Emelkedj fel az égbe a Medal of Honor Airborne™ játékban, hogy aztán ledobhassanak egy földi harc kellős közepébe, ahol megpróbálhatod megfordítani a II. világháborút.
A kezdetek kezdetén az EA Games a Medal of Honor: Allied Assaulttal állt elő ami kellő képpen sikert is aratott. A nagy sikerre való tekintettel felbuzdult a cég és még két kiegészítéssel gazdagodott ez a remek sorozat. Nevezetesen a Spearhead és a Breakthrough gyarapította az EA és ezáltal a játszadozni vágyok polcait. Valamint kijött még egy teljesen különálló játék is ami a Pacific Assault nevet kapta még 2004-ben.
Igen-igen, telnek múlnak az évek, és már itt is van 2007 ami azt jelenti, hogy bejelenthetjük eme remek FPS sorozat folytatását ami a Medal of Honor: Airborne címre hallgat. Ezúttal újra Európába kerülünk, bár most egy 82-es ejtõernyõs hadosztály segítségével.
A látványra nagyon figyeltek a készítők most is, mint mindig. Egy újabb remek szoftverrel találtam magam szembe, miközben a demóval szórakoztattam magam. Na meg persze a fizikája is valami eszméletlen a játéknak. A készítők ígéreteit betartva három lényegi újítás került az Airborne-ba, melyek az eddigiektől nagyon eltérő játékmenetet eredményeznek.
Megszokhattuk az eddigi first person shooter-es játékokban, hogy egy adott fix útvonalon indulva haladhatunk, és vihetjük végig az adott missziót, vagy egy-két mellékes útvonalon mehetünk. Nos, ez az Airborne-ban gyökeresen megváltozik. Ugyanis minden pálya egy ejtőernyőzéssel kezdődik, és ezáltal az adott terület bármely pontjára navigálhatjuk a karakterünket. Tetőre, párkányra ezáltalal közvetlen egy szobába is, vagy akár egy náci fejére is landolhatunk, hogy egy jól irányzott rúgással leterítsük. Ennek csak a fantáziánk szab határt. Bárhova is érkezünk az adott map-ra, bármilyen irányból megközelíthetjük a kisebb-nagyobb csoportokot és ezáltal támadhatjuk a temérdek ellenséget. Az egyik nagy újítás a korábbi Medal of Honor játékokhoz képest a szabad játéktér. Ami valóban szabad, és ami a pl.: a Call of Duty 2 esetében is csak ígéret maradt.
A mesterséges inteligencia is jelentősen fejlődött a korábbi részekhez képest. A fejlesztők az ''Affordance'' nevet adták neki, ami annyit tesz, hogy a gép is állandóan keresi és kihasználja az adódó lehetőségeket. Ezáltal hiába tervelünk ki egy számunkra remek taktikát az adott pályán, azzal is számolnunk kell, hogy a gép meglep minket, mivel ő is ugyanezt választotta. Ez hihetetlenül megdobja a játékélményt. Így például ha mi a landolásunk segítségével akarjuk meglepi az ellent, lehetséges, hogy ők is ugyanezt csinálják. Minden ilyen esetben, ezzel számolnunk kell majd. Vagy ha van egy géppuskaállás akkor nem csak mi, hanem a gép is igyekezni fog arra, hogy azt megszerzze, és ezáltal iktatja ki a csapatunkat. Természetesen a mi csapattársaink se buták, a félreértések végett. Az M. I. arra is képes lesz, hogy visszavonulót fújjon, ha reménytelennek látja a helyzetét. A különböző nemzetiségek katonái is nagyon sajátságosan, pontosabban élethűen reagálnak a szituációkra, pont ugy, mintha a valóságban tennék. Pl.: az olasz katonák precizen, szépen rendezetten próbálnak támadni, még a németek egyből a ''lecsóba csapnak''. Minden valóságra szabott, elfelejthetjük azokat az olykor vicces jeleneteket, amikor az ellen a pálya másik végéből próbál ránk célozni, persze reménytelenül.
Ha a gép ''szarban'' van, az erősítés is a levegőből érkezik. Ők is, ugyanugy mint mi, bárhová landolhatnak, és kezdetik meg a földi csatát. Alapjában véve mi jelentősen meghatározhatjuk az adott misszió menetét, azáltal, hogy hova érkezünk az adott terepre.
Miután megtisztítottuk a helyszínt számolnunk kell majd a visszafoglalás lehetőségével is a nácik részéről.
Nagyon változatos helyszíneket fog kínálni a szoftver, az adott pályán való taktikázásnak csak a képzeletünkön múlik majd. A remek játékélmény garantált (egy keményebb PC sem árt), persze, ha ilyen lövöldözösmeghalódfpsesmásodikvilágháborús játék pártiak vagyunk. Ejtőernyőre fel, induljon a misszió szeptember elején!
Medal of Honor: Airborne demó:
[link] 1366,96 MB
Hivatalos site:
[link]
Trailer:
[link]
mcroberto képei + bm:
[link]
mongi_
Medal of Honor: Airborne (Preview)
- Írta: mongi_
Percről percre
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
ma Marad a nagy méretű külső kijelző, és nincs más látványos változás egyelőre.
Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az 1440p-s kijelző az előzetes tapasztalatok alapján kellemes opciónak tűnik az 1000 dollár alatti szegmensben.
Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
ma Az iPhone Slim viszont apróbb és vékonyabb lehet.
Újabb Astria sorozatú processzorhűtők a Thermaltake névjegyével
ph Az ikertornyos konstrukción kívül két egyszerűbb modell is van a 18 LED-del ellátott fedőelemet viselő termékcsaládban.
Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
ma A jövőre érkező Galaxy AI funkció 10%-kal növelné az üzemidőt.
Nagy nyelvi modellek akár 33 milliárd paraméterrel, lokálisan
ma Legalábbis ezt ígéri a MediaTek legújabb csúcskategóriás SoC-jük, a Dimensity 9300+ kapcsán.
Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
ph A Dual termékcsalád Navi 31 lapkára épülő jövevényei egy kis gyári tuningot is kaptak.
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Google Chromecast topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- További aktív témák...