Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz Vicoo #11002 üzenetére

    Ja, hát ha más a tulaj és laikus felhasználó, akkor ott ki tudja mi minden történt, akármi lehet...
    A KB5016623 Windows 10-es frissítés és ráadásul Enterprise 2019 LTSC kiadásnál, amit home user normál esetben nem is használhatna otthon legálisan, az olyan szervezeti (céges, intézményi) szinten reális és legális. Ha nem céges laptop, hanem otthoni és a helyi "vérpisti" telepített rá Enterprise LTSC kiadást, akkor nyilván nincs miről beszélni... :B
    A KB5019311 már Windows 11-es kumulatív frissítés, de abból is OOB (Out-of-band), amik csak opcionális frissítésként ajánlj fel a Windows Update (vagy fel sem ajánlja és úgy kell a katalógusból letölteni) és nem kötelező telepíteni. Szóval ez is érdekes.
    Ha jelenleg Windows 11 fut a laptopon akkor a KB5016623 számú Windows 10-es frissítést jó hogy nem lehet eltávolítani, max. a KB5019311-et lehetne, vagy ha a Windows Update-en történt funkciófrissítés Windows 10-ről Windows 11-re, akkor a legutóbbi funkciófrissítést eltávolítani.
    Ha a frissítési művelet meg lett szakítva a felhasználó által, akkor nem meglepő, ha utána nem bootol a Windows 10/11, bár jó esetben vagy folytatja a művelet, vagy visszavonja a módosításokat és visszaáll a korábbi állapotra.
    Ha Enterprise LTSC kiadás van telepítve - bár a Windows 11-nél olyan jelenleg nincsen, max. Enterprise és IoT Enterprise - , akkor oldja meg a problémát a szervezet IT részlege, vagy ha otthoni mókolás, akkor az, aki olyat telepített.
    Egyéb lehetőségek pl. Startup Repair, csökkentett módban indítás, vagy ha nem oldják meg akkor alaphelyzetbe állítás (a személyes fájlok megtartásával) vagy clean install.
    Ha esetleg hardverhiba van (pl. RAM, HDD / SSD), akkor viszont először értelemszerűen azt kellene elhárítani, cserélni a hibás hardverelemet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák