Új hozzászólás Aktív témák
-
bandigyerek
senior tag
válasz Peaceliker #24951 üzenetére
Két-három emberöltő, és meg is vagyunk. Mert a mostani idióták gyerekei is eltanulják a szülők viselkedésmintáit. Így legjobb esetben is az ő gyerekeik lehetnek "kulturáltabbak". De amíg meg lehet venni valakit egy zsák krumplival, ez halott ügy.
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #24936 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy szivesebben megyek itt a kertvarosban az egyiranyu utcakban a forgalommal szemben, mintha gyalogos lennek, ha jon valami lehuzodok, sokkal biztonsagosabb, mint egy iranyba menni, akkor szoktak a rollereseket es bringasokat veletlenul lesodorni, szembol sokkal messzebbrol latod mi jon, milyen gyorsan...stb es ok is rovidebb ido alatt elhaladnak melletted, mintha egy iranyban mennetek, pont mintha gyalogos , vagy futo lennek. Ugyhogy hiaba lenne a kamera felvetel, mert vegul is en mentem ,,rossz " iranyban, pedig nem.
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #24953 üzenetére
És a helyi szabályozás engedi az egy nyomon haladó járműveknek ezt?
Kis hazánkban bizonyos esetekben engedi. Amit pár kretén úgy értett,
hogy akkor bárhol lehet, és mondjuk telibeveri a buszt a hegyről lefele
egy szűk, beláthatatlan szakaszon. Megtörtént. (Na jó, pont megúszta,
mert nem a busz jött, hanem az előttem menő autó, s nem verte telibe
szerencsére, csak a tükrét törte le: ugye biztosítás nincs, zsebből fizeti,
ha meg van fogva, és mivel egyben pofára esett, így "meg lett fogva".)
Szerk: biciklis volt. Egyszer evickéltem arra rollerrel, lépésben, a járdán.Én az ilyesmit nem tartanám követendő példának, és nem is arról ment
a diskurzus, hogy szabálytalan módon az autósra hozzuk a frászt, majd
még nekünk áll feljebb: ha így közlekedsz, teljesen jogos, hogy néha az
árokba kell ugranod, és nem kell a kamera, maximum önfeljelentéshez...Nade ha az autós a másik sávból húzza rád (mert nem egyirányú), teszi
ezt szemkontaktus mellett jól láthatóan szándékosan, az picit más.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz PociAti #24950 üzenetére
Ez a szutú biciklisként is meg van,városba nem lehet "száguldozni" kerékpárnak kijelölt helyen sem, mert hopp egy gyalogos, hogy gördeszkázás, hopp egy futó, hopp egy szerelmes pár, babakocsi, nagymama bármi... tolerancia kellene, az sok mindent megoldana... meg észerűség.. pl nem száguldozok, még ha kerékpáros sáv is, mert tudom bármikor történhet váratlan helyzet.
Ezért nem értem ezt a szívja meg xy hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz bandigyerek #24952 üzenetére
Nyiván reális esélyt nem látok rá, főleg, hogy úgy látom, nem is ez a preferált irány kicsiny hazánkban.
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
A holland kerékpáros példánál okosabb ok-okozati összefüggéssel én még nem találkoztam.
Azért annyira toleránsak ott a kétkerekűekkel szemben, mert ott miden autós alkalmanként nyeregbe pattan, szóval pontosan tudja miért kell nagy ívben kikerülni a kerékpárost. Nem csak azért, hogy véletlenül se csapja el, hanem mert kerékpárosként nem jó érzés átélni, amikor valaki tőled 50 centire nagy sebességgel elsuhan.
És ott nem úgy tekintenek a kerékpárosra, mint egy marslakóra, hiszen hétvégén ő is bicajozni fog.Az alap problémának nagyon sok aspektusa van, talán nem is annyira a kultúránál kezdődik, hanem az egészségtudatosabb életmódnál, fenntartható jövőnél, és a megfelelő infrastruktúra kiépítésénél. Ez megteremthetné a kultúrát, de a kultúra önmagában nem teremtené meg az infrastruktúrát és a kedvet.
Illetve magyaroknál az autó - az elmúlt 30 év során kifejezetten - az egyik legerősebb státuszszimbólummá vált. A fizetések nagyon jelentős részét költöttük autókra, melyek az esetek 90-95%-ban csak állnak az otthonok és irodák előtt. Környező gazdasági helyzetben lévő országokban nem volt ennyire durva a helyzet. Jármű forgalmazó ismerősöm úgy fogalmazta meg, mi magyarok egy kategóriával nagyobb autót akartunk annál, mint amit meg tudnánk engedni magunknak. Régi példával élve. ha VW Golfra van csak pénzünk, akkor is Passat-ot veszünk. És ha egy jármű erős, akkor azt ki kell használni.
Kerékpárokra visszatérve, nem a drága kerékpárokból kell sok, hanem az olcsó strapabíró tucatgépekből. Lényeg a mennyiségen és a minimális karbantartási igényen van.
És ugyanez kellene igaznak lennie a rollerekre is. Nem a dupla teleszkópos, hatalmas hatótávú erős gépek kellenek a tömeges elterjedéshez, hanem (kb. 10-12 hüvelykes) ballonos kerekű, egyszerű gépek. Lehetnek erősek (az emelkedők miatt) de mozgásra a lomhább gépek kiszámíthatóbbak.
-
polo493
tag
válasz tothjozsi96 #24927 üzenetére
használtan vegyél akciókamerát gopro ,dji úgy olcsóbb és még jó felvételek is csinál és másra is tudod majd használni mást nem érdemes venni.
szerintem ez már mindenkivel előfordult hogy leszorítják,ledudáljak az útról az embert ,szemből még nem jöttek rám,csak dudálnak általában luxus autókból,mert sietnek sok a bőszme ember ez van,én direkt nem foglalkozom velük ha nincs anyagi kár stb mikor lassan jön mellettem oda sem nézek tuti mutogatni akar,megyek a dolgomra nem éri meg leállni veszekedni feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Srácok, tubeless guminál hagyományos, bringaboltban kapható tubeless-hez való defekt-mentesítő folyadékot lenne célszerű a kerékbe önteni?
Más kell még hozzá? (gondolok itt arra, hogy küllők hiányában, szalag nem kell pl.)Ezekbe a 10"-es kerekekbe mennyit kell kb. önteni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #24962 üzenetére
Lehet bele tenni, "ártani nem használ" jeligére. Bár, ha eleve gyári zselés
a gumi (ami ugye valamilyen szinten önjavító), abba én nem erőltetném.Ha gyári belsős kereket akarsz "átalakítani", abba értelemszerűen szelep
kell csak, küllő valóban nincs, így más varázslat nem kell. (Esetleg még a
felni peremével lehet probléma, ha ott ereszt: peremtömítés megoldja...) -
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #24965 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem. Szétszedhető felninél valahogy tömíteni
kell a két darab között csak utána használható belső nélkül: nekem is
ezért van belső a(z amúgy tubeless képes PMT-vel szerelt) motorba...Szerk: lehet, hogy elég peremtömítővel megkenve összecsavarozni.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz FeniX- #24962 üzenetére
Azért célszerű lenne kétszer átgondolni ezt a slime kérdést.
Persze nem annyira durva a különbség, mint amikor valaki a ballonos kerekét átcseréli tömörre, mert azzal majd megoldódik minden problémája. (Szerencsére annak káros következményeit már egyre többen belátják.)
A levegővel töltött kerék esetében sem az van, hogy slime-tól nem lesz semmi baja, csak jobb lesz tőle. Ha tömlő nélküli gumiról van szó, akkor gyakran van egy gyári zselé réteg, ami a slime-ot kiváltja. Ebbe felesleges tenni, és talán még árthat is neki.
Egy rolleres csatornáról származik a fotó. A kép címe: azon tűnődtem miért vibrál a motor.
Persze lehet arra hivatkozni, hogy te nem ilyen cuccot teszel bele, hanem valami nagyon drága speciális kerékpáros anyagot. Csak nem számolsz azzal a hővel, amit a motor termel, és a slime-mal érintkező felni az egyik legfontosabb hűtőközeg. Slime pedig nem olyan hőterhelésre van "tervezve".
A roller kerekét nem túl élvezetes szerelgetni, hozzá képest a bicaj szinte gyerekjáték. Egy jó külső köpenynek 4.000 km távolságot meg kell tudnia tenni. Jó esetben addig nem is lesz szétszedve. Nincs folyamatos ellenőrzés, hogy mégis milyen állapotban van az a zöld trutyi, ami bele lett nyomva. Új állapotában szerintem nem túl bölcs elképzelés. Mondjuk az élettartama végén, amikor már vékony a futófelület és hamarosan úgy is cserélve lesz, akkor talán nem őrültség. Hátha nem sül rá a felnire.
----
Aztán persze vannak emberek, amit semmit sem szeretnek eredeti állapotban hagyni, mindenbe belenyúlnak. Elképzelésük szerint feljavítanak, csak éppen az élet nem szokta minden esetben visszaigazolni ezt az elképzelést.
-
FeniX-
aktív tag
-
alphamooncam
őstag
válasz FeniX- #24962 üzenetére
Végeztem egy kis kutatást gumiszerelés-defekt javítás témában.
Roller még nincs meg, de fejben már lecseréltem a gumit.
Egy profinak látszó gumiszerelés-tömlőmentesre átalakítás. [link]
Másik tömlőmentesítő módszer, nem kicsit meghökkentő az "elkövető", és a módszer [link]
Valaki esküszik a szigszalagra [link]
Elkészítettem ezt a puffertartályos hacket, éppen volt itthon [link] + vettem hozzá egy ilyen Lidlis cuccot + 2m 20 Bar-os csövet.
Műszer szerint 2,5 Bar-t tudtam eltárolni, illetve egy bicikli belsőt felfújni egy pillanat alatt.
Ebben a videóban van pár hack pl. olyan is, ahol rárobbantják a makacskodó gumit a felnire...
Első körben nem tervezek a kétrészes felnibe semmilyen tömítő folyadékot beletölteni, megnézem működik-e a szigszalagos, meg a régi belső szelepének a felhasználása trükk.
Nagyobb sebességnél el tudom képzelni, hogy komoly kiegyensúlyozatlanságot okozhat az a folyadéktömeg ahogy ide-oda csapódik a gumi belsejében.
(* megelőztek)
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Van egy Dualtron Mini-m, és érdeklődnék, hogy milyen ellenállása van a vízzel szemben? Nem szeretnék vele szakadó esőben menni, viszont esetlegesen nedves út, nagyon enyhe, szemerkélő eső (kijelzőt leszámítva) árthat neki?
Köszi előre is! -
PociAti
senior tag
válasz FeniX- #24971 üzenetére
"No, de akkor visszatérve az eredeti kérdéskörre: mivel lehet a leginkább védekezni a defekt ellen?"
Én már legalább 30 hozzászólást írtam defekt témakörben, de még egyetlen defektem sem volt.
Úgy érzem túl van lihegve a téma.Ehhez több dolog hozzájárult, elsősorban az első szériás Xiaomi rollerek, amelyeknél a tulajdonosok gondatlanságból - és/vagy lágyabb lengéscsillapítás miatt - alacsony keréknyomáson használták a rollert, ezáltal nem valódi defekt jött létre, hanem a belső elmozdult a külsőhöz képest, kidörzsölődött. Ezt a jelenséget elég későn ismerték fel, addigra nagyon sokan megszívták. Ezt a felépítés még a 2. generációs Xiaomiknál is megvolt, addigra ezek a rollerek uralták a piac bő 50-70%-át. Szerencsére a "típushiba" elterjedésének hírével egyidőben kezdtek széles körben megjelenni az akkus kompresszorok, melyek a pumpálást könnyűvé tették.
Lényeg, hogy az ebből a problémából eredő defekttől való parázást már nehéz lesz kiirtani a köztudatból.
Az első generációs Xiaomiknak nem volt annyira erős a külső köpenyük, mint az utódoknak, de erre a jelenségre a szerelők is aktívan ráerősítettek, hogy az ő portékájuk sokkal jobb, a gyári pedig egy rakás szar. (Aztán látva a példákat, hogy gyárival megtehető 4000 km, egyes szervizekben használt kínai külső pedig 1500 km után teljesen elfogyott. TUOVT, PMT és egyéb márkáknak tényleg jóval a gyári CST köpenyek fölött vannak, de árukat nézve más ligában játszanak.)
A defektek leginkább 2 tényezőre voltak leszűkíthetőek, hanyagságra és pechre.
Modern rollerek már jellemzően tubeless gumikkal rendelkeznek, kevésbé érzékenyek a lapos használatra, de használni biztosan nem használ nekik. Például az oldalfal merevítő szálaknak.Aztán vannak a fizikai jellemzők, mint a sebesség és tömeg is biztosan közrejátszik a defekt elviselésének a képességében.
Fémdarabon, üvegszilánkon átmenni, vagy egy királydinnye tüskéjét beszedni pech. Ezekkel nehéz mit kezdeni. És talán a slime se lenne megoldás. Lassabban kell menni ilyen szakaszokon és próbálni kikerülni a veszélyforrást. Pl. nagy ívben kikerülni az üveget tartalmazó szelektív kukákat.
Ha meg defekt van, el kell vinni a szerelőhöz (vagy otthon nekiállni a javításnak).
Nem ismerek olyan aktív védelmet, ami ne járna hátránnyal, vagy költséggel. Az extra kiadást lehet inkább jobb köpeny megvételére kellene félretenni.
-
-
Peaceliker
őstag
válasz Anthony001 #24973 üzenetére
Dualtronok (nagyobbak) általában nem a legszarabbak ilyen kevésben. Miniről pont sosem láttam infót, de képek alapján izgulnék, hogy ahol a nyak kapcsolódik a vázba bevezeti. Szóval ha elkapna egy eső otthon egyből belenéznék inkább.
De amiről valamiért ritkábban van szó, pedig kényesebb a vízre, az a motor. Szinte egyik sincs szigetelve ahol motor kábel megy be. Ott kend ki valamivel. Motorba ha nedvesség jut az pár hónap alatt szépen meg tudja enni a mágneseket"Oh my Goa'uld!"
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
engedjétek meg, hogy nagyon röviden összefoglaljam az eddigi tapasztalataimat a Niu kQui2 pro rollerről. (úgy láttam, közvetlen leírás még nem volt, később hátha jól jön)- Közvetlenül indulás után nem igazán fog az elektromotor fékje. (a munkahelyemről indulva, szinte rögtön van egy kis mozgássérült lejtő egy lépcső mellett és ezen szoktam legurulni. Meglepődtem, hogy mennyire nem tudtam megállni az lejtő alján. Nem tudom, hogy ez mitől van.
Egy rövidebb táv után már enyhe fékezésre is 'majdnem pofára esek, amúgy úgy fog a motor fékezésnél.- A hatótáv nekem hozta az elvártakat. 16km van a munkahelyem és a lakóhelyem között, viszonylag sík terepen, relatív sok gyalogos közbevágással, ahol lábbal kell felsegíteni a padkára a rollert. (külváros, nagy járdák). Mikor beérek a munkába még általában nagyjából a fele kapacitásom megvan. (43-45%, de volt már 50pár is) Ilyenkor rátöltök bent és úgy gurulok haza.
- A lábtrepni számok szerint ugyanolyan széles, mégis a két szélén perem van, ami lejt, így a "nettó" szélesség keskenyebb, mint a kisebb hatótávú ninebot-é, amit előtte használtam.
Hátsó féklámpa szintén jobban tetszett a segway-en, ami villog. Itt csak erősebben világít, valamint ha nagyobb tempóról lassítok, akkor a fékkar elengedése után még egy minimális késleltetés is bele van építve, szóval tovább világít a féklámpa.
A gumik jó szélesek és belső nélküliek. (nem mondtam újdonságot, de tetszik)
Lámpa nagyon jó, szuper fénye van. (szintén csak a ninebottal tudom összehasonlítani, de kicsit mintha nagyobb területet világítana meg)Nekem fehér színű van, ez sajnos nagyon koszolódik, portól is.
A kijelző szép nagy, nem kell keresgélni a számokat, fókuszt, egyből látom, amit szeretnék tudni. (sebesség, akku)- 20km/h felett nekem nehéz beállítani a tempomatot. (5másodperc után kapcsolna be)
18-ra, 19-re bármikor egyből beállítom, de mondjuk 22-re még csak 1x sikerült.Amúgy összességében eddig tetszik. Kormány markolat is szép kidolgozású és a zár-szerkezet is stabilnak tűnik.
Ha először a nagyobb hatótávú ninebotot vettem volna, akkor nem biztos, hogy erre esett volna a választás, de így nem bántam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz FeniX- #24977 üzenetére
Tele akkuval nem tud fékezni, mert nincs hova visszatölteni a keletkező áramot. Van olyan fajta efék ami fűt, de az rosszabb, sűrűbben süti meg a cuccokat.
Ezen szerint ez a töltős fajta és védelem is van benne. Amelyikben ilyen nincs, az szabályzót süti meg tele akkunál"Oh my Goa'uld!"
-
FeniX-
aktív tag
válasz Peaceliker #24978 üzenetére
Áhá, ezt hasznos tudni!
Akkor lehet, hogy bent sem kéne teljesen feltöltenem, 100%-ra. -
-Tsaba-
tag
Sziasztok! Rollet már sikerült vennem, egy Ninebot d38e-t sikerült nagyon olcsón megcsípnem. Már sikerült is felokosítani hogy 30km/h legyen a vége, és legyen benne tempomat is (ha esetleg vkinek kell segítsék hozzá szóljon, bár youtubon fenn van minden).
Viszont most újabb tanácsra lenne szükségem.
Milyen kiegészítőket ajánlotok még amit érdemes vennem hozzá? Gondolok itt telefontartó, táska, stb? És ezekből milyen az ajánlott (pl telefon tartoból aluminimum, vagy vízállós műanyagos, stb), vagy táskából mekkora méretűt és milyet érdemes (elsősorban alli, shein, és temu, esetleg ebay forrásból)? Köszönöm -
DigitXT
félisten
válasz -Tsaba- #24985 üzenetére
Mire van szükséged? Miért lenne érdemes venni telefontartót/táskát rá?
(Előbbi navigáció esetén hasznos, utóbbi mondjuk kiegészítő akkunak, de
így, hogy nem tudjuk az igényeidet, hogy ajánlhatnánk bármit? Csak azért
hogy legyen, szerintem semmit ne vegyél. Amúgy esőben szar rollerezni =
brutál vízálló tok felesleges, ha a telód amúgy bírja a sima esőt... Habár az
is igaz, hogy olyankor a legnagyobb az esélye egy zakónak, szóval "nyitott"
tartókban oda lehet verni, ha eldobod a vasat. Zártban meg kezelni rossz.)Ui: ha nem raksz semmit a táskába, akkor minek? Ha tudod mit raknál bele,
akkor meg akkora táskát kell venni... (De azzal számolj, hogy a táska nehéz,
ha "tele pakolod", ami a kormányról lógva kibillentheti a rollert parkolásnál,
és zavaró lehet menet közben is, a tehetetlensége okán. Kompromisszum!) -
addikt
-
alphamooncam
őstag
válasz alphamooncam #24972 üzenetére
Ma megrendeltem.
Hozzácsaptam egy ülést, meg egy gyorstöltőt.
Ülés megrendelése nem ment teljesen flottul, de aztán telefonon keresztül sikerült tisztázni, hogy a Cityre való üléssel együtt kapjam.
A végső lökést az árengedmény adta, magamtól még lehet csúsztattam volna egy kicsit.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
PociAti
senior tag
"Változik a KRESZ
Folytatódik a KRESZ megújításának előkészítése, a projekten félszáz szakmai, érdekképviseleti, tudományos, közigazgatási és civil szervezet dolgozik. A javaslatok között szerepel a gyalogátkelőhelyek biztonságosabbá tétele, valamint a közlekedésoktatás bevezetése az általános iskolákban.
..."Ez a rész nem semmi:
... a projekten félszáz szakmai, érdekképviseleti, tudományos, közigazgatási és civil szervezet dolgozik.Akik hiányolták, miért nem elég csak beletenni a rollerre vonatkozó részt, az nagyjából választ kap a kérdésre. És amikor hozzányúlnak a gyalogos közlekedés szabályaihoz, az erősen kihat a rolleresekre is (leglátványosabban akkor, amikor keresztezik egymás útját.)
Halom másik média is lehozta, politikai, ideológiai, stb. meggyőződéstől függően mindenki választhat magának online újságot, vagy mindből szintetizálhatja magának a lényeget. Az atv az Economix-ra hivatkozik. A 24.hu nem jelölt meg forrást, az Üzletem.hu az MTI-re hivatkozik, Telex szokásához híven majd napokkal később számol be róla (a többieknél kicsit összeszedettebben), jelen pillanatban még nem írtak róla.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #24608 üzenetére
Kicsit még hangolni kell, de amúgy már így is nagyon megindul:
Simán hozza egy kisebb dual motoros gép erejét érzésre: durva!
(És ezt csak így próbálgattam a ház előtt nem is nagy tempóval.)Szerk: utóbbi azért érdekes, mert egyre erősödik, de az akku már
így is benézett 100A-be. Ha nagyon nyektetem, vagy nem marad
semmi hatótávolság, vagy leég a motor, esetleg mindkettő.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #24993 üzenetére
Tényleg???
Amennyiben binárisan szemléljük a dolgokat ...
Amíg egy házba nem lehet beköltözni, addig tényleg nincs kész, de azért van különbség aközött, hogy
- még az alapok ásásának se álltak neki,
- vagy már a festésnél járnak.Persze a régi KRESZ-en lehetett volna egy kicsit faragni, helyette szerencsére a probléma mélyére ástak - mint ahogy ez a fórumon is nagyon sokan hiányolták már - és azt írják "nagyobb hangsúlyt kellene kapnia a közlekedésoktatásnak, nevelésnek, már az általános iskolákban is."
Én bizakodom, a munkának idővel meg lesz a gyümölcse. Egyszerre kellene EU-s jogszabályoknak meglelni és magyar specifikusnak lenni. Ez talán a legnehezebb része.
-
Silentfrog
veterán
Ismételten vissza kellett küldenem gariba az Okai Neon lite rollerem.
Egy használat után a töltést ismételten nem vette, a kormány nem szorult már hogy legutóbb visszajött, ellenben úgy mozgott hogy az életveszélyes volt.
Ha már visszaküldöm kértem hogy nézzenek rá a gumikra mert bár lassan de mindkettő enged.
Hívtak is a MM-ból hogy mindent megcsinálnak garanciában, de a gumikat nem tudják , csak fizetősen cserélni.
Mondom legyen, rákérdeztek biztos mert 85 000 ft lenne az első és a hátsó ára.
119 ezer volt a roller.
Igen két gumi cserére 85 ezres ajánlatot kaptam a garanciális szervízre leadott rollerre.
Kétszer már javították a MM szerint a harmadik után cserélik vagy visszaadják az árát.
Felmerült bennem egy kérdés
Mivel ha nem ők akkor én cseréltetni fogom a gumit, mert nincs hangulatom 2 naponta pumpálni, így arra gondoltam nem azért adtak ilyen irreális árat hogy ne kérjem csináltassam meg magam és így talán vesszem a garanciát?-A gumi csere miatt veszthetem a garanciát?
-Van valami módszer amivel szétszedés nélkül javíthatom a lassan engedő tömlő nélküli rollergumit? ( autó defekt spayre gondoltam elő körben)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Silentfrog #24996 üzenetére
Szerintem, ha visszakaptad használd még pár napig megint menjen garira pénz vissza és vegyél egy normálisat.
Erre egy fillért ne költsél már.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Silentfrog #24998 üzenetére
Én 2022 őszén vettem egy használt Xiaomi pro 2-t 170.000-ért. Olyan nagyon sokat nem használtam, (majd megnézem pontosan mennyit mentem vele, amikor megvettem 154 km volt benne) de azóta is teszi a dolgát meg vagyok vele elégedve. Majd ha lesz időm megnézem hogy a 15-ből eltudok-e jutni normális körülmények között a 14-be a munkahelyre és jó idő után ezt fogom használni itt is.
-
gyikhuszar
tag
Hali!
Erősen gondolkodom elektromos roller vásárlásán, de kezdek elveszni az információk tengerében.
Alapjában véve kerékpárral közlekedem (Budapest) a forgalomban évek óta, így nagy rutinnal és mivel nekem ez sport és hobbi is egyben, ezért elég jó kondícióval, így nem általában nem esik nehezemre felvenni a forgalom ritmusát (azaz a forgalom részévé válni, nem pedig kikerülendő tereptárgy lenni), illetve egy-egy sávváltás, kanyarodás, egyéb művelet érdekében simán felgyorsítok 45-50-re.
Na a leendő társam jó lenne, ha ezt tudná, így a pálcikák ki is estek a kosárból.A következő probléma, hogy két város között hurcolásznám autóval, így a szállíthatóság is fontos lenne (nem beszélve arról, hogy Budapesten lépcsőzni is kellene vele).
Ami kicsit meglep, hogy simán lehet több százezer forintért olyan rollereket venni, amik olyan szinten szarok, hogy eltörik a kormány, a lengővilla, a váz, a kormány lehajthatóságát biztosító mechanizmus alapjaiban is tré, néhány összecsukást követően pedig lóg az egész, stb.
Első körben Segway P65-öt, illetve Dualtron Minit nézegettem, ezek még talán kezelhető tömegűek, de néztem Kukirin G4-et, Kaabo Mantis King GT-t is, de ezek már 30+ kilós szerkezetek (nem kevés bajjal), így a mozgathatóság már elég nehézkes.
A lényeg, hogy szívesen vennék ötleteket a fenti paramétereknek megfelelő rollira vagy véleményt azokról, amikre végül jutottam.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest