-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shivi
tag
én találtam itthon is fekete aluprofilt és kb 500-1000Ft-al drágább métere de jelenleg nincs nekik (https://machineparts.iramkostore.com/details/560/252607/bosch-kompatibilis-aluprofil/bosch-10-kompatibilis-aluprofil/profilok-b10-es-horony/aluprofil-45x45-fekete.html)
de mondom lehet régen kijött olcsóbban ez, de beszéltem itthoni boltokkal és mondtak hogy a háború óta nagyon dúrván felment az alu ára, ezért döntöttem úgy, hogy végül inkább megveszem a tr80 lite-ot ami átszámítva 280k , ha én csinálnám (mint ahogy lent is linkekeltem az árakat) akkor kijönne 240k ból. 40k különbség úgy, hogy esztétikailag nem a legszebb, az ülés és a pedál felfogatás meg nem annyira szép és jól használható mint a tr80-ason pl. ezért úgy voltam vele, hogy inkább megrendelek egy készet ami szép, nem kell görcsölni hogy vmi 1-2mmel nem ott van ahol kell stb.
de persze ez egyéni pref
[ Szerkesztve ]
A felhők felett mindig süt a nap....kivéve ha este van :)
-
biker
nagyúr
válasz drsanya #54400 üzenetére
"Nem! Van a config fülön a Wheel force csúszka, újítás, hogy azon is van Auto pipa. "
épp hogy nem, május óta iracingelek, és azóta van auto. anno kipróbáltam, nem tetszett, kikapcsoltam, és kézzel adom meg. Ezért nem értem, mi az új auto?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
Most kivettem az autopipát a nyomatékból, nyomtam az egésznek egy resetet, visszaállítiottam minden úgym, ahogy korábban volt, és most az FFB is olyan, mint korábban volt. Én most nem állok neki felderíteni, hogy melyik auto pipa, vagy mi cseszte el az update után, most jó, így marad.
-
biker
nagyúr
mentem pár kört, tesztelgettem, az az auto jel az folyamatosan állítódik el. mentem pár kört 296-al, megjelent sárga auto, megnyomtam, 8,5-re állt be. mentem tovább, megint besárgult, megnyomtam, 9, mentem még tovább, besárgult, 7,7 lett. marad az érzésre beállítás szerintem...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
footy
addikt
válasz Lincoln76 #54394 üzenetére
En ezert ragaszkodom az Xboxhoz, mert keves idom van jatszani/szimulatorozni es nem fer bele hogy ilyen dolgokra pazaroljam az idot.
Bar a simhub+rezgo motor+shakerek miatt meg mindig gondolkozom hogy ki kellene probalni megy-e az Asetto meg a Dirt2.0 az egyik windowsos notebookon...
(Nem tudom az Nvidia Quadro P1000 mit tud Asetto+Dirt alatt)
(Bar Dirthez kezifek is kellene, arra meg nem tudom raszanni magam hogy 130eurot kiadjak egy kezifekert)[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
válasz Lincoln76 #54389 üzenetére
van winnek gyárilag 'kigyomlált' verziója is LTSC-ként keresd igaz ezek vállalati verziók de nekem semmi nem hiányzik belőlle viszont sokkal stabilabb ilyen szempontból a frissítéseket késöbb és csak a biztonságiakat meg a fontosakat kapja meg. Nem mondom ez megoldja a problémát, de egy próbát megér.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
kozmy
őstag
Sziasztok!
Meg érkezett a MOZA kombóm egy kis technikai malőrbe ütköztem de meg oldottam egy win újra húzással amit nem tudtam meg úszni. Egyenlőre csak állítgatom.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
válasz Bandit21 #54413 üzenetére
Egy kis össze hasonlítás a FANA Meki perecével.
Moza csatija sokkal masszívabb nem kotyog lötyög a tengelyen a Fanáéval ellentétben.
Anyag használat picit de nem sokkal a MOZA jobb mint a Fana Meki perecé.
Gombok a MOZA hangosabbak a Meclarenen halkabbak
Tekerők a MOZAN nagyon halk a Meclarenenen sajna nem.
Váltók a MOZA nagyon határozott mivel mágnes van de nem csattog kiskezüeknek pont ideális a nagy kezűeknek is. Rővid úton járnak a váltókarokba Meclarenhez képest. A gáz,fék vagy alhívjuk bárkinek is ami a váltó alatt vannak színtér rövid úton járnak. Jól össze van rakva, tekergettem szinte izomból nem recseg vagy ropog. A Meclaren sajna recseg,ropog, ezért olcsó. A világítás rajta RBG dimmelhető jó móka. Hirtelen ennyi jut eszembe.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
válasz JulesTS #54419 üzenetére
A kormányról semmit nem állítasz, mindent a driverében lehet állítani. Mivel a BASE rendelkezik Blut kapcsolattal így android vagy almás környezetre van app össze tárítod telót a bázissal és onnan menet közbe lehet konfigolni.
A váltó alatti részt igen lehet bármire állítani akát kuplunk+gáz kombóra állítani. A perec mérete meg egyezik a FAna meci perecével.[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
András12345
aktív tag
Megérkezett közben a GSI-hez a váltófül switch. Kértem kettőt, hogy kicserélem akkor már a másik felét is, szó nélkül kaptam.
Mondjuk a csomag bejárta a fél világot, ezért kellett az 5 nap. Hétfőn feladták, Dallas, Texas-->Cincinatti-->Milánó-->Leipzig-->Budapest, majd futárral házhoz. Vámot se kellett fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
kozmy
őstag
válasz András12345 #54427 üzenetére
Ha pontos akarok lenni szállítással együtt 129115 HUF de 1 penivelsem több
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
kozmy
őstag
Fel matricáztam meg a gombok színét is be szineztem. A matrica csomag elég gagyi kevés feliratok vannak, meg vannak kis négyzet alaku matricák de az hülyén néz ki a kerek gombokon.
Lac-coo: Igen 30cm az átmérője.Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
őstag
Helyzetjelentés.
Vicces, és egyben kínos részemről, mert a kormányomnak semmi baja nincs.
Volt itt egy profi srác, aki szintén gyárt cockpiteket, amit zsozsa74 fórumtárs linkelt képeket, ő hozta a bázisát, kormányát, gyári tápját, és megmutatta ő milyen beállításon használja.
Kipróbáltam úgy, és nekem gyenge volt, érzetre meg mind két bázis egyforma volt, szóval megszoktam azt, hogy kapaszkodni kell a kormányba, és nekem ez lett természetes.
Most megyek magyarázkodni a Fanatecnek, és elnézést itt mindenkitől hogy feleslegesen keltettem a feszkót...Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
JulesTS
őstag
Ez menő! Kicsit irígykedek...
Fanánál két kuplung behúz (100%-on a kuplung), kijelzőn ott a beállított érték, egyik kuplung elenged (beállított értéken a kuplung), funky switch fel/le, vagy tekerőjével új fogáspont beállítása, másik kuplung elenged, ezzel érték elmentve.
Persze mobil applikációval állítva se rossz. -
őstag
Maradok a mostani beállításon, aztán finomítok még rajta. Amúgy tervben van egy DD1, de ilyen 10-12nm-es beállítást szeretnék majd.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lac-coo
őstag
Ahogy probalgatomm a moza 12-est .. el nem tudom képzelni mire kell 25 nm ?!?!
-
bnorci71
addikt
Sajna nem☹️ De itt HA be lehet szerezni a kulcsot vagy próba majd licencsz vásárlás ha bevált
Az eredeti telepítő beszerzése volt probléma de akitől a kulcdot vettem itt HA-n abba is segített. Simán nem tudod leszedni a microfos oldaláról mert ugye ez cégeknek van[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Bandit21
addikt
válasz RobbyJr #54436 üzenetére
Előtte továbbra is azt mondanám nezz meg egy AC/ Kartkraftot is. Van ebbe a 8 nm csl be is erő.
Másrészt régóta angyalok azon, mire is a nagy erő.
Kanyarban a hátsó tengely tapadás vesztesét a konnyules miatt vesszük észre elvileg.De itt mi a jó?
Ha 4 nm ből el megy 0.4 vagy ha 10 ből 1? Az erő 10%-a vesz el és ezt kell észrevenni. De mi a jó, ha birkózás árán megy ez vagy ha könnyebben is?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
válasz Lac-coo #54439 üzenetére
25 az kizárt, még a 20 is sok, az már olyan mint a valóságban, becsapódsz valahova, fogod a kormányt, aztán törik a csuklód.
Srácnak itt eltört az ujja. Vicces oldala, hogy aki belerepült, már előre kiabált hogy "sorry sorry"Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz Bandit21 #54441 üzenetére
Valahogy folyamat mentem fel az erősségben, és ezt ACC-ben kezdtem el. Gyorsabb köröket tudtam így menni, mivel még jobban éreztem az autót. Érdekes volt számomra.
Negatív oldala, hogy jobban fáradtam, de idővel szokható.
Valószínűleg nálam is az az effekt lehet, ami Lincolnak volt, egy idő után kevesled az erőt. Na de nálam 1 hónap alatt?Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Van az tény, bár én nem vezetek autót, nem tudom mi a reális egy személygépkocsinál, vagy egy gt3 kocsinál az ellenállás, így csak igazi versenyzők tapasztalata alapján tudtam tájékozódni, akik igazi verseny mellett szimulátoroznak is, és ők mondták az értékeket, mi a valós beállítás.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lac-coo
őstag
Jó de igazi autón ffb sincs !
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS routerek
- Xbox Series X|S
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elden Ring
- További aktív témák...
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen