Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82860288

    törölt tag

    válasz SaGa59 #7935 üzenetére

    A lag-ra annyit, hogy ebből a szempontból az összes magyarázat bullshit.
    Ez a videó kicsit hosszú, de ha a Combat & Difficulty részre mész, ad egy kis magyarázatot.
    Ez mondjuk DS3, én is azzal játszo(tta)m PC-n controllerrel Sorcerer karival.
    A játékban nincs animation / attack cancelling, ami nem is probléma, de a gombnyomásokat sem regisztrálja a játék. Hogy ez szándékosan ilyen, vagy programozási hiba, nem tudom. Akárhányszor tesztelem a controllert, mindig jó és azonnali visszajelzést kapok.
    DS3 alatt ez nem működik. Pl. hosszan nyomom a B gombot futáshoz, a lag kb. 2 mp. Ha el akarok menekülni valahonnan, nem tudok elfutni, helyette inkább 2x roll dogde és utána talán a futás megment.
    Megnyomom az X gombot, és flaska helyett gurulászik.
    Ha megnyomom az RB-t 3x, általában 4x támad. Ha megnyomom 2x, akkor 1 nyomást regisztrál.
    Próbáltam ezt tesztelni, mert pl. a The Elder Scrolls Online-ban van olyan, hogy 1 mp alatt 1 skillt vesz be a játék, igaz ha gyorsan nyomsz egy light attackot és egy skillt, akkor az 2. Nem emlékszem minek hívták már ezt (valami cooldown, van erre rövidítés is), de a lényeg, hogy nyomhattál bármit, nem történt semmi, pedig ott volt animation cancelling és ott élhetett az a kijelentés, hogy input queue, mert hogy konkrétan teljes rotációkat kellett csinálnod hosszú perceken, órákon keresztül.
    Itt rengetegszer volt olyan, hogy hiába nyomkodtam gombokat, nem vette be a játék. Ott álltam a boss előtt, és nem tudtam harcolni, akkor sem, amikor 2 mp-ként nyomtam gombot, na ott tuti nem volt input queue.
    Tesztnél a controller hibátlan, mindegy, hogy wireless vagy wired. Játékban nem volt rajtam effekt, nem volt semmi inaktív, összes bar tele, és mégsem tudtam harcolni, mert nem reagált semmit a játék.
    Ezeket a dolgokat nem lehet kimagyarázni iFrame-mel meg hasonló dolgokkal, egyszerűen kaki.

    Amit nem igazán értek, mert a játék PC-n is eleve konzol UI-t használ, egér+bill kombóval nem is tudom használni, mert nagyon nehezen lehet rájönni, mikor mit kell nyomni.
    És ez borzasztóan csalódást keltő dolog ám, mert egy játék, ami arról szól, hogy milyenek a reflexeid, saját magát köpi szembe a rossz működéssel együtt.
    Ahol ráadásul az AI úgy van programozva, hogy amint használsz egy skillt, azonnal ellentámadásba lendül egy sokkal rövidebb animációval, sokszor több akcióval, sokszor sokkal nagyobb távban, mint az a játék saját szabályai szerint megengedett lenne.
    És amikor egy sorcerer cast 2-3 mp és a boss meg lerendez a másodperc törtrésze alatt több támadással is, akkor az egyszerűen unfair.
    Annak semmi köze ahhoz, hogy a játékos mennyire jó, vagy a reflexeid mennyire jók, amikor először technikai dolgokkal kell megküzdeni és utána jön a reakcióidő, az csak egyszerűen szar.

    Imádom a DS3-at félreértés ne essék, de az időm nagy része azzal ment el, hogy a játék unfair és technikailag nem működik.
    Rengeteget gugliztam erre, nem nagyon találtam megoldást azon kívül, hogy a többség reakciója erre az, hogy git gud. Hát kösz. (Nem az itteni topikra gondolok, hanem nemzetközileg)

    Mint ahogy arra sincs soha semmi magyarázó videó, hogyan legyen a Windowsod vagy a böngésződ gyors, snappy, azonnal működő, 20 megnyitott füllel is reszponzív. Lehet csak szar és össze nem illő komponensekből áll a gép, ami ironikus egy PH!-s ajánlás után.
    És nem, nem azért sírok mert keserű a szőlő, mert a játékot végigjátszottam, még ha szenvedősen is, de úgy érzem itt sokkal nagyobb problémák vannak annál, mint reakcióidő vagy az iFramek nem ismerete.
    Mint ahogy a többség arra is tojik, hogy hogyan lehetne a saját gépedet jobb teljesítményre beállítani, és tovább lépni a milliomodik leíráson vagy youtube videón túl, hogy állítsd be az energia használatot ultrára, ami totál bullshit. Lehet itt is csak valami játékon belüli borzasztóan banális beállításról van szó, ami megmenti az egészet.

    Mint ahogy az is fura, hogy pl. Skyrim és Fallout 4 moddolásnál érzem, hogy mikor változik a gép teljesítménye, hogy mikor fogja vissza nagyon valami, és mikor reszponzív, "könnyű" a játék, itt is valami ilyesmi lehet, de sose senki nem tudja megmondani miről is van szó tulajdonképpen.

    Értem én, hogy sokan azért sírnak, mert nem jók és tényleg git gud. De sokan 25-30 év játékos múlttal vagyunk itt, már nem ez a kategória, legalábbis nem az kellene legyen, de őket meg elviszi a tömeg a hülyeséggel.

    Szóval ha bárkinek van tapasztalata PC-n controllerrel, hogy milyen beállításokat kellene elvégezni, vagy mire kell figyelni, ne fogja vissza magát, ossza meg a bölcsességet. :R

Új hozzászólás Aktív témák