-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Sziasztok!
2 kérdésem lenne:
1. Fel szeretnék ragasztani egy tappancsos mobiltelefontartót/töltőt a műszerfalra (hogy beton biztos legyen). Milyen ragasztó javasolt?2. Keresek egy olyan (ha lehet ingyenes) appot, ahol a kocsik szerviztörténetét lehet írni/vezetni. Lényeges, hogy az adatok ne a telefonon, hanem felhőben legyenek (hogy többen tudják szerkeszteni, illetve telefoncsere esetén ezek az adatok ne vesszenek el).
Van valakinek erre tippje? (Nem muszáj app, jó egy weboldal is)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #244742 üzenetére
Már megvettem a ugreen töltőt (cd256), és hozzá a tappancsos konzolt
(Egyébként C zafirához nem találtam itt ilyen konzolt)A pillanatragasztó kicsit durvának tűnik, de lehet hatékony, de egy profibb/szebb megoldás valahogy vonzóbb lenne (az előző tartó úgy maradt fent, mint utólag kiderült, hogy a tappancsot megolvasztotta a nap/meleg és odaolvadt gyakorlatilag a műanyag )
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #244753 üzenetére
Ott van, igen. Már le van takarítva, de azért még látszik. Ugyanoda menne megint az új is. A szélvédő ragasztó jó ötlet, az tényleg iszonyú erős (és gondolom annyira végleges, hogy azt nem fogom tudni leszedni onnan sehogy)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #244783 üzenetére
A műszerfalon lesz a tappancs
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Ha egy kocsit fóliázok (mert állapotot, felszereltséget, jó motor-váltó kombót veszek, nem színt), akkor a forgalmiban is át kell írni?
Pl ha világos szürkét sötét szürkére fóliázok akkor a forgalmiban is változik a szín? Vagy ha feketét zöldre fóliázok?
Illetve a parkradart nem zavarja a fólia?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #253473 üzenetére
és @Qru
Ha jól értem ez a 10 szín létezik a forgalmiban. Csak akkor kell új forgalmi, ha színek között váltok (szóval szürkéről lilára váltásnál kell új, de világos szürkéről sötét szürkére váltásnál nem).A parkradart zavarja a fólia? Én csak sejtem, hogy nem (hiszen a taxikon is van fólia), viszont nem vagyok biztos benne.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Nézelődök a mobile.de-n, és már sokadjára futok ebbe bele.
Egyszerűen nem tudom mikor/mitől működik, mikor nem. Volt már olyan is, hogy nálam nem volt jó, miközben másnál működött. Próbáltam privát módban, nem angolul, hanem németül (ez többször segített), de már kifogytam az ötletekből, és iszonyat idegesítő.Van valami ötletetek?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Hachiko95 #254086 üzenetére
Igen, talált , de ezt kikapcsolva sem működik. Firefox-ban is kikapcsoltam a követés elleni védelmet, és még úgy se jó. Bár lehet, lementette az ip-met, és most szivat x ideig.
Csináltam egy új keresést, kikapcsoltam mindent, és mikor a keresés után nyitnám meg a kiválasztott autót hozza a szokásos hibát.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #254090 üzenetére
Végül letiltott blokkolóval kikapcsolt követés elleni védelemmel privát ablakban működik (hiába törlöm a mobile.de-hez tartozó sütiket nem privátba, ott nem működik, valószínű máshova is szemetel)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Autófóliával mik a tapasztalatok?
Röviden. Tetszik egy autó (jó állapotú, jól felszerelt, még nem vettem meg), de unalmas a színe (világos szürke), és átfóliáztatnám idővel (sötét szürkére).
De a fólának is van élettartama? Szóval 3-5 évente 3-500ezer Ft lenne újrafóliáztatni?
Illetve ha jól látom külön van dekor fólia (mikor színt akarsz váltani), és átlátszó kőfelverődéstől védő fólia. A kettőnek nincs valami kombója? (nem átlátszó, hanem színes, és véd a kőfelverődéstől)Ha fóliás a kocsi, de csak árnyalatbeli különbség van az eredeti és a fóliás szín között (világos-sötét szürke), akkor nem kell bejegyezni semmit a forgalmiba?
A parkszerzor nem hülyül meg a fóliától? Vagy azt a részt kihagyják (kivágják) és az így másmilyen színű marad?Illetve gondolkodtam autóbehozatalban (külföldön nagyobb a merítés), de attól meg félek, még teljesen noob vagyok.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz 426os #254118 üzenetére
Nem tudom, de gyanús ez a mobile.de, mert anno pl ha átállítottam angolra ugyan így nem ment, viszont német nyelvvel igen. Én azt sejtettem, hogy ilyen nehezítésekkel akarják megakadályozni az autókivitelt (mivel már náluk is kevés a használt autó, ők sem vesznek annyi újat).
A Willhaben.at nálam működik minden gond nélkül.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Ez a topik nagyon pörög, egy nap alatt simán lesz 100+ olvasatlan hozzászólás, alig bírok lépést tartani az olvasással. Ti telefonról nyomjátok, vagy hogy bírjátok ezt a idővel? (tudom lassú vagyok )
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz szőröscica #255444 üzenetére
Nekem erről (nem kell vagyon) a kommunizmus ugrik be, ahol pl egy lakásra használati jogod volt (amit a tanács utalt ki, és ez überelte a tulajdonjogot), és emiatt lepukkantak a házak.
A mondatban annyi igazság van, hogy ha van kocsid (vagyontárgyad), akkor azzal törődni kell (szerviz, adók/számlák befizetése, tankolás, kocsimosás...), szóval macerásabb lesz az életed emiatt. De cserébe szabadabb vagy pl (eldöntheted mikor indulsz, nem kell máshoz alkalmazkodni). Illetve van egy fajta perverzió, mikor valaki simogatja, becézgeti a kocsiját. Milliomosok csomó kocsit nem is használnak, csak gyűjtenek, mert van egyfajta birtoklási vágyuk/érzésük.
Ha nincs kocsid, mehetsz bkv-val, máv-val, volánnal, vagy bérelhetsz autót (de ez sem lesz ugyanaz). Ráadásul szerintem ez a bérautó dolog nem működik, ugyanúgy/ugyanazért, amiért a kommunizmus sem működött (ha nem az enyém, csak használom, akkor nem is vigyázok rá effektus)(De kocsi helyett lehetne mással is példálózni, pl sztem az sem jó, hogy New York-ban, már normális halandó csak bérelni tud lakást, venni nem.)
Kicsit összevissza az irományom, röviden a lényeg annyi, hogy én a tulajdonjog mellett voksolok, és szerintem nem éri meg és nem lesz jövője az autómegosztásnak.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz JoinR #255451 üzenetére
De te most aktuál politikáról beszélsz (amit én direkt kerülni szeretnék), amikor a lakásállomány energiakorszerűségét emlegeted. Én azt mondtam (példaként), hogy a tulajdonjog hiánya miatt nem törődtek a házakkal és ezért lerobbantak és hogy emiatt az autómegosztásnak sincs szerintem jövője.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz focvis #255449 üzenetére
Én azt nem értem, mikor valaki 2 havi fizetéséért vesz telefont hitelre...
Vagy megjön a szépkártyára az utalás, rohan a mekibe és 1 hónap alatt elkölti az egész éves keretet...
De biztos van itt olyan "hülye" is, aki minden hónapban a fizetését a kocsira költi (mondjuk ezt én meg tudom érteni, ebbe nekem is könnyű beleesni). Az is érdekes, hogy ilyet főleg fiúk/férfiak csinálnak, a lányok/nők inkább lovaglásra, utazásra költik a pénzüket.Anno volt egy totalcar égéstér, ahol winkler (Kulcsár Szabolcs Attila) beszélgetett vitézyvel, aki akkora a közlekedési múzeúm projekjét vitte (már nem volt benne a bp-i tömegközlekedésben), akkoriban robbant be a tesla. Vitézynek nincs szolgálati autója (nem kér) és winkli győzködi, hogy ha lenne, akkor egy tesla lenne, mert a ződ. De vitézy folyamatosan visszautasítja (a teslát), sőt még elon muskról sem nyilatkozik pozitívan (pedig akkor mindenki csodálta).
Ott magyarázza el, hogy csomó amerikai nagyvárost az autók köré építettek (volt pénz paripa fegyver, és autósztrádák alakultak ki váráson belül), de még így is dugók vannak (nem volt elég), ezért szerinte a tömegközlekedés a megoldás. Részben ebben egyetértek vitézyvel és kell a hangsúlyos tömegközlekedés is egy nagyvárosban, de sztem teljesen nem szabad kiszorítani az autósokat.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Bp-en az új rendszerben parkolási zónák vannak.
Ha nekem a lakóhelyem miatt egy adott helyre ingyenes parkolási lehetőségem van, akkor az az egész zónára érvényes?
Azért kérdezem, mert eddig kerületen belül is csak az adott területre volt érvényes, most meg már nagy zónák vannak.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Vismajor01 #256001 üzenetére
Magyarán csak az ár, meg a fizetési időszak függ a zónától (A, B, C, D), és csak ennyi változott?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
A lexus-nak miért nem volt sokáig phev-je, miközben a toyotának meg igen?
Nem értem, hogy a plugin hibrideket miért mellőzték ennyire. Nem láttak benne jövőt/potenciált?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #256614 üzenetére
Nekem az a sejtésem, hogy nem hittek benne, hülyeségnek tartották.
Gondolom ők valójában a kis akkus hibridekben hittek, a phev-ekben nem.
Szerintem ha normális hatótávja van a phev-nek (min 50-60 valós km), és tudom hol tölteni, akkor lehet értelme városban.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #256637 üzenetére
Nekem a phev-ek csak azért tetszenek, mert lelkiismeret nélkül tudnám nekik nyomni hidegen elektromos módban. (bepattansz, és lezúzol a sarki fűszereshez)
Ezt a szép képet csak annyi árnyalja, hogy pl télen csökken a hatótáv, állandóan cipelnem kell a plusz súlyt, és töltögetni kell valahol. Ha ezekkel megbékéltem, és kiválasztottam a kedvencemet, akkor már csak jelentéktelen pár millót kell otthagynom ezért az élményért.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
És ezt próbálják eladni luxusnak.
Azt hittem a luxus az, amikor minél nagyobb függetlenség. Jobban gyorsul, kényelmesebb, nem függ az időjárástól, stb...Ehhez képest, ha este halál fáradtan elfelejtené a tulaj feldugni töltőre, akkor a következő nap lehet bukta neki.
Minden utazást meg kell előre terveznie (esti töltés, milyen messze megy, hány megálló, milyen idő lesz...)
Az elektromos autóknál megpróbálják eladni (pl handrás), hogy úgy kell utazni, hogy meg kell állni x időközönként kávézni, mert lemerül a kocsi. Nézegetheted állandóan a fogyasztást és a töltöttséget, hogy fűtéssel és ezzel a vezetési stílussal meddig vagy jó.Az elektromos hajtás sztem városon kívül halott.
De kíváncsian várom, mikor lesz elektromos traktor, amit daruval kell kiemelni a sárbólA kedvencem, hogy az elektromosakat nem lehet vontatni. Ha lemerül tulaj az elektromossal, az autószállító lesz igazán zöld, ami érted megy
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #256672 üzenetére
Igaz, de a luxus (mert annak próbálják eladni, pl tesla) meg pont arról szól, hogy nem kell áldozatot hozni, csak kisujjat mozdítani.
Az igaz, hogy a környezettudatosság mindig kívánt áldozatokat, csak ezt soha senki sem akarja meghozni (lusták vagyunk). Ezt reklámokkal sem sikerült felülírni.
Másrészt sztem a környezettudatosságot nem az autóknál kéne kezdeni (pl fogyasztói társadalom, hajók, repülők...), és az autónál sem így.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Brandynew #256676 üzenetére
"A Budapest - Debrecen útvonal semennyivel sem lett volna hosszabb elektromos autóval. 230 km-ről beszélünk, azt röhögve megteszi szinte az összes elektromos autó. "
Tegyük fel, hogy van egy elektromos autóm és tudom otthon tölteni.
Lemegyek vele Debrecenbe Bélához. De, hogy tölteni tudjam Bélának is kell, hogy legyen elektromos töltője. Ha nem, akkor 500-1000m-re arrébb találok töltőt. Ha következőre nem Bélához megyek, hanem Józsihoz, nála is ugyanez lenne.
Állandóan nézni kell, hogy ahova megyek, ott van e töltő, és izgulhatok, hogy ne legyen foglalt.Oda-vissza a 460km meg azért már necces lenne...
"csak ideiglenesen jönnek vissza a szénerőművek a németeknél"
A szocializmus is csak ideiglenes volt itt, utána jött volna azöldüléskommunizmusA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #256677 üzenetére
Abban egyetértünk, hogy az elektromos autóknak városban lehet értelme, de én nem ebben látom a zöldülést kulcsát.
"Attól nem lesz jobb a városiak levegője"
De nem is az elektromos autóktól lesz jobb a városok levegője. A kovid alatt a városok levegője nem változott, pedig senki sem közlekedett a lezárások idején.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #256689 üzenetére
+1
(mondom ezt úgy, hogy szeretek autót vezetni)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz pit stop #256692 üzenetére
Én annyira nem szoktam nézni a fogyasztást, tudom mikor van nagy lábam , a végén nézek rá néha.
"Ha pedig lemész vidékre, akkor ott nagyobb valószínűséggel családi házban laknak, mint panelban - ahol nem kell töltöpont, hanem bedugod a konnektorba az autót."
Konnektorról tölteni nem a tudod, csak 1 fázisról, ami csiga lassú.
Reméled, hogy nem vered ki a biztosítékot, hogy nem fog menni a mosógép és a mikró arról a fázisról. A villanyórát előtte-utána lecsekkolva, az aktuális áram árát kikeresve kifizeted a fogyasztásod (hiszen a barátság alapja a pontos elszámolás), amiben minden más fogyasztó is benne van.Nem tűnik annyira könnyűnek, és egyszerűnek.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Vismajor01 #256686 üzenetére
"De egyik rokon lejött értem kocsival"
A rokon egyszer lehet megcsinálja, de amikor már 10-edjére mész, már nagyon húzza a száját. Mivel vidéki és vendégszerető ezt összeszorított foggal sokáig megcsinálja.Környezetkíméló lehet, arra az 5percre beindítani a rokonnak a belsőégésű kocsit (nem elektromos kocsija van, hiszen akkor nála töltenél), plusz a rokonnak csapot papot el kell dobni, hogy induljon a érted.
Ha mindig 15percet sétálnál, akkor már mehetnél kb vonattal is, mert az mondjuk 20perc séta, környezetbarátabb, és kényelmesebb is az út (fel tudsz állni, sétálni tudsz, vannak ic+ kocsik).
"Mindig, minden megoldható, csak tenni kell érte."
Ebben totálisan egyetértünk. Meg lehet oldani vonattal is[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #256855 üzenetére
Ezzel tökéletesen egyetértek.
Nem is értem azokat az embereket, akik megveszenek egy autót, és utána 2+ év múlva eladásnál azt hozzák föl érvként az árral kapcsolatban, hogy mennyibe van ez nekik (vételár, költségek...).Kedvelem a klasszikus (régebbi) kocsikat, ott a magántulajos eladók mind a hasznukat próbálják keresni rajta. Nem értik, hogy ez autó (használati tárgy, nem befektetés), aminek csak csökkenni tud kb az ára, ahogy kihozták anno újonnan a kereskedésből.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #256942 üzenetére
Ennek a csajnak a tiktok csatornáján fenn van pár videóval arrébb, hogy készült a kamu videó.
Anno szabadság alatt feltettem a tiktokot (akkor láttam), de már letöröltem, így nem tudom kikeresni és linkelni.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Amikor nincs forgalom, akkor ez senkit nem zavar (nyugodtan mehet 110-zel a külsőben), amikor erős a forgalom onnantól jön a dzshihád.
Szerintem ez úgy van, hogy egy autópályán vannak akik 90-nel, 100-zal, 110-zel, 120-szal, 130-cal, és afölött mennek. Na most amikor alig van forgalom, akkor semmi baj nincs, néha egy-két alkalommal van egy rövid előzés, pá (esetleg jobban is tud várni egy szélső sávból előző, vagy nem akar pozíciót fogni, mert nincs miért).
Viszont mikor a 100-as előzi a 90-est a belsőben, vagy 120-as a 100-ast (és hasonló mindenféle kombinációk), akkor ez erős forgalomnál nagyon kijön, aki meg jön 130+-szal a belsőben meg ideges a mazsolák miatt.
(sztem erre a részleges megoldás, hogy mindenki alkalmazkodik a másikhoz, igyekszik: a 130+-os lassít kcsit, a 120-as gyorsít kicsit a másik kedvéért)Más:
Múltkor este gyenge forgalomnál 130+ -szal közlekedtem a belső sávban, tudtam hol a fix trafi. Leelőztem egy e39 kombit a kamera előtt/közelében. Kijött mögém, a trafinál, és elkezdett tolni hátulról, hogy gyorsítcsak, konkrétan szerintem bele akart hajszolni gyorshajtásba (vagy ha jóhiszemű vagyok nem tudta, hogy ott trafi van, de az azért fura, mert ott a tábla is...)
Ezelőtt 1 hónappal meg egy nő nem akart elengedni a belsőben, én meg nem előzök jobbról, mert szerintem veszélyes. Érdekes, 5perc után ő is a trafi előtt (ugyanannál a trafinál) ment ki előlem.
Régebben egyszer se találkoztam ilyennel, nem tudom miért ilyen frusztráltak és gonoszak az emberek...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #258554 üzenetére
Nálam is külön felnin vannak. Külön procedúra kipakolni a kerekeket a pincéből, be a kocsiba (tiszta kosz leszel), el a szerelőhoz, visszapakolni a pincébe a másik szett kereket.
Én itt a 11.ker-ben a parkolóban inkább nem szerelem a kocsit (egyszer cseréltem zárbetétet, akkor is rablónak éreztem magam), illetve centírozni sem tudom a kereket (oké, lehet elég lenne minden második alkalommal).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #258596 üzenetére
És a centirozással mi lesz?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #258598 üzenetére
Szerintem az csak városba jó évi 10ezer km alatt. Ha sok az autópályazás (esetleg 130+ km/h), vagy sok az évi futás, akkor téli/nyári kell szerintem.
Nálunk a családban cc+ van az egyik autón, a másikon téli/nyári (primacy4, alpin6) #michelinA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz bandus #258659 üzenetére
Ez igaz, de nagy sebessegnél nő a kockázat/baj is, így pár centi sokat érhet egészségileg, ezért inkább bajlódom a téli/nyárival (főleg, hogy néha nem bírok a véremmel és többel megyek, mint 130)
Illetve szokott olyan összehasonlítás is lenni, hogy az új négyévszakos egy használt nyárihoz/télihez képest
Ezek alapján a 4évszakos mindenkinél csak 1-2 éves...Nem vagyok a 4évszakos ellen (nekünk is van, és oda szerintem tökéletes döntés volt)
Egyébként meg soha sem lehet tökéletesen gumizni, mert nyáron is esik az eső, egy durva zápornál jobb a téli, verőfényes napsütésben meg slick kell. Ha az f1-es csapatok is elrontják a gumizást, akkor nekünk halandóknak csak szerencsénk lehet gumizás/időjárás terén.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz radi8tor #258769 üzenetére
Ismerem azt a szakaszt, híresen kanyargós. Ott volt az (egyik alkalommal), hogy egyedül voltam, és úgy vezettem, hogy nekem lett hányingerem az úton, szóval le kellett húznon az ablakot
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz kisza25 #258852 üzenetére
Nem az van, hogy a magyar használtautó vásárló megszokásból mindent oszt kettővel, és nem hiszik el, hogy a tiéd esetleg tényleg jó? (plusz ehhez jön a távolság, amit előttem is mondtak)
Másrészt magánszemélyként autókereskedőt játszani (értsd úgy, hogy cserélgetni az autókat, átírási költség, kijönni belőle pozitívan/nullára...) szerintem nem éri meg.
Sosem értettem miért jön valaki azzal, hogy mennyit költött rá. Szerintem nem az számit, hanem az, hogy rendben legyen. Simán lehet, hogy egy autó előző tulaja kicserélt 100 alkatrészt, attól lehet hogy nekem holnap a 101-diket kell cserélni.
Én most szemezek egy jó állapotú bömbössel, szimpatikusnak tűnik a tulaj, azt mondta, hogy hiába jó állapotú, lehet holnap költeni kell rá, sosem tudhatod.
Tehát a te autód sem biztos, hogy költség mentes, hiába jó állapotú, és cseréltél ki benne 100 alkatrészt.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz 6030D #259595 üzenetére
"akkor én is ki szoktam menni a szélsőbe"
Én inkább várok, aztán ha le tudna menni oldalra, akkor balra indexelek, ha még mindig nem veszi észre magát villogok. Aztán van aki ilyenkor makacskodik, elkezd rendőrt játszani, azokat csak anyázom a hátul a kocsiban, és igyekszem nyugodt maradni
Szóval én inkább "letolom" őket, hogy ne kelljen cikázni, szabálytalankodni.Múltkor volt, hogy az m1-esen valaki a belsőben elnökölt, nem akart kimenni, akárhogy jeleztem. A mögöttem lévő autó végül jobbról megelőzte, így végül kiment a jobbra. Nem értem ezeket az embereket...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kutya topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Formula-1
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Windows CE fórum
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Battlefield 2042
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen