Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    Helo
    egy olyan cég kéne nekem, aki konténeres (itthon átnézett szóval legalább szezongaris) japán Yamaha robogókat kínál és házhozhozza nekem Dunakeszire.
    Van ötlete valakinek hova érdemes menni?

    200k-ig keresek valami igénytelen 50-es robogót, amibe csak tankolni kell és megy. A marhulásból már teljes mértékben kinőttem, ha tetszik öregurasan használnám, viszont Göd felsőre járnék ki vele, ami úgy 12km-re van, így ha tudna egy 50-60km/h-ás tempót tartani anélkül, hogy nyélgázon húznám az nem lenne hátrány, így lyukadtam ki a Yamaha kétütemű motorjaihoz, mert olaszt nem akarok, a Hondához meg nemtom mennyire van alkatrész, a Suzuki-ból meg nem nagyon láttam olyat ebben az árfekvésben, ami külsőre nézett volna úgy ki, mint egy Yamaha és azért ennyiért már az is szempont hogy ne süssön róla hogy 100 éves, szóval inkább csak azon gondolkodom, hogy márkán belül melyiket.

    Ismerős vett ilyen kínai szart, messze kerüljétek el !

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz student #11134 üzenetére

    Abból volt egy sorozat, amit négyütemű Honda blokkal szereltek és sokan dícsérik, csak az a baj, hogy nem tudom kiszúrni hogy az az e, amit éppen nézek és ha egy négyüteművel gond lesz azt nagyobb gondnak érzem, mint egy kétüteműnél, mert utóbbi egyszerűbb, többen tudják normálisan megcsinálni. A fő bajom, hogy gondot nem akarok venni, ha szar, akkor elkönyvelem, hogy szívtam, megveszem amit kell és szervíz, csak ehhez az kell, hogy meg tudjm venni amit kell és a szervízben normálisan össze tudják rakni, be tudják állítani. Lehet hogy hozzácsapok még egy kicsit és 250-260k körül veszek valami új motort, de annyi rémtörténetet meséltek a lovkosztos robogókról, hogy az már több mint nyugtalanító. Mindenki azt mondja a környezetemben, hogy innkább egy leharcolt honda, yamaha, mint egy kínai, ez a kymco meg a kettő között lehet valahol.

    (#11138) Tothgera30

    Valószínűleg elkéstem már egy kicsit, mert én is azt látom hogy ki van fosztva a piac. Az Aerox-ok tényleg nagyon le vannak pusztítva :(((
    Relatíve nem drága ezekhez egy felújító szett ezért fókuszálnék a japán konténermocikra, amiket rendbehoznak és használt garisként értékesítik, de lehet hogy új lesz a vége, csak az igazság az, hogy úgy általánosságban "robogóra" sajnálok 200k fölött kiadni, mert mindig benne van, hogy ellopják.
    Most ahogy nézegettem az újakat még a Motowell az ami meglepett, 260k-ért adnak újonnan kétütemű léghűtésest, ami 4,2kW-os, annak úgy 80km/h a vége, de zéró infóm van a márkáról.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    Azt csípem, hogy 600 helyen árulnak pl. ilyen motowell-t, de alkatrészellátásról, szervízháttérről sehol egy qrva szót nem írnak, amit le lehetne csekkolni :W
    Most felhívsz egy ilyen helyet és rákérdezel attól aki felveszi (értékesítési manager) majd pont azt fogja mondani, hogy ne vegyen ilyet, mert nincs hozzá ez vagy az és ha beszarik nem lehet megcsinálni.

    Lehet hogy szarnom kéne az egészbe és venni 50k-ért egy Jog-ot, aztán ha megáll akkor ráöntöm a maradék benzint és felgyújtom a csába és végignézem ahogy elég, csak az meg már elég ciki ahogy kinéz. Igazi sitthordó :DDD ...viszont pont leszarnám ha ellopnák, anyáznék egyet aztán annyi...

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz CHIPman #11141 üzenetére

    Kis extra? Nagykorú, enyhén kiszáradt keresztespók ajándék 200 méter pókhálóval? :DDD

    Közben néztem és itt úgy tűnik van minden a Motowell-ekhez. Na majd túrok pár fórumot, hogy ezek milyenek, lövésem sincs milyen blokkal van szerelve, csak annyit írnak, hogy EUROII-es, de a 4,2kW jól hangzik. Nem is olyan rút. Már hallom Ádámot, mit fog holnap mondani, amikor rákérdezek "ú olyat nehogy megvegyél"

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz priti #11143 üzenetére

    Yamaha blokk, a többi kínai. Van aki 300km után már eladja az RS-t ami a legdrágább típus. Enyhén bűzlik csak :DDD Sürgősen eladó a sport fél évesen, amit én láttam, mondjuk közben találtam 200k-ért is újonnan sportot, de ezekkel valami gebasz van.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz G80 #11167 üzenetére

    Valszeg ráfér egy alapos tisztítás kb, a teljes úton ahol csak megfordul az üzemanyag, sztem ha szerencséd van és más nem akkor a kipufogó lehet tele szarral, régen mi kiégettük, amikor minden moslékkal ment a simo, de ez csak sitthordóknál ajánlott eljárás, amiért nem kár, mert a végén nem árt egy kicsit hozzákalapálni a betonhoz.
    Nagyjából úgy nézett ki a történet, hogy kipuff le, benzin beleönt, áztatás-öblítés, megint benya és amikor már nem mos ki semmit a benya, akkor ami benne marad (figyelj hogy ne legyen sok) azt begyújtod, ilyenkor a fele dzsuva elég a benzinnel a másik fele meg ráég a belső falára a kéménynek, ezért a végén nem árt egy kicsit megütögetni, irgalmatlan dzsuva fog kijönni belőle, sztem a fele olaj se égett el a motorban.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz bajnokpityu #11236 üzenetére

    Én meg a genyóláda magyar szerelőket utálom, hogy ha nem netezel előtte három napig, hogy hová vidd és odaviszed blikkre, oda ami épp a legközelebb van, (de bármivel) akkor rögtön "hagyd itt majd holnapra meg ikszedikére meglesz, mert ez meg az az alkatrész késik" duma, fizetsz érte és úgy beállították neked, hogy a jövő nyárra viheted teljes felújításra az egészet vagy épp a felét kilopják és beletesznek valami szart.
    Aki egyszer belefut egy ilyenbe az már nem feltétlen érzi jobban magát attól, ha beállítják neki. Rengeteg rohadék van ebben az országban, ha van egy jó motorja ott ne hagyja sehol, ha nem ér rá inkább várja meg amíg elpusztúl és utána cseréljen motort. 250k az egész újonnan, elkezdik copatni valahol, hogy visszajárjon valami süket dumával, hogy "igen ezek a kymco-k 12000km után elkezdenek bla-bla-bla" simán közel annyiba kerül, mint ha beadná a régit amikor éppen megdöglik és kicsengeti a különbözetet, vesz egy újat a csába és újra bachat a szelephézagra meg a többire.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Gergello #11280 üzenetére

    :DDD wáháhá, bogárpara. Mondjuk akinek egyszer sortba belerepül valami a zacsira az utána hajlamos úgy motorozni rövidgatyában, mint aki éppen be akar hugyozni és folyton vakarózik a motoron hetekig, hogy tutira nincs e ott semmi :DDD ..de városban nyáron ha felveszel bármit ha csak lassítasz már beledöglesz azonnal a tűző napon, de még mindig robeszen a legjobb. Felültem haver mögé 650-es SV-re kockára fagyott a térdem rövidgatyában, pedig volt vagy 30 fok meleg.

    A rostélyos sisak akkor lenne tuti, ha filléres lenne hozzá a négyrétegű fólia, amit csak lerántasz menet közben és annyi, de így mész valami fás részen az esti órákban öt percet és rogyásig van bogártetemmel ami fel sem tűnik annyira a sötétben és csak mégjobban szétkened ha elkezded menet közben kézzel törölni, aztán szembejön valami tizenéves vaddisznó a 15 éves szarával, amiben annyi a tuning, hogy az ötször házilag lakatolt homloklemez miatt össze-vissza álló utángyártott lámpatestjébe beletett valami piaci xenon izzót, hogy valamit lásson ahelyett, hogy beállítaná rendesen te meg szétvakulsz ígyis-úgyis, de a maszatos plexiddel meg pláne, aztán vagy jön egy kátyú vagy nem

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #11324 üzenetére

    Vigyázz ezekkel a kínai öntapadós matricákkal, mert egy csomó ragacs tartalmaz oldószert, ami beszélgethet a lakkal. A nap miatt se túl jó, később látszani fog a helye ha leszeded, mert másképpen fakul a fényezés, meg páran hajlamosak azt hinni, hogy a matrica javítási nyomot, fényezési hibát takar, szal szerintem ráérsz akkor matricázni ha már lesz olyan karcod, amihez kevés a paszta.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    Sziasztok

    Vettem egy ilyen 2004-es digit japcsi belpiacos jog-ot kereskedőtől, ami ráadásul szervíz is és itt van helyben, kértem hogy nézzék át. Marhára átnézték. :W
    Azt csinálja, hogy hidegen csak alapjárat van, ha gázt húzok megfullad, nem pörög fel. Ha pöfög egy-két percet akkor rendben van utána. Ha jól tévedek ez csak sima gyertyacsere lesz. Ha nem jól tévedek javítsatok ki. Kedvem lenne ugyan visszavinni, de ezek után nem sok kedvem van... ezekhez, akik így átnézték... meg amúgy a motor nagyon erős, simán emeli az elejét a 90kg-om ide-oda, végig jól húz szóval a blokkal nagy gond nem lehet.

    Nagyon nem vagyok szerelgetős, de egy gyertyacserét azért bevállalnék. 15 éve, köjökként volt egy kormányváltós két sebességes verhovinám. Azt szereltem két napig zéró pénzből, hogy aztán fél napig menjen, megutáltam a szerelést. Remélem nem kezdődik újra... Honnan lehet letölteni szerelési útmutatót a jog-hoz? Első robogóm, még azt sem tudom melyik borítás hogy jön le, szóval nem ártana... nyilván megtalálom a gyertyát, csak értitek ezek után marhára ki lehet tisztítva... csak nekem kell átnézni a végén.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz DigitXT #14970 üzenetére

    Tuning fórumon olvastam, hogy egy srácnak ugyanez volt és a gyertyacsere megoldotta, mondjuk az olasz vas volt, nem japán, de ezért gondoltam, hogy na akkor tuti nekem is ez lesz, mert egyébként nagyon rendben van a motor minden szempontból, tényleg jó. Mindehol láthatóan a motorral egyidős pálcika kisszék matricák, szóval tényleg japcsiból jött belpiacos konténeres cucc. Nagyon meg vagyok vele elégedve amúgy, látszik, hogy nem egy szétgyilkolt darab.
    Gyertyaképeket már letöltöttem, majd azt is megnézem. Szerelési útmutató alatt csak azt találtam ami ezzel kezdődik, de ebben nincs semmi.
    Szivatóállítás hogy megy ezeknél? Van egy csavar és azon tekersz egy picit és ennyi? Vagy bonyolultabb? Alapjárathoz gondolom, hogy kapjon levegőt vagy dúsabb legyen biztos lesz valami csavarka, bár azzal nincs gond, pöccre indul és szépen pöfög.

    (#14971) persuader

    Ha tél lenne egy szavam se lenne, de így ... ha most járatni kell indulás előtt mi lesz télen? Nem fűtött a hely, ahol tárolom...

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz salieri. #14973 üzenetére

    ...na akkor az is lehet látod, én azt azzal zártam ki, hogy akkor melegen is torpanna hüm-hüm, jajj de nagyon jó lenne ha nem szopakodnék vele. Utálom amikor nem tudni pontosan, hogy mi a baj. Most kezdhetek vaktában alkatrészeket venni? Mindegy gyertyát úgyis kell cserélni, végtére is most vettem, az a biztos ha cserélek.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz salieri. #14973 üzenetére

    ...és neked is csak hidegen csinálta? Például elugrottam ma reggel a postára, kb. 1km, feladtam egy csekket és visszafelé már önindító, gáz és azonnal ment, pedig 30-40-ekkel tudtam haladni, még csak nem is húztam egyáltalán, persze hidegen egyébként sem szoktam semmit kínozni, aminek motorja van.

    (Bocs mindenkitől, hogy nem egybe írtam, de csak megkérdezem már biztos ami tuti)

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz salieri. #14976 üzenetére

    aha, szóval nem engedted vissza a gázt, amikor torpanni kezdett és ettől leállt.
    Akkor trafó lesz nekem is, mert amikor beindítottam reggel és alapjáratról akartam felpörgetni, akkor nekem is lefulladt ha nem engedtem vissza a gázt, aztán amikor elsőre felpörgött onnan már jó volt. Tuti ott lesz valami a gyújtás körül szerintem is. Igaz lehet, mert a srác meg valami drága gyertyára cserélt, nem ugyanolyanra és azzal meg lehet hogy jobb volt még a félkész trafója. Köszönöm szépen a segítséged :R

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz PLaci58 #14979 üzenetére

    Az a baj, hogy sehogy nem lehet vele elindulni hidegen, egyszerűen nem lehet felpörgetni, mert azonnal fullad. Ha a levegőben van a hátsó kerék sem indul el, húzhatod akárhogy a gázt, szóval tuti nem lehet vele elindulni ha rajta ülsz. Egy dolgot lehet csak tenni, várni két percet alapjáraton és utána minden ok. Nem az a gond hogy nem bírom ki azt a két percet, csak utálom ha valamim nincs rendben. 15km-re fogok vele eljárni redszeresen és bazira nincs kedvem tologatni, még csírájában szeretnék mindent megoldani. Az üzembentartás a célom, a megelőző karbantartás, nem akarom megvárni amíg egyszercsak leáll gázadáskor... értesz.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz PLaci58 #14981 üzenetére

    hááát és ilyen zárt automata szivatóval stabil az alapjárat hidegen? Csak le kéne állnia azért akkor annak is az első pár másodperc után, nem? Lehetne végülis szivató is, csak túl szép az alapjárat rögtön az első idítás után is a hideg blokkal azért vagyok szkeptikus, illetve gondolok inkább valami gyújtás körüli gondra... hogy pont egy ilyen 2 perc után reprodukálhatatlan viccbe futok bele, az a jó hogy ha két percet ment a motor utána már fingod sincs, hogy megoldottad e a problémát azzal ha állítasz vagy cserélsz valamit, csak másnap reggel derül ki.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Topiccsendőr #14986 üzenetére

    Ugyanakkor már két embertől olvastam ezt, vagy hasonló tünetet, az egyiknél gyertyacsere, a másiknál meg gyújtótrafó csere oldotta meg. Na most legyek okos. :DDD Lehet hogy szivató, lehet. Csak nem értem hogy akkor miért nem áll le az alapjárat. Olyan logikátlannak hangzik.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Topiccsendőr #14990 üzenetére

    sehogy, én csak olyan emberrel igyekszem összefutni, akinek már volt ilyen gondja konkrétan JOG-al.
    Lehet hogy igaza van amúgy és a szivatóval lesz a baj, csak nem értem, ezért örülnék az indoklásnak, hogy okosodjak. Én azt teszem fel, hogy hidegen picit több benya kell az alapjárathoz amit ha nem kap meg leáll és ha felteszem hogy a szivatóval van a baj, akkor nem kapja meg.
    Lehet hogy nincs igazam vagy lehet hogy megkapja, mert alapjáratnál a szivatónak nincs szerepe, mert másképpen van megoldva, én nem értek hozzá, csak érteni szeretném mi a gondom ha ez a gondom.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz salieri. #14976 üzenetére

    Neked durrogott a kémény?

    (#14993) mocsanisi

    Ha durrog az már egyértelmű gyújtás probléma, nekem nem durrog ez a gondom. Olyan, miután berúgtam hidegen, mint amikor váltós motorral indulnál dombon és nem húzol elég gázt mielőtt felengednéd a kuplungot.
    Ráhúzom a gázt miután beindul és csak fullad tőle, alapjárat fölötti fordulatra nem megy. Ha visszaengedem a gázt amikor elmegy a hangja az alapjárat megy tovább, nem áll le, csak gázra kezd el fulladni, az alapjárat stabil. Ma melegen is csinálta egyszer, hogy indultam lámpánál elindult a motor ment fél métert aztán torpant egyet, torpanás közben ha több gázt húzok akkor meg egyszercsak kilő és alig bírom lenyomni, hogy ne álljon ki kerékre, alapjáratról kevés gázzal lassan kigyorsítva néha ha picit is, de torpan. Ha a lámpánál húzogatom, mint ha nem lenne alapjárat és attól félnék hogy leáll, majd így indulok akkor nem torpan. Lehet hogy el kéne vinni egy hosszabb útra tartósan pörgetve 50-60 körül, ki tudja mennyit állt.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #14997 üzenetére

    Hol jobban, hol kevésbé, de egész nap esett az eső. Pár napig még szabin vagyok, majd írok ha szétkaptam.
    Csomagtartóban elég erős benzinszag van. Csöveket lehet cserélni kell majd. A tanksapka felől szigetelt elméletben, mégis büdös, erősen. Mostmár biztos hogy szét kell szedni, mert ez nem volt átnézve. Állításuk szerint kétszer átnézték. LOL
    Előkészítettem a szerszámokat mert délután úgy nézett ki hogy megjavul az idő, de aztán mégsem. Mindegy, ahogy elkezdtem az első dolog ami fogadott, hogy az akksi is csak úgy belevágva a leszorító sehol, mondjuk a saruk legalább szigeteltek, de csak egy csavar fogja a nagy semmit, gondolom más az akksi mérete és sehol nem gyári, így ami nem fért bele azt csak úgy kihagyták. Én kértem az új akksit bele, de ha ezt tudom... ráadásul hátsó gumiból is újat tetettem fel, amihez azért már szét kell szedni és azt feltették. Ú mi lesz itt.

    (#14998) salieri.

    Nagyon furcsa. Lehet hogy nekem is ez van, mert nagyon összecsengenek a tüneteink. Ez is olyan hiba, hogy igazából nem értem. A gyujtótrafó csak nagyfeszt állít elő a gyertyának, namost a tranzisztoros/tirisztoros gyújtásnak pont az az előnye, hogy nem függ a fordulatszámtól. Nem vágom hogy tud az így "döglődni" azt hinném hogy az vagy jó vagy nem.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz mocsanisi #15004 üzenetére

    Nekem ilyesmi csúszósarus az akksi annyi különbséggel, hogy a sarukon van gumis szigetelés. Eldőlni a méret miatt végülis nem tud, így annyira nem gáz ha csak pici víz jut be. Nekem nincs rögzítve semmivel se az akksi se a vezeték szóval az akksi mellé betettem egy szivacsot, arra jó, hogy ne ütődjön, a vizet viszont felszívja ha bejut, az akksi tetején kéne legyen egy leszorító lap, aminek ott is a csavarja a rekeszben, csak maga az elem hiányzik. Nem katasztrófa, csak igénytelenségre vall, hogy simán kihagyták, legalább tették volna az akksi mellé ha már erre az akksira nem volt jó. Közben beszéltem haverral, picit megnyugtatott, hogy ez a melegítés szerinte normális egy régi kétüteműnél és emiatt ne parázzak, holnap szétkapjuk, megnézzük a gyertyaképet, meg hogy jó hőértékű e meg hogy nincs e valahol repedés. Olvastam, hogy a japán robiknál a tank szellőzhet a csomagtartó felé, így lehet hogy onnan jön a benzinszag. Igazából örülnék ha találnánk valahol valami kis repedést, vagy a légszűrő lenne dzsuvás mert a torpanásnak nem örülök. Vannak forgalmi helyzetek ahol elég kellemetlen ha nem számít rá az ember hogy meg fog torpanni a motor.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    Ilyen nincs, hogy motort akarok szerelni és azóta esik, ma is reggel óta egyfolytában. Ez az időjárás jelentés is annyit ér, mint a tökm boxkesztyűben. Hétfőre megjavul az idő... meg mi? :W

    Senkinek sincs Yamaha CV50 típushoz service manual-ja? Ez ennyire ritka lenne itthon?Rittig nem találom neten, csak az új JOG-ét. Még a nyomi gyertyát is csak egy robogó szervíznek a táblázatából tudom, hogy milyen kell bele. Annyira faja, persze rittig champion van csak a táblázatban ötezeré', most kereshetem, hogy annak melyik NGK felel meg. :)) Legalább az eső állna már el :((

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15018 üzenetére

    Na szétkaptuk a mocim. Állításuk szerint kétszer átnézték. Ahogy levettük az ülést abban a pillanatban látszott, hogy a szívócsonk 3 helyen végigrepedve, szvsz. Bele sem néztek.
    Kértem hogy nézzék át az elvileg átnézetten kiállított robogót és amit kell cseréjék ki, kifizetem a vételár felett 4 napot vártam rá, hogy átnézzék és kicseréljék a hátsó gumit. Ezalatt annyi történt, hogy kicserélték a gyári yamaha ülésem (a fenekére rá van írva, hogy yamaha) egy utángyártottra (nincs ráírva semmi) .
    REKORD kft-nél az életben ne vegyetek motort !!! Bele sem néznek, azt kapod ami a konténerben jön. Első fékbetétem vason maradt, azt is vehetek és cserélhetem ki magam. Kapják be.

    Yamaha robibontó BP-n, vagy új alkatrészek ? Elkezdem fúrni a netet, ha valaki ismer egy megbízható helyet írja meg plíz :R

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15023 üzenetére

    duma, én azt hittem naívan, hogy majd levesznek egy kis felárral, de legalább rendbeteszik, de még ez se.
    Körbetelefonáltam a bontók várják a konténert, mint a messiást, csak annyit tud mindenki, hogy augusztusban jön. A Yamaha márkaképviseletnél meg 7-8k egy szívócsonk, na ez már nem fért bele. Szarnak ezek a fejedre. Érted annyit nem tesz meg hogy felhív, hogy te repedt a szívócsonk, ennyi és ennyi megrendeljük? Szart, eladja így. Vigyél csavarkulcsot és a helyszínen szedd le az ülést. Komolyan mondom. A telómon az összes gumi szanaszét szakadva keresztben, az is úgy maradt. Áhh, nem is dühítem magam. Elmondtam nekik érthetően, hogy kifizetem csak nézzék át. Kár volt elhozni, csak csepregett az eső aztán fostam hogy elered jobban... Mindegy a lényeg, hogy ebben az országban pénzért sem lehet bizalmat venni, itt mindenki átbac mindenkit. Most nekem a diplomámmal kell nekiállni szerelni különben sose lesz jó. Rögtön hagyd ott érted a legapróbb hibával is, aztán teszik bele a következő szart és folyamatosan vesznek le ha hagyod. Mondom neki a telefonban ez a szívócsonk mittom 4 csavar, most ez nem várhatom meg? hát beszéljek a főnökkel... na ilyenek ezek...

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15025 üzenetére

    Persze értelek, a legtöbben így vannak vele. Nézd ha veszel egy japcsi belpiacos vasat az még mindig kevesebb kockázat, mintha csak úgy magánszemélytől kinézel egyet itthonról és elhozod szerintem. Ott van kultúrája a robogózásnak és nem csak és kizárólag tizenéves gyilokagyú köjkök nyúzzák őket. Úgy amúgy az én motorom sem olyan rossz, mindene működik, erős a motorja stb. túlnyomórészt rendben van, de ahol lehet ott levettek. Most megveszem a gumiharangokat az első villára, a fékbetéteket, a szívócsonkot hopsz tizenezer alaphangon és ha nem tudnám beletenni még munkadíj is... namost ehhez képest vettem 140k-ért a motort. Azt hittem azért ennyi, mert költségmentes és nem kell végigszkennelnem gyanakvóan ha a szerelőgarázsból hozzák ki 4 nap után. Frászt. Ugyanilyet vehettem volna 100-120k között simán itthonról és még az ülést is leszedhetem az embernél ha olyan típus a kereskedéssel ellentétben, normálisan átnézhetem mert nem rugóznak felettem hárman, de ha meg a blokkal van baj amit nem veszek észre, vagy a fél elektronika nem működik vagy gányolt a motoron az is cumi. Ennél még mindig mázli, hogy legalább olyan baja van, amit meg tudok csinálni két kicsi kezemmel. Mondjuk ennyiért akár makulátlan is lehetne, kellene hogy legyen. Ilyenkor szokták mondani a másik oldalon, hogy akkor vegyél újat B+ én meg hogy akkor áruljál kenyeret B+ és dejót beszélgettünk.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz bambucsa #15027 üzenetére

    és az neki miért éri meg? Lopja az alkatrészeket vagy hogy? Ha beleteszi az alkatrészt és utána eladja 40-ért azon ő nem keres semmit. Ha meg nem teszi bele akkor az mitől teljes motorgenerál? Én ilyet biztos nem mernék megvenni.

    Vagy lopott a motor maga úgy ahogy van és azért 40k, mert neki nincs egy Ft-ba se. Na úgy igen, úgy értem.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz bambucsa #15029 üzenetére

    Hallok ilyen történeteket. Többnyire romáktól. Létezik jó üzlet, csak általában nem annak szokott szerencséje lenni, akinek lövése sincs a motorról, hanem annak aki nagyon ért hozzá és mindent le tud csekkolni. Na Ő saját bevallása szerint nem ilyen. Szerintem messze ívben kerülje az ilyen ajánlatokat. A kereskedő legalább úgy veszi a motort hogy tovább is akarja adni és van emebre aki átnézi, így nagyon szarba kevesebb esélyjel fut bele kereskedőnél. Átveri az is, engem is átvert, de legalább úgy hoztam el, hogy van biztosítás a motoron, mert helyben meg is kötötték. Legalább nem utólag derül ki, hogy lopott.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz mocsanisi #15032 üzenetére

    ide el is tudnék menni motorral simán itt a kertek alatt alag felöl, csak hát ezzel a szívócsonkkal most hogy már láttam, pff bakker keresztben olyan repedések, hogy csoda hogy melegen elindul vele a motor, nem is értem. Szerintem összekenhették valami ragasztóval vagy hogy a fenébe volt ez jó, mert mostmár alapjárat sincs hidegen. Hatszor kellett újra berúgnom, mire el tudtam vele indulni haver garázsához.
    Köszi, holnap felhívom, biztos el tudják küldeni GLS-el is vagy bekockáztatom, melegen még jól húz :DDD :W

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15034 üzenetére

    Az nem hangzik rossznak. Kérdés mire terjed ki. Mert ha karosszéria korrodálásra meg ilyenekre adnak egy hónapot, mint egyes használtautósok, akkor egy vicc és inkább csak üzleti fogás. Emiatt ne előlegezz meg túl nagy bizalmat, de azért több, mint a semmi. Én azt mondom, hogy meg kell venni, különben sosem lesz motorod. Kár túl sokat rugózni rajta, hogy hol. Újat meg baromság. Magyar bérekhez képest annyira drága, meg annyira lopják és a rendőrség is annyira tojik rá, hogy nem kérdés szerintem, hogy használtat kell venni. Én is csak azért vettem 100k fölött, mert abban bíztam, hogy picit magasabb árban már a fiatalabbak közül választva nem kell a vásárlás után alkatrészért rohangálni. Nem jött be, szóval hülyeség, mert külsőre meg 12 egy tucat. Ha újra kéne vennem olcsóbbat vennék.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15038 üzenetére

    Jó szerencsét hozzá ! Figyelj annyira filléres ezekhez a Yamahákhoz is minden ahogy így átnéztem, hogy olyan szörnyen nagyot nem tudsz bukni. Kicseréled ami rossz aztán kész. Igazából nem is a motor a lényeg szerintem, hanem hogy találj egy embert aki ért hozzá és nem bac át, inkább úgy válassz típust hogy legyen hová vinned ne külső alapján. Sajnos elég ritka az ilyen nyugdíj mellett elbütykölök ember. Ahol meg már több rabszolga van és gyenge pénzért dolgoztatják őket ott meg már nemtörődömség van. Ha nem konkrétan kéred, hogy ezt és ezt cseréld ki, csak úgy "nézzék át" szinten... hát elég reménytelen. Maszekolni szólóban meg gondolom túl szezonális, nem élnek meg belőle hiába értenek hozzá és emiatt vagy a fene tudja, szóval kincs a becsületes hozzáértő szerelő.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz kpal #15053 üzenetére

    Értem hogy bejön a külső és azért Aerox, de szerintem bölcsebb lenne inkább más típust választani. Itthon kb. esélytelen jót venni szerintem Aerox-ból. Tuti mindegyikre dobálni fogod a pénzeket. Rengeteg nagyon jó állapotú motor van és ha az idomokat leszámítom annyira nem nagy dobás az Aerox amúgy.
    Az én seholsemmi JOG-omon is lecserélte a gyerek a CDI-t és egyből 85 km/h a vége és alphangon minimum egy százassal olcsóbb a motor egy Aerox-nál úgy, hogy még jó is ráadásul. Szerintem inkább előny ha külső alapján előnytelenebb, mert nem kell remegned egy közértben hogy megvan e még a motor. Csajozni nem robogóval kell, teljesen mindegy milyen.
    "Robogó? Ne égesd már magad." Egy ezres GSXR-el már oké, de robogóval? Most egy robi mindek legyen olyan csillivilli? Szerintem hülyeség.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15056 üzenetére

    Az én JOG-om se szebb nyugi, pedig ez már "coolstyle" név alatt futott 2004-ben, de most nem mindegy? Annyira 12 egy tucat az összes robogó külsőre, hogy szerintem teljesen mindegy. Én nem akartam bevállalni, hogy valami budapesti helyről a többsávos dzsungelben hazajövök egy frissen vásárolt idegen motorral, szóval itt helyben kellett találni valamit.
    Egyedül azt sajnálom, hogy nagyobb kerekűből nem volt valami jóféle, mert a pici kerékátló azért erős hátrány. A busz ha kijárja az utat és kereszteződés miatt át kell menni a keréknyomon azért lobogok rajta, mint a zászló, mert húzni kell, mivel a zöld meg rövid.
    A helyi felhozatalból a Jog volt a legjobb. Nekem nem azért kellett, hogy nézegessem. Ha meg felülök rá, akkor meg már úgyis az a lényeg, hogy ugrik e, ki tudok e lőni a lámpáknál, kereszteződéseknél normálisan, meg hogy milyen a futómű. Az meg faja. Úgy amúgy ha felveszem az ezüst sisakot hozzá egész kultúráltan nézek ki rajta, égőnek nem érzem. Nincs az, hogy meglátnak és kiröhögnek, szóval nekem nem derogál felülni rá. Nekem is jobban tetszik egy Aerox. Tény, de hát Istenem, éppen ilyen volt, jó ez. Nekem jó.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz CL Smooth #15058 üzenetére

    Biztos jó, de élménymotorozásra, meg így elmászkálni, ha már nagymotor rendszámmal inkább egy 650-es SV-t vennék. Az a "V" blokkal olyan 120-ig igen finoman gyorsulgat már. Havernak volt, arra már felállt nekem is, mondjuk utas gyűlölök lenni, kb. halálfélelmem van. Másban valahogy nem tudok megbízni meg izé, legalább a saját hülyeségem miatt dögöljek már meg ha már úgy alakul, értesz :DDD

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz CL Smooth #15061 üzenetére

    Nekem mondod, én felültem az SV-re és a hátam mögött kapaszkodtam, hogy majd én úgy adom elő, nehogymár itt karolgassam havert, mint a rossz buzi a gőzben. Aztán ráhúzott egy kövéret a Gergő, amikor jöttünk ki egy kanyarívről ...hűhűű... némi pára pillanatok alatt kicsapódott a homlokomra. Simán megfejeltem egyből csak úgy bukóval, hogy gondolkozzon már, az meg csak vigyorgott ...persze, neki ott a kormány...

    Amúgy ha megszvazzák a Jobbik javaslatát tuti én is nagy robit veszek, de most hogy vezetem is ezt a Jog-ot. Hááááát, én csak ilyen hatvanakkal tudok rohangálni, mert még benne van a tiltás, de ezzel a kicsi kerékkel volt már olyan szitu, hogy ha nem állok fel a motoron lehet perec lett volna a vége. Nem tudom estefelé mernék e jobban menni egy ilyen kiskerekű runnerrel. Oké, hogy megy, csak értesz, benézek valami nyomvájút.. necces.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz kpal #15063 üzenetére

    ...meg mire kigyalogolok a megállóig... dettó. Nekem a robogó az max 250cm3-ig. A fölött már akkora flash váltani, hogy vétek lemondani róla.
    Amikor rárántasz másodikban vagy harmadikban és akkorát ránt, hogy már szinte üt, úúú az fincsi, az kell, arra szükségem van. Biztos nem vennék T-Max vagy ehhez hasonlót, ááá biztos nem. Feléből olyan motort kapsz, hogy pfff, tuti hogy meghalnék vele, bármelyikkel, egyszerűen nem tudnám megállni. Nekem nem szabad ezen még gondolkodni se. Nem vehetek nagy motort. Autót is nagyon megütöttem. Olyan V betű lett az elejében, á 3 kiló volt mire összerakták. Ha akkor motoron ülök szerintem már nem írogatnék itt.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #15067 üzenetére

    Na igen, csak az SV igazából túramotor. Az csak a V blokk miatt van, hogy százas tempóig simán húz úgy, mint a nagy gyorsasági motorok. Namost mivel túra, így nem az a hasalós és ha megnézed az ülés kialakítását az utas magasabban ül.
    Mivel magsabban ülsz ha előredőlsz a bukód minden fékezésnél nekiütődik a vezetőének, akit ez joggal marhára idegesít és szól érte, szóval igazából átkarolni se kényelmes. A tankot meg nem éred el tőle mert nem dől előre eléggé vezetés közben, szóval piszok kényelmetlen az SV utasként, totál horror, frankón halálfélelmem volt egy-egy pillanatra, vagy ha nem is halálfélelem, de kb. 200%-on koncentráltam hogy jól üljek, kifejezetten kellemetlen volt, alig vártam, hogy leszálljak, pedig csak félútig kapaszkodtam hátul abban a kis seholsemmiben, ami egyébként piszok erős, meg se nyekkent pedig néha izomból meg kellett tépnem.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz CL Smooth #15070 üzenetére

    250 fölött ketten :Y Hogy a fenébe nem vitt le a szél? Azért hátul gondolom csak nem lehet úgy behasalni tankfogás ide-oda. Utasként pff, hát én tuti összefostam volna magam, de olyan szinten hogy azonnal leállósáv. Úristen hát az irgalmatlan, csak felnézel aztán fifú elrepülsz :DDD

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz CL Smooth #15073 üzenetére

    Én ezt már cikinek érezném, de ezen nem veszünk össze. Ízlések és pofonok. Szerintem ez olyan "speed motor bénáknak" kategória, most vagy robogó vagy nem. Még az ilyen kegyetlen kényelmes nagy robogósokat értem, olyat se vennék, de azokat értem, mert irgalmatlan kényelmes túramocik vannak a kategóriában és van akinek az jön be.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #15079 üzenetére

    Sport-túra ... hááát ja, végülis olyan átmenet, de azért inkább túra, mint sport, de jogos, illik elválasztani a túrától valahogy, kis túlzással éltem valóban. Fejidommal nekem nem tetszik. Azt nem tudtam, hogy a fejidom nélkülin más a kormány, nekem Gergő azt mondta, hogy simán kérhette volna fejidommal is, ergó simán felszerelhető rá. Persze ki tudja hányféle verzió van, én annyira nem vágom, nekem nem volt saját tulajdonú nagymotorom soha. Nem is lesz, max nagy robi, ha lesz törvénymódosítás, mert ha én letenném a vizsgát azzal olyan útra lépnék, aminek egy mécses lenne a vége. Lehet hogy elsőre csak egy 180-as runnert vennék, mint Te, de ott lenne az agyamban folyamatosan, mint egy szálka a seggemben, hogy kéne egy speed vas, csak idő kérdése lenne és más dolog menni, meg motorozni tudni. Hiába tudnám egy hónap után belül hogy nem tudok motorozni, meghúznám.

    "V motor alul sokkal nyomatékosabb és nem kell úgy forgatni, mint egy supersportot"

    Ebben igazad van, de szerintem ezért tudja tartani az ezres mocikat lámpától lámpáig, mi másért? Gergő azt mesélte, hogy olyan 130 körül kezd el nagyon elmenni a bátyja a GSXR-rel. Ott már elfogy az SV nagyon. Mindegy le van tojva, amúgy is robogós topic, kár szétoffolni ezzel. Egyszer próbáld ki szerintem utasként. Én megeszem a kalapom ha szerinted nem kényelmetlen.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #15083 üzenetére

    Önismeret és önkontroll, hát jahh. Csak az a baj, hogy ez kevés. Amíg ilyen irgalmatlan sötét lemezhibás droidok vannak az utakon, addig a gyorsmotor egy orosz rulett. Én is túl vagyok már azon, hogy bekapcsol a gyilokagy és nyélgáz, de a sebességet meg csak szereti az ember. Én is és mindenki, nem kell a púder.
    Gergő is körültekintő volt, meg volt a motorján is vagy egy milla hitel, gondolhatod, hogy nem arra játszott, hogy ha olyan akkor eldobja aztán szevasz, de a sebességet meg Ő is szerette. Most mi kell ahhoz, hogy 90-et menj egy SV-vel? Semmi. Az egy másodperc gáz se. Ahhoz nem kell tépni. Kifordult elé egy semmieszű teherautós, pedig látta, hogy jön, de egy fac és képtelen felfogni, hogy a motor az nem autó, hogy ABS-el kétlábbal ráállok a fékre és megáll, mint a szög, szemből meg persze jöttek, nem fért el. Az volt a szerencséje, hogy a váz beleakadt a plató sarkába, különben most nem lenne lába, ha élne egyáltalán persze. Így annyi baja lett, hogy két hétig nem maszturbált csuklópanaszok miatt meg pár hétig sántított. Ennyi. Na most Ő tud motorozni, mégis becopta. Nekem biztos hogy nem szabad, mert nyilván nem azonnal, de eljön az a nap, amikor meghúzod, olyan motoros nincs aki nem megy, mese, mindenki bőrözi ezerrel és köze sincs hozzá, hogy mikor találja be eg semmieszű droid. Én meg vonzom az ilyeneket. Komolyan mondom a balesetem óta félek az emberektől. Egyszerű sír, hogy köze sincs hozzá, fogalma sincs a csajnak hogy hol az autó, de lövése sincs és ül a bacom nagy gajterelős dögbe, aztán ha olyan elegengedi a kormányt, eltakarja a szemét és kinyír. Így jártál. De a férfiak se különbek, amikor meglátom a szemüveges ötvenest tíz óra tíz perc, a kormány az álla alatt és megy 49-el. Félek tőle, egyszerűen félek tőle.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz kpal #15085 üzenetére

    á ki fogják nyírni, csak idő kérdése. Lehet hogy nem az ő hibája lesz, de sokra megy vele miután összekeveredtek a belső szervei a ruhában. Igazából ott van ez az egész elszarva, hogy az állam abban érdekelt, hogy mindenkinek adjon jogosítványt és mindenki vezessen, mert abból van adóbevétel ha autója van. Az oktatás meg pocsék színvonalú. Én 2000-ben szereztem a jogsit és egyetlen egyszer sem fékezhettem állóra a kerekeket például, ha picit akartam vadulni azonnal leugattak, de nagyon, pedig sehol sem volt ABS nemhogy az első, de még a második autómban sem és elvileg oktatáson voltam nem? Most ha remeg a sitthordójáért akkor ne oktasson vele. Oké hogy nem mindenkinek kell elmondani, hogy állóra fékezett kerekekkel nem lehet ám kanyarodni, mert a határban üti az első autóját amíg le nem szakad a kipufogó, mint én annó, de bakker attól még hogy tizenötödjére el tud indulni és hatodikra átmegy a rutinon még az lesz az első dolga ha kikerül, hogy megijed egy forgalmi helyzetben és beletapos a fékbe. Mutassák már meg neki, hogy mi történik olyankor mielőtt kikerül a forgalomba és megöl valakit nem? Ez alap kéne hogy legyen. Ehelyett ha képtelen megtanulni váltani a szőke levizsgáztatják egy automata "A"-s mercivel és már kinnt is van.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15090 üzenetére

    Ha folyik a benya a túlfolyón akkor gondolom felakadt a karbi, de én kezdő vagyok robogós témában, majd az okosok megmondják. Én itt találtam robbantott ábrát a szívócsonk cseréhez, mert nekem az repedt keresztben és ott szív falsot, már megrendeltem, de még nem jött meg. Azért ezt jóval egyszerűbb kicserélni. Ez például egy jog karbi, de hogy neked ilyen e, fogalmam sincs. Igazából karbit szétszedni, kitisztítani és összerakni... ahhoz azért nem árt némi rutin.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15090 üzenetére

    Amúgy lehet hogy elég kitisztítani és annyi, vagy kell egy ilyen vagy ehhez hasonló felújító készlet, vagy ennyi, de még ha az egész karbit kompletten vadi újra cseréled még akkor is max 15k, szóval nagyon ne szarj be. Ezekre minden filléres az bennük a jó.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #15099 üzenetére

    Mint öreg motoros nem ismersz valami weblapot ahol picit ki lehet okosodni robogó témában?
    Például tök szívesen vettem volna műanyag helyett fém szívócsonkot és asszem egy ilyen KOSO rámegy a CV 50 Jog-ra, de nem voltam benne biztos, így rendeltem egy gyárit a budaörsi yamahától, de az meg megint műanyag lesz, jó lenne ezeket tudni, mert ha már úgyis költ az ember...

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz runner 125 #15105 üzenetére

    :U lehet hogy gyakrabban kéne a karbival foglalkozni, viszont nem reped ki. Franc tudja. Ahogy nézegettem a motort aggaszt egy picit, hogy nem nagyon van füstje. Amikor beindítom egy pillanatra látszik, de aztán nem. Húzom a hátsó féket meg a gázt egyszerre és nem jön meg a fehér füst. Nem kéne ennek füstölni azért egy kicsit? Most a repedt szívócsonkkal teljesen felesleges bármit is beállítani a motoron, meg az eső miatt nem is használom, de azért megkérdezem hogy ez normális e. Repsol félszintetikus 2T Scooter olaj van benne. Az ilyen füstmentes? Nyilván kap olajat, különben már beállt volna a motor, kérdés hogy vajon eleget vagy keveset, az optimális beállításhoz van valami jó tipp, vagy ehhez már a kéménybe kellene dugni egy műszert, másképpen nem megy?

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz róland #15115 üzenetére

    Tudsz Kínából alkatrészt venni? Ha felmész a használtmotorra negyedáron is találsz kínait. Azért, mert rossz, ki kéne cserélni benne egy alkatrészt, ami egyszerűen nincs, aranyért sincs sehol Magyarországon. Ott áll a gyereknek az egyébként külsőre csillivilli állapotú motor a garázsban, használni nem tudja, eladni nem tudja. Akinek van sütnivalója, az japánt vagy olaszt vesz, így a bontósok is ezekre állnak rá, a konténerben is ilyeneket hoznak be. Ha mindenáron olcsó újban gondolkodsz mindenképpen a márkaképviselet irányából közelíts, tételezd fel, hogy a tiéd a motor és keress hozzá alkatrészt. Csak akkor vedd meg, ha van hozzá minden, különben nagyon megszívhatod.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz róland #15117 üzenetére

    Persze, levelezhetsz a fogyasztóvédelemmel, miközben feldughatod a motorodat és fizeted a havi törlesztőt a semmire. Kamatra venni őrültség. Olyan drága a Ft Magyarországon, hogy a kamattal együtt számolt vételárat egy ilyenért odaadni egyszerűen őrültség. Akkor már vegyél egy lepusztúlt Jog-ot 60-80k körül és újíttasd fel. 50k körül már mindent megvettél hozzá, ami csak kellhet egy teljes felújításhoz. Kifizeted a munkadíjat a szerelőnek és még mindig 150 alatt vagy és van egy olyan motorod, ami gyakorlatilag tökéletes. Lehet hogy szemre egy régi szar, de tökéletes és ha csak ránézel a berugókarra beindul és ott leszel a munkában.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    Ez a vaddisznó

    (#15119) slynevem

    Ha egy picit is megy az angol keress rá a tyúbon "How To Clean A Scooter Carburetor" tömve van karburátortisztítós videókkal. Én mindenképpen megpróbálnám a helyedben, mert ha nem siekrül sem lesz több munkája a szerelőnek, hátha sikerül, ha jól beállítani nem is, de legalább el tudsz menni vele odáig.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz slynevem #15123 üzenetére

    hááát :U lehet hogy az már csapágy lesz, fülelgessél honnan jön a csörgés, meg milyen az a csörgés. Nagyon nem mindegy, hogy egy elektromos vezeték csatlakozója koccan neki valaminek a rezonanciától, vagy főtengely csapágyas a motor, utóbbit villám gyorsan orvosolni kéne szerintem. Hol vetted te végül ezt a vasat?

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák