Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szodia

    csendes tag

    Sziasztok! Vettem egy Acer Aspire Switch 10-t, de nagyon nem vagyok felhőtlenül boldog. :(

    Egész jól működik, minden számomra fontos feladatra alkalmas, az aksi is korrekt. De van két olyan hibája, amit első körben max a windows nem teljeskörő frissítésének gondoltam. De ezt orvosoltam és az elég zavaró hibák még mindig fennállnak.

    Az egyik, hogy teljesen rapszódikusan érzéketlenné válik a teljes fizikai billentyűzet. Hol sűrűbben, hol ritkábban fordul elő, mindenféle hibaüzenet nélkül. A dokkoló le, majd visszacsatolása, minden esetben megoldja a problémát, de azért remélem, hogy a nagy flexibilis használhatóságot reklámozó Acer, nem így akar a virtuális billentyűzetre nevelni...

    A másik, meg az, hogy szinte állandóan fluktuál a fényerő. Annyi eszem volt, hogy minden win8-as és minden Acer kisegítő programocskán kiiktattam az adaptív fényerő használatot és mégis tovább villódzik. Leginkább a különböző ablakok közötti váltásokkor feltűnő. De mintha hálózatról használva nem jelentkezne.

    Vagy lehet, hogy van egy olyan beállítás amire nem gondoltam? Van olyan beállítás a win8-on belül ami a képernyőn megjelenített tartalom színeihez, kontrasztjához igazítja a fényerőt?

    Egyáltalán ez két hiba,amit fennt leírtam tipikus hibrid, vagy tipikus Acer Switch hiba?
    Vagy még tipikusnak sem mondható és húzzak vissza 3 napon belül, cseréltetni? (Holnap lesz a 3. nap )

    Előre is kösz srácok a válaszokat!

  • szodia

    csendes tag

    válasz Romvr #594 üzenetére

    Kösz!

    Úgy fest, hogy a grafikus driver beállíásoknál az energiatakarékossági technológia kikapcsolása megoldotta a villódzást. Hogy erre nem gondoltam korábban! Örülök, hogy azért nálam sikerült kikapcsolni, eléggé idegesített.

    A tablet dokkolója közvetlenül egy mágneses megoldással csatlakozik, nem kell neki BT.

    Remélem kicserélik simán a dokkolót, a tabletet azért nem szeretném visszavinni.

  • szodia

    csendes tag

    válasz Romvr #598 üzenetére

    Sehogy sem sikerült a csere. :( Direkt azért vettem az Acer shopban a gépet, mert reméltem, hogy így sokkal korrektebb lehetőségeim lesznek szimplán ügyintézés, pláne garanciális ügyintézés tekintetében, mintha például egy esetleg nagyobb, ennyire nem specifikus profilú multitól vettem volna. Ezzel szemben 3 napon belül kétszer bumszlizhattam ki Soroksárra a semmiért.

    Semmit nem tudtak cseréni, holott az eladó srác előtt is sikerült reprodukálni a hibát, na meg egy teljesen új hibát is sikerült előhozni, mert az érintő kijelző is érzéketlenné vált, a gombbal kikapcs után nem igazán lehetett lehúzni a háttérképet a kikapcsoláshoz. Csere gép egyik üzletükben sincs már az elmondás alapján, holott a sráccal történt megelőző telefonos konzultáció szerint még volt egy 64 Gb-os Dunakeszin. Hát mire odaértem sehol semmi nem maradt, és csak szeptember végefelé kapnak majd új szállítmány, persze kedvezőtlenebb specifikációjú szériát. Nesze neked 3 napon belüli azonnali csere.

    Mondta a srác, hogy akkor marad a garanciális szervíz Brnoban 5 napon belül megvan. Mondom akkor jól van, vigyék az egészet a csehekhez. Ja, de akkor jutott az eszébe, hogy pont az előbb volt ott a futár srác (péntek volt) és majd csak kedden jön újra, elmondása szerint, ezért már biztos nem fog visszajönni. Mondtam neki, hogy nem éppen ilyen gördülékenységre számítottam. Erre mondta, hogy Budapesten is van egy garanciális szervízük (habár külsős) és, hogyha odaviszem a gépet akkor lehet, hogy egy napon belül megvan, mert ők gond nélkül ki tudják cserélni a dokkolót, nekik lehet készleten.

    Úgyhogy most ott tartok, hogy igazából nem tudom, hogy hova vigyem/küldjem a gépet. Megpróbálom a win8-at a hétvégén újratenni, hátha az a ludas, de még sose csináltam ilyet win8-nál, meg úgy alapból ezt a rendszert 4. napja ismerem, de remélem nem olyan nagy ördöngősség. Mondjuk időm az nem igazán lesz rá :(

    Mindenestre az baromira elgondolkodtatott, hogy egy márkakereskedésben egy egyszerű cserével 3 napon belül nem tudták a problémát megoldani, míg ha a hibridet az Edigitalban vettem volna már, lehet, hogy rég túl lennék ezen az egész mizérián. Mert ott még van készleten, meg az is érdekes, hogy külsős szervízben is lehet készleten. :W

    Na jól van kisírtam, dühöngtem magam, bocss ha sok voltam. De kicsit televan, ami ilyenkor tele szokott lenni. :)

  • szodia

    csendes tag

    válasz AxBattler #600 üzenetére

    Igen, ezt a céget javasolta. Jó ez a cikk amit linkeltél, az alatta lévő fórum bejegyzések, meg nagyon tanulságosak. Ezek szerint sokkal jobban járok ha nem viszik ki Brnoba. Csak furcsálottam ezt az egész eljárást, mert az Acer honlapján mindenhol csak Brno van feltüntetve, meg hogy ők aztán tényleg pöpec munkát végeznek, aztán van itt egy jobban elérhető szervíz Magyarországon is. Tudom egyszerű marketing, de azért mégis.furcsa. Meg azért a fórumon említett cseh tapasztalatok elég elrettentőek...

Új hozzászólás Aktív témák