-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Találtgyerek
addikt
válasz JulesTS #54435 üzenetére
Múltkor engem is meglepett a VRS. Sokat még nem használtam és akkor is inkább csak rallyztam a bajnokság miatt. Egyik este volt 20 percem és gondoltam nyomok egy kis Assetto-t, hogy megnézzem milyen ott a bázis.
Az új bázis miatt gyárira állította a játék beállításait.
A bázis 30-40% környékén volt körülbelül a szoftverben.
A második körben elém csúszott egy autó. Próbáltam kikerülni, de mégis sikerült ütközni. Kitépte a kezemből a kormányt. A hüvelykujjam kapott rendesen. Vigyázni kell tényleg az erősebb bázisoknál.06-3o/9759I39
-
-
Bandit21
addikt
válasz RobbyJr #54445 üzenetére
Értem, de engem az érdekelne, hogy ez személy specifikus, vagy kötelező ahhoz, hogy gyors legyél. Ha jól értem nem szoktál vezetni. Gokarot se? Nekem abba elég sok év/km van és lehet abból adódóan kisebb erő vesztésnél megérzem amit más. Így nekem fölösleges bírkózni, mert minek. Vagy lassú vagyok és maradok is? Nem tudom. Szerintem relatív ez az ffb erő szükséglet, a lényeg úgyis a köridő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
válasz Bandit21 #54456 üzenetére
Úgy kezdődött, hogy mit tud a kormány 100%-on, aztán erős volt, majd 70-ről folyamatosan emeltem, és elértem a 100-at.
Majd ezt megszoktam, aztán az a furcsa jelenség jelentkezett, hogy mintha gyengébb lenne a bázis, mert ugyebár nem tudtál feljebb menni.
Aztán kezdtem itt megijedni feleslegesen, míg ma ki nem próbáltam egy ugyanilyet, és lám, semmi különbség nem volt.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lincoln76
aktív tag
válasz RobbyJr #54445 üzenetére
3 hét után már írtam itt, hogy nálam minden max-on van és keveslem a "zerőt", utána jött is a PODIUM, szóval nálam még 1 hónap sem volt, de te nem hittél nekem.
----------------
Biker. Nem vagyunk egyformák.
Ugyanazt tudom leírni, mint Robby. Minél erősebb az FFB, annál jobb köröket tudok futni, annál jobban érzem az autót és minden kis szarságát.
HA nincs elég FFB, olyan mintha autó sem lenne alattam.----------------
Kzolee:
Oké, akkor nem tudom, hogy nálam mi történt a frissítés után, de a simhub jobban tesztelte a procit, mint bármelyik pocesszor tesztelő (égető) program. És emiatt semmi nem működött jól. Most minden fasza újra, hogy visszaállítottam a rendszert a frissítés előtti állapotra. Szóval ki kell találnom, hogy mi legyen, azt hiszem csinálok egy tükörmentést elsősorban, aztán keresek egy nem frissíthető változatot, amúgy a k anyukáját a microsoft-nak, hadd döntsem már el, mint tulaj, hogy mit akarok. Ha azt akarom, hogy biztonsági rés legyen a rendszeremen, mert nem akarok frissíteni, akkor az az én döntésem. De a biztonsági réseket pontosan ezekkel az elcseszett frissítésekkel okozzák.[ Szerkesztve ]
-
Lac-coo
őstag
Nyilván a nyomaték és a gyorsulás egyenesen arányos egymással változatlan súly mellett, minél gyorsabban adja az infot a kormány annál jobb ...
De a végtlenségig nyilván nem javul... De ha túl gyenge az már egyértelműen a visszajelzés rovásásra megy ...
[ Szerkesztve ]
-
-Rolika-
senior tag
Az erőhöz annyit tennék én is hozzá, hogy vasárnap haveromnál probálgattam a Logi Pro-t 4-5nm-en. Aztán feljebb tettük 9-re és ACC Brand Hatch-en elsőre adtam magamnak majdnem 2 másodpercet.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #54451 üzenetére
DD1-től fájdult már meg a hüvelykújjam, párszor repültek le gombkupakok az F1 perecről, amikor kikapta a kezemből (egyik ilyennél a párom kérdezte, hogy jól vagyok-e).
-
őstag
válasz -Rolika- #54472 üzenetére
Ja te a sima 5nm-es alapverziót vetted? Ha mégse küldheted vissza, én azért adnék egy esélyt egy 8nm-es tápnak, de ha egyből DD1-re akarnál váltani, azt most is megteheted, mert tart az akció.
Illetve itt Hardveren is árulnak 380-ért 3 év garral újonnan, több darab is van neki.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-Rolika-
senior tag
válasz RobbyJr #54474 üzenetére
Valószínűleg a 330-as pereccel a 8nm is kevés lenne, szóval inkább elengedem. Erősen gondolkodom, hogy berendeljem a DD1-et, de várok black fridayre, hátha akkor is lesz valami akció. Addig meg beszerzek egy PC-t, mert ma rájöttem, hogy Xboxon a multiból a public serverekkel nem megyek semmire
-
őstag
válasz András12345 #54475 üzenetére
Hármat ad rá alapból, és kérhetsz + kettőt mellé
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
biker
nagyúr
válasz Lincoln76 #54464 üzenetére
és minél erősebb az ffb annál jobban kell ráfeszülni, és annál nehezebb finoman irányítani, de mindegy
és a könyök és csuklósérülések esélye is nő, vagyunk páran ezzel így.hidd el, minden versenyautóban (kb gokart és 1-2 alapvas kivételével) van szervó, és nem kell 56-os bicepsz a vezetéshez. a G erőkhöz kell.
a 8Nm iracingben bizonyos autókkal olyat ránt ha hurkát eltalálok, hogy leszakad a karom, a 34-es monitor meg úgy bólogat az állványon, atesz állványon, hogy nem tudom eldönteni a grafikában erősebb a shake effekt vagy a monitor integet nekemtegnap tesztelgettem az új 296-al monzában, próbáljátok ki, akik gyengének érzik a 8Nm-et.
gyári 50% helyett 30% intensity, 8Nm az optionsben (ehhez alap 8,5 strength lenne)
autó F9 ajánl 9-et két kör után
Na T1-ből T2-be 60nál át kell fogni két kézzel a kormányra, mert egy mozdulattal nem bírom ívre tenni a kocsit. Ez nem reális. 7,5-7,7 környékén még lendületből rá lehet tenni, és a curva grande-ban se akarja felrázni a pohárban az italt ahogy pattog.
Nézzétek meg milyen, ne azt nézd, 200-nál milyen, hanem mikor ilyen helyen kell jobb 80fokról bal 110fokra áttekerni az úton tapadó 345-ös gumit.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Lac-coo
őstag
Jó de ehhez tegyük hozzá, hogy a mit FFB-nk nem úgy müködik mint egy igazi autó igazi kormánya ! Nem viccből erős, hanem így próbál egyéb hatásoskat szimulálni, jelezni. Mittudomén , a tapadás erősségét sebesség növekedésével kanyar közben....Nem az igazi autó kormány erejét szimulálja hanem a gumik tapadásást , uszkve ...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ez játéktól és autótól függ, illetve hogy ki mit szeret, aztán úgy állítja be. Nálam is 34-es van, csak nekem nem a monitor, hanem a bicepszem
Tehát én elég vékony és egyben gyenge vagyok, és mégis erősen érzem jól jelenleg. F1-ben általában 50%-os futamokat megyek, ami 45-50 perc közt van, és azért elfáradok a végére, valószínűleg ha több óráig tartana, akkor lejjebb venném.
Apró mozgásokat ugyanúgy érzed, csak erősebben kell ellentartani, illetve kicsit nehezebb korrigálni, de a valóságban egy GT3-as kocsinál pedig még erősebb, kb 12-15nm közti.Félreértések elkerülése végett, én nem akarok senkit sem rábeszélni, hogy használja minél erősebben, meg csak így a jó stb. Mindenki használja úgy, ahogy a legjobb érzetre neki
Nekem sem mondta senki, szóval magamtól kezdtem el növelni, illetve kíváncsi voltam mit tud a bázis erőben.
Egy igazi versenyautóhoz meg tuti edzenem kellene, mert az még erősebb.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
GalaHU
őstag
válasz RobbyJr #54484 üzenetére
Hitbéli kérdésről és ízlésről kár vitát nyitni… (hozzáteszem a valenciai pálya hosszabb, az általad leírt különbség meg a fele csupán, és 30 kör bármelyik ACC pályán csak arra elég hogy kitalálj a boxutcába)
Rendszeresen felmerül itt a Nm-ekkel való dobálózás, mindig leírják azok akik már bal oldalról belülről is láttak versenyautót (horribile dictu: középről is!), hogy marhaság szkandergépet csinálni a kormányból mert semmi köze a valósághoz, de a kognitív disszonancia farvizén kapaszkodó pszihózis hevében mindig akadnak akik juszt’se fogadják el…
Hitbéli kérdés lett ez is… De ha a hited neked bármiben segít, miért vegyük el az örömöt?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
őstag
válasz GalaHU #54485 üzenetére
Én értem, de egy körön 1 másodperces javulás csak amiatt mert erősebbre állítottam, az brutál sok szvsz. Más pár tizednek is örülne. És ezt szorozd fel egy futamra, 20-25 kör alatt kiautózól egy box kiállást.
Van aki hamar alkalmazkodni tud egy pályához, és elég 5-10 kör, van akinek 50 is kevés. Nekem általában elég pár kör, utána setupokon módosítok, és féktávokra gyúrok rá.
Nem vitatkozom, meg nem erőltetem én sem tovább ezt, nekem jelenleg így jó, aztán később mikor több tízezer km-em lesz a simben, meglátjuk lesz e változás.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lac-coo
őstag
Erő növelésnél az is lehet magyarázat, hogy az alsó , gyengébb de lényeges effektek sokkal markánsabban, észrevehtőbben jellenek meg , igaz a felső beütések meg kezedenek kellemetélenné válni ....
-
Lincoln76
aktív tag
Na és ebből nem derül ki semmi, én is tudok vezetni 10-15 másodpercig egy kézzel 12Nm-re állítva. K...va nehéz, de lehet, ő pedig egy forma 1 vesenyző, aki napi szinten erre gyúr(nak). Még jó, hogy megbírja tartani egy kézzel.
--------------
A többieknek:
Ha leveszem a nyomatékot, nem érzem az autót, kb minden kanyarban kicsúszok, de minél erősebb (nekem) az FFb akkor érzek igazán mindent. Szóval, azt mondom, amit Robby, ne próbáljuk már a másikra ráerőltetni, hogy mi jó és mi nem jó.
Felteszem a kérdést, hogy mi a lófüttynek csinálnak 25nm-es bázist akkor?
Tényleg szeretném tudni már, hogy mi lehet a valóságos nyomaték, pl egy GT3 versenyben.Arra is emlékszem, mikor Sumi szét szívatta Raikkonen-t az egyik versenyen, ahogy a végén az Ice man elbőgte magát és riportban nem értette, hogy Sumi, hogy tud így vezetni, hogy tudja így tartani az autó a kanyarokban és a végén úgy száll ki, mit aki leugrott a sarki közértbe vásárolni egy kis autókázással. Ő meg megmozdulni alig bírt, mert mindene sajgott...
Szóval, én magas FFB-t szeretem.,..
-
Bandit21
addikt
Ugye, hogy az igazi, az a 6-700 nm. Ezért gyorsabb az f1 autó, mert nehéz tekerni? Mi? Ja, bocs, ez a hátsó keréken mért nm. Akkor is megvan a válasz! Azért lassú a Ferrari, mert 1nm hori kormány van benne. Hiszen fél kézzel lehet 200-nál kanyarodni vele.
Viccet félretéve, amíg felmerül az, hogy mp-eket tudunk gyorsulni egy pályán, addig nem ismerjük a pályát / rossz volt az előző setup.
Amikor volt a Porsche Kylami time attack vagy mi acc-ben, akkor a végén már századonként gyorsultam, és ott bele tettem szerintem kb 2-300 kört.
Biztos van akinek segít a több erő, és biztos igaz, hogy akinek segít, annak gyorsulást is kell okozzon, de egészen addig, amíg több egymást követő este 50-80 köre után nem az van, hogy hurrá, egy kanyarban megvan egy új ív, amitől gyorsabb lett, de a következő egyenes is, ezért a következő féktávot is újra sikerült kalibrálni és végre megvan újabb 1-2 tized, addig nem az ffb fog dönteni.
2 mp-et javulni egy átlag 4,5 km 1:45 körüli pályán kb. 85 métert jelent, ami 18 autó hossz. Ez rengeteg, de 1 mp-re vetítve is. Ha az ffb-be lenne ennyi, mindenki maxra tekert kormánnyal tolná.
Senkit nem akartam megsérteni, jó az erő tartalékos kormány, még itt is kevesebben vanank szerintem 15 NM fölött, mint 9 és alatta, tehát részben mondhatjuk, nem is tudom miről beszélek, de ingame és driver 100/100-on a 8 nm csl dd-vel biztos nem vagyok gyorsabb, mint 60/100-on. Tegnap kipróbáltam 80/100-on Imolát amit hétfő óta kb 3 este 30-30-30 körrel toltam és annyit értem el, hogy a kormányszöget le kellett venni fölöslegesen kicsire, mert a sikánokban egyszerűen nem lehetett elég gyorsan áttenni egyik oldalról a másikra. A célegyenesben viszont szétrázott, és bírkózás lett minden olyan egyenes része a pályának, ahol egyébként pihenni kellene (mielőtt valaki kérdezné, nem, nem volt 100-on a damper és a road effect sem, JulesTS összefoglalóban ajánlott beállításaival megyek).
Ennek nem látom én értelmét, de mindenki más, lehet aki 12 nm-en megy kap valamit amit én nem is ismerek nem is láttam még, és megéri érte az egyenesben is bírkózni. Egyszer ígérem kipróbálok egy DD1-et maxon valahol és addig nem megyek bele ebbe többet.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Lac-coo #54496 üzenetére
Erre mondtam, hogy eltérőek vagyunk, feltehetően van akinek jobban segít amit a szeme lát a monitoron, van akinek kevésbé, van aki kisebb erő hiányt észrevesz, van aki meg csak többet. Nem mondom, hogy jobb aki kisebb erővel megy, csak arra próbálok kilyukadni, hogy a több ffb nem feltétlenül a gyorsaság záloga mindenkinek. Van aki hány a VR-tól mert rosszul lesz, van aki meg az én kis 32-es monitoromra mondaná, hogy bakker így nem lehet játszani. Mindenkinek igaza van a saját szempontjából. Én magam részéről a "több ffb gyorsulást hoz" elvet tudom cáfolni, de csak magamra vonatkozóan.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lac-coo
őstag
válasz Bandit21 #54497 üzenetére
Nyilván van egy erő szint ami felett már gátolja az embert, de szerintem az 5 Nm-ről 8-ra emelés még simán bennevan a kezelhetőben ,de már jelentősen gyorsítja a visszajelzéseket... aztán ha váltanak 25 Nm-es szörnyekre meg fognak állni a teljesítménye felénél, mert onnatól már csak ront a helyzeten .
-
Lac-coo
őstag
Mondjuk F3 ban meg folymatosan rángatja a kormányt a kezükben a felfüggesztés
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs