Ninja Gaiden: Dragon Sword - teszt

MÁSODIK OLDAL

A Dragon Sword nemcsak a profin kivitelezett harcrendszere, hanem az igényes prezentációja terén is hű marad a nagy előd hagyományaihoz. Amit a fejlesztők a grafikából kihoztak, az egyfajta technikai bravúr: részletesen kidolgozott, gyönyörűen animált karakterek siklanak tova az ízlésesen megrajzolt renderelt hátterek előtt, miközben szaggatással még a legdurvább tömegbunyók effekt-gazdag parádéja közepette sem találkozunk. A főellenségek látványa különösen mellbevágó, hiszen pofásan kinéző, tisztes méretű sárkányok meg egyéb pokolfajzatok ellen kell megmérkőznünk picinyke, de teljesen 3D-s környezetben - itt bizony a programozók elmentek a DS képességeinek határáig. Ráadásul nemcsak a vizuális, de a zenei tálalás is igen meggyőző: a hagyományos keleties hangzású dallamok, a dögösebb rock-betétek és a filmszerű, epikus háttérzenék váltakozása igencsak kellemes benyomást tett ránk.