-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #269748 üzenetére
Visegrádon és egyéb kedvelt kanyargós utakon, ahol az útminőség eléri az átlagos szintet.
A motoros ételfutárok közt is sok a paraszt. Az imént valaki egy Yamaha Frazert keresztben tett le a járdán. Oké, hogy vagy 3 méter széles a járda, akkor is paraszt. Ráadásul a dohányzásra kijelölt hely mellett a járda és a kerékpárút közti járdakövön átgurulva.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #269752 üzenetére
*Fazer
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Tsebacsi #269758 üzenetére
Jóindulatú tippem, véleményem: nincs hozzá alkatrész, ezért a keresztmotoros autók alkatrészeit próbálták / próbálják hozzáfaragni. (Lehet, hogy zsákutca.)
Cinikus verzió: élet sz@r@ technika.radi8tor: Nem vagyok ismerős a környéken, de 3. kerület.
Mást nem tudok hozzáfűzni, nincs több infóm, csak kíváncsi voltam, hogy egy év után elkészült-e.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tboy93 #269762 üzenetére
Bárcsak megszavaznák, aztán hívjanak egy festőt vagy burkolót a belvárosba. Meglepődnének.
Már így is extra felárat kérnek egyesek, mert vagy 30 percet bolyong a parkolóhely miatt, vagy csak úgy tudja megoldani, hogy kidobja a munkásokat a kapu előtt, ő meg lerakja a kocsit 5 utcával távolabb.⭐ Stella
-
Integrale
veterán
válasz radi8tor #269763 üzenetére
Azért ez elég szélsôséges. Ha kitiltàsra kerülnének az autók, abból nem következik, hogy a taxik, áruszállítók, szakipar jármûvei is arra a soesra jutnának.
De az biztos, hogy kezdeni kell valamit azzal, hogy egy 2 tonnás autó 1 ember és áll a dugóban.
Pestiként egy heti, havi vagy éves díjat szívesen látnék olyan formában, hogy az pl. bérletbôl jóvàírható lenne. Szerintem ez ösztönzôen hatna a tömegközlekedésre, terheltségre és szinvonalra egyaránt."Bad reklám is reklám too"
-
MC Pite
veterán
Megvolt a C4 ST-en a fojtószelep takarítás, meg endószkópozás. Megjegyzem a szereléshez is kellett .
Találtam olyan állapotot, amikor szerintem mehet sprézés, és nem kell a motor és tűzfaln között lennem. Viszont map szenzort van aminél ki kell szedni. [link]
Szelepek: 3,6
73k, 5 év után ilyen.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
norbert1998
veterán
Ma mehettem egy 350 km-es kört a céges autóval, egy 1.6 HDI 110 lovas, 2015-ös Focus kombival. 162 ezer km van benne, egész jól extrázott darab. Az összehasonlítási alap itt egy Megane 3 Coupe 2009.
Hát nem nyert meg. Sokkal többet vártam tőle. Ami nagyon tetszett benne, az a váltója. Tök pontos, tök jó kapcsolási érzete van, még a Renault féle jobbik hatos váltóval szemben is. A gyári alapáras hifi is veszett jól szól a Megane-hoz képest. A központi kijelző is elég vagány, valamint a kormány fogási érzete is tetszett.
Viszont, miért egyesével kell nullázni a trip computer minden egyes adatát? Külön az átlag tempó, fogy, stb...
Az ajtó kárpit teteje is kőkemény, kopogós műanyag? Még talán egy fapados Fiestában el tudtam volna képzelni, de egy extrás Focusban egyáltalán nem.
Nincs automata fényszoró, holott a Megane-ban például tudtommal alapáras volt, ráadásul akkor sem kapcsol ki, ha kulcsot kiveszem és ajtót nyitok. Miért? Ezt 1996-ban már a Fiat Bravo/Brava is tudta.
Az ülések kényelmetlenek és oldaltartás sincs sok.A digitklíma hőmérsékletkijelzője egy 1980-as évekbeli kazettásmagnó kijelzője volt lánykorában, nevetséges szerintem, bár lehet funky is egyeseknek
A fék olyan szinten túl van "szervózva", hogy abszolút nem érzel fogáspontot, de a szélvédőt már lefejelted. Ez szerintem elég rossz így.
Valamint a futómű, stabilitás. Mindenki veri a nyálát, hogy jaj a Ford CrosssBlade a legjobb alsó-középkategóriás hátsó futómű, mert független és etc, úgy kanyarodik, mint az álom. Hát vagy ez az autó nem, vagy egyik sem. Egyáltalán nem éreztem benne semmi bugit, az első adandó alkalommal eltolja az orrát, libegős, billegős hajó érzete van, mint egy 3-as Laguna; nem jobb, de az legalább kényelmes.
Aki azt a tempomat krumplit odatervezte, az nem százas szerintem 350 km alatt nem bírtam megszokni, hogy a RES vagy a + hol van, pedig még városban is tempomatozok.
Alapjáraton olyan frekvenciával rezgett az egész műszerfal és pedálsor, hogy rendesen gyomorfájdalmam lett tőle. Pirosnál fordulaton kellett tartani
Oké, ez egy szar motortartó lehet szerintem. Amúgy az autó nem volt lerúgva, nem egy tipikus unixos versenyautó. Egyedi rendszáma van, simogatva, pucolgatva, szinte makulátlan az autó esztétikailag. -
MC Pite
veterán
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
Nem leszek népszerű, de kettes focusok futóműve is hasonló. Nem rossz, de nem éreztem, hogy ez fasza lenne.
Titanium szintnél progresszív rugók, meg talán alu lengőkar járt, biztos javít valamennyit, de engem nem nyert meg, oktávnál jobb, azt ennyi. Megane 3 ügyesebb (nem orrtolós és kényelmesebb is, hirtelen terhelésváltás is kicsit kiszámíthatóbb, főként a kombikra értve) szvsz. De Honda, Pug, Seat is lazán hozta, akár überelte ezt a szinte (autóként egyben meg röhögve ugrották meg).Érdekes mód a C amax jobban tetszett, vagy csak kevesebbet vártam tőle, de minőségbe is kicsit jobb volt, és kevésbé zavart ülés, zajszigetelés is, plusz abban az erősebb 1.6 volt, ami megint rengeteget dobott a
szánalmas1.6 101 lovashoz képest.Hja, M3 hangrendszere elég karcsú (Bose alatt). Most a C4 SpaceTourer egy koncertterem hozzá képest az alap hangcuccal . Abszolútban is korrekten szól, más autókra sokat költöttem/dolgoztam, hogy majdnem így szóljanak.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szabonagyur
félisten
Holnapra szaharai homok várható
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
cOxeR
Ármester
válasz szabonagyur #269771 üzenetére
Pont megint mentem volna csapatni egyet Pilis környékén levő melóba, de lehet marad az elektromos, az szerencsétlen tiszta kosz most úgy is.
-
MC Pite
veterán
Szokásos Lada bemutató: [link]
focvis, gdi tulajok: Jöhet akár közösbe is, de ha láttok itthon más márkától hasonlót, az is jó lehet. A szokásos cucc is, csak az gondolom gyengébb.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
Nekem volt 17es Fókám, abban azért a belső rész könyöktől fel puha volt. A futómű szar szerintem is, dettó orrtoló volt télen pl hóban minimálisan bohóckodva. A 2009es civic esp-je klasszisokkal biztoságosabb volt. Tempomat nekem jó volt bár az enyém automata váltós volt. Lámpa automata volt de a xenon fénye nem volt extra és nagyon lefelé világított. Nem sírom vissza a BMW után.
Az 1.6 tdci motor viszont szerintem jó volt főleg kézi váltóval, ez cégautó volt, szerettem azzal menni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
Tc aktuális szintje: [link]
A csávónak a hondás cikke még ok, de ez...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #269778 üzenetére
Csikósnak is a vasárnapi videóit nézem inkább (hiába a sok ismétlődés ellenére néha nekiveselkedek), olvasni már semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
A vizsgaközpontok online rendszere ma nem működött, csütörtökre kaptam új időpontot.
Ennek örömére ledobtuk az olajat, szűrőket, gyertyákat. Csütörtök délután majd frissítünk egy szervó és váltóolajat is.Múlt heti fogyi: 6.5 liter. Három személlyel, csomagokkal, klímával, kinti korlátlan szakaszon sergetve.
Az Arteonnal
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #269768 üzenetére
Jut eszembe, minden fillért megért az akciósan 9000Ft-os plusz 5000ért shellpontot beváltós Ledlenser iF2R, nagyon jó autószereléshez (kicsi, könnyű, jól szór, jó ui, jó az akku, műanyag de erős ház, korrekt töltöttségjelzés, jó töltőcsati; patent).
Lámpabubusként sokadik szerelőlámpám, de első amit szeretek is .Kár hogy teliáron elég húzós.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269769 üzenetére
"...350 km alatt nem bírtam megszokni, hogy a RES vagy a + hol van, pedig még városban is tempomatozok" - nekem erre néha 1000km is kevés. Lehet, h velem van a baj, de sohasem zökkenőmentes az átállás.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #269779 üzenetére
Pedig sokkal inkabb olvasnek, de mar csak angol nyelven tudok minosegi tartalmat.
-
veterán
-
ArthurShelby
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #269779 üzenetére
Itthonrol o az egyetlen, akit fixen olvasok, a tobbi altalaban egy bekezdest szokott megelni. InStyleMen-re leszek kivancsi, par honapos uj oldal, oda egesz sok tehetseges/kedvelheto/ismeros embert elhappoltak. (Perko Rudi, Draskovics Andris, Zomboracz Ivan, Bistei Peter, Csepreghy Dani, talan Sturcz Anti is ir oda). Par cikket kiraktam, de meg nem jutottam el az olvasasukig. Talan itt valami feny pislakol az alagut vegen, remeljuk majd nem is dudal…
-
-
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #269793 üzenetére
Ez az EU-s normaszabályok miatt van, gondolom a Mazda sem tudja a jelenlegi kínálattal teljesíteni a CO2-t, ezért "olcsósít", mint a Suzuki, és megveszi az adott szériát átcímkézve.
Ez a Toyotának nagyon jó biznisz szvsz.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
norbert1998
veterán
válasz MC Pite #269770 üzenetére
Azért ez nem volt Titanium, se nem Ghia, ha még ez létezett 2015-ben, Vignale meg pláne.
Igaz, a Megane 3 Coupe nem igazán jó összehasonlítási alap, mert az egy nagyon merev autó, kicsit ültetve is van a több ajtós testvéreihez képest, tehát attól tényleg messze volt kanyarodási képességben, illetve abban elég sportos ülések vannak gyárilag is, bár a Megane 2 1.5 dCi-ben is sokkal jobb oldaltartás volt a kényelmes ülésváltozatban is, mint bármi hasonló kategóriájú mamataxiban. A hármas Megane előtt én olyannal jártam, most öcsém hajtja, lassan egy 100 ezret beleraktunk már, pedig 196 ezerrel vettem, azóta is hibátlan, lenyűgőző Csak ne lenne ilyen gyenge, le se cseréltem volna, de hát 86 vézna ló az 86 vézna ló.
3-as Lagunája van apámnak, az viszont már szerintem mondható vetélytársnak, azért a Mondeo szerintem magasabb kategória volt, mint a Laguna, bár Lagunából is voltak durván extrázott spéci példányok. Havernak például a hírhedten rosszul öregedő, elektromos és motorbajos kettes Lagesza van, 2.0 dCi 173 ló került bele valami csoda folytán, Monaco felszereltség, patika beltér. Azért az is egy nagyon pöpec járgány, bár az meg pláne nem sportos, sem bent, sem kint, pedig azzal a motorral azért megindul. Másik havernak (ez egy 3 fős haveri kör amúgy ) Laguna 3 Coupe-ja van, 2.0 dCi 179 ló, Bose hifi 11 hangszóróval, gyári subládával, TomTom navival, memóriás elektromos ülésekkel minden irányban, szabadkezes, nyilván ilyen xenon, esőszenzor, automata fényszoró, etc ez alap..., 4 control Na ebben a Bose hifi az hatalmasat megy. Talán a legjobb, amit hallottam eddig. Tisztán, gyönyörűen, erőteljesen szól minden tartomány.
Nekem az M3-ban nem az alap hifi van, az állítólag borzalmas, hanem eggyel jobb, az Arkamys 3D BlueTooth. Kicsi kijelző, de teljes funkcionalitása a nagy kijelzős navis verzióknak, navi nélkül, tehát kormányról Spotify, stb megy. Ez szerintem jobb amúgy, mert a TomTom még ha nem is, de a nem TomTom navis már nagyon elavult, ez meg olyan időtlen így. Subláda van a csomagtartóban, így már teljesen jó
(#269775) Tsebacsi
A könyöknél valóban puha, fent az ablak tövében kemény. Nekem ott bőr, és alapáron is bőr az M3-ban asszem.
Az 1.6 TDCi-re nincs is panaszom. Nekem gyenge, de igazából bármi gyenge, ha megfelezed a súly-lóerő arányt egyik napról a másikra. Meg kell szokni. A váltó meg szuperjó volt szerintem.Amit nem mondtam: A fűthető szélvédő tipikus olyan Ford dolog, amit sehol máshol nem látok ennyire nyomatni, sok esetben kérni se lehet az autókhoz, bármennyit fizetnél érte, holott szerintem kötelező kéne legyen, sokkal inkább, mint a guminyomás szenzor Utóbbit ABS jelek alapján is tudja számolni egyes gyártó. A haver kettes Lageszában is volt fűthető szélvédő, de sehol máshol nem láttam ilyet.
Amit hiányolok már minden autóban, mikor beülök, az a villanyos kézifék. Renault hamar ráfeküdt erre, és tényleg nagyon kényelmes.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #269795 üzenetére
Én addig szerettem a fűthető szélvédőt, míg nem lett nekem is. Onnantól meg zavart, a kamerát is zavarta, örülök, hogy nincs, nekem szerencsére nem is kell a garázs miatt.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #269796 üzenetére
Legutóbbi télen 1x kellett szélvédőt kaparnom csillag garázs mellett vannak országok ahol van értelme, Magyarország szerintem nem az
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #269798 üzenetére
Pontosan, elég ehhez egy olyan régió ami picit fagyzugosabb, vagy épp nincs hajnali nap ami lemelegíti, mert az épületek növények kit akarják az autót.
Gyömrőn nekem pl rendszeresen csak a kert felőli része fagyott le a kocsinak, így ha betolattam, negyed annyit kellett foglakkoznom a reggeli jegesedéssel, főleg mivel hátul a fűtőszál előbb leszedte a fókáról a jeget. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #269797 üzenetére
Ha szabad eg alatt all az auto, akkor hasznos azert, nekem az udvaron meg melohelyen is ra tud fagyni a cucc eleg alaposan, a jegoldo spraynel es kis kaparaszasnal meg sokkal kenyelmesebb beulni az autoba es megnyomni egy gombot, olvadasig meg a futott ulesben varni.
eGolfban van, szerintem hasznos funkcio. Hyundaiban is tudnam ertekelni, abban viszont kormanyfutes van, azt meg asszony tudna ertekelni, mert nagyon fazos kezu De sztem is nagyon jo dolog.
Amugy ahhoz kepest, hogy a varos kozepen vagyunk Bp-n, szomszednak az M4 ugy lefagyott egyszer most a telen, hogy a kederbol nem birta kihuzni az ablakot a vezetooldalon. Anyosrol kis kuzdes utan ki tudta nyitni, beinditotta, futes ment 15 perce, amikor megerkeztem es adtam neki jegoldot, onnan meg 10 perc volt, mig ki is nyilt az ajto. Nem tudom hogy fagyott be ennyire, csak -4-5 fok volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen