- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneeeeee
aktív tag
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #2539 üzenetére
Az a baj a gyorsabbat nem tudja lekövetni a kamera, de a gyorsabb is ugyanilyen direkt, nincs különbség...
Egyébként a felvétel valami NVidia NVENC izével készült, ami levesz 30fps-t a teljesítményből, de egyből tömöríti mp4-be.
(#2539) deadwing: Haggyámá, mivel csalnék, milyen vágásnál.... Lassú a kamera.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #2542 üzenetére
Élőben ment mindkét felvétel, vettem a játékot videóra, és közben ment a kamera, egy időben, Action!-nál be lehet állítani, hogy menjen felvétel közben a webcam. Ennél jobb ötletem nem volt, de ha jobban megnézed a videót, akkor látod, hogy akkor lő a fegyver, amikor az egér gombja mozdul, és ez így is van élőben is. Aki itt látja a késleltetést az nem ember!
Én segíteni próbálok, bizonyítékot akartatok, ennyit tudtam tenni....
Pufff PH! addikt lettem..
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #2584 üzenetére
Hát nem tudom, én még mindig tartom, hogy nincs különbség mantle-hez képest, nem hinném, hogy mást látunk, ezen szerintem lépjünk tovább. Még így is sokkal másabb a felvétel, mint a valóság, lehet hogy ez nem is jó így. Igazából a célkeresztet kellene figyelni, nem a fegyvert, mert az eleve máshogy mozog, ezért jobb a lövéssel szemléltetni a lag-ot, az pedig nagyon direkt szerintem. Kellene most egy ilyen felvétel mantle-el is, hogy össze lehessen hasonlítani, kéne egy 290X.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #2586 üzenetére
Szerinted az itt linkelt tesztben miért csak a lövést tesztelték? Azért mert az input lag-ot igazán csak azzal lehet. Amiről Te beszélsz az más, eleve a 60hz-es monitoron megjelenített 150fps mozgásnál úgy szétesik, mint a huzat, a másik hogy mozgásnál már sokkal nagyobb szerepet játszik a monitor válaszideje is. Na ezért mérvadóbb a lövés, akkor látszik, hogy az egéren bevitt információ mennyivel később jelenik meg a monitoron, szeritem ez az input lag, aztán lehet tévedek.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #2597 üzenetére
Mert azt sokkal több tényező befolyásolja, de szerintem ezzel aztán végképp elkalandoztunk a vita tárgyától, most már én is teljesen belekavarodtam. Szerintem abban megegyezhetünk, hogy nincs jelentősége az 1 vs 5 képkocka prerendernek, az egyik az 1 működik jól, a másikon az 5, Te ebből nem fogsz érezni semmit.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz deadwing #2771 üzenetére
Mennyire egyenletes a képmegjelenítés. Értsd a kisebb érték kevesebb potenciális mikroakadást jelent.
(#2770) Laja333: Ez nem a hardver érdeme. A grafikus driver van az AMD-nél az egyenletességre beállítva. Ha az NV sem a nyers teljesítményre paraméterezné, akkor ok is tudnának alacsonyabb értékeket produkálni, csak akkor csökkenne az fps érték.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz deadwing #2778 üzenetére
végül csinált az AMD is frame pacinget, a komplett játékos / tesztelőtársadalom hosszas könyörgése hatására, úgyhogy nagyrészt a múltban. ha jól tudom, a Catalystban kikapcsolható, azaz meg tudod nézni, hogy fest 144Hz-es monitoron. gondolom, 50-60 FPS sebesség esetén ugyanúgy, mint egy 60Hz-esen.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
daveoff
veterán
válasz deadwing #7003 üzenetére
Azért ragadtam ki, mert egyrészt ezzel játszok a legtöbbet, másrészt a Frostbite az egyik legjobban optimalizált motor. És jól tették, hogy DX11-el mértek, mérjenek majd akkor Low Level API-val(DX12, Vulcan), ha már mindkét oldalon elérhető, úgy lesz fer az összehasonlítás. Én már abban sem hiszek, hogy DX12 alatt jobb lesz az AMD....
schwartz: Igen a 980ti is mehet a levesbe, de ezt a Furyt szívesen kipróbáltam volna a hűtése miatt is, és reménykedtem, hogy tényleg Titan verő lesz, de köszönöm ilyen teljesítménnyel nem kell. És az is beigazolódott, hogy azért van rajta víz, mert baromi meleg lenne anélkül, az orbitális fogyasztás miatt. Majdnem 2x annyit zabál, mint a 980Ti, és gyengébb....LOL
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
huskydog17
addikt
válasz deadwing #8455 üzenetére
Nem, nem jól látod. A Serious Engine 4 DirectX 11-re lett tervezve és felépítve, ez az alapértelmezett API alatta, de van egy DX9 Render, ami egyfajta safe mode, vagyis ha valami nagy gond akad, a DX11 móddal, akkor ott a backup API. Amúgy a Serious Engine 4 szerintem iszonyat jól sikerült: nem csak brutális mennyiségű testreszabhatósági opcióval szolgál, de nagyon gyors is.
Jó mondjuk igaz, hogy egyelőre a "Talos Principle"-ben láthattuk eddig, ahol ugye nem kell sok mozgó ellenfelet rajzolni, de a motort állandóan fejlesztik, hogy majd a Serious Sam 4 alatt is kifogástalan legyen.A Croteam amúgy a Serious Sam 3-nél kezdett el a DirectX 11-el kísérletezgetni, ott a Serious Engine 3.5 kapott egy kísérleti DX11 Rendert-t, de az még nagyon pre-alfa fázisban volt, na meg ugye a 3.5-ös motort még DX9-re építették, ezért nem is nyertek ott sokat a frissebb API-val. A Serious Engine 4 már teljesen más, ezt az alapoktól DX11-re tervezték, így nagyságrendekkel gyorsabb, mint az elődje. Ja és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a horvátok is a fotogrammetriát alkalmazzák, amivel brutális részletességet lehet nyerni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
HSM
félisten
válasz deadwing #9006 üzenetére
Emlékeim szerint még azt is ki tudja írni, mennyi időt tartott a CPU-n és mennyit a GPU-n a feldolgozás, tehát látod, melyik a szűk keresztmetszet.
(#9007) gézu: Szerintem még így sem teljesen pontos. Inkább azt teszi lehetővé, hogy a lehető legjobban kihasználható legyen, amennyiben a fejlesztő rendelkezik a megfelelő tudással ezt előhozni. A DX11-ben ez elérhetetlen, akkor is, ha a fejére áll a fejlesztő. A durva CPU-s és VRAM kezelési korlátokról nem is beszélve DX11 alatt.
-
Ren Hoek
veterán
válasz deadwing #9240 üzenetére
Mindenki félreértette azt a kommentet. Nem úgy értette, hogy teljesítményre rossz az NV driver. Fejlesztés és thread-ek szempontjából.
A usert persze ez marhára nem érdekli, őneki stabil és magas FPS kell fagyások nélkül. Ilyen szempontból az AMD-é egyértelműen rosszabb. -
HSM
félisten
válasz deadwing #9252 üzenetére
Az én elképzelésem a helyzetről, hogy mivel az Nv drivere több szálat futtat, így a kritikus részek, amikor rengeteg munka hárul a driverre, ott kevésbé fogy el, mint AMD alatt. Ezért nem öli meg. Ennek viszont az az ára, hogy gyengébb procikon elméletileg gyengébben szerepel, valamint a játékfejlesztőknek is ehhez kell alkalmazkodni. Tehát az Nv-nek jó, az Nv felhasználóinak addig jó, míg az FPS-t nézik csak, ugyanakkor a PC-s játékok és játékosok szempontjából nem biztos, ha emiatt (is) gyengébb alkotások születnek. Tehát úgy fest, csak az Nv nyer ezzel.
(#9254) Egon: A gond, hogy ehhez kellett egy AMD és egy Mantle is. Közben meg az Nv hülyére kereste magát a Maxwellekkel és a Dx11 driverükkel, az AMD pedig eléggé nem áll jól most. De amúgy a DX12/Vulcan API-nak maximálisan örülünk.
(#9255) Ren Hoek: Akinek ehhez nincs képessége, azoknak marad a DX11.3. Rosszabb nem lesz nekik sem, mint eddig, de akinek megvannak a képességei, már fog tudni jobbat alkotni, mint amit a DX11 megenged.
(#9260) gbors: Kicsit sarkosan fogalmaztál. Az AMD drivere sem esik össze, egy-két szélsőséges esetet leszámítva. Nekem pl. 4,4Ghz-re húzott i5 4690K volt a BF4 alatt, és a 290-essel sem esett a legdurvább jelenet alatt multiban 45-50FPS alá FHD maxon, pedig nagy pálya, és 64 fő volt rajta. Ultra helyett High-ra rakva már végig stabilan 60 felett volt, de inkább 70-100, grafikailag is alig látszott valami a némileg kevesebb repkedő szirszart leszámítva. Mantle alatt is hasonlóan jól ment, Ultra-n.
Szóval én úgy gondolom, az Nv részéről ez a driveres taktika nem "megoldás" egy problémára (ahogy fogalmaztál), hanem egy kompromisszumot igénylő helyzetben egy szélsőség. Az optimum az lett volna, ha hasonló szintre lövik be egymást a gyártók, és egyik sem próbál előnyt kovácsolni magának mindenki más kárára...
-
Televan74
nagyúr
-
válasz deadwing #11230 üzenetére
Célszerű lett volna egyrészt ugyan azzal a hardware encoder-el rögzíteni, másrészt első körben mindkettőnél maximális bitrátával (amennyit csak elbír az encoder és a háttértár), amit a side-by-side clip vágása után újratömöríthetett volna a végleges, sokkal alacsonyabb bitrátára több lépcsős software encoder-el (pl. x264). Akkor összességében is szebb lenne mindkettő és csak akkor látnánk különbséget, ha tényleg ott volt már az eredeti monitoron is (vagyis tényleg "csal", bár BETA időszakban ez még kicsit erős kijelentés, lehet véletlen bug is).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
pkornel
aktív tag
-
válasz deadwing #11264 üzenetére
Abszolút nem ilyen egyszerű, minden tekintetben manuálisan szabályozható kamera kell, ideális esetben olyan, ami RAW módban is tud rögzíteni, hogy biztos ne legyen a dologban véletlenszerű automata szabályzás. De ez esetben is hatalmas lehet a minőségvesztés és benne van a monitor és kamera tökéletlensége (akármilyen jó, profi eszközök, nincs olyan, hogy tökéletes monitor vagy tökéletes kamera).
Sokkal egyszerűbb és jobb, ha mindkét kártyához vagy ugyan azt a HDMI-s DVR-t használja, vagy még biztosabb, ha egy olyan Intel CPU mellé teszi a kártyákat, aminek van hardware-es QuickSync encoder-e (ez nyersen kapja meg a képet a DirectX felületből, és szerintem megbízhatóbb, mint egy "akármilyen HDMI-s fekete doboz", még ha egyébként profi is lenne az a dobozka).
Az első rögzítést "placebó" minőségbeállításokkal érdemes végezni, magas bitrátán megvágni a videókat (összedobni a jobb/bal képet), aztán óvatos beállításokkal újrakódolni egy youtube-on is emészthető méretre (de ez esetben már egy óvatosan beállított, szoftveres encoder-el, több lépésben, szép lassan).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz deadwing #11495 üzenetére
A jövő az AMD-nél tegnap, a mi valóságunkban viszont csak holnap kezdődik. A kettő közt érzésre még nagyobb a különbség, ha hirtelen "józanodsz ki" a mában.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TTomax
nagyúr
válasz deadwing #12237 üzenetére
"veheted az nvidiát 2-szer ennyiért"
Igen,itt tartunk... azt írnak a Titanokra amit akarnak.Dehát az AMDnek mindegy,menj konzolért,abba is az ö vackukat pakolják,mert olcsó.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
válasz deadwing #12244 üzenetére
Nem attól fog tönkremenni, hogy páran "röhögnek" rajta, hanem a hasonlóan "versenyképes" termékektől
Frostbitera driveresen anno rágyúrt BF4-nél az nV meg is látszik még most is az eredménye, nem is demóznak vele azóta Ugyanez van most az AOTS-sel, kíváncsi vagyok mikor jön az új "csoda" amivel lehet AMD-nek promózni (egy ideig)...
Nem kicsit jobb az nV még akkor is amikor nem hogy egyenlő feltételek vannak, de a fejlesztő AMD-hez húz...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz deadwing #12265 üzenetére
Attól függ melyik oldalon mit mérnek...
A bétában nagyon kíváncsi lennék milyen körülmények között mértek 99-es minimum FPS-t, mikor nekem még OC-vel is néha 60 alá esettSzerk.: Aha "Tatooine Survival" - na ennek a valós MP játékhoz köze nincs
Azt meg tesztelni sem tudják, most is ha jön vele szembe pár másik játékos elég szép FPS dropok vannak 90-ről -> 70-re és hasonlók... Legalább a villódzás javítva lett, de az elején lévő akadás a 15.11.1-el is megvan.[ Szerkesztve ]
-
Interceptor
addikt
válasz deadwing #12734 üzenetére
Riva tuner statistics servert használtam méréshez, de a gpuz is ugyanazt méri. A játék alpha verziós kereskedelmi forgalomban még nem elérhető(azok tölthetik le akik támogatják a projektet) és még optimalizálatlan, esélyes a fent említett rutin sincs beépítve.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
TTomax
nagyúr
válasz deadwing #16103 üzenetére
Nem egészen. A fehér egyensúlytól kezdve a gammáig,tehát egy normális kalibráció után ugyanazt a képet kapod minden gyártótól,illetve nV-n például driverböl engedélyezni kell a teljes dinamika tartományt,ami leginkább HDMI csatlakozásnál volt igencsak látható.Régebben hackelni kellett,mostanra már be van építve a driverbe,viszont alapon korlátozottan indul ennek az az oka hogy így mindenféle vacak HDMI kábellal is menni fog,tehát kevesebb lesz a kompatibilitási gond.Intellel nincs tapasztalatom.
Én pont emiatt vettem egy olcsóbb Colormunki Display Pro-t, [link]és kalibrálok mindent magamnak igy tudtam csak megszabadulni ettől a sűrű hardvercserék alatt...
Lábjegyzet: Sajnos még ezek fényében is vannak olyan játékok melyek magas ívből tesznek a win színprofiljára,(illetve amit te ott beállítottál) erre csak akkor jöttem rá amikor telepítettem a DisplayCal nevű kis programot ami mérföldekkel több lehetőséget ad a kalibrálásra,és sokkal pontosabb a végeredmény.Ennek a programnak van egy pluginja,ami kényszeríti a profilt mindenre ami indul,és bizony ez a plugin elég sokszor bejelzett,sőt volt olyan is amikor ki kellett kapcsolnom mert a játék nem indult el miatta...
Ui: Tehát az,hogy alapból esetleg kontrasztosabb a kép azonos kijezövel egyik vagy másik vga gyártó termékét használva,az csak beállítás kérdése.Hogy kinek melyik tetszik jobban,az pedig egyedi preferencia kérdése.A lényeg hogy mindegyikkel termékkel elérhető ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz deadwing #16105 üzenetére
Szerintem más a kimeneti jel. Egyik full rgb a másik meg lehet nem. Nem adja le a teljes 8bitet hanem levágja az alját mert videó eszközök és tv esetén az a kompatibilisebb.
A kijelző beállításainál érdemes ellenőrizni.
Illetve néha a tvn is állítható ez hogy mennyire fekete a hdmi fekete.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz deadwing #16105 üzenetére
Az AMD-nek rengeteg, igen komplex post-process minőségjavítója van a driverben, hogy a filmek jobban nézzenek ki. Hasonlót csinál az NV és az Intel is, de közel sem rendelkeznek olyan szoftverkonstrukciókkal erre, mint az AMD. Ezt a különbséget le lehetne dolgozni, de az AMD-n kívül más gyártó nem törekszik arra, hogy túl bonyolult post-processekkel javítsa a képminőséget. Egyszerűen nem költenek annyi pénzt és kutatást erre, mert úgy gondolják, hogy nem lényeges a nyerhető előny, miközben növeli a fogyasztást. Ezt a különbséget paraméterezéssel nem igazán lehet ledolgozni, legalábbis addig nem, amíg az NV és az Intel nem kezdi el szállítani azokat a komplex post-processeket a driverbe, amiket az AMD kínál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen