Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Lincoln76 #54464 üzenetére

    és minél erősebb az ffb annál jobban kell ráfeszülni, és annál nehezebb finoman irányítani, de mindegy
    és a könyök és csuklósérülések esélye is nő, vagyunk páran ezzel így.

    hidd el, minden versenyautóban (kb gokart és 1-2 alapvas kivételével) van szervó, és nem kell 56-os bicepsz a vezetéshez. a G erőkhöz kell.
    a 8Nm iracingben bizonyos autókkal olyat ránt ha hurkát eltalálok, hogy leszakad a karom, a 34-es monitor meg úgy bólogat az állványon, atesz állványon, hogy nem tudom eldönteni a grafikában erősebb a shake effekt vagy a monitor integet nekem

    tegnap tesztelgettem az új 296-al monzában, próbáljátok ki, akik gyengének érzik a 8Nm-et.
    gyári 50% helyett 30% intensity, 8Nm az optionsben (ehhez alap 8,5 strength lenne)
    autó F9 ajánl 9-et két kör után
    Na T1-ből T2-be 60nál át kell fogni két kézzel a kormányra, mert egy mozdulattal nem bírom ívre tenni a kocsit. Ez nem reális. 7,5-7,7 környékén még lendületből rá lehet tenni, és a curva grande-ban se akarja felrázni a pohárban az italt ahogy pattog.
    Nézzétek meg milyen, ne azt nézd, 200-nál milyen, hanem mikor ilyen helyen kell jobb 80fokról bal 110fokra áttekerni az úton tapadó 345-ös gumit.

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák