Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz ollie #190724 üzenetére

    Én elolvastam, írtak benne hülyeségeket is.
    "Even with a skillful aim, penetrating and inflicting huge damage is not guaranteed."
    Szerintük a legskillesebb játékosok sem tudnak direkt penetrálni HE-vel csak a szerencsén múlik az egész. Ez jó nagy baromság. Aki ezt leírta annak ajánlom figyelmébe skill4ltu "full he request"-jeit amikor kérésre csak repesszel megy egy-egy tankkal. Például itt a kritikus sebzéses küldetést csinálta a 9-es olasszal, a mines-os csatát ami 15 percnél kezdődik különösen érdemes megnézni: HE Battle Session With Italian T9
    Egy jó játékos pontosan tudja, hogy mit és hol tud átütni repesszel és mit nem és az átütő találatai teljesen tudatosak.

    "HE rounds can cause huge damage to weakly armored vehicles, and very often this happens by accident, when you shoot without carefully targeting your enemy’s weak spots."
    Ezzel sem értek egyet. Az igaz, hogy a repesz okozhat nagy sebzést mákkal véletlenül lövöldözve is, de hogy ez gyakori lenne az baromság. Ha valaki ész nélkül lövöldözi a repeszt egy átlagos nem repeszre kitalált tankkal akkor 100-ból 1x sebez nagyot, a maradék 99 esetben pedig saját magával cseszik ki, mert sokkal kevesebbet sebez, mint normál lőszerrel.

    Az egész cikk egy nagy logikai bukfenc:
    Azzal kezdi, hogy kevés eset van amikor érdemes repeszt használni, ezért a játékosok nem is használják. 4 eset van amikor érdemes he-t használni:
    1) reset
    2) low hp-s ellenfél kivégzése
    3) ha mással nem tudod sebezni
    4) ha tudod hogy átütöd és nagyobbat sebeznél bele ezzel mint simával (ezt persze a cikkben direkt kihagyják mint ha nem is létezne lehetőségként, mert azt feltételezik hogy csak hülyék játszanak a játékkal)
    Az első két esetre teljesen jól működik a jelenlegi repesz mechanika. Nem emlékszem olyan esetre, hogy repeszt töltöttem volna resetre és nem sikerült volna resetelnem és a low hp-s ellenfeleket is hatékonyan kiszedi. A 3-as pont a botoknak van, vagyis szemeteld mindenre a repeszt és úgyis sebzel, ez pont a repesz negatív hatása a játékmenetre és pont ez az egyetlen pont amiben az új repesz jobb lenne mint a jelenlegi. A 4-es pont a jó játékosoknak van ebben pont rosszabbul működne az új mechanika, nem lenne értelme papír tankokra tölteni a repeszt.
    Vagyis a buta játékot jutalmazná az új rendszer az okosat pedig büntetné. Azzal pedig, hogy minden kis kaliberes szar sebezné repesszel a legkeményebb tankokat is tovább értéktelenedne a páncél szerepe. Pont azt a szerepét erősítené meg az új mechanika ami rossz hatással van a játékra jelenleg is.

    Ez a teljes hp és lőszer újraegyensúlyozás hatalmas lehetőség, hogy végre jobbá és újra nagyon élvezetessé tegyék a játékot. Én várom is nagyon. Ugyanakkor a balanszoló részlegük elmúlt években végzett munkája alapján skeptikus vagyok a sikerességét illetően. Én komoly esélyt látok rá, hogy rosszabb lesz mint amilyen most. A hp/lőszer módosítás utolsó tervezett iterációja is emlékeim szerint elég bénára sikeredett, nem büntetné eléggé a prém lőszer használatát, sőt szinte rosszabb lenne mint a jelenlegi. Ráadásul a nagyobb hp, nagyobb alfák miatt a +-25% rng-nek is nagyobb lenne a hatása még az eddiginél is. Az unikum játékosoknak akik meg számolják minden lövésüknél, hogy ki hány lövéses újra kell majd tanulniuk az összes tank sebzés és hp paramétereit. Mondjuk ez nekem "rosszabb" játékosnak előny, mert én nem szoktam számolgatni sajnos. :D
    Én simán kinézem belőlük, hogy a módosítások után még jobban kedveznek a hülyéknek és a tudatos okos játék még jobban háttérbe szorul ezzel pedig rosszabb lesz a játék mint jelenleg.

Új hozzászólás Aktív témák