- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
beyruth82 #129631 üzenetére
Honnan tudod, hogy végtelen van nekik, simán lehet, hogy mindig pont úgy ölöd meg őket, hogy már csak 1-2 db
.
Amúgy én azt mondom, hogy pl. a Fallout 4 esetében érdemes legalább Hard-on játszani, mert bár amig a Fallout 3/New Vegas-ban a nehezebb fokozat igazából csak annyiban volt előny, hogy több XP-t kaptál, itt a Fallout 4-ben (meg a Starfield-ben is), a minél nehezebb fokozat előnye az, hogy nagyobb eséllyel ad be Legendary Enemy-t, akik meg mindig egy-egy Legendary Weapon-t dobnak haláluk után.
Amúgy a combat esetén még játszhatsz Very Easy-n, ugyanis az is megoldható, hogy Very Hard-on játszol mindig, de amikor csata van, akkor leváltasz Very Easy-re, majd miután vége a csatának, megint válts vissza Very Hard-ra (bár Survival esetén a legnagyobb a drop rate, de itt nem lehet oda vissza váltani bármikor).
Amúgy én a Fallout 4 esetén (meg a Starfield-ben is), a Hard mode-ot ajánlom, mert igazából az egy kicsit nehezebb mint a normal, de cserébe már elég gyakran dobálja a legendás fegyvereket.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
New Features & Improvements in Starfield’s Latest Major Update
XBOX SERIES X DISPLAY SETTINGS
We’ve heard from many that you’d like to have more control over the graphic fidelity and performance on Xbox, similar to how PC players can customize their experience. We’re now enabling that on Xbox Series X with a few options that you can use to find the best fit for your playstyle and display.
For each of these, we highly recommend a Variable Refresh Rate (VRR) Display running at 120hz, and to verify your Xbox is setup to use it. If you have it set up this way, Starfield will now default to a frame rate target of 40, while keeping the priority for full visuals.
- Frame Rate Target: You can now choose between 30, 40, 60 or an Uncapped frame rate on VRR displays. If you do not have a VRR display running 120hz, you will still be able to select from 30 or 60. Screen tearing may occur at times when selecting 60 on a non-VRR display.
- Prioritize: You can now prioritize between Visuals and Performance while trying to maintain the frame rate target. If you’re choosing a frame rate target of 60 or above, we recommend changing this to Performance. Prioritizing Visuals keeps the highest resolution while maintaining full detail for special effects, lighting, and crowds. Prioritizing Performance lowers internal resolution and detail for special effects, lighting, and crowds. Both modes may adjust internal resolution dynamically when scenes or action get heavier as well. When switching between modes, you will see the lighting change briefly as the system catches up to the new mode.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
ridiculous #129709 üzenetére
Majd most az lesz a gond, hogy, miért nem tartja stabilan azt a 40/60fps-t, vagy pedig performance mode-ban miért néz ki ennyire csúnyán
... ja és miért van minden lépésnél még mindig töltőképernyő!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
persil #129740 üzenetére
A nagy bemutató után volt egy interjú, ahol elmondták, hogy még Series X-en is, sokkal többet tud a játék mint 30 fps (átlagban valami 40-60 között volt?), de ők inkább választották a 30-at mint, egy instabilabb framerate-et. Igen a 40 lehetett volna opció, de lehet ott is akkor még benézet sokszor 40 alá.
Az 1700 szendvicses dolog, meg csak egy példa volt akkor is, mert azért bár furcsán és hülyén hangzik, de a creation engine azért nem rossz fizikai számításokban, mega hátérszimulációkban. Vagy lehet ezek megvalósítása jó, csak rosszul bánik az erőforrásokkal. Lehet ezen javítottak most, vagy ezen javítottak most jobban.
.LnB: manapság meg elég nehéz meghatározni azt, hogy mi a "befejezett" játék és mi nem. Mármint ez így nem igaz, mert lényegében az a befejezett játék amit a fejlesztő, kiadó annak tart. Egy Breath of the Wild esetében, ha nem folytatásként jött volna, a Tears of the Kingdom-ban lévő tartalom, hanem folyamatosan adták volna hozzá, akkor a Breath of the Wild-ra is rá lehetett volna mondani azt, hogy az sincs befejezze, és félkészen adták ki?
Igen, ebben az esetben más a helyzet, de azért nem egy Cyberpunk szintű probléma volt itt. Azért ha nagyon leegyszerűsítjük a dolgokat, manapság már a sima single player játékok esetében is bevett szokás az, hogy kvázi live service-ként működnek. Vagyis a megjelenés után sok évvel már-már, kvázi egy másik játék lesz belőlük, a sok átalakítással bővítéssel. Persze ezt a legtöbb helyen early access-nek hívják (lásd BG3).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #129777 üzenetére
Nem igazán szeretek szinkronos filmeket nézni, idézni... de:
Ponyvaregény - "Hogy mi?"Amúgy ez a film is idén lesz 30 éves!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ha szeretnétek jegyeket nyerni és élőben nézni a Június 9-ei Xbox Show-t, akkor itt a lehetőség:
Xbox FanFest | XboxA FanFest-tagok részt vehetnek a FanFest-nyereményjátékban, ahol esélyük nyílik jegyeket nyerni egy Los Angeles-i premier eseményre, illetve egy ingyenes utazást is nyerhetnek, hogy eljussanak oda. Vegyél részt a nyereményjátékban, és ha szerencsés vagy, találkozzunk Los Angelesben, ahol megnézheted az Xbox Games Showcase eseményét (majd a következőt: [REDACTED]), közvetlenül a mozivásznon!
USA-n kívül csak a fődíjat lehet megnyerni, ahol ki is utánzatnak téged és egy másik személyt Los Angeles-be, ahol el is szállásolnak titeket egy hotelben (4 nap 3 éjszaka), pluszban kaptok Uber/Lift kupont, meg költőpénzt is!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Frissítettem a fizetési opciókat az Xbox fiókomban és most vettem észre - ami lehet csak nekem új dolog -, hogy a Yettel (Telenor) mellett már Telekom-os mobil előfizetési számmal (kártyás, számlás?), is lehet már vásárolni az Xbox (Microsoft) Store-ba!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #129904 üzenetére
Mert minden eddigi játékuk bukás (vagy maximum kis siker) volt? Evil Within 1-ből elvileg elment több mint 4 milliót, a második részből talán egy milliót se. A Ghostwire: Tokyo esetében ugye ott van, hogy 4+ millió játékos, de ott az első hónapban (PS5/PC) elment kb. 100 000 példány. A Hi-Fi Rush pedig Game Pass cím volt, és azt lehetett hallani, hogy sem abban, sem azon kívül nem lett nagy siker. A PS5 kiadás is, igaz, hogy most történt meg, de ott is elég szerényen kezdet. Pluszban Shinji Mikami sincs már a cégnél.
Amúgy az az érdekes ebben az, hogy csak a ZeniMax-hoz tartozó stúdiókat zártak be, vagy vontak össze. Eszem ágában sincs az MS-t védeni, mert a végszó az övék, de ugye a ZeniMax (Bethesda), azért egy önállóbb entitás az MS Gaming-en belül, ahogyan a Activision Blizzard King is. Vagyis pl. stúdió alapitás, felvásárlásban szabadon tudnak dönteni. Legalábbis van beleszólásuk ilyenbe, hiszen már az MS alatt vették meg pl. a hazai Nemesys Games-t, akikből a ZeniMax Online Studios Hungary lett!
Illetve a Redfall refund esetében is nem az MS-hez kell fordulni, hanem a Bethesda-hoz.
Vagyis (és megint leírom, hogy nem az MS-t akarom védeni ezzel) simán lehet, hogy ez alapvetően egy Bethesda döntés, amire az MS, csak azt mondta, hogy: oké, ha ti így látjátok jónak, akkor ez lesz.
Amúgy ugye benne van a piaci helyezt is. És bár ott nem zárták be, de ugye a Sony-nál a szuper sikeres Spider-Man 2 megjelenése után az Insomniac-nál is történt leépítés, meg más top stúdiójuknál is. Illetve ott bezárták a VR játékokat fejlesztő stúdiójukat is (London).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Lényegében tényleg csak ennyi. Mármint, hogy mi csak azt látjuk, hogy bezárnak ezt meg azt, kirúgnak innen meg onnan embereket. De, hogy ez hogyan vezette ide a stúdión belül azt már nem. A Hi-Fi Rush fejlesztése is jóval a felvásárlás elött indult (2018-ban). Azt is lehetett tudni, hogy a felvásárlás elött a Bethesda nem volt éppen jó formában (anyagilag). Pl. a Starfield-et is ha jól emlékszem talán 21-ben akarták kiadni. Simán lehet, ha nem lett volna felvásárlás, akkor nem csak a Redfall nem jött volna össze, de a Hi-Fi Rush se (főleg, hogy a Ghostwire: Tokyo is nagyot bukott).
Arra meg, hogy az MS "végtelen" pénzzel veszi a cégeket, ott azért van egy elég sokszor elfelejtett dolog. Mégpedig, hogy az MS vezetése add rá pénzt. Egy olyan szektorra, amiben az MS már egy jó ideje nem igazán teljesít jól (nem rosszul, de nem elég jól). Vagyis ha az MS vezetése úgy látja, hogy érdemes 100 milliárd dollárt beleölni ebbe a piacba, akkor csak komolyan gondolják ezt. Mégha ez azt is jelenti, hogy ilyen dolgokat kell meglépni.
Illetve az MS Gaming felépítésére kicsit visszatérve még... kb. úgy működik mint a Take Two. Vagyis van az anyacég, az MS, pontosabban az MS Gaming már. Ez alá tartozik 3 kvázi függetlenebb cég, az Xbox Game Studios, a Zenimax és most már az Activision Blizzard King. Ezek kicsit nagyobb szabadsággal rendelkeznek mint a korábbi felállás, ahol csak az Xbox Game Studios-ban lévő stúdiók voltak.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
válasz
gianni85 #130089 üzenetére
Mondjuk Tom pont azért jó választás mert magaságra talán pont hozza az átlag Japánt...
.
oriic: nekem sincs semmi gondom vele, de ezzel a megoldással az Ubi nagyon könnyen teljesíti az állítólag nem létező gender és race kvótát... Csak ahogy már írtam korábban is, azért egy Japánban játszódó, a Japán történelemre épülő AC-ban azért kicsit furcsa, hogy csak az egyik főhős lesz Japán.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
beyruth82 #130112 üzenetére
A korábbi pletykák szerint viszont de. Kettő főhős lesz, és egyes pletykák szerint hasonlóan lesz kicsit a Syndicate-hez, ahol mindkettővel kell majd játszani, míg más pletykák szerint válaszható lesz, és itt az újdonság az lesz, hogy ekkor lényegében kettő külön történetívet kapunk. De abban mindkettő pletyka megegyezik, hogy Yasuke az egyik játszható főhős, míg a másik - a női protagonist - egy Naoe névre hallgató shinobi lesz.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Tasunkó #130139 üzenetére
Nem szerettem volna ebbe a témába jobban belemenni, de azért ha tényleg ez lesz a felállás (99% a valószínűsége, hogy igen), akkor az csak egy újabb példája az un. nyugati világ kettős mércéjének. Ugye za eddigi mainline AC játékokban a főhősök az fiktív karakterek volta, szerintem minden esetben. Az is jól volt megoldva, hogy ezek a szereplők az adott történelmi helyszínbe beleillettek. Vagyis egy középkori Firenzében/Rómában játszódó részben egy itáliai szereplőt alakítottunk, az AC III-ban lényegében egy őslakos indiánt, ahogy a Viking világban játszódó Vallhalla-ban is egy "vikinget".
De mindegyik irányítható karakter fictive volt. Itt most, hogy ma rajongók végre megkapják Japánt, hirtelen szakítanak az eddigi hagyományokkal és egy létező személy lesz az egyik főhős, aki ráadásul nem Japán. Persze szerintem sem gond ez az egész, de ilyenkor jön elő ez a kicsit nyugatias képmutatás. Mert, ha pl. az lett volna a választás, hogy Yasuke helyett mondjuk egy valahogy odakeveredett nyugati fehér férfi lenne a főhős, akkor már régen (a leak-ek után egyből) égne az internet, hogy mennyire nem tisztelik a Japán kultúrát a nyugati cégek. És bár ilyet nem tudunk, de nagy valószínűséggel, egy Európái fehér férfi valószínűleg kisebb megrökönyödést okozott volna egy feudális Japánban mint egy Fekete-Afrikai személy (az is kilógott volna, de nem annyira).
De meg egyszer. Nekem igazából semmi gondom sincs ezzel, csak érdekes lesz a felállás, hiszen csak az elmúlt éveket nézve rendre botrány lett abból, hogy ha egy alapvetően ázsiainak tartott karaktert egy nem ázsiai játszik el. De ezek nagy része kimerül abban, hogy mindaddig lehet nem ázsiai, amig az nem európai fehér ember. Ugye ott volt a Ghost in the Shell film változata, ahol Scarlett Johansson miatt akadtak ki, de lehetne animációs sorozattokat is felhozni mint a Simpsons-ban Apu karaktere, a BoJack Horseman-ben Diane karaktere.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
homerhamm #130202 üzenetére
A(z) Assassin’s Creed Shadows megvásárlása | Xbox
Itt van pár darab in-engine/in-game? screenshot...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csúszik a Grand Theft Auto VI tervezett megjelenése. Az új céldátum szerint valamikor 2025 őszén érkezik majd!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nagy valószínűséggel ez az új Bioshock játék lesz... esetleg még a Borderlands 4 és talán a Mafia 4 is...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
hombre[EU] #130376 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
hombre[EU] #130388 üzenetére
Tény, hogy most nem néztem végig újra, de én úgy emlékszem, hogy a 4800S, ami egy GPU nélküli Series X SoC, az játékokban gyengébben szerepelt mint a 3600. Mellé tettek egy 3090-es kártyát, hogy a GPU ne fogja vissza a dolgokat. De pl. a CPU heavy dolgokban érezhetően gyengén teljesített. De volt valahol pl. egy direkt Starfield teszt is, ahol szintén sokkal erősseb GPU-t használtak mint ami egy Series X-ben van és ott is CPU limites volt az egész.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
Amúgy a hivatalos oldalról rendleve, standard szállítással és az Edge által talált kuponnal ennyire jön most ki az SE.
Amúgy ahogy megnéztem most még jobban, a különbség a simához képest az még, hogy az SE-ben membránosok, míg az sima G7-nél mikrokapcsolósak az ABXY gombok. Viszont az oldal szerint hamarosan jön az RGB-vel is rendelkező változat, ahol minden elérhető lesz (vagyis a karok és ravaszok Hall Effect-es, és a gombok is mikrokapcsolós). 25 200 Ft-ért.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Döglött Róka #130655 üzenetére
Igen tudom... de mostanában szeretnék egy új kontrollert venni úgyis, és gondolkodok egy G7 SE-n... vagy ha jobb a mikrokapcsolós felépítés a membrános megoldás-nál, akkor lehet inkább a GameSir Kaleid Xbox Wired Controller-t... függetlenül attól, hogy nem igazán szeretem a third party megoldásokat.
bilon73: Ha jól tudom itt alapból magasabb az átviteli frekvencia mint a Elite 2/gyári kontoller esetében és talán még állítható is 1000Hz-ig (ekkor elvileg kikapcsol a rezgés és az audio kimenet). Ezért tűnhet reszponzívabbnak...
#130656: KontrollerDoki[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Bad Pritt #130746 üzenetére
Xbox-on ez a beállítás elvileg úgy működik (vagy ügy működött?), hogy ekkor csak azokkal tudsz együtt játszani, akiknek szintén ki van kapcsolva ez a beállítás. Gondolom ez PC-s játékosok esetén is így lehet, vagyis elviekben találkozhatsz olyan PC-s játékossal akinek ez ki van kapcsolva.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Redneck #130775 üzenetére
Erről az opcióról van szó. Ez egy rendszerszintű beállítás, tehát ha itt nincs engedélyezve, akkor elviekben te csak olyan játékosokkal tudsz együtt játszani, akiknek ez szintén ki van kapcsolva. Mivel az témát elindító XDefiant játék Xbox-os kiadásában nincs külön opció a Cross Play beállításokra, így elviekben, ha te csak Xbox-os játékosokkal szeretnél játszani, akkor ez az egy megoldás van. De mint írtam ez elviekben úgy működik, hogy ekkor nem simán csak Xbox játékosokkal rak össze a Matchmaking, hanem olyan Xbox játékosokkal akiknek szintén le van tiltva a Cross-Network play (ami alapesetben be van kapcsolva).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
turho #130781 üzenetére
Ugye ha egy játékban van Cross Play off opció akkor téged csak olyanokkal tessz össze akiknek szintén Cross Play off opció van beállítva a játékban. És ugyan ez igaz erre a megoldásra is, mert ekkor csak azokkal rak össze akiknek szintén ugyan az a kikapcsolt beállítása van... így értelemszerűen sokkal kisebb azon játékosok száma akik épp akkor MW3-al játszanak.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Redneck #130815 üzenetére
Nézd, ezt az opciót maguknak a fejlesztőknek kéne megoldani, és nem az MS-nek beépíteni rá egy opciót. Mármint ez a megoldás minden játékra vonatkozik. Azokra is, amiknek van külön kapcsolója, és azokra is aminek nincs. És nem minden Cross Play játék esetén probléma az, hogy te PC-s játékosokkal is találkozhatsz. Én pl. a SoT-ot Cross Play-ben játszom, és minimális volt azon esetek száma amikor konkrét csalóval találkoztam (pedig vannak PC-s csalók).
Amúgy ez az opció nem kifejezeten egy klasszikus Cross Play On/Off kapcsoló, nem egészen erre lett kitalálva. Ez is biztonsági beállítás, mint pl az, hogy nem tudjál Multival játszani, vagy üzenetet küldeni.
De amúgy az MS-nek lehetne ráhatása a fejlesztők felé, hogy kötelező legyen egy ilyen kapcsoló. De gondolom egy ilyen erőltetése a fejlesztők nem tetszését hozná magával... Xbox oldalon, mert már volt rá nem egy példa amit Xbox-nál kiszedtek, mert a fejlesztőknek nem tetszett mint pl. a kötelező statisztika), ami meg PS5-nél meg simán ott van minden játéknál (ott nem problémázottak a fejlesztők).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Fox Mulder #130843 üzenetére
Nem a fejlesztők erőltetik rá, hanem a MS nem elég tökös, hogy átverje. Erre hoztam fel példaként, hogy anno nem hivatalosan azért tűnhetett el sok, hasznosnak tűnő lehetőség One-ról, mert a fejlesztőknek az plusz munka volt és morogtak miatta. Pl. amíg nem volt rendszerszintű megoldás arra, hogy kijelezze a játékidőt, addig ezt a fejlesztőknek kellett megoldani. De ez mellett még más statisztikai adatott is kellett, hogy jelezzen egy játék.
Viszont ezt a lehetőséget később opcionálissá tették a fejlesztők felé, nem pedig kötelezőként. És itt jön be az, hogy pl. az PS5-ön meg pont, hogy be lett vezetve egy ehhez hasonló opció kötelezőként. De ott volt a szerintem sok esetben hasznos Snap funkció is, ami esetében bár csak opcionális volt kezdettől fogva a használata, de mivel senki se akart vele foglalkozni, ezért ki is vették a rendszerből. PS5-ön viszont egy ha jól tudom, akkor talán van valami hasonló megoldás (kép a képben vagy valami ilyesmiről volt szó még a megjelenés elött).
És visszatérve a Cross Play gombra a játékokban. Az MS megtehetné, hogy a Cross Play támogatású játékokba kötelező legyen integrálni egy ilyen opciót minden fejlesztőnek. De úgy néz ki, hogy itt Xbox-on ez is csak opcionális, míg PS-en elvileg kötelező... legalábbis itt is írták, hogy mind a CoD-ban, mind a XDefiant-ba benne van ez (vagy ahogy írtam, a SoT-ban is van ott olyan opció, hogy csak PS5-ös player-ek lehetnek együtt veled). De itt Xbox-on vannak olyan MS játékok ahol még kapcsoló sincs (talán a Gears 5/Halo Infinity?).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Wesder #130846 üzenetére
Ugye itt kettő infó kering a neten, az egyik, hogy egy meglévő MS-es multiplayer IP alapján csinálnak játékot (Gears?), a másik meg, hogy az MS kérte meg őket egy új multiplayer játék készítésére (itt is MS az IP tulaj, de ez egy új IP lesz).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
Norb79 #130848 üzenetére
Elvileg azt lehettet eddig hallani (amíg valakik el nem kezdték a Gears pletykát terjeszteni), hogy egy új IP-n alapúló multiplayer FPS lesz.
A Square-nek meg lehet, hogy egy Outriders 2-t csinálnak (hiszen ennek a jogait nem adták el), de az a játék elvileg megbukott.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
11-én kapunk belőle egy 15 perces gameplay-t is!
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz
DaVE-1 #131184 üzenetére
Mondjuk a leak-er szinten ez már azóta cáfolva lett, vagy legalábbis vannak olyan pletykák akik szerint ez még nagyon nincs eldöntve. Olyannyira, hogy ha több saját IP-t akarnak multiplatformmá tenni akkor a Halo a harmadik körös szinten van (vagyis még ezen belsős tervek szerint is nagyobb az esély más címekre mint erre).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Sunset Overdrive esetében valóban mind az IP, mind a stúdió a Sony-nál van. Viszont a konzolos kiadási jogok maradtak a Microsoft-nál (most azt nem tudom, hogy csak az első résznek, vagy magának az IP-nak is).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 FAT 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan működés
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol sok extrával garanciával hibátlan