Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz IntelKiller7 #121886 üzenetére
Amúgy annyiban megkövetem magam, hogy azért csal kicsit a Rockstar az trailer-ei esetében. Csak nem egészen úgy mint mások. Ugyanis bár a tervezett grafikai szintet mutatják be, de minden jelenet előre megtervezett. Vagyis előre be vannak állítva a jelenetek, az időjárás, a bevilágítás a kameraszögek, és egyéb dolgok.
De ez csak az adott trailer rendezés miatt van így. Ugye a valóságban is más hatást add egy előre megírt, megrendezett jelent mint egy random felvett videó ugyan azon a helyen.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz IntelKiller7 #121890 üzenetére
Ezt anno többször leírtam, mind a GTA V, mind az RDR2-ben, hogy játék közben van olyan helyzet (környezeti beállítás), hogy az ember az állát keres, hogy ez hogy nézhet így ki, máskor meg kb. PS2/3-as szint, ugyan azon a helyen. Nagyon sok függ itt a bevilágításon és az aktuális napszak/időjárás együttes hatásain.
Amúgy még annyit, ahhoz, hogy ez nem nézhet ki ilyen jól... hány olyan játék jelent meg erre a generációra ami tényleg kihasználja azokat a technológiákat amiket a konzolok tudnak (amikkel anno "reklámozták"), és ezek közül mennyi az amik esetében ténylegesen rá is szánták az időt, pénzt és embertömeget, hogy jól ki is használják (vagyis nem csak rádobjuk a konzolra azzal a dologgal, hogy: működj). Ne feledjük, hogy a Rockstar azért fejlesztési költségben teljesen más szint mint az átlag third party stúdiók.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Redneck #121887 üzenetére
A Rockstar által használt grafikus motort, a R.A.G.E.-et a 2005-ös Sony E3-as konferenciáján mutatták be (PS3-as bemutató). Akkor így nézet ki!
Red Dead Redemption E3 2005 Tech Demo Trailer
Az első megvásárolható játék a 2006-os x360 exclusive (később Wii-re is kiadott) Rockstar Games Presents Table Tennis játék volt.
Utána jött a 2008-as GTA IV (és a Ballad of Gay Tony), ami jött PC-re is. A szintén 2008-as Midnight Club: L.A. majd 2010-ben a Red Dead Redemption és az Undead Nightmare.
2012-ben pedig jött a Max Payne 3 konzolra, és PC-re is.
2013-ban meg jött a GTA V X360/PS3-as konzolokra 2014-ben PS4 és Xbox One-ra, 2015-ben meg PC-re (ez nem YouTube). És végül 2022-ben kijött Series X|S/PS5-re is (ami azóta kapott és kapni fog még grafikai frissítést.
De ettől még a jelenlegi legfejlettebb RAGE-es játék az RDR2 ami 2018-ban One/PS4-re, majd 2019-ben PC-re is kijött.
Ez alapján látszik, hogy honnan indult és most holt tart a saját motorjuk (és láthatjuk, hogy a GTA VI-ba mi várható majd).
#121895. Én több ezer órát öltem bele mind a GTA V-be (360/One/Cloud Series S), mind az RDR2-be (One X), és én nagyon is látom a különbséget. De ezt is írtam már, hogy anno a X360-as GTA V esetében is feljött ez, hogy igazából egy GTA IV DLC-nek is elmenne az V, alig van fejlődés.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Redneck #121898 üzenetére
Nem is akarom erőltetni az állpontomat, de érdemes kikockázni mindent, mert ismét olyan mértékű apróságokkal tömték tele, ami nem tűink fel, de nagyon sokat hozzáad az élethűséghez. Ugye a legszembetűnő a hajeffekt, ahol nem csak pár szereplőnek mozog valósághűen a haja, hanem minden NPC-nek! De ott van pl. a strandos jelenet, ahol olyanokat látni, hogy az egyik csajt éppen napvédő krémmel fújják be, és ezért fénylik a bőre, a homok máskép verődik fel az NPC-k lábán (vagy ott van az is, hogy az egyik pasi éppen egy gyors fotót készít az egyik nő fenekéről). Vagy az egyik hajléktalan vállán ott egy kaméleon, vagy amikor leesik az egyik üveg látszik, hogy amikor széttőr, akkor kifolyik belőle a benne lévő folyadék a földre. Vagy hogy végig nézel az erkélyeken és azok tele vannak egyedi dolgokkal emberekkel.
Úgyhogy elnézést, hogy megint ellentmondtam magamnak, de igenis nagyon sok a fejlődés.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz KoNZoLik@ #121900 üzenetére
Mindkettő oldalon kb. tény, hogy 28-ig akarják ezt a generációt kihúzni. Az előző 7 évig, az azelőtti meg 7-8 évig volt jelen. De a PS4/One éra igazából simán kihúzta volna a 8-9 évet is, csak a MS nagyon akarta már a gen váltást.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz KoNZoLik@ #122015 üzenetére
Mert PlayStation-ön nincs Ubisoft+ előfizetés... még!
A Ubisoft+ szolgáltatást, jelenleg csak Xbox-on és PC--n, valamint Amazon Luna-n tudod használni (illetve a PC-s alap vagy multi access előfizetésed GeForce Now-on is).[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #122103 üzenetére
Baldur's Gate 3 - 24 400 Ft
Baldur's Gate 3 - Digital Deluxe Edition - 27 9000 FtNOTE - Local co-op is currently not supported on Xbox Series S
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #122106 üzenetére
Ez volt mindig is a hivatalos álláspont, hogy megtudják oldani, csak sokkal több időbe telik...
Amúgy a Hellblade-nél csak én láttam azt, hogy valahol nagyon jó a kép minőség, valahol meg olyan mintha 360p-röl lenne felskálázva?
Amúgy 2.0: és ezt nem flame-ból kérdezem, de ha jól láttam, akkor az MS 3 díjat is kapott (Forza 2-öt, a HiFi Rush meg egyet), míg a Sony meg semmit se a SP2-ért?
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #122108 üzenetére
Igen ezt beszéltük, hogy ez ilyen egy olyan év volt a díjátadók szempontjából, hogy melyik kezemet vágjam le. Az SP2 esete igazából csak azért érdekes, mert még a kvázi lényegtelen díjak esetében se kapott semmit. És a Sony-nál azért nyílt titkok, hogy a sikeres játékok nekik azt jelenti, hogy magas Metascore és az, hogy kapjanak díjakat, a rangos díjátadókon. De mint te is írtad, ez nagyon erős év volt, ahol egyszerűen voltak nála jobbak.
.LnB: szerintem is jó helyre mentek, de azért amiket pl. a Forza kapott, ott nagyon más opció nem volt. Sport kategóriában a többi igazából sokkal gyengébb volt. Innovation in Accessibility esetén meg lényegtelen, hogy hogyan sikerült maga a játék, mint Forza.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #122131 üzenetére
Amúgy én Series S dologban jelenleg fejlesztői oldalon inkább azt látom, hogy a nem lehet megcsinálni igazából a nem akarok vele annyit foglalkozni dolog áll. Ami részben érthető, de talán pár esetben ilyen hozzáállás már a PS3/X360-as érában is volt, hogy PS3-as kiadással sokkal több időt kell rászánni. Vagy a One/PS4 esetén, hogy a One-os kiadásra kell többidő... majd a One X/Pro gépek esetén az volt, hogy a gyengébb gépre (főleg az alap One-ra) is meg kell csinálni, és az nagyon nehéz feladat számukra.
Úgyhogy a Series S körüli dolgok esetében is azért ott egy olyan dolog amit a Square Enix mondott, hogy igazából ha csak egy konzol gyártó és hardver lenne, az lenne a legjobb fejlesztés szempontjából. Amúgy a Remedy is azok közé tartozott, akiknek problémát okozott az S, ezt el is mondták többször, aztán mégis össze tudtak hozni egy aránylag korrekt Series S port-ot. Ráadásul ugye most kezdnek majd kijönni azok a játékok amik már sokkal erősebben építenek az RDNA2 tudására és ezen konzolokban lévő plusz tudásokra. Ugye ott van az Xbox Series konzolok által támogatott Mesh Shading, ami pl. az AW2 esetében azért sokat használ. Pluszban ha végre kiforrja magát az FSR tech, azért az is tud majd talán segíteni a Series S problémáin.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Dinomano #122152 üzenetére
PS3/X360 esetében inkább a programozhatóságban volt inkább különbség, mert elvileg nyers hardver erőben kb kétszer olyan erős is volt a PS3. Csak ezt igazából sose tudták normálisan kiaknázni. Maximum a generáció vége felé a belsős csapatok, és pár külsős multi csapat (pl. Rockstar Games), de náluk inkább annyiban merült ki, hogy nem volt rosszabb mint az x360-as kiadás. Amúgy lehet kevesen tudják, de az MS lényegében lemásoltatta a PS3 hardverét. Ezért is lett az Xbox is PowerPC alapú (a Cell is a PowerPC technológiára épül).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz T.Peter #122159 üzenetére
Nem egészen erre gondoltam, hogy ez lesz a Series S megmentője, de ahogy néztem néhány esetben azért a S gyenge szereplése főleg azért lehetett, mert inkább nyers erőből próbálták megoldani a játékok futását.
Amúgy egy kérdés. Szerinted az amúgy valójában mekkora előny, hogy a Series X tudja a Mesh Shading-et, míg a PS5 csak Primitive Shading-t. AW2-nél azért látszik a különbség valamennyire, de ez a jövőben esetleg változhat-e, van-e erre a Sony-nak egy külön megoldása, mert mintha lett volna szó róla még 2020 környékén, hogy van valami.
UE5 nanite az más kérdése, mert ott ahogy olvastam inkább a Lumen ami inkább gyilkolja nagyon ezt a generációt.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz T.Peter #122174 üzenetére
Mintha a DF-es tesztben is ez lett volna az elmélet, illetve aztán erre a témára rákeresve több helyen is írták, hogy mivel a primitive shader az régebbi megoldás mint a Mash, így az Xbox-nak ez előnyt jelent, a plusz CU szám mellett.
Valamint még azt írták, hogy ezen shader-ek nélkül eddig ugye azért kb. egyforma volt a kettő gép teljesítménye a játékok alatt.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz beyruth82 #122365 üzenetére
Azért szerintem az ő adataik (MS), azért sokkal pontosabbak mint a publikus Xbox API-t használó TrueAchievements. Ott a SoT-nál sokaltam azt az 547 órát, ami itt valójában csak 372 volt (ami szerintem reálisabb idő erre az évre).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #122367 üzenetére
Az érdekes, mert nekem meg szerintem jól mutatja. Igaz a SoT és a Like a Dragon idejét befolyásolja, hogy azokat nem ebben az évben vittem ki, de a Starfield 114 órája az valós, és valószínűleg a többi is (mármint amit a SoT/Like a Dragon esetében értem el.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #122374 üzenetére
Ha offline/offline voltál (net nélkül), akkor talán lehet benne valami. Mert egyébként meg elég pontosan követik, hogy mikor mennyit játszottál. Mert nálam amúgy 998 óra a játszott idő, ami szerintem reális erre az évre.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz DaVE-1 #122676 üzenetére
Nem feltétlenül játszott közre, maximum Remedy szinten. Ugyanis anno az első Alan Wake is elég nagy bukás volt eladásilag, így érthető volt, hogy anno a MS miért nem igazán akarta folytatni (az azóta eltelt években persze azért adtak el belőle, de 13 év alatt elment belőle kb. 4,5 millió példány (az American Nightmare-el és a Remastered kiadással együtt). A Control-ból elment 3 év alatt 3 millió példány. És ezek lemezes kiadással együtt. De valószínűleg ott a Remedy-nél látták, hogy a lemezes/digitális arány hogyan alakul. És valószínűleg látták, hogy nem igazán lennének előrébb, ha lemezes formában is kiadnák. Ha pl. 70%-80% a digitális példányok száma egy eladás esetén, akkor az maradék 20%-30% nem igazán dobta volna meg az eladásokat... max a játékosszámot.
És ugye a használt lemezes piac nem mérvadó a kiadó/fejlesztő esetében (sőt igazából nekik az kieset bevétel).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Indiant #123615 üzenetére
A játékmentéseket nem törlik. Csak a képekre és a vieókra van most már egy egységes egy 90 napos korlát. Korábban korlátan volt, aztán 90 nap után törölték, azokat a képeket és videókat amiket 90 napnál régebben néztek meg, és most január 1-től az Xbox Network-re, a feltöltéstől számítva , 90 napig lesznek elérhető, és utána automatikusan törlésre kerülnek azok.
De mivel most január elsejétől lépet életbe ez a szabály így a most az ezen dátum elött fent lévő képek és videók március 31-ig lesznek elérhetőek!“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Xbox to Present Developer_Direct, Returning on
January 18Presented by the game creators themselves, Developer_Direct offers an in-depth look at upcoming titles, how they’re being created, and who’s creating them. We’ll visit MachineGames in Sweden to check in on their Indiana Jones game, swing by Obsidian’s Irvine offices to see more from Avowed, head to Oxide Games’ Maryland home to learn about Ara: History Untold, and take a trip to Cambridge, England to see Senua’s Saga: Hellblade II from Ninja Theory. Please note that while this show won’t have updates on games from Activision Blizzard, you can look forward to news from those teams later this year.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #124129 üzenetére
MachineGames (Bethesda) játékok esetében elég gyakori, hogy az első valós trailer után (ugye azt is kapunk), még abban az évben jön is a játék. Wolfenstein II: The New Colossus-t is bemutatták a 2017-es E3-on és még abban az évben jött is. Pluszban a MachineGame-nek az utolsó teljesen saját játéka a Wolfenstein II volt.
A Youngblood-ot és a Cyberpilot-ot az Arkane Lyon-al közösen csinálták, míg a Quake I és II DLC-k esetében meg nem hiszem, hogy a teljes csapatra szükség volt. Vagyis nagy valószínűséggel a csapata fő része az Indiana Jones játékot csinálta már ekkor is. De ennél a címnél van az, hogy ha esetleg nem 2024-es játék lenne az se lenne meglepő.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
New Features and Experiences
We have exciting news! Alpha Skip-Ahead (és Alpha) users can expect something new coming to their Xbox Update Preview.
Xbox Wireless Controller – Thumbstick Calibration
For users in the US who have independently replaced the circuit board on their Xbox Wireless Controller and Xbox Elite Wireless Controller Series 2 or users in all regions experiencing minor thumbstick issues, we now offer a user-guided self-calibration tool for thumbsticks through the Xbox Accessories App.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz pzstm #124501 üzenetére
Ugye ha hihetünk a pletykáknak, akkor ehhez a listához még majd jön a 18-i meglepetés first party cím, ami állítólag a Double Fine új játéka lesz (kb. Hi-Fi Rush méretű játékra kell gondolni)! De ez ugye csak gyenge pletyka.
De a vadabb pletykák szerint egy FF VII Remake is várható. Ami bár nem GP-be, de Xbox--ra jöhet (de ezt minden ilyen MS eseménykor bedobják az "inszájderek"). A még vadabb teóriák szerint FF XVI is jön. De ami legelszálltabbat hallatom ilyen ügyben az a Death Stranding (cserébe azért amiért jön állítólag PS-re a Hi-Fi Rush és a Sea Of Thieves).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz united28 #124570 üzenetére
Elvileg nincs tárhelykorlát a játékmentéseknél. Illetve némely esetben van, de az csak az adott játék esetében van. Pontosan, ha nagyon sok mentést csinálsz egy játékhoz, akkor kiírhatja, hogy nem tud menteni és töröljél a mentésekből. De ez alapvetően ritka és az adott játék fejlesztői is hibásak ezügyben, mert ezeknél a játékoknál úgy oldották meg, hogy minden mentés külön file-ba táról, míg a játékok döntő többségénél egy file-ban vannak a mentések.
A Cloud mentés elég megbízható, és gyors. Amikor a Like a Dragon-t csináltam 1000G-re, akkor volt az, hogy folyamatosan váltottam a Cloud verzió (laptop-on), és a One X verzió között. A váltások között kb. max 1-2 perc telt el, és mindig ott volt a legfrissebb mentés (vagyis egyből szinkronizálta is fel).
De Starfield esetében is egyből szinkronizál a Cloud kiadás és a PC-s (GeForce Now-s) kiadás között. Igaz itt néha dob hibaüzenetet, hogy nincs még feltöltve a mentés, de eddig mindig fel volt.
Ha meg hiba van a mentéssel, azt egy offline manuális mentés se tudja orvosolni, hiszen ilyenkor eleve a forrás file sérült (pl. mentés közben léptél ki a játékból, vagy omlott össze, vagy ment el az áram, vagy etc.).
elder troll: Igen, X360 és Classic Xbox játékok esetében csak egy 2GB-os tárhely érhető el, még BC-ben is.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz IntelKiller7 #124580 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #124666 üzenetére
Ahogy nézem már mindenhol megy a sírás. Egyrészt mert kizárólag digitálisan lesz elérhető, meg azért is mert 7 év alatt "csak" egy 7-8 órás játékot tudtak összedobni. Meg persze a szokásos, hogy ez miért nem jön PS5-re...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bluverkill #124672 üzenetére
Az a baj, hogy ezt magyarázhatod a legtöbb olyan embernek, akik már amiatt sírnak (tényleg nincs jobb szó rá), hogy egy konzolt miért kell internetre kötni, nemhogy azért mert csak digitálisan lesz egy játék elérhető...
Amúgy a Ninja Theory-nál még készül a Project: Mara is, meg még ki tudja mi (Bleeding Edge 2? )...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #124701 üzenetére
Viszont akkor nagy valószínűséggel a futási sebességgel nem lesz gond... ezzel a motorral és ezzel a csapattal (meg az id-el), szerint nem csak a natív 4k/60 (vagy akár 120) lesz meg, de még akár mellette az RT is... Series S-en!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #124801 üzenetére
Pontosabban egy gyenge Uncharted copy volt... mivel a filmek producerei időutazók voltak .
Amúgy elgondolkozok, hogy vajon a mai netes mentalitás, modernkorunk egyik rákfenéje, vagy ez megvolt régen is. Mármint, hogy a kisujjteltartó wannabe filmkritikus vajon a 80-as években, azt tartották az Indiana Jones filmekről, hogy azok csak gyenge másolatai próbálnak lenni a 1920-as évek Belső-Mongoliai kalandfilmjeinek!“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz ρσгτσ #125511 üzenetére
Mondjuk a felvásárlás nélkül is többet hozott volna ez a Q2 mint az előző Q2. Bár volt nyilatkozat, hogy igazából ők töbre számítottak ebben a negyedévben, és emiatt most módosítottak lefelé a következő negyedéves várakozásaikat.
Amúgy azt is megtudtuk, hogy a teljes felvásárlás összköltsége végül 75.4 milliárd dollárba került az MS-nek. Vagyis az MS készpénzállománya ennyivel lett kevesebb. Ami valamivel kb. a fele a teljes készpénzállományuknak. Tehát még tudnak venni cégeket ha akarnak .“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #125816 üzenetére
Hogy mondhatsz, vagy akár gondolhatsz ilyenekre? Hát te is tudod, hogy az ezeket nyilvánoságra hozó netes személyek eddig 100%-ban pontosak voltak. Hiszen nekik renget 108%-ban megbízható beépített emberei vannak mindenhol! Vagy legalábbis majdnem. Hiszen ugyan ezek azok akik az elmúlt pár éveben azt mondták a hasonló cikkekben és podcastokban, hogy bármelyik pillanatban megtörténhet a Switch Pro bejelentése (hiszen azok már a fejlesztőknél vannak). Vagy, hogy MS téma legyen, mindjárt bejelentik, hogy megszűnik a Gold és ingyenes lesz a multi. Meg hogy az MS megveszi a SEGA-t, Meg, hogy felélesztik a Scalebound-ot, meg, hogy jön a FF VII Remake is Xbox-ra, meg a GoW Trilogy remake... meg... nos elég sokminden, amik mind úgy kezdőtek, hogy belsős szivárgások alapján tudják, hogy ez szinte biztosan megtörténik!
A probléma most ezzel a dologgal az, hogy ezzel, hogy kvázi "megbízható belsős források alapján" ez lesz, az megy olyan bullshitcunamit indított el, hogy az már most komoly károkat okoz az egész Xbox brand-nek. Vajon ha a jövőheti bejelentés a mostani "pletykák" 90%-át megcáfolja, akkor vajon felvállalják azt a kárt amit most okoztak? Főleg azok akik magukat Xbox fanboy-nak is mondják? Kétlem.
Lényegében ha végigkövetjük az eseményeket, akkor látható, hogy egyre másra licitálnak rá az előző pletykára. Lassan már ott tart a dolog, hogy megszűnik az Xbox konzol és brand (reddit-en, resetera-an és sok fórumon már elkönyveltek az Xbox halálát)!“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Okos Otthon / Smart Home
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Marvel Snap
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs