Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirRasor

    őstag

    Na tegnap kipróbáltam és érdekes...Elég kezdő vagyok még a kormányos világban, de egy ilyen vélemény se rossz. Eddig amit próbáltam:
    (ThrustMaster T150 (FF-es) kormánnyal természetesen. Automata váltón kívül minden segítséget kikapcsolva.

    Dirt 1 - nekem nagyon nehéznek tűnt ~1 éve, állandóan kicsúsztam, nem éreztem a kocsit és mindig olyan feelingem volt, mintha repülne az autó az út felett...ha csúnya lennék, azt mondanám NFS-U földhöz ragasztott űrhajószimulátor kb annyi extrával, hogy ki lehet csúszni :DDD

    Dirt 4 - nagyon tetszett, bár eleinte ez is nehéz volt. Legkönnyebb fokozaton játszom a mai napig, de már lazán első tudok lenni, de eleinte csak 1x-edig voltam úgy, hogy azt éreztem faszán megyek :DD Rendesen érzem a kocsit és a tapadását!

    Dirt 2.0 - Dirt 4 után nehéz. Könnyebben kicsúszok a kanyarokban, legkönnyebb fokozaton is kb. esélytelen, hogy nyerjek, de NÉHA összejön. Jól érzem a kocsit és picit még súlyban nehezebbnek is tűnnek. Dirt 1-hez képest egyértelmű előrelépés.

    WRC 8: első verseny, legkönnyebb fokozaton szintén: 2 kanyarban kisodródtam, de nem estem ki és a végén első lettem....WTF? Ez ilyen könnyű a Dirt-ekhez képest? Vagy itt normálisan megcsinálták a nehézségi fokozatokat ;]
    Na szóval az autót nem tudom tweakelni. Nem találok rá ilyen lehetőséget. Dirt-ben valamikor csak akkor tudtam megnyerni a versenyt, ha megfelelően tweakeltem. Ebben meg semmi? Alapból úgy veszik, hogy tökéletesre van tuningolva és lehet ezért olyan baromi "nehéz" kicsúszni benne :F Hát érdekes...
    Na viszont itt is azt érzem picit, mintha repülne a kocsi, ami nem valami jó érzés...

    Ezek után kíváncsi vagyok, hogy egy profi autós mit mond melyik van közelebb a valósághoz: a Dirt4/2.0 vonal, vagy ez...

    [ Szerkesztve ]

    Make Love not war!

Új hozzászólás Aktív témák