Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz priti #15062 üzenetére

    Csak halkan jegyzem meg, h maximum a csajod karol hatulrol.
    A rutinos utas a tankot támasztja, mivel így az esetleges fékezésnél nem
    nehezedik a te sulyod is a pilotara.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

  • CL Smooth

    tag

    válasz priti #15062 üzenetére

    A legtöbb motoron csak kényszer megoldás az utas szállítás. Bár azért vannak kivételek, de azok a mocik annyira nem tetszenek. Tavaly nyáron volt pár Balatoni kiruccanás motorral és mint utas voltam, R1-es yamahán. Haverom simán kerékre vette 2 személlyel a leállósávban. Gondolhatod mennyire örültem. 250 alá nem nagyon ment a mutató, leállósáv és belső sáv mikor hol. Ahol hely volt. Belső sávban szalagkorlát és az autó között előzések. Körbe vagyok véve ilyen őrültekkel. :) Bár a speed gépen 10 perc után engem is elkapott a verseny drukk és már tetszett még utasként is.

    Nekem B-s jogsim van egyébként, de nem sok 50-est hajtottam. Amíg napi rendszerességgel látok rengeteg rendszám nélküli leonardot és hasonló nagy köbcentist rohangálni, nem gondolom, hogy túl nagy rizikó lenne. Bár megvannak a hátrányai. Én egyébként sosem izgultam azon, hú ha mi van ha megállítanak. 1. sosem állítanak meg, 2. ha még is, akkor sincs semmi ha nem vagy részeg meg egy bunkó paraszt. Legalább is én ezt tapasztaltam és Budapesten élek. Lehet van egy két vidéki faluban, pár túlbuzgó rendőr aki erre pályázik, ott lehet gáz, én nem tapasztaltam semmi negatívumot ez ügyben pedig hátam mögött van pár km. Este meg nagyon kell figyelni, de igazából mindig, ha 2 keréken ülsz akkor nagyon kell figyelni minden repedést, kavicsot, poros útfelületet. Ezt a 15 év kerékpározás alatt is megtanultam. Tudni kell hol milyen erővel szabad fékezni. Legjobb ha ismered az útvonalat ahol csapatod, én általában úgy szoktam. Minden repedést jól ismerek.

Új hozzászólás Aktív témák