-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8690 üzenetére
Nekem nem az van, de vezettem már, nem egyszer.
Igen, kívülálló BMW-re is azt mondja, sokat fogyaszt, ugyanúgy leszarozod mint más a BMW-t...
Igen, 6 hengert letolja, mert alfa 1100kiló, bmw meg 1500....http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8709 üzenetére
Pesten csak dízel fog neked 8 alatt enni.
Vagy pedig 60lóerős 3hengeres csodák.
Seat amúgy spanyol, de neked elnézzük...
Ami pesten 8-at eszik, városon kívül elvan 5 literből.Kadett GSI is ilyen szempontból közel van az alfához, súlyba nincs akkora eltérés...
Csak alfa azért mégis szebben muzsikál, meg ugye "sportautó".[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8711 üzenetére
Figyelj, van egy dolog, amit érdemes észben tartani: vagy azt akarod, hogy keveset fogyasszon és jól menjen, vagy csak előbbi, vagy csak utóbbi. Ha csak azt akarod, hogy jól menjen, oké, ott a bmw, de nem fog keveset fogyasztani bp-n, max majd egy 3 hengeres motor, kb az 1-esnél ezerszer kisebb karosszériába.
Ha csak bmw kell, akkor, felejtsd el azt a baromságot, hogy költségcsökkentés.
BMW újonnan is azért annyi amennyi, mert nem a csóróknak van tervezve, a gazdagokat meg nem érdekli, hogy 10, vagy 12l-t fogyaszt.
Ha meg spórolni akarsz, felejtsd el a bmw-t, keress nem "presztízs" autót.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #8711 üzenetére
Biztosan nem fogsz olyat találni ami 8litert fogyaszt városban (már ha bmw vonalon maradnál). Akkor már inkább vegyél egy benzin/gázosat. 170 forint körül van egy liter gáz. Még ha egy nagyobb autóba (például bmw 5-ös széria) ülsz is át ami gázból városban bő 14litert (~2380ft) bever, még akkor vagy ott mint ha egy nyomatékszegény 1.6-osba ültél volna ami városban 8litert benzint (~2344ft) eszik. És komfortosabb, erősebb, kényelmesebb, biztonságosabb, jobban felszerelt autóban ülsz. Ráadásul a tankolása sem drágább mint az előzőnek.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8779 üzenetére
Igen...imádom a sor 6 hangját. Mikor brummog alacsony fordulaton, és mikor leszabályozás előtt visít. De a legszebb hangja nyomatékcsúcson van, olyan 3500rpm körül. Csak az a gáz, hogy most kicsit elszalad velem a ló. 66l -el 670km -et tudtam csak megtenni, ami eddig az egyik legrosszabb így mindennapi használatban.
marsu: Igen, főleg egy ilyen mértékű gyorshajtásnál visszahozza az árát akár egy alkalomból is.
Nekem eddig a 60 -as táblánál volt egy asszem 82 -es gyorshajtásom, 15k -m bánta nekem is, de pontot érdekes nem kaptam. És az is csak azért, mert az M6 -os végén a kamion miatt nem láttam meg a kukkereket.Bubu79: Hidd el, én is így vagyok ezzel. Tegnap és még vannak napok, amikor feszültebb vagyok, és olyankor bizony így reagálok. Ennek is volt előzménye, mert Pécsen majdnem karamboloztam. Majdnem állóra fékeztem az autót, mert egy fasz a szerpentinen zárón a kanyarban előzött. Én a kavicson mentem a végén, és tényleg majdnem megálltam, hogy elférjen. Előtte meg a zöldnél kellett fékeznem, mert egy másik fasz nem nézte, hogy neki már régen piros, és átvágott előttem. Ez nálam tökéletesen megalapozta azt, hogy a vérnyomásom az egekben legyen. És rájöttem arra, hogy akkor nem ér stressz, ha 150 -el járkálok, mert tuti senki nem előzget, nem vonatozunk, és nem kell annyit néznem a visszapillantót, hogy melyik gyökér próbál beférni elém. Tegnap is csak addig mentem 100 -al, amíg nem voltam ideges. Érdekes, utána egyből megnyugodtam.
A furgonosok meg szánalmasak, azokkal pont én is úgy vagyok, hogy engedem őket, had menjen. Általában ott is mind1, hogy záró vagy kereszteződés, szembejövő vagy kanyar. Ezekkel nem foglalkozom, max. tényleg csak akkor ha ideges vagyok.
Nem várom én el az autótól a tiszteletet, de egy S500 -as mergát biztos senki nem túr le a szaros puntójával pl. Erről az egymás mellett megyünkről meg annyit, hogy az csak 3s -ig tart, és hangsúlyozom üres úton. Utána nyugodtan visszasorolhat, de csak a helyemre. Ebben nem látok semmi rosszat. Persze, ha tudom, hogy egy erősebb autó van mögöttem, akkor már mielőtt elkezdene előzni, akkor taposom le a pedált.
Higgyétek el tudom mit szabad és mit nem. És csak akkor csinálom ezeket, amikor tudom, hogy nincs senki az úton rajtunk kívül. Abban meg hogy hagyom, megelőzni magam és utána én is letolom, nem látok semmi rosszat, megmutatom neki milyen idegesítő is az ilyen, és hogy ehhez nem kell nagy vezetési tudomány, mert még a barátnőm is megtudná csinálni.Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #8796 üzenetére
Sajnos ez van, egyre nehezebbek lesznek. Egyre több az extra, a biztonsági felszerelés, az autók is folyton csak növekednek. Ez elkerülhetetlen súlygyarapodást okoz. Lehetne könnyebb anyagból is autókat gyártani csak kb ,,senki" nem venné úgy megdobná a vételárat. Az ódi jól be is szopta ezt anno mert csak nagyon kevesek adtak akár milliókkal többet egy autóért csak mert az alumínium. Még tőlünk nyugatabbra sem nagyon kapkodtak anno az A2 után olyan irreálisan drágán adták közben volt benne egy szar 1.4 motor meg full fapad sokmillióért...
Az 5GT egy rossz vicc viszont a következő ötös marha jól fog kinézni. [link]
-
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8812 üzenetére
Soha nem mondtam, hogy az E60 szép, vagy tetszik - mert nem az, nekem legalábbis.
Motorból minimum a négy henger, de inkább hat, vagy felette - nem azért, mert flancolni jó, hanem mert szépen szól.
Csigát az akváriumba, meg a traktorokba - biztos jó, de nekem az sem hiányzik
Az E60 akkor sem szép - véleményem szerint
Az új hatos, bár csak ajtajai számát tekintve hasonlít a régire, mégis tetszik és szép, az új hármas pedig igencsak jól sikerült formailag, bírnám, ha állna egy a garázsban
P.s.: Mondtam már, hogy nem tetszik az E60?
Sőt, nem tetszik az 5GT sem, az X sorozat sem a szívem csücske formailag, köztük is az X6 az, amitől Vuk jön a számra
Lehet kövezni
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #8819 üzenetére
Lusta vagyok visszakeresni de ebben a topikan mondtam egyszer régebben, hogy a kisebb ccm-s de turbós BENZINES (még véletlenül sem dízel) motorokkal jobban járna a bmw mint a mostaniakkal mert könyebb lenne az egész autó, javulna a fogyasztás, a károsanyag kibocsájtás szempontjából szintén jobb lenne, alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lenne. Na ezért a kijelentésért mit kaptam én akkor a fejemre. Mindenki jött, hogy micsoda szar a feltöltött motor erre megkérdeztem mi a vélemény a Mini Cooper S 1.6 turbó motorjáról csak mert az is BMW fejlesztés és hirtelen elhalkult mindenki. Ha a hármasba bedobnának egy kisebb ccm-s (1600-1800ccm) erős de gazdaságos benyás turbómotort szerintem simán rákapna a jónép. Az ötösbe egy 2000ccm-s csigás, a hetesbe meg az M-es szériába meg maradhatna a klasszikus nagy ccm-s szívó. Azokhoz nem is illik más. De ez csak az én meglátásom. Na de nem offolok itt tovább úgy is ki lettem zavarva innen...
-
gamerkiller
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #8869 üzenetére
jah csak hogy a régi seggével kidöntesz egy beton villany oszlopot és nem megy el a hátsó híd, hanem kb úgy néz ki mint ami koccant (érsd a hátsó íve behorpadt). na ezt játszd el bármilyen más autóval legyen az audi vagy BMW vagy VW...
miért sport autó mert olyan hajtás lánca és futoműve van amiről jó pár prémium gyártó csak álmodik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8869 üzenetére
1470 kg egy olyan Subaru, és ehhez jár 265 Le. Nem olyan rossz ez, főleg olyan futóművel és hajtással. Jó az a Subaru, de én Lancer Evo párti vagyok.
Az az RS6 meg 450 lovas 560NM -el, ugye ez egy 4.2 V8 Turbo. Míg az M5 -ös egy sima 5000 ccm -es V8 szívó, 400 lóval és 500 NM -el.
Így megegyezhetünk abban, és a gyári adatokat is figyelembe véve, hogy az az RS6 simán lelépi az E39 M5 -öst.
Audiban meg nem is nagyon kell visszakapcsolni, mert az minden fokozatban vadállat.Igen, egy 1.6 -ból átülni egy M3 -ba vagy egy M5 -be...szvsz, egyenlő a halállal, vagy minimum egy kórházi kezeléssel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8904 üzenetére
Ne irigykedj vazze - még Neked is felajánlhatják, hogy furulyáért cserébe használhatsz valami dögös gépet
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #8904 üzenetére
annak idelyén a német pálya rendőrség számára szálítottak VW kis buszokat (T4-es tranyo) 2,8-as V(r)6-os benzines agregáttál, az adatlapon 210-es vég szereplet, de a 220-225 vitték.
szal a 160-at simán. ismerős is annyival közlekedik Bécs-Budapest közt az M1-esen a T4-vel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8913 üzenetére
Hogyne - csak úgy villogott az ASC sárga lámpája - zavarta a szememet, úgyhogy ki is kapcsoltam a fenébe
De tanulságos volt ma a céges Astra is a hóban
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #8915 üzenetére
Semmi a világon, csak havas úton ha nyomsz egy padlót másodikban, rögtön nekiáll dolgozni
tibi666: Én is szeretlek
Egy fekete bimmer tulajdonosa
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8929 üzenetére
Dragon, szörnyű vagy... Én se szándékosan mentem arra... tehetek én arról, hogy pár óra leforgás alatt lehullott annyi hó, hogy nem lehetett közlekedni?!
Milyen fának, Teee? Autópályán hol találsz fát az út mellett? Jaj, ne vetítsd itt nekem a szentet, még azzal az 1.6 -al is állatabbul szoktál menni, mint én a 2.8 -al.
Ha gondolkoznál, akkor rájönnél, hogy csak simán nedves aszfalton egyenes vonalban nem csúszol meg.Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8954 üzenetére
180 -al? LOL, tegnap Szabadegyházán voltam, örültem ha 40 -el tudtam menni. És egy darab hókotró sem volt. A szemem láttára csúszott 2 autó az árokba, valami szörnyű volt. De én hazaértem. Ma megyünk Bajára Karácsony vásározni, remélem már jók az utak.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #8971 üzenetére
EU verzió. Az US szélességjelzők utólag kerültek rá, mert szépek. 525i vanos jah.
A fogyi most kicsit magasabb, mert rendetlenkedik valamelyik lambda, de azért itt helyben (Abony ,kisváros) eljárkálok vele 10l körül, sok hidegindítással, de finoman hajtva, sok motorfékezéssel, nuku dugózással, piros lámpák nélkül. Nagyvárosban saccra 12-13 körül ehet, országúton meg úgy 7-8 között, viszonylag tempósan haladva.
Most a sok hóban játszás alatt azért szemmel láthatóan szerette nyelni a benzint. Az utóbbi három napban nem mentem összesen 50km-t, de kb 10lityi benzin elfogyott. Igaz ebben nem volt semmi országút.
Egyébként ti Bp-en merre szoktatok csúszkálni? Én ott nem nagyon mernék akkora forgalomban...[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz dragonfx #9080 üzenetére
jó persze, elfogadnám én a 20i-t nekem tökéletes lenne, de ő él hal a sebességért és azt írta 28i már nem hozza lázba. akkor 20i-vel nem lenne neki élményautózás pedig az (a hsz-ei alapján) lételeme. egy turbó diesel vagy egy 35i vagy M-es jöhetne neki szóba, vagy bevállalja a kockázatot vagy tényleg marad ez a downgrade 20i vagy hasonlóval. szerintem ő se tudja mit akar mert amit tervez (erősebb--->olcsóbb) szinte kivitelezhetetlen esetleg egy mondeoval, de az nem tudom miért lett ejtve.
csak egy vélemény egy BMWfantól, aki readonlyban van itt. viszlát 3-4 év múlva remélhetőleg 6 hengerrel
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen