Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Ma mehettem egy 350 km-es kört a céges autóval, egy 1.6 HDI 110 lovas, 2015-ös Focus kombival. 162 ezer km van benne, egész jól extrázott darab. Az összehasonlítási alap itt egy Megane 3 Coupe 2009.

    Hát nem nyert meg. Sokkal többet vártam tőle. Ami nagyon tetszett benne, az a váltója. Tök pontos, tök jó kapcsolási érzete van, még a Renault féle jobbik hatos váltóval szemben is. A gyári alapáras hifi is veszett jól szól a Megane-hoz képest. A központi kijelző is elég vagány, valamint a kormány fogási érzete is tetszett.

    Viszont, miért egyesével kell nullázni a trip computer minden egyes adatát? Külön az átlag tempó, fogy, stb...

    Az ajtó kárpit teteje is kőkemény, kopogós műanyag? Még talán egy fapados Fiestában el tudtam volna képzelni, de egy extrás Focusban egyáltalán nem.

    Nincs automata fényszoró, holott a Megane-ban például tudtommal alapáras volt, ráadásul akkor sem kapcsol ki, ha kulcsot kiveszem és ajtót nyitok. Miért? Ezt 1996-ban már a Fiat Bravo/Brava is tudta.
    Az ülések kényelmetlenek és oldaltartás sincs sok.

    A digitklíma hőmérsékletkijelzője egy 1980-as évekbeli kazettásmagnó kijelzője volt lánykorában, nevetséges szerintem, bár lehet funky is egyeseknek :)

    A fék olyan szinten túl van "szervózva", hogy abszolút nem érzel fogáspontot, de a szélvédőt már lefejelted. Ez szerintem elég rossz így.

    Valamint a futómű, stabilitás. Mindenki veri a nyálát, hogy jaj a Ford CrosssBlade a legjobb alsó-középkategóriás hátsó futómű, mert független és etc, úgy kanyarodik, mint az álom. Hát vagy ez az autó nem, vagy egyik sem. Egyáltalán nem éreztem benne semmi bugit, az első adandó alkalommal eltolja az orrát, libegős, billegős hajó érzete van, mint egy 3-as Laguna; nem jobb, de az legalább kényelmes.

    Aki azt a tempomat krumplit odatervezte, az nem százas szerintem :D 350 km alatt nem bírtam megszokni, hogy a RES vagy a + hol van, pedig még városban is tempomatozok.

    Alapjáraton olyan frekvenciával rezgett az egész műszerfal és pedálsor, hogy rendesen gyomorfájdalmam lett tőle. Pirosnál fordulaton kellett tartani :DDD
    Oké, ez egy szar motortartó lehet szerintem. Amúgy az autó nem volt lerúgva, nem egy tipikus unixos versenyautó. Egyedi rendszáma van, simogatva, pucolgatva, szinte makulátlan az autó esztétikailag.

Új hozzászólás Aktív témák