Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz SaGa59 #7887 üzenetére

    Kezdheted a hárommal, viszont ha megtetszik, kicsit nyögvenyelős lesz visszaszokni a korábbiakhoz.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #7887 üzenetére

    A harmadik részhez a DLC-k mennyit adnak hozzá?

    Bocs, az árakat összekevertem, a 2. rész olcsó, az első és a harmadik nagyjából egy árban van, annyi eltéréssel, hogy a harmadik az összes kiegészítővel 6870, az első rész (Remastered) meg 6245. A második rész 1995.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz SaGa59 #7890 üzenetére

    Sokat, must have minden dlc a From játékaihoz.

    Amúgy két ezrest a második rész is megérhet, mert ebből a topikbó is látszik, hogy van azért közönsége.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz SaGa59 #7893 üzenetére

    Szerintem semennyire. Bármennyire is szeretem, egy kopott, elavult játék az első rengeteg idegesítő megoldással. A sztorit meg tudod nézni youtube-on, mert a játékból úgyse értenél önmagában semmit, a játékmenet még azóta óriásit fejlődött.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #7895 üzenetére

    Belenéztem mind a kettőbe. Próbálom eldönteni, milyen karakterrel kezdjek. A 2-őt egy sorcererrel, a 3-ast, nagy mellénnyel egy depriveddel. Persze hamar meg is kaptam, ami ezért jár. De tetszik a dolog. Hogy gondolkodni is kell, merre tovább, kibe érdemes belekötni, kibe nem. Meg, hogy a kristálygyík előtt odaírták a földre, fordulj vissza haver.
    Mondjuk, mikor az a három törpemalac Majulában kinyírta a sorcerert, kétszer is, nem kicsit lettem ideges, de belefér. Az már jobban bosszant, hogy ott az a kút a falu közepén, látom, hogy két felvehető tárgy is van odalenn (lehet, hogy a kovács, meg a másik bezárt ház kulcsa?), de nem tudok lemászni, leugrani meg instant halál. De majd rájövök, mi a módja.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #7902 üzenetére

    Nem tudtam ellenállni és beruháztam egy DS Remasteredbe is. Az este belenéztem és észrevettem valamit, amit a másik két részben nem (legalábbis néhány óra játék után mind a hárommal). Van legalább fél másodperc késleltetés, ha nem több a kontroller ravaszának, vagy gombjainak megnyomása és az indítandó mozdulatsor megkezdése között. Emiatt nem az ellenfél mozdulatait reagálja le az ember, hanem megpróbál elébe menni a feltételezett, lehetséges támadásaiknak. Ha nem pontos az időzítés, akkor vagy túl hamar próbálok pl kivédeni egy csapást és mire a saját animációm véget ér és váltani tudok, be is szedtem a csapássorozatot, vagy mellé ütök, mert még nem ért oda az ellen a fegyver hatótávjába és szintén beszedek párat, mire újra akcióba léphetek. Mondjuk, ami igazán felbosszantott, hogy a késleltetés miatt sikerült egy nem is túl széles hasadékba ötször is beleugranom, ahelyett, hogy átugrottam volna. A másik, ahogy a fejszecsapásaim a folyosó falán szikrázva fennakadnak, de attól az ellen még ugyanúgy hullik, mintha ő kapta volna. Ez szerintem komoly szépséghiba. Persze ha nem hullanának, jobban fájna. A harmadik, amit meg kell szoknom: ha belenézek az inventoryba és nem lépek ki belőle teljesen (olyan kicsi a nyitott képe a jobb felső sarokban, hogy nem tűnik fel), csak nézek bután, hogy hiába nyomkodom a „ravaszt”, nem támadok vagy védekezek, mert addig nem reagál, míg nyitva van. Az ellen viszont simán lecsap. Ez nagyon zavaró.
    Viszont az a trükk az asylum démonnál, hogy nem nekirontani kell, majdnem csupasz kézzel, hanem elslisszolni mellette és kicsivel később könnyedén leverhető, tetszett. Persze nekiugrottam néhányszor, mire észrevettem a lehetséges menekülési utat. Ami rámutat, hogy mindent is meg kell nézni, amíg módodban áll, mielőtt verekedni kezdenél valakivel.
    Illetve a DS 3-ban is találtam valamit. Lehet, hogy a HDR okozza. Az elején, a karakter kiválasztásakor kicsit csinosítani akartam rajta (tudom, minek, a játék nagy részében úgyis rászikkadt bőrű zombiféle kinézete lesz, de akkor is), de hiába színeztem a frizuráját, mindig csak valami majdnem fekete maszat maradt a szín helyett. A másik két résznél ilyen gondom nem volt.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • shakuras

    csendes újonc

    válasz SaGa59 #7931 üzenetére

    Az említett késést én nem tapasztaltam, sőt a ds1-ben ment a legjobban a parry. Ha játék módra állítod a tv-t, lehet, segít ezen. Bár ha a többi játéknál nincs gond, akkor nem tudom mi lehet a baj. A falakon itt-ott át lehet ütni, sok előnyt nem fog adni :)
    A DS3 nem támogatja a HDR-t, rá lehet erőltetni, de nem lesz látványos az eredmény, úgy vettem észre. Jobb kikapcsolva hagyni.
    Visszatérve a DS1-re, ha minden titkot szeretnél felfedni a játékban, érdemes a bejárt szakaszok után visszanézni gameplay videót, hogy mi maradt ki, mert vannak olyan dolgok benne, amire a büdös életben nem gondolna szinte senki, hogy megtegye.

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz SaGa59 #7931 üzenetére

    Fél mp rengeteg, annyinak nem kéne lennie. Játékosok anno tesztelték a DS2 idején és abban nagyobb volt az input lag, SotFS verziónál nem tudom, hogy mókoltak-e ezzel.
    DS1-ben azért tűnhet esetleg nagyobbnak a lag, mert maguk a mozdulatok lassabbak, azaz több frame egy ugyanolyan csapás mondjuk, mint a későbbi játékokban, így a hit regisztrálása is később történhet meg.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #7934 üzenetére

    Kikapcsoltam a HDR-t, nem lett jobb semmivel. Olyan, mintha hiába tologatnám az RGB csúszkákat, alig változna valamit a szín. Mindegy, együtt lehet élni vele. Úgyis az első részt nyúzom, tanulom. Most egy sorcererrel. A minotauroszig nem is volt vele semmi különösebb gond, párszor feldobta a talpát, de általában az én figyelmetleségem miatt (tök alap mobbal pofozkodva beleléptem a szakadékba meg ilyenek). A minotaurosz viszont hamarabb kinyírt, mint meg tudtam volna mozdulni. Most talpalhatok vissza hozzá… Közben gyúrtam kicsit íjászatra is, hasznos képesség itt-ott, jól kiegészíti a sorcerer mágikus nyilait (a bombákat hajigáló nyavajások ellen, mert nagyobb a célozható hatótávja, bár erősen jobbra hord a rövid íj), ráadásul azok ugye fogynak és csak tábortűz mellet lehet visszatölteni, ami az összes gyalogot is visszahozza. Az meg nem mindig jön jól. Nyílvesszőt meg tudok venni.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • #82860288

    törölt tag

    válasz SaGa59 #7935 üzenetére

    A lag-ra annyit, hogy ebből a szempontból az összes magyarázat bullshit.
    Ez a videó kicsit hosszú, de ha a Combat & Difficulty részre mész, ad egy kis magyarázatot.
    Ez mondjuk DS3, én is azzal játszo(tta)m PC-n controllerrel Sorcerer karival.
    A játékban nincs animation / attack cancelling, ami nem is probléma, de a gombnyomásokat sem regisztrálja a játék. Hogy ez szándékosan ilyen, vagy programozási hiba, nem tudom. Akárhányszor tesztelem a controllert, mindig jó és azonnali visszajelzést kapok.
    DS3 alatt ez nem működik. Pl. hosszan nyomom a B gombot futáshoz, a lag kb. 2 mp. Ha el akarok menekülni valahonnan, nem tudok elfutni, helyette inkább 2x roll dogde és utána talán a futás megment.
    Megnyomom az X gombot, és flaska helyett gurulászik.
    Ha megnyomom az RB-t 3x, általában 4x támad. Ha megnyomom 2x, akkor 1 nyomást regisztrál.
    Próbáltam ezt tesztelni, mert pl. a The Elder Scrolls Online-ban van olyan, hogy 1 mp alatt 1 skillt vesz be a játék, igaz ha gyorsan nyomsz egy light attackot és egy skillt, akkor az 2. Nem emlékszem minek hívták már ezt (valami cooldown, van erre rövidítés is), de a lényeg, hogy nyomhattál bármit, nem történt semmi, pedig ott volt animation cancelling és ott élhetett az a kijelentés, hogy input queue, mert hogy konkrétan teljes rotációkat kellett csinálnod hosszú perceken, órákon keresztül.
    Itt rengetegszer volt olyan, hogy hiába nyomkodtam gombokat, nem vette be a játék. Ott álltam a boss előtt, és nem tudtam harcolni, akkor sem, amikor 2 mp-ként nyomtam gombot, na ott tuti nem volt input queue.
    Tesztnél a controller hibátlan, mindegy, hogy wireless vagy wired. Játékban nem volt rajtam effekt, nem volt semmi inaktív, összes bar tele, és mégsem tudtam harcolni, mert nem reagált semmit a játék.
    Ezeket a dolgokat nem lehet kimagyarázni iFrame-mel meg hasonló dolgokkal, egyszerűen kaki.

    Amit nem igazán értek, mert a játék PC-n is eleve konzol UI-t használ, egér+bill kombóval nem is tudom használni, mert nagyon nehezen lehet rájönni, mikor mit kell nyomni.
    És ez borzasztóan csalódást keltő dolog ám, mert egy játék, ami arról szól, hogy milyenek a reflexeid, saját magát köpi szembe a rossz működéssel együtt.
    Ahol ráadásul az AI úgy van programozva, hogy amint használsz egy skillt, azonnal ellentámadásba lendül egy sokkal rövidebb animációval, sokszor több akcióval, sokszor sokkal nagyobb távban, mint az a játék saját szabályai szerint megengedett lenne.
    És amikor egy sorcerer cast 2-3 mp és a boss meg lerendez a másodperc törtrésze alatt több támadással is, akkor az egyszerűen unfair.
    Annak semmi köze ahhoz, hogy a játékos mennyire jó, vagy a reflexeid mennyire jók, amikor először technikai dolgokkal kell megküzdeni és utána jön a reakcióidő, az csak egyszerűen szar.

    Imádom a DS3-at félreértés ne essék, de az időm nagy része azzal ment el, hogy a játék unfair és technikailag nem működik.
    Rengeteget gugliztam erre, nem nagyon találtam megoldást azon kívül, hogy a többség reakciója erre az, hogy git gud. Hát kösz. (Nem az itteni topikra gondolok, hanem nemzetközileg)

    Mint ahogy arra sincs soha semmi magyarázó videó, hogyan legyen a Windowsod vagy a böngésződ gyors, snappy, azonnal működő, 20 megnyitott füllel is reszponzív. Lehet csak szar és össze nem illő komponensekből áll a gép, ami ironikus egy PH!-s ajánlás után.
    És nem, nem azért sírok mert keserű a szőlő, mert a játékot végigjátszottam, még ha szenvedősen is, de úgy érzem itt sokkal nagyobb problémák vannak annál, mint reakcióidő vagy az iFramek nem ismerete.
    Mint ahogy a többség arra is tojik, hogy hogyan lehetne a saját gépedet jobb teljesítményre beállítani, és tovább lépni a milliomodik leíráson vagy youtube videón túl, hogy állítsd be az energia használatot ultrára, ami totál bullshit. Lehet itt is csak valami játékon belüli borzasztóan banális beállításról van szó, ami megmenti az egészet.

    Mint ahogy az is fura, hogy pl. Skyrim és Fallout 4 moddolásnál érzem, hogy mikor változik a gép teljesítménye, hogy mikor fogja vissza nagyon valami, és mikor reszponzív, "könnyű" a játék, itt is valami ilyesmi lehet, de sose senki nem tudja megmondani miről is van szó tulajdonképpen.

    Értem én, hogy sokan azért sírnak, mert nem jók és tényleg git gud. De sokan 25-30 év játékos múlttal vagyunk itt, már nem ez a kategória, legalábbis nem az kellene legyen, de őket meg elviszi a tömeg a hülyeséggel.

    Szóval ha bárkinek van tapasztalata PC-n controllerrel, hogy milyen beállításokat kellene elvégezni, vagy mire kell figyelni, ne fogja vissza magát, ossza meg a bölcsességet. :R

Új hozzászólás Aktív témák