezd el rohadni, mint mondjuk egy F Astra, gondolom ha törve nem volt, kihúzza egy 1x éves koráig bőven, nem? "
Én is így gondolom.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #73213 üzenetére
Az enyém már a 1x év elején van (idén lesz 11 éves év végén), szóval jó lenne, ha még 5-6 évet kibírna rozsdamentesen.
Valamelyik alvázvédelmes cikkben vagy fórum hozzászólásában olvastam, hogy a legnagyobb gond, hogy kevés helyen csinálják meg igazán igényesen az alvázvédelmet (tehát mindent jól lepucolva, rozsdamentesítve, mintha magának csinálná az ember).
Az autóra én is úgy tekintek, mint közlekedési eszközre, érzelmileg kötődni valami komolyabb géphez tudnék (mondjuk egy régi 911-es, vagy hasonló, igaz ez eléggé az álom kategória). Gondolkoztam én is pár dolog cseréjén (pl. hifi, így, hogy a mostaniban csak CD30 van, eléggé hiányzik egy bluetooth vagy aux), de a nem gyári megoldások szerintem annyira nem szépek, illetve akkor a rejtett menü is elveszne - gyári megoldásokból a jobb használtak meg elég magas áron mennek - így inkább elvetettem, és azt a pénzt amit így megspórolok majd a következő autóra fogom költeni. -
Calogero
addikt
Nem is tudtam, hogy a GTC tud fára mászni.... [link]
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz
adalbert1 #73212 üzenetére
60500 ft volt összesen. Ha nem tudod mikor volt nálad olajcsere stb, akkor érdemes mindent cserélni. Olaj, szűrők, gyertya stb.. Nálam nemrég volt autó vásárlás, akkor olaj, szűrők, gyertya, fékolaj, akksi volt cserélve. Fékbetétet nem kellett, illetve a többi kopó alkatrészt. Ezek is csak a biztonság miatt lettek cserélve. Most jön a vezérlés és a hosszbordásszíj, görgők, vízpumpa. Ezek is a megnyugtatás miatt..Így már kompletten fel lesz szervizelve az autó.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
javorszky
tag
Sziasztok!Tud valaki segíteni EGR szelep tisztitásában?Vegyem le batran és pucoljam ki nyugodtan?Nem kell vigyázni semmivel?Csinánlt már valaki ilyet?Astra H 2005 z14xep.
[ Szerkesztve ]
Legyél becsületes és korrekt !!!!!!
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Önindítót hol találom Z14XE motornál?Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!
-
_seth_
veterán
válasz
zolikaDB #73218 üzenetére
A blokk hátulján a váltó felőli oldalon.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
amargo
addikt
válasz
amargo #73206 üzenetére
[link], no ezt sikerült a lampaszakinak összehozni, mint itt az első esetben van. Erre mondtak 25e, nem tudom, kíváncsi vagyok. Én nem érzem akkora munkának, hogy 25e legyen..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
amargo #73220 üzenetére
Nekem legutóbb a gumi cserémet felniről felnire 11 ezerért csinálták meg 10 perc alatt (máshol is ennyi BP-en nagy keréknél), ha azt nézem jó 10 perces "óra" díj, megérte? Nem. Megtudtam volna csinálni magam? Nem. Szóval nálad is ez a szitu, le kell nyelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
e.vid
senior tag
válasz
Luck Dragon #73222 üzenetére
Első eset : 1: Lökhárító javítás: tartófüleinek leszakadása
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
-
amargo
addikt
válasz
Luck Dragon #73222 üzenetére
Hmm a lökhárítós résznél van egy ilyen szekció:
"A leggyakoribb lökhárító sérülések:1: Lökhárító javítás: tartófüleinek leszakadása
Ez a lökhárító sérülések közül a leggyakoribb és rendszerint látványos, de gyorsan és nagyon kevés költséggel javítható. Az ilyen gondokat szinte mindig a magas padkák okozzák. Parkolásnál a lökhárító finoman felcsúszik a járdára és induláskor pedig felakad és azonnal leszakadnak a rögzítések."
BLACK: nem azzal van a gond, hogy kikell fizetni, hanem, rádnéznek meg az autóra es utána mondanak egy árat, ez teljesen tisztán látszik. Szerintem ez kicsit fura..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
_seth_
veterán
válasz
_seth_ #73189 üzenetére
A hengerfej is felkerült, újabb nem látott probléma: a leömlő annyira el van hajolva, hogy síkoltatni kell. Az x20xev leömlők amúgy is híresen rossz tervezésűek, repednek sorban. Ez is már hegesztve van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Opel Calibra 8v-s motorral tényleg jobb konstrukció? Sok helyen olvastam hogy a 8 szelepes jobb mint a 16-os mert jobban sikerült az a motor és időtállóbb.
Találtam hahun egy 91-es Calibrat 300k-ért és C20NE motor van benne, nem tudom az mond-e nektek valamit. Elvileg 265k kilométer van benne.
Itt van 30km-re így emiatt kérdem hogy ha esetleg úgy lenne hétvégén megnézném, csak hogy mire érdemes odafigyelni. Azt tudom hogy a kerékjárati íveket és az alvázat alaposan meg kell nézni mert rohadhat mint a körte.
Smoke some weed nigga!
-
válasz
Wiz Khalifa #73228 üzenetére
Ha jól emlékszem Mikulabának volt ilyen autója sokáig.
Tőle sok infót kaphatsz, jelenleg a Ford topicban megtalálod.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_seth_
veterán
válasz
Wiz Khalifa #73228 üzenetére
A motor miatt ne aggódj annál a Calibránál. A C20NE híresen strapabíró, igénytelen motor. 100e kilométer erejéig nekem is volt egy ilyen motorom. Tehát én nem a motor miatt nem venném meg, hanem amiatt ami körülötte van, sajnos ma már nagyon kevés nem bontásra váró calibra van eladó, de ez már közel 10 évvel ezelőtt is így volt amikor én nézegettem ezeket az autókat. Egyébként azt mondják, hogy a jó élményhez kell a 150 lovas motor bele, de tekintve, hogy a nagy többségüket megette a rozsda és kuka a futómű így a 115 paci is bőven elég lehet
Biztos calibra kell neked?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
_seth_ #73230 üzenetére
Volt régebben egy királykék Calibra a családban.
És annyira hiányzik az egész családnak, főleg bátyámnak (ővé volt) hogy az nem igaz. Sajnos amiatt kellett megválni tőle mert a motorja taccsra volt hajtva (16 szelepes DOHC volt) és így csak öntöttük bele a pénzt egy idő után.
Én találtam egy gyárinak tűnőt és mivel itt van a közelben gondoltam megér egy misét. Úgy a karosszérián tudjuk mit kell nézni meg ilyesmi szóval azzal nem lehet gond csak a motorra voltam kíváncsi. Gyári állapotúnak néz ki, gyári 15-ös alufelnivel van. És ez fogott meg benne hogy gyári úgy az egész. Ezt is akarom megőrizni ha vennék egyet főleg hogy 4 év és 30 lesz a 91-es példány.
A futómű nálam már kötelező cserés dolog ha veszek egy kocsit mert az előző kocsim (Thalia) nem adott semmi előjelet mégis ismerőség előtt kifordult a bal első kerék.
Szóval tutira megyek az a + 30-50k megéri nekem azt hogy nyugodt legyek mondjuk.
De akkor ezek szerint a motorral nem szokott gond lenni.
(#73229) Luck Dragon:
Neki X-es motorja volt a Calibraban.Smoke some weed nigga!
-
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73210 üzenetére
Oppardon, próbáltam már tempomatos autót (8 kerek hónapig, míg el nem vitték mind a mai napig ismeretlen emberek, ismeretlen helyre, a beleegyezésem nélkül). Igen, egyetértünk: nagyon jó, nagyon kényelmes dolog. Ugyan annyit nem vagyok autópályán, mint Te, de kb. kéthetente van egy 2x200 km-es túránk.Ezért is alapkövetelmény a következő autónál a tempomat is, de hogy én most 40+ ezret fizessek érte? Nem, annyiért nyomom a pedált inkább a pályán.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz
Wiz Khalifa #73231 üzenetére
Sokat a korábbi véleményhez hozzádni nem nagyon lehet, inkább csak megerösíteni.
Valóban kimondottan megbízható Motor, a Km-re azért nem érdemes odafigyelni, mert nem az fogja az állapotát meghatározni úgysem, hanem, hogy miként bántak vele eddig.
Én 8 éve bántom a Gsi-mben az NE-t, kétszáztökömtudja mennyivel vettem meg, most fordult át a 350 ezren, volt versenypályán, utcán hajtva.320 ezerig gyáriként ment, akkor kapott egy teljes generált, tényleg szinte minden részletre kiterjedöen, plusz húzva is lett rajta picit, azóta is vígan veszi a fordulatszámot.
Megnézni ugyanazt kell rajta kb, mint minden motornál.
Kiegyenlítöbe bekukk, olajos-e a víz, mennyire könnyen indul, induláskor dob-e füstpamacsot, hidrotökéknek van-e hangjuk. Menet közben bátran forgassátok el végig, magas fordulaton tükörben megint nézni jön-e pamacs. Vízhöfokot nézni, hogy bemelegszik-e rendesen, szóval nagyjából a szokásos menet.Szerintem is inkább kasztnin idözzetek el sokat és pofátlan alapossággal kopogtassátok végig mindenütt, mert motort lehet javítani, felújítani, akár egy komplett újra kicserélni, de ha a kasztnin kell sokat javítani, az szerintem sokkal nagyobb szipóka.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #73232 üzenetére
Iszonyú szép és baromi jó lett ez az új Insignia. Az E Corsa óta egy ligával feljebb ment az Opel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Declare
őstag
válasz
Luck Dragon #73232 üzenetére
faja jargany!
A K Astraval es ezzel az insigniaval lepett az Opel feljebb
K astrat pl eleg sokat is latni....azt en is el tudnam kepzelni a biturbos 1,6 dizellel es a komfort ülesekkel.
Egy kis üzemanyag "teszt": Egyszer mar probaltam es akkor is eszrevehetö volt, most tegnap ujra kb 80% üres tankra tankoltam a Aralnak a premium dizelet. Allitolag ez a kaphato legjobb dizel. 1,04 körül van a sima dizel atlagban, az Aral a sajat alap dizelehez is ad valamit allitolag ezert az 1,08 naluk, ez a premium meg 1,22€ volt. Kb 10 € val fizettem igy többet a tele tankolasnal, de megint ugyan az, hogy finomabb az auto jarasa es a pillanatnyi fogyik igy az atlag is kevesebb. Most tegnap ota 4,6 az atlag amit ir (szamolgatassal is annyi szokott kijönni, amit ir, szoval lehet hinni neki
)
Ez most egyelöre azert ez "extrem", mert nem volt ugye dpf regeneralo ciklus, a forgalom is szerencsesen adta ki magat (bar egy 5-10 perc araszolas van benne) es a bejaras utvonala is kedvezö (föut 100km/h 70km/h as korlatozasokkal több helyen).
Kivancsi vagyok mi lesz, most legközelebb is ezt tankolom es majd megirom...hatha erdekes valakinek
Amugy 5,5 az atlagom igy hagyomanyos dizellel.
-
kmarci25
veterán
válasz
Declare #73238 üzenetére
Érdekes, de nálunk itthon (Magyarország), nincs túl nagy választási lehetőség: nevezetesen 2.
Egy Mol és egy ÖMV. Az összes többi az =Mol. Majd ha jársz Pesten, akkor találkozzunk, átfejtjük a maradék naftát az enyémbe, aztán kipróbálom.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
geleati
tag
válasz
Declare #73238 üzenetére
Amikor előjön, hogy prémium vagy normál dízel, akkor mindig eszembe jut ez: Megéri a drágábbik gázolaj?
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
Petyyyyy
addikt
-
válasz
geleati #73241 üzenetére
Gázolaj ide vagy oda, most márkától függetlenül, de talán mondhatom a benzinre is, hogy jelenleg a Maxxmotion üzemanyag családja az amit szeretnek az autók.
Észre vételek, hogy hiába kicsivel többet kell fizetni, ellenben teli tanknál több kilométert tudok megtenni a kocsival,az olcsóbbik üzemanyaghoz viszonyítva ,gy még hasznosabb is. Na meg sokkal csendesebb is a motor. Gondolom a sok plusz adalék anyagnak köszönhetően is. Mondjatok bármit, de ez szemmel és kilométerben igazolható.
Fityonál a régi sima 95-el 680-700Km egy tankkal, maxxmotionnal 730-750-lett! Az opelnél nem ekkora különbség ellenben ott is látható.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
geleati
tag
válasz
Luck Dragon #73244 üzenetére
@Luck Dragon és @Petyyyyy: Én csak annyit mondtam, hogy mindig ez jut eszembe
Nem is tudok még állást foglalni, mivel nem tankoltam még prémiumot. de egyszer mindenképp kipróbálom, hátha hallok vagy érzek valamit.
Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
_seth_ #73227 üzenetére
A csoda az,hogy a hegesztés még egyáltalán bírja,és ezt akarod síkoltatni,(pénzt áldozni rá?)
Szerintem ilyen rosszul csak tudatosan lehet tervezni,így lesz gyorsan fogyó alkatrész.(a hőnek legjobban kitett öntvény felület a legvékonyabb,ergo legkevésbé bírja a hőingadozásokat,el is reped mind)
Nekem is elrepedt,de tudom,hogy hosszabb távon a hegesztés nem megoldás,ezért 10e ért vettem egy hibátlant
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz
kmarci25 #73239 üzenetére
Ez igy van
En otthon ha tehetem OMV t tankolok. Normalt
. A Molnal probaltam a sima es premiumot is es semmi különbseg nem volt.
Üzemqanyag off
Szerencse(m)re a Nemetek az araboktol kapjak az olajat, amit hasznalnak nem az oroszoktol es igazabol kb bizonyitott, hogy jobb az üzemanyag minösege itt (kevesbe kormol, tisztabb, jobb a kenese). Igy a motornak is jo. A masik, hogy mind1, hol tankolsz, ugyan azt kapod, csak a Shell vagy Aral pl ad hozza sajat adalekot. Több tesztet is olvastam, meg velemenyeket is, az aral mindenhol, mindenkinel a legjobb volt. Aral valoban eszrevehetö (motor jarasa, fogyasztasa is ugy tünik)Amugy ezt pl ajanlom kiprobalasra. Nekem ez is eszrevehetö különbseget okozott a jaraskulturaban, talan fogyiban is, de baromi sok komment van pozitiv hatasrol, ez is valami. Probat meger
Sajna egy tankkal nem tudok hazamenni
45 liter nem eleg 1200 km re
(#73241) geleati a fogyi egy dolog. Minden motor mas es mas. Ahogy irtam, nekem pl a mol premium semmit nem hoz, masnak igen. A masik az adalek, ami segit tisztan tartani a renszert. Egy dizelnel, meg turbos benzinesnel ez kulcskerdes. Kerdezz meg akarmelyik autoszerelöt. Nem veletlen, hogy keleteuropaban sokkal több injektor csere van, mint nyugateuropaban. Az üzemanyag jobb.
Szerelömhöz jar olyan aki romaniaba jar dolgozni. Azt mondja kis tulzassal felevente szet szet kell szedni kikanalazni a kormot. AMikor nekem kipufogot csereltek, körbevittek a szervizben, hgy ezt nezzetek ez egy
dizel baszki -
_seth_
veterán
válasz
mohabá 007 #73246 üzenetére
Akarja a fene... de hirtelen nincs egy másik sem kéznél
Nem megoldás a hegesztés, de a bontott darab sem, ugyanakkor nekem amit hegesztettek az legalább bírja, kb 1,5 centis varratok vannak, talán megteszi egy darabig, ha pedig passzolni fog és nem feszül, lehet tovább is bírja. Ami most van fent is már cserélt darab, az előző is elrepedt, ez is, így került javításra. Ha veszek egy bontotttat akkor az is el fog csak idő kérdése, erre jó megoldás nincs.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hogwarts Legacy teszt
- Politika
- Milyen processzort vegyek?
- Home server / házi szerver építése
- Béta iOS-t használók topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- wapee: Eltávozott a kis angyalom
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!