Hirdetés
- PlayStation 5
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Warships
- War Thunder - MMO Combat Game
- Le Mans Ultimate
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Azonnali játékos kérdések órája
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
temporello
tag
Érdekes,mert nem nagyon szoktak cicózni,szerintem valami félreértés történt.
Ez a Lidl hivatalos politikája:
"Üzleteinkben a vásárlástól számított 90 napon belül Önnek fogyasztóként módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát." -
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Astery
senior tag
Felhívtam őket korábban telefonon - még mielőtt a másodikat megrendeltem. Akkor már a drágább áron ment a webshop-ban. Azt mondták, hogy a beszállító nem tudta teljesíteni de rögzítenek nekem az eredeti (alacsonyabb) áron egy új megrendelést. Erre az új rendelésre sem érkezett semmilyen értesítés azon kívül, hogy fogadták. Tehát úgy néz ki, hogy a beszállító az alacsonyabb áron nem tud/akar szállítani - a drágábbat teljesítette.
[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
+1
Támogatom 100%-ban igazad van!◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
BB9000
senior tag
Gyakorlati tanács: Ha az üzlet nem akar a "garanciális" hiba kijavításával foglalkozni és közvetíteni a gyártó felé, akkor a vásárló ezt a tényt rögzítheti a vásárlók könyvébe. Általában ennek megemlítése is elegendő és rögtön megváltozik a bolt hozzáállása, ugyanis törvény szerint a bolt köteles a jótállás ügyintézésre. A boltnak kényelmes, ha nem nekik kell ezzel foglalkozni, ezért akit csak lehet elhajtanak a gyártókhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- OpenMediaVault
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- TCL LCD és LED TV-k
- Építő/felújító topik
- Napelem
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- További aktív témák...
- EXTRÉM Teljes merevcsöves EKWB szett MINDEN RÉSZE ELADÓ! Ház Distro Blokkok VGA Fittingek stb.
- Lenovo LOQ 15APH8 Gamer Laptop - Ryzen 5 7640HS, 15.6", FULL HD, 144 Hz, 2 TB, 16 GB, RTX 4060 8GB
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X - GTX 1060 - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest