-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #900 üzenetére
szerintm egy ilyne koru 2.0ás 6hengeres mocitól eza fogyi jó, mondhatni több mint jó....
Tekintve hogy a mostani 2.0ás ami már csak 4 hengeres viszont +20ló..a gyár szerint 8.5-9.uhh láttam ebayen egy olyan cumot..lehet eladok valamit. ...m-es küszöb és fényezve van már oylna ami nekem kell.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #900 üzenetére
Ez az 1991 cm3 -is, 150 lovas, 190 nm -es, dohc vezérlésű motor? A motorblokk neve nem jut eszembe....
Mert havernak a 97 -es 520i -jében is ilyen van, ott 7-8 literrel megelégszik...
Vagy véletlenül nincs kicsit buherálva a több lóért?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #902 üzenetére
Ha 97es valszeg igen...1litert simán számíthat minuszba az ujabb konstruciós moci....
lásd m40 m43 között is van ennyi szerintem...u.i.:még régen írtad megtörték a verdádat, azótamizujs van vele készen van már klasszul?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #905 üzenetére
fuu mákod volt....csodálkoztam is egy 5ösön csinálnak 400ért bármit is......szerintem innentől turbósítás van csak....6os leömlő?..sportrendszer??...220nál több sosem lesz belőle szerintem anélkül...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #908 üzenetére
Szia!
Látom nem nagyon vagy otthon automata témában................
Igen engedi mert úgy néz ki
p
r
n
d
4
3
2Na most ha behúzom a váltót kettesbe akkor nem is tud föléváltani.......mert leszabályzásig 110-ig pörget... ez ugyanígy van a 3-as és négyessel.......
Igaz ez lejtmenethez van kitalálva, hogy ne gyorsuljon fel a kocsi azáltal, hogy nincs motorfék asszem.........Értelemszerűen 150-nél nem fogom visszarakni 2-be mert minek.............
De ha arrról van szó az automata váltó előzés közben csupán a gázpedál intenzívebb lenyomására úgy visszadobja akár 5-ből 3-ba a váltót mint a sicc..........akkor aztán kapaszkodj...... és akkor még nem beszéltünk a váltó sport állásáról...ami ugyanazon gázpedál nyomás mellett akár 600-700-at is rádob a fordulatra.....
Ui... biztosítás sokkal drágább 2000cm3 felett??? Én most kijövök 40 alatt évente b2-ben
???Hy..
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #914 üzenetére
Az nem szilikon.........
Bőr a belső... és oda is juttott a bőrápolóból.......... ne mondd el senkinek johnsson&johnsson vagy mi a franc gyermek bőrápoló...
végül is gyerek még 13 éves...
merre lax??? én heves megye...60...
ja és jogsim még csak másfél éve van...
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #934 üzenetére
Hát sírok tényleg minyá...m3ak..és amásik képen mi van??..1eskupé..... ..valszeg 135i
Még jó nem európába jönnek mert akkor mennének a fusi eladások..meg mocicserékmásba..de baxxus mekkora ütközés volt ez hogy így totálrra mentek az autok .....azért bimmeréknek ez elég szép kiesés ...gondolom biztosítva voltak de azértm3ast gyártani gondolom nemkönnyü..és emnnyi sok szép motor karosszériaelem kuka lett....935>>huuhh hát köszke persze...e36 rulez... a kupéból inkább e46 tetszik....de ez nagyon szépnek tűnik de túl régóta fenn van eladóként valami nem stimmt lehet vele....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #957 üzenetére
Én nem merném belerakni a gázt.
Tök szárazon menne gázzal a hengerfej. Valahogy nem nyugtatna meg a tudat amikor éppen 8000-et forog a moci, hogy gázos.
Én taxisoktól kérdeztem még régen és ők azt mondták, hogy kb 20% -al gyengébb vele az autó és kb 20% -al többet fogyaszt vele.
Persze lehet, hogy a mai modern gáz szettek már tök jók....de a fene tudja nem válalnám be.Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #986 üzenetére
A dizelben az a csalóka, hogy nagyon jo a nyomatéka,de általában mind elhal kb 3600 nál.
Ültem már a Hungaroringen valami orrvérzésig felpiszkált diesel Seat Alteába. Mindenkit vittek vele egy kört. Hááááát a fene tudja . Kb 2200-ig semmi aztán tolt egy rendeset kb 3600-4000 ig és kész. Full vége volt 4000 nél. Szánalmasan szar volt ahoz képeset amekkora hirverést csináltak nekem előtte róla.
Amelyik dieselt rendesen felpiszkálják az meg is hal általában. Végül is egy kis "sport táska" méretű mociból 400 körüli Nm -ek rettenet sok.Pia,nők,száguldás...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1107 üzenetére
anélkül is odabax.
Persze Mmel még jobb de az nem egy árú az e39 540nel
Szerintem uj 3asból a coupé mérföldekkel szebb ezzel szemben ha egy 320it hozzám vágnának ....
Szerintme hagyd aztaz 540et..elég az 528 is ..mit nőttél ki?méretet vagy a lóerőket?..ha méretet akkor 7est kell venned ha lóerőt vegyél m3at...vagy m5öt..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1181 üzenetére
egyfelől hogy cisnáltak a 195ből 230lovat...érdekes lenne tudni
Jól néz ki de amomo kormány és rajta az a 2 nitrógomb sejtet valamit hogy nem kíméliüzembe használták.
Amugy teljesne ok."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1183 üzenetére
háááttt ezen a szinten nem lehet tudni....de lehet tényleg csak dísz alap moci szerintme nem bírná ki a nitrot...igaz az emelt benzinnyomás is erre utal hogy aza 2 gomb nem hiába volt ott ...pont ahhoz kell +benzin ha nitro van...meg sportszűrő is...mocitdiagnosztika alap..meg ilyenek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1210 üzenetére
Hát sajnálatos ennyit számít egy rossz mozdulat..de 3.ból 2.be hogy sikerült neki??.. csak le kell huzni simán puuhán..én bármilyne gyorsna váltok még közelébe se voltma ilyennek, érezni azt hova ment be.
A mocinak nem kellene ettől tönkremennie, igaz ki tudja lehet xarrápörgött és a tapasztalt szituk alapján szerintem 1 vagy több henger lehalt, lehet dugattyú/szelep vagy főtengely próblem., a váltó szerintem alap hogy kuka..az tény nem lesz olcsó."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #1210 üzenetére
Elvileg a motornak nem is igazán lehet baja, lehet hogy pár fog leugrott a váltóról, de akár persze a főtengely is kaphatott...
Elektronika is beadhatta a kulcsot, persze az nem okoz csattogó hangot.
MIvel láncos nem hiszem hogy megugrott volna pár fogat.... de hátha, ha esetleg már nagyon laza a lánc.
De lehet még úgy úszná meg legjobban, ha a lánc mászott volna el.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #1218 üzenetére
Váltó kulisszája rendben van? Gondolom nincs szétkopva úgy, hogy akárhova lehessen rakni, mert lóg, mint a gatya...
A limiter tehetetlen ilyen esetben - az csak annyit tud csinálni, hogy nem ad több naftát a gépnek, de lassítani fizikailag nem tudja...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #1221 üzenetére
Pff... Remélhetőleg nem vert szét mindent
Tényleg fura, hogy gyorsítás közben visszalökte 2-be
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest