Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift - teszt

ELSŐ OLDAL

A Final Fantasy Tactics a PS1-es éra egyik legnagyobb kultjátéka, örök gyöngyszem, mindmáig büszkén szerethető alkotás. Sokak szemében a legjobb mű, ami FF logó alatt látott napvilágot, de szép számmal vannak olyanok is, akik szerint szimplán a legütősebb PS1-es címről van szó. Az igazán nagy játékok mögött általában mindig egy eredeti elme kinyilatkozása áll, az FFT esetében a kreatív hajtóanyagot Yasumi Matsuno szolgáltatta. Az úrról azt illik tudni, hogy a játékai már-már gyanúsan közel állnak a tökéletességhez, munkásságát a japán Famitsu eddig kettő darab maximális pontszámmal (Vagrant Story és FF12) jutalmazta. A 12. Végső Fantázia gyártása során Matsuno otthagyta a Square-Enix-et, azonban a szoftvergyártó vállalat volt olyan szemfüles, hogy a legendás dizájner-rendező által kidolgozott népszerű univerzumot önálló franchise-zá gyúrja Ivalice Alliance néven. Az új pénzfialó projekt keretein belül eddig az FFT: War of the Lions (PSP) és az FF12: Revenant Wings (DS) került kiadásra, a duzzadó csecsű fejőstehén legújabb borja pedig szintén a Nintendo handheld-jét erősíti, és a szokatlanul hosszú Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift nevet kapta szegény.



A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!