Hirdetés
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Free Play Days 2024 - 38. hét: Nem kevesebb mint tíz játékot próbálhatunk ki
-
GAMEPOD.hu
WayteQ xTAB-8Q
Új hozzászólás Aktív témák
-
destroy_
csendes tag
Sziasztok! Tegnap vásároltam egy készüléket. Nagyon pozitív az akku-élettartam és jó a sebesség
A multiuser módot bekapcsoltam, bár meglepett, hogy az eszköz engedélyt kér (ez nincs benne a readme-ben, és vártam egy darabig a programra, mire leesett, miért nem futott le még).
Egyetlen furcsaság: a microUSB kicsit mélyen van, és nehézkes csatlakoztatni a kábeleket (többet is kipróbáltam) -
destroy_
csendes tag
Én EDigitalnál vettem tegnap és kértem, hogy kapcsolják be a kijelző miatt (1 évvel korábban napon belül kicseréltek egy másik tabot, amikor láma módon nem néztem meg és otthon derült ki pixelhiba).
Azt mondták, ha megvettem majd bekapcsolják... aztán mégis sikerült közös nevezőre jutni
Végülis a futártól sem vagy köteles átvenni a csomagot, amíg meg nem győződtél róla, hogy tényleg az van-e benne, aminek lennie kell.
-
destroy_
csendes tag
OFF
Feltételeztem, hogy kifizetted már online.. De nem egy sérült terméket rendeltél.Gyors keresésre ilyet találtam csak:
"Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre."Ha hiba lenne a képernyőn én nem venném át, mondván megsérült szállítás közben, küldjenek hibátlan példányt. Alá nem írom, anélkül úgysem adja át a csomagot.
De nem történt velem még ilyen, azért nagy a szám
/OFF -
destroy_
csendes tag
Pont egy hete vettem a készülékemet edigitalnál.
Tegnap este kb. 2 óra youtube video ment róla, ma reggel nem kapcsolt be a kijelző.
Gondoltam biztosan lemerült... feltettem 1-2 órát töltőre, de továbbra sem kapcsolt be. A manualt persze kidobtam a kukába (egy igazi férfinek nincs szüksége kézikönyvekre), így nem tudom hogy lehet recoverybe bootolni, de mindenféle hangerő+power gomb variációt végigpróbáltam.Most USB-n a gépre kötve megjelenik az eszközkezelőben, tehát a gép végig be van kapcsolva, csak a kijelző adta meg magát <-- helyes a következtetésem?
Garanciális esetben 7 nap elteltével a bolthoz vagy a gyártóhoz kell fordulnom?
Előre is köszönöm a válaszokat
-
destroy_
csendes tag
válasz Ferenczi Áko #969 üzenetére
Igen, most azt feltételezem, hogy egyáltalán le sem merült, tehát a bekapcsoló gomb nyomkodásra csak ki-be kapcsolta volna a kijelzőt, és vár a feloldási mintára...
Reset gombot nem látok a készüléken, van esetleg valahol eldugva? (persze, ha tényleg megdöglött a kijelző, akkor a resetre sem fogok látni semmi változást)
Esetleg, ha rákötöm külső monitorra a miniHDMI-vel?
-
destroy_
csendes tag
válasz destroy_ #970 üzenetére
Egy hossssszan nyomott power gombra rebootolt, és működik.
Közben megnéztem a gyártó oldalán a kézikönyvet, abban nem szerepel a recovery módba lépés menete, ezt a google sem dobta fel, ill. itt a fórumban sem találtam meg. Leírja valaki?
A reboot a kb. 20 mp-ig nyomva tartott power gombbal megy hivatalosan is?
Ez a "sleep of death" előjött már másnál is az eszközzel (korábbi concorde tabommal többször tapasztaltam, de az egyébként is több sebből vérzett)?
Mivel a HDMI portot korábban nem használtam, egyébként sem adott volna ki képet magából, de most már megy az is
[ Szerkesztve ]
-
destroy_
csendes tag
válasz Ferenczi Áko #972 üzenetére
Hát, nekem most így sikerült újraindítani a tabletet.
De normál esetben (ha nem halt le teljesen) is ez a módja a resetnek?A magyar/angol nyelvű manualokban ez sincs benne...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen