-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Na.Csak, hogy legyen egy jó napotok :[link]
Egyébként a bmw már komolyabb autókat is fejleszthetne mert ez a szívó motor hátsókerék hajtás szerintem nem a legtutibb.
Mondjuk megnézném az M5 limuzint állandó összkerékkel és biturbó mocival.
Na az nem lenne szar... Nem sok ellenfele maradna.
(Egyébként nem kötekedni akarok de az M6 élőben egy kurva ronda autó, de ez szigorúan csak az én véleményem.)[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #2828 üzenetére
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
Tud valaki normális BMW bontót Budapest északi részén?Dunakeszi környéke?
Komplett E21 front kéne.Dupla fényszórós hűtőrács + lámpák, európai lökös, bal első sárvédő. -
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4249 üzenetére
Nézd azt a kispolszkit hadjuk mert egy raklap szar. Ismerem a tulajt. Úgy ahogy van életveszélyes! előfordult az is hogy a csúszós kuplung menet közben annyira felforrósodott, hogy szétrobbant a tárcsa ami szétverte a kuplung házat átvágta a csöveket és szerte szét spriccelt az utastérben minden. Mindez kb. 160km/h -nál. Ez nem túl szerencsés dolog, főleg ha ijedtében rárántja a kormányt a másik pályán futó versenyzőre. Vagy ne adj isten a nézők közé hajt ... Azt kéne nem kicsit seggberúgni aki megépítette azt a koporsót! A sofőrt és a blokkot nem választja el egymástól semmi 20cm-re "ülnek" egymás mellett. A motort az anyósülés helyére építették. Ha kinéz a blokkból oldalra a hajtókar ... Amúgy meg rendes időt soha nem tudott futni a Miki vele de mindíg volt valami technikai problémája. A Szami legalább úgy építette meg a Dízel polákot, hogy vastag kazánlemezzel van elválasztva a motor az utastértől. De ez, áhhhhh ...
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #4259 üzenetére
Itt az ominózus videó külsőből : [link] Ha megtalálom a belső kamerás felvételt berakom azt is horror ... (A kuplung a rajttól fogva csúszik mint a szar erre mit csinál? Tolja tiltásig mint az állat. Örülhet, hogy karcolásokkal megúszta az esetet.)
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz Gebriel #4267 üzenetére
Még mindíg csak feke Te!
Amúgy BMW bontó után kutakodtam éppen azért tértem be ide segítséget kérni.És kaptam is.
Amúgy nem akarok belefolyni az eszmecserébe csak inkább passzívan nézelődöm.
Én a jó autókat szeretem, tök mindegy milyen jelvény díszeleg az elején.
Pl.: Régi 6-os Coupe (ha már bmw topik), Saab 900 Turbo, Renault 5 Alpine, és hasonló régiségek. Ezeket tekintem autónak nem a mai kocsikat. -
fekeandras
őstag
Lépjen már túl a témán mindenki.
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #4371 üzenetére
Ha átforrasztod/átütöd a motorszámot az bűncselekmény amit keményen bűntetnek is.Azzal viszont nem tudnak mit tenni ha: veszel egy komplett típusazonos motort (mondjunk 316 helyett nyugodtan lehet pl. 325i csak az a fontos, hogy olyan motor legyen amivel kapható volt anno az E30) lemaratod savval azt a részt amin az azonosítója szerepel belerakod a kocsiba elgurulsz vizsgáztatni írásban nyilatkozol róla, hogy ez az eredeti motor de megsérült/kirohadt az a rész (senki sem nézi meg azt, hogy valójában nem is egy 1.6-os motor van benne) stb ...
... és a vége az lesz, hogy kapsz egy új motorszámot.MOD: Ezt a részt inkább kiszedtem.Biztos ami biztos...
A következő vizsgán már csak a megfelelő műszaki állapotra kell ügyelni mert minden hivatalos és papíros.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4428 üzenetére
Méghogy az Audi nem megbízható és nem tartós? Nanemár ...
"A motorok terén a BMW magasan a föld legjobbja, az összes márkát ide számítva."
Na azért ezt a Honda topikba szerintem ne írd be ... Nem vagyok egy Honda fan de az ő motorjaik magasan a legjobbak.És nem a díjak számítanak hanem a gyakorlati tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
Látod ez köztünk a külömbség. Én röhögök a népítéleten te pedig komolyan veszed.
Az F1-et ne keverjük ide mert a versenysport az tök más téma. Amúgy meg jelenleg minden márka egyaránt szarban van nem csak a Honda, és bizony ezalól a BMW sem kivétel."Szaklapok hozták ki". Ok. Mert technikai újdonságról volt szó akkoriban. Van az ismerettségi körömben egy ember akinek másodjára ment szét a motor a pár éves 6-os kupé BMW-jében. Amint kész lesz a kocsi megy a használtautóra. Mielőtt megkérded, igen hajtotta (nem ész nélkül!). Na és? Erre tervezték nem? De ! ... Ennyit a csodamotorról.
Amúgy meg szakújságírókról annyit, hogy annó az év autójának választották a Fiat Uno-t is közben meg mekkora egy fostalicska.mod: "A motorokról alkotott véleményemet meg beírom a Honda topicba is, nagyon szívesen."
Inkább ne. Béke!
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
"Az M -es motorok olyan technikai színvonalat képviselnek, aminek semmi se ér a közelébe." Biztos vagy ebben?
HONDA NSX-R [szívó 3200ccm 280le V elrendezés, 6henger] vs. BMW M6 [szívó 5000ccm 507le V elrendezés, 10henger] => [link].
A két motor közt hány év fejlesztésbeli külömbség van a BMW javára?
Ez csak egy síma gyorsulás teszt. Egy NSX-R pályán rettenetesen megalázná az M6-ot. Főleg akkor égő ez ha figyelembe vesszük a tényt, hogy akkoriban japánban még életben volt a 280lóerős teljesítménykorlátozás így a BMW majd kétszer olyan erős. Nem kell azért leírni a Hondát ! Tudnak ők autót építeniNem flame keltésnek szántam!
MOD: Én sem vagyok nagy Honda fan de el kell ismerni: ami jó, az jó.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4470 üzenetére
"Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó.Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban"
Mégis csúnyán cigizteti az NSX ...
"Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig."
Tudod 8hónapig jártunk egy '97-es S8-al. Némi fogalmam van a dologról.
Nem azt mondom, hogy szar az M6! Sőt!
Csak ha valaki sportkocsit gyárt az legyen ízig vérig sportkocsi.
Ne egy túlsúlyos, túlmotorizált bálna.#4474: Köszi! Amúgy eddig bárki számára elérhető széria autókról beszéltünk.Nem tudom, hogy vág a témába az M3 CSL... Az NSX-ből is készült japán tuner cégek által épített tuning változat. Az meg pláne lemosna a pályáról bármilyen bömbit.
Egyenesen gyorsan menni nem nagy kunszt...[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #4483 üzenetére
Jó azért az un. szupersportkocsikat tényleg ne állítsuk egy M3 mellé.
BMW M3 CSL 1.28.0
Golf R32 1.30.4
Audi S4 1.30.9
New Audi TT 1.31.4
Honda NSX Type R 1.31.6
BMW M3 1.31.8Viszont ha a CSL egy hegyezett M3 akkor gondolom erősebb rajta a motor (feltöltött?), nagyobb a fék, jobb a futómű stb... és még így is csak 3,6 másodpercet vert rá a nála lényegesen gyengébb széria NSX-re.A sima M3-ast még a Golf R32 és a TT is elkeni, de az NSX is.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
34. CSL M3: 360le / 1385kg = 3.84kg / 1le. köridő: 7:50
45. NSX-R : 280le / 1270kg = 4.53kg / 1le. köridő: 7:56
69. M6: 507le / 1710kg = 3.37kg / 1le. köridő: 8:07A Hondának van messze a legrosszabb súly lóerő aránya mégis alig 6másodperc a különbség
a M3 CSL javára.És ha "brutális egyenesek vannak" a pályán akkor ez méginkább elismerés az NSX javára.Az 507lovas M6-ost így is 17másodpercel elpicsázta ...
Ha mondjuk a Honda 320lóerő lenne már felülkerekedne a CSL-en.Csak annyit akartam ebből az egészből kihozni, hogy az egyik egy ízig-vérig sportkocsi a másik csak egy túlmotorizált kényszermegoldás mint pl. a Golfból az R32.Ez nem azt jelenti, hogy szar lenne csak nem az igazi.(szerintem)
Viszont az 535D igen jó időt futott!
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Aha, és sok köze van a széria autóhoz...
#4500: elszámoltam naés?
#4517: Audi R8 V12 TDI nekem sportkocsinak tűnik.Kanyarban is.De a lényeg nem vagyok Honda fan.Csak ha valaki agyon istenít egy kocsit (M6) az csípi a szemem.És egy szóval nem kezdtem ítt a VAG dízeleket nyomatni pedig nálam az a favorit.
kicsit túl van istenítve az a csoda M6.Kanyarban elég cinkesen sodródik kifelé a hatalmas súlya miatt.Amúgy meg BMW-ről nem mondtam soha egy szóval sem, hogy szar lenne...[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4522 üzenetére
Akkor hétvégén gyere ki lacházára a nyitó futamra, keresd meg őt és kérdezd meg TŐLE, hogy mi a véleménye az M-es motorokról.Szakújságírók?Az egy vicc!Jóesetben mennek 2-3száz kilómétert egy kocsival és véleményt alkotnak róla.Ne az újságokban leírt faszságokkal foglalkozz meg a népítélettel és a többi ilyen hülyeséggel.Olyan embert kérdezz akinek gyakorlati tapasztalata van az autóról.Ennyi.
Halva született vita volt.Béke!
mod: Azt továbbra is fentartom hogy a BMW-k jó autók mind anyag mind összeszerelési minőséget tekintve.De azt, hogy senki sem tud a nyomukba érni motor fejlesztés terén azért azt szerintem túlzás kijelenteni.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Mindegy.Szépen félremagyaráztátok a dolgot...
Mondom, irány lacháza és kérdezzétek ki a tulajt a "csodamotorról"...
Egy szürke NISSAN GTR-t kell keresni, a bömi ment a levesbe.Vajon miért???mod: Az 1000MB-nek sok köze van a konszernhez...
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #4575 üzenetére
-
fekeandras
őstag
Mondjuk MADV12 verdájának sem lehet szar hangja ...
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4642 üzenetére
Miért lenne szégyen a márkára nézve?Én is tudnék példákat felhozni ... (a sok-sok milliós M6 3évesen már a második motorbontásán van túl.Egy olyan motor amit fokozott terhelésre/igénybevételre terveztek.
Nagy igazság ami elromolhat az el is romlik...
Valami kiváltó oka kellett, hogy legyen.Viszont ha tényleg nem hajtja az ember akkor ott nagy valószínűséggel gyári hibás lehetett valamelyik alkatrész.Amúgy meg hiába a 170ló a dízel motor nem arra való, hogy hajtsák.Egyszerűen nem arra tervezték.Ezt kéne már megértenie mindenkinek aki bármilyen dízel autót vesz.Aki pedig hajtja az számolja bele, hogy drasztikusan csökkenni fog a motor élettartama.Ez van a pdtdi ilyen.Amúgy nem nagy szám motorok.A sima tdi sokkal jobban bírja a "kiképzést".Azon túlméretezték az alkatrészek jelentős részét, a pd-n sajnos nem.mod: ha esetleg kell tudok adni egy telefonszámot.VW konszern dízel típusaira specializálódott műhely.Végtelenül korrekt ember a főnök (aki maga is ott szerelget).Csak elhivatottságból szerel autókat, neki ez kihívás egy hobbi.Az építőipari vállalkozásából él.Nem küzd anyagi gondokkal nem az a megkopasztós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4644 üzenetére
Nem tudom milyen motor lehet benne.Azt olvastam már egy ideje hanyagolják a pdtdi motorokat a passatból, azokba a cr dízeleket pakolják.A raktáron lévő pdtdi motorokat jettákba + golfokba pakolják/ták.Lehet valami első szériás cr dízel került bele.Elő szokott fordulni más gyártókkal is, hogy az első szériás kocsikon elromlik ez az.Persze ezt visszahívásokkal szokták orvosolni.Mostanában nem hallottam, hogy visszahívtak volna passatot.Ha egy éves kocsi akkor szó nélkül garban meg kell, hogy csinálják.Sőt (kérés nélkül) azonos kategóriájú csereautót is kell biztosítaniuk ingyen a szervizelés idejére.Ez nem adható az ügyfélnek hanem jár!Az asztalra kell b@xni.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #4832 üzenetére
A csövezést minden esetben érdemes megerősíteni!A TDI-nél pl. 0,95bar a gyári turbónyomás.Ha kicsit megtekeri az ember mondjuk 1,3bar fölé a gyári csövezés már használhatatlanná válik.De láttam már olyan TDI-t ami a fogasbilincs ellenére is 2,5bar felett amint felépül a max. turbónyomás azonnal ledobja a nyomócsövet.És ezen a felperemezés sem segít.
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #4895 üzenetére
"na ezt verje oda valami vas"
Mondjuk ez itt? Farkas Pisti épülő kocsija + egy másik videó
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #4897 üzenetére
Bizony.És azt se felejtsük el, hogy nem egy végletekig kikönnyített, speciálisan a gyorsulási versenyzési célra megépített autóról van szó, hanem egy érvényes műszakival rendelkező, hétköznapi közlekedésben résztvevő teljes értékű autóról.
Mi lenne ha könnyítenének rajta 3-4száz kilót + alá tennének egy pálya futóművet...[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4912 üzenetére
Egy épített autóval nem illik nyaralni menni főleg nem többszáz kilóméternyire külföldre.Van egy ismerősöm aki autóbehozatallal foglalkozik, saját maga húzza be a kocsikat tréleren.Ő egy Volkswagen Transporter/Caravelle-el jár ki a kocsikért.2500-as 5 hengeres tdi motor van benne ami valamivel 200lóerő fölé fel van húzva (gyári 140le).4év alatt semmi baj sem volt még a motorral pedig folyamatosan jön-megy vele és egy egy út akár 2000km is lehet oda vissza.Egyszer sem hagyta ott sehol.Igaz ő maga építette a mocit mert nem bízik más munkájában.Pont a fent említett okok miatt nem akarta, hogy egyszer csak váratlanul megálljon alatta a busz.Lehetne fizetni szállást őrzött parkolót két autó részére, meg 2db autómentőt vagy egy autószállító kamiont, hogy haza hozzák külföldről.Az meg kapásból 300-350k nál kezdődik és a határ a csillagos ég.
szerk.: "Forgalmiban 483 lónak megfelelő kw szerepelt". Az éppen 279lóerővel több mint a motor gyári teljesítménye, ilyen fokú tuningnál sajnos benne van a pakliban, hogy valamelyik alkatrész előbb utóbb enged a fizika törvényeinek.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
A Vectra/Calibra awd Turbo hajtáslánca a gyári teljesítménnyel is csak alig tudott megbírkózni.Sajnos kissé alulméretezték a gyáriak.
-
fekeandras
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI felé fordul az IKEA is
- Diablo IV
- Revolut
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen