-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
viszont a cserét elhúzhatják hónapokig ugye? Rákényszerítve a pénz visszakérésére.
(javítás kb kizárt, olyat nem lehet egy vinyóval)Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Speedhs
őstag
Gondolhatod, hogy nem fogom 2 szaros ram miatt a nevemet kockáztatni.. egy 13 éves kisgyerek vette a ramot át.
Most beszéltem az apjával meg mindent, korrekten, higgadtan.
Pénz vissza, majd én legariztatom és ennyi.
Csak ezt nem értem, hogy mit képzel magáról, hogy fenyegetőzik ?Apuka azt mondta, hogy még ez az első üzlete a fiának, és még nem olyan fejlett a kommunikációban stb.. kérem, aki laikus az ne vegyen ilyen alkatrészt
Az meg a kedvencem, hogy fél óra játék után tönkremegy a ram. Mitől megy az tönkre? Csak nem túl lett húzva? Ennyit erről, ezek után még ennyire sem bízok meg senkiben...
Üdv,
Gergő -
kali
legenda
a külön történet köre tegnap lefutva; javítás nem volt lehetséges - a hibás cipőt leselejtezték -, azonosat adni nem tudtak az üzletben, az eladó hölgy mondta, hogy akkor vásároljuk le a pénzt, a feleségem válasszon magának valamilyen cipőt! nézelődött a feleségem, miközben én beszélgettem az eladóval, és mondtam neki, hogy amennyiben a feleségem nem talál megfelelő cipőt, úgy pénz vissza, mire közölte, hogy azt nem, mert főnöke nem engedi, meg így, meg úgy... mondtam neki, hogy engem ugyan nem érdekel a főnöke, törvénytelenségre még ő sem utasíthatja! erre telefonálgatni kezdett a főnökének, akit nem ért el, arra hivatkozott, hogy lengyelországban van. a feleségem persze nem talált megfelelő cipőt, egy volt, amit próbálgatott, de láttam rajta, hogy nem kimondottan tetszik neki, inkább csak kompromisszumos megoldást keres, hogy ne vitatkozzak az eladóval. ráadásul az újabb cipő valamivel drágább is volt - pedig ez előző sem volt annyira olcsó, nem 5 vagy 10 e ft kategóriáról van szó -, mire az eladó mondta, hogy abba beleszámítja a leselejtezett cipő árát. mondtam neki, hogy nem, bő 4 hete leadtuk a cipőt - mellesleg egy nyári cipőről van szó, és ugye már ősz van -, elállunk szerződéstől, kérjük vissza a pénzt!
az eladó csak vágta a pofákat, hogy az nem úgy megy, csak ha a főnöke beleegyezik!
mondom neki, hogy engem továbbra sem érdekel a főnöke, de azt megértem, hogy ő "csak" az eladó, és a főnöke parancsol neki, de beszélje meg vele, mire ismét telefonálgatni kezdett, és végül visszakaptuk a cipő árát![ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Kaptam a fogyvédelemtől levelet, hogy a bejelentésem nyomán eljárást indítottak a hervis ellen, a felvett jegyzőkönyv tartalma miatt. Biztosan kapok értesítést az eljárás eredményéről is, megírom majd. De lehet hamarabb lesz személyes találkozóm a bolt képviselőjével, ugyanis a békéltető testület elé vittem a szavatossági igényem elutasítását.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
asdf_
veterán
úgy a nyakukra jársz, és ha sokadszorra sem orvosolják a problémát, akkor elkéred a vásárlók könyvét, és abban rögzíted a történteket, illetve irány a fogyvéd.
Ezzel szokott az a problema lenni, hogy sufnigsm-ben azert olcso a telefon, mert hasznaltnak hazudnak egy uj keszuleket, igy adasveteli szerzodessel adjak el 0% afaval, es mivel hasznalt termekrol beszelunk, egeszen mas a tortenet, meg lehetosegek vonatkoznak ra jogilag, mintha egy zsiruj telot vett volna franko helyen. Sajnos mindenki utolag tanulja meg, hogy az olcsobb a dragabb.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
-
ANDROID???
addikt
Gyanítottam..
Tájékoztattam, hogy nyugi, az alcámat hordtam vissza lelkesen amíg végül sikerült egy új példányra cserélnem. Az most beszart 2 hó után és a szerviz TELEMAX ismét nem jól rakta össze.
A T állítólag nem nyúlhat hozzá, csk beküldheti a Telemaxhoz (újabb próbálkozásra).
Nem tudom felfogni épp ésszel, hogy ott ugyan milyen ügyes emberek "dogoznak". Azért megnézném, hogy ha ők a telefonjukat szutyok elcseszett állapotban kapnák vissza, mennyire lennének boldogok. -
szociologus
csendes tag
Nem volt benne sem hétvége, sem ünnepnap. Ha rám hallgatsz, akkor ezt a futár történetet kihagyod, pláne látom, hogy valószínűleg pesti vagy, annyira nincs messze Budaőrs (bár ebben az esetben oda is kell érte menni). Viszont a neten már olyan sztorit is olvastam, hogy a futár zúzta össze a gépet - oszt az userre kenték, gari meg ugrott.
A tapasztalataim miatt kissé paranoiás vagyok, ezért azt javaslom, hogy irány személyesen a szerviz, átadás előtt jó csomó fénykép a készülékről a jellegzetes ügyféltérben, az online követés érdekében pedig kérj munkalap számot azonnal.
-
pinnacle
nagyúr
Szia! Jót még nem nagyon olvastam a Telemaxról, igaz inkább a negatív tapasztalatot írják meg az emberek. Viszont nekem a 3 napon belül kezdődő festékleválásos Blademnél elismerték a gyári hibát. Az eladó nem akarta elismerni, azt mondta, hogy kulcs is megkarcolhatta.
Samsung Fame-nél nem jár a Prémium, van más ilyen garanciás termékem, de gondolom az csak arra érvényes. Más SIM-el nem próbáltam, de SIM nélkül sem jut tovább a Samsung logón, hanem újraindul. Egyébként ez történt.
1. Este bekapcsolva volt, reggelre kikapcsolt, bekapcsolás után állandóan újraindul. Próbáltam recoveryben gyári visszaállítást, de csak egy kifeküdt robot látszódott.
2. Szoftverfrissítés után, beállítottam a telefont, megint kezdődött az újraindulás.
3. Újabb szoftverfrissítés, beállítottam a telefont, elindítottam a Gogle Mapset, megint állandó újraindulás, ami csak az akku levételével szűnik meg, visszarakva, újrakezdi.
Az a furcsa, hogy SIM nélkül is. Találkoztál már ilyen problémával?[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Már elküldtem bevizsgálásra. A Telemax is lehetséges SIM, SD kártya, letöltött program hibát említett a 2. frissítés után. Az fel sem merült, hogy a telefon hibás lehet. A SIM decemberben volt cserélve, más telefonban gond nélkül működik, SD kártyát formáztam, csak WhatsApp, Viber volt telepítve.
Egyébként ha SIM, SD kártya hiba van, ezek kivétele után is maradhat az állandó újraindulás?[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Majd megkérdezem, hogy másnak is volt-e ilyen újraindulása. Recovery régebben működött, Wipe Cache segített a lassuláson.
Ha esetleg elfogadnák a csere igényemet, pénz visszafizetést mikor kérhetek? Fame-t már nem árulja a Telenor, ráadásul 7650Ft-ért függetlenítettem náluk. Nem tudom, hogy ezt visszakérhetem-e.
Ilyen garancialevelet kaptam, ma voltam kicseréltetni a SIM-et, állította az eladó, hogy pénzt nem kérhetek vissza, csak ugyanolyan vagy ráfizetéssel drágább készüléket kapok. "Kicserélés nem lehetséges", remélem nem azt jelenti, hogy bármilyen Samsung készüléket köteles vagyok elfogadni, hanem azt, hogy pont ugyanolyan legyen. Egyébként a Váci úti szervizben is azt mondták, hogy nem lehet elállni a szerződéstől, de gondolom a törvényt ők sem írhatják felül, csak nem tiszta, hogy mit jelent ez a nem lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Itt is írják, hogy
"Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok."Egyébként az a tapasztalatom, hogy vezetőt kell kérni, mert az alkalmazottak, attól félnek, hogy valamit elrontanak, ezért inkább elhajtják az ügyfelet. Két eladó is azt mondta, hogy nem lehet visszakérni a pénzt.
Amikor az Astoriánál függetlenítettem a telefont, ott sem tudtak ilyen lehetőségről, erősködni kellett, vezetőt kérni, hogy tényleg van függetlenítés, kártyás telefonnál, 1 éven belül is.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Igen, először derüljön ki, hogy mit határoznak. Egyébként azt nem tudom, hogy működni kell-e a Google Playes alkalmazásoknak a telefonon, gondolom az Android azért ingyenes, mert a Play hozza a hasznot. Pláne ilyen elterjedt alkalmazásoknak, mint a Viber, WhatsApp "illene" működni. Szélsőséges esetben, ha semmi sem működne, akkor sem reklamálhatnék? Szerintem azt nem szabhatja meg a gyártó, hogy hivatalos forrásból mit telepíthetek, vagy jelezni kellene vásárlás előtt, hogyha valami nem működik. Kérdeztem az Android, Fame topicban, még nem jött visszajelzés, ilyen újraindulásról. Hardveres, belső SD kártya hibára tippelnek. Lehet, hogy a hibás részre írás után jön az újraindulás? Azt is mondták, mivel nem rootolt a telefon, a telepített alkalmazások sem tudnak beleírni a rendszerbe.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
-
pinnacle
nagyúr
Az nem derült ki, hogy gyári állapotban jól működik, mert azonnal felraktam ezt a kettő alkalmazást. Nincs olyan hozzászólás, hogy másnak is okozott ilyen problémát. Egyébként szerinted root nélkül is be tud úgy kavarni, hogy állandó újraindulás legyen a végén?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen